Merikanto palkkaa omin luvin hoitajia päiväkodissa johtajaksi. Onko juuri totta. Koskenlaine lähtee niin Mikko tarttee korvaajia. Kaksi lastenhoitajaa korvaa Hyvinvointijohtajan. Eikö pitäis olla joku koulutus jos päiväkodissa johtajaksi pääsee. Eikä se voi ihan oikeasti olla niin että kunnanjohtaja palkkaa johtajia omalla päätöksellä.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ehkäpä hevosen kuivalihavellin himo auttaisi tänne saamaan uusia työntekijöitä? Mutta sehän on harmillista,että se vellikattila on piilotettu!! Koska tulee pakopeli jossa etsitään kadonnutta hevosen kuivalihavellikattilaa? ? Tiedättekö??
- Anonyymi00002
Mulla on yksi Puerto Ricon hoito johtajaksi. Osaa kyllä käyttää kieltä. Thaimaalaisten marjanpoimijoiden porukasta saattaa myös löytää sopivan.
- Anonyymi00003
Nyt on hirvenlihavelli voittanut hevos Ellin!
- Anonyymi00004
Täällä on taas pari "tietotoimistoa" levittämässä paskajuoruja kun ei muuten enää saa kuntalaisia vedätettyä.
- Anonyymi00005
Hevosilla ennenvanhaan vedätettiin kaikenlaista. Mikäli niistä on tehty kuivalihavelliä,ei se enään ole mahdollista..kylläpä harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496