Mikä on typerin kysymys tai aloitus johon olet täällä sinkut palstalla törmännyt?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Se eräs yxärin aloitus. Siinä oli jotain tyyliin, että ei suvaitse joiltakin kirjoituksia, jotka eivät täytä hänen äo-kriteereitään.
- Anonyymi00002
Mun mielestäni Suomi24:ssä ei ole lainkaan ärsyttäviä tai typeriä aloituksia. Täällä vain fiksut ihmiset vaihtavat keskenään ajatuksia keskustellen sivistyneesti toisiaan kunnioittaen!
- Anonyymi00004
😍😍😍
En ole vielä kirjoittanut sitä.
;)
(yritän kyllä kovasti ja pyrin tietenkin tekemään parhani, joten tässä menee vielä aikaa)- Anonyymi00006
Niin. Sitä voi aina miettiä, että miksi jokin ärsyttää ja triggeröi. Onko väittämät epätosia vai johtuuko ärsyyntyminen jostain muusta syystä?
Itseäni ärsyttää jatkuva vastakkainasettelu naisten ja miesten välillä. Miksi pitää koko ajan olla haastamassa riitaa? Maailmassa on tarpeeksi pahoinvointia.- Anonyymi00007UUSI
Voit lopettaa sen ensimmäisenä omalla kohdallasi.
- Anonyymi00008UUSI
Palsta on muuttunut naisten ja miesten vastakkainasettulu aloitusten kautta myös tylsäksi. Ei jaksa vinkuttaa kenellekkään vastaan, joita tämä näyttää tekevän työkseen trollauksen tai persujen kannatuksen hyväksi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Palsta on muuttunut naisten ja miesten vastakkainasettulu aloitusten kautta myös tylsäksi. Ei jaksa vinkuttaa kenellekkään vastaan, joita tämä näyttää tekevän työkseen trollauksen tai persujen kannatuksen hyväksi.
Kuka käskee vinkumaan vastaan? MIkä pakko se on? Liittyykö se vastaan vinkuminen siihen f e mi ni s miin jotenkin oleellisesti vai?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihan perseeksi tämä on muuttunut ja myrkynsylkijä suoltaa paskaa pihalle. Jos kukaan ei vastaisi hänelle, niin keskustelu loppuisi lyhyeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590