Hei!
Työskentelen sekä eezyn että bondatan kautta kaupan alalla vuokratyöntekijänä. Minulle on nyt käynyt KAKSI kertaa muutamassa kuukaudessa (kerran molempien firmojen kautta) niin, että olen ottanut vastaan tarjotun työvuoron ja se on KAUPAN puolesta peruttu. Siis jo vahvistettu työvuoro. Olen ehtinyt tehdä valmisteluita vuoroon menemisestä.
Minulle sillä ei ole mitään merkitystä, millä syillä vuoro perutaan, mutta mitään "painavia tai perusteltuja" syitä ne eivät ole olleet.
Toisessa seliteltiin että vuoro pitikin antaa jollekin toiselle tekijälle jolle se muka oli jo sovittu. Toisessa aivan sama juttu.
Kuitenkin ne olivat sovelluksessa tarjolla.
Korvaavaa työtä EI tarjottu. Ei edes sanottu että meidän moka, tule paikalle vaan, saat tietysti palkan.
Jännä että molemmat pyhävuoroja.
Mitä tes /laki tähän sanoo? Kai nyt vuokratyöntekijälläjin jotain oikeuksia on? Toinen vuoro peruttu 28h ennen aloitusta, toinen 9h ennen. Mutta se ei ole olennaista.
Mihin korvaukseen olen oikeutettu?
Vuokrafirmat eivät ole KUMPIKAAN kysymyksistä huolimatta, vastanneet mitään tähän korvausasiaan.
Mihinkään pammiin en kuulu, mutta eikö tällainen ole selvää pässinlihaa muutenkin???
Vuokrafirman vahvistettu työvuoro peruttu
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466