Kyllä sinä sen jonain päivänä

Anonyymi-ap

Vielä ymmärrät että en todellakaan tehnyt mitään tahallaan, en missään nimessä halunnut satuttaa sinua 😢 Siksi tuo *kosto* olikin mielestäni täysin kohtuuton 😢Välitin sinusta ja olit tärkeä, mutta halusit että kaikesta tulee lopulta näin rumaa 😥😧

44

238

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Avoimuus ja rehellisyys oli ja on ainut mitä vaadin. Luikertelulla sitä ei pääse pakoon. Ei ole ollut mitään kostoa. En vaan päästä luikertelemaan pois. Sinun on pakko ottaa vastuu, ja olla avoin. Et löydä muuta tietä, koska muuta ei anneta. Yrität mitä tahansa.

• Anonyymi00002

Miten hän sitten kosti?

• Anonyymi00020

Kirjoitti varmaan itselleen että sinäkin väliportaan paskantärkiä pikkupomo osaa ees ooppelia ajaa. Gubben aloitus kato

• Anonyymi00042
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kirjoitti varmaan itselleen että sinäkin väliportaan paskantärkiä pikkupomo osaa ees ooppelia ajaa. Gubben aloitus kato

😄

• Anonyymi00003

En ole kostanut kenellekään, vaikka parin henkilön kohdalla olenkin tuntenut vahingoniloa, vaikkei se olekaan minulle tyypillistä.

Kovin usein kuulee ettei ole ollut tarkoitus satuttaa tai aiheuttaa vahinkoa, mutta useamman vuoden kokemuksella totean, että yllättävän monella on ollut tarkoitus vaikeuttaa elämää ja olla mahdollisimman vittumainen. Ja kyllä - tarkoituksella ja tietoisesti. Sivusta

• Anonyymi00004

Mietin aina, että mikä niillä kostonhimoisilla on motiivina siinä? Itse en toivo toisille pahaa, silti paljon olen törmännyt pahantahtoisiin. Alusta tähän saakka.
        Sivusta myös

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mietin aina, että mikä niillä kostonhimoisilla on motiivina siinä? Itse en toivo toisille pahaa, silti paljon olen törmännyt pahantahtoisiin. Alusta tähän saakka.
        Sivusta myös

Varmaankin nähdä sama kärsimys kuin mitä itselle on aiheutettu? Enpä tiedä tarkemmin, koska yleensä pyrin jättämään taakse heidät, jotka ovat osoittaneet todelliset värinsä kultasilauksen alla, ja jatkamaan eteenpäin tuhlaamatta heihin enempää aikaani tai energiaani.

Yleensä en perusta sananlaskuista,mutta yhdessänon jopa ideaa: Menestys on paras kosto. Laajentaisin tämän niin, että on parempi keskittyä omaan elämäänsä ja pyrkiä tekemään siitä mahdollisimman merkityksellistä ja onnellista eikä tuhlata aikaansa käärmeiden ja heidän tekemistensä valvomiseen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varmaankin nähdä sama kärsimys kuin mitä itselle on aiheutettu? Enpä tiedä tarkemmin, koska yleensä pyrin jättämään taakse heidät, jotka ovat osoittaneet todelliset värinsä kultasilauksen alla, ja jatkamaan eteenpäin tuhlaamatta heihin enempää aikaani tai energiaani.

Yleensä en perusta sananlaskuista,mutta yhdessänon jopa ideaa: Menestys on paras kosto. Laajentaisin tämän niin, että on parempi keskittyä omaan elämäänsä ja pyrkiä tekemään siitä mahdollisimman merkityksellistä ja onnellista eikä tuhlata aikaansa käärmeiden ja heidän tekemistensä valvomiseen.

Joskus on hyvä tuoda ne käärmeet muidenkin silmien eteen. Sivuhuomio

• Anonyymi00010

Kappas, että jälleen juuri minun kommenttiin osataan lisätä tuo nimi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joskus on hyvä tuoda ne käärmeet muidenkin silmien eteen. Sivuhuomio

On se noinkin, mutta sitäkin tärkeämpää olisi varmaan auttaa niitä muita uhreja ensin. Varsinkin jos tietää että joku on yksin ja jos etenkin tietää jonkun olevan luovuttamassa.
        Käärmeet ehtii kai myöhemminkin paljastaa.
        -sivusta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ilmankos poistu välittömästi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja yllätys, että just se kommentti poistettiin heti, kun mainitsin asiasta. Nooh kuvat on.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja yllätys, että just se kommentti poistettiin heti, kun mainitsin asiasta. Nooh kuvat on.

Ei vttu onnea poliina sullekin. Sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei vttu onnea poliina sullekin. Sivusta

Täällä noteerataan kaikki. Huom. Kaikki.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

On se noinkin, mutta sitäkin tärkeämpää olisi varmaan auttaa niitä muita uhreja ensin. Varsinkin jos tietää että joku on yksin ja jos etenkin tietää jonkun olevan luovuttamassa.
        Käärmeet ehtii kai myöhemminkin paljastaa.
        -sivusta

Siinäpä ne samalla tulee.

• Anonyymi00022

Mun exäni nimi, mitä en itse ole kertaakaan maininnut täällä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Täällä noteerataan kaikki. Huom. Kaikki.

Ai jaa, no sitten. System- i love you no smash the system. No problem see hombre?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mun exäni nimi, mitä en itse ole kertaakaan maininnut täällä.

Ja ei todellakaan ollut ekka kerta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varmasti tuleekin, paitsi uhrille joka ei ole olemassa enää sitten joskus.
        Tuo suhtautuminen kertoo sinusta paljon!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oisko mitään skottilaista säkkipillimusaa taustalle marttyyri

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kappas että tuokin marttyyriys jälleen. 👋

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Varmasti tuleekin, paitsi uhrille joka ei ole olemassa enää sitten joskus.
        Tuo suhtautuminen kertoo sinusta paljon!

Olis sulla ollu aikaa toimia ittelläskin.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olipa mielenkiintoinen kommentti kyllä.
        Olisi varmaan jo aiheellista jutella asioista, vaikka useammankin yhdessä.
        Liikaa on jo sattumia, ja ootte sotkenut jonkun ihan ulkopuolisen näköjään teidän välille, henkilön joka ainoastaan välitti.
        Vaikka kuinka väitättekin ihan muuta.
        Sekä joksikin ihan toiseksi.

-taidan olla ainut rehellinen tässä,
        ja se joka menetti kaiken ilman syytä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olis sulla ollu aikaa toimia ittelläskin.

Aikaa...

Mitä vttua!
        Mulla on kuule tässä mennyt aikaa hautajissa sun muussa.

Ja odottaessa että joku kertoisi jotain.
        Mä en oikein voi toimia jos en tiedä asioista.
        Enkä henkilöistä edes nimiä joiden kans olis pitänyt keskustella niistä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kokeeko häirikkö tilanteen sellaisena, että hän tässä on eniten kärsinyt! Hän on vielä narsistisempi kuin mitä ajattelin hänen olevan!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kokeeko häirikkö tilanteen sellaisena, että hän tässä on eniten kärsinyt! Hän on vielä narsistisempi kuin mitä ajattelin hänen olevan!

En ole häirikkö. En koe olevani ainoa, sillä tiedän meitä olevan muitakin kuin vain minä. Jo pelkästään tällä puolella ruutua.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Uhriutuminen on paljon käytetty defenssi lähes kliseinen sellainen kun käytös on ollut täyttä kuraa. Esim näin. Pärjäilkää

• Anonyymi00006

Ton takia sulla ei ole mitään asiaa mun elämään.

• Anonyymi00008

Enpä enää haluaisikaan ku näin miten suhtaudut pikku mokiin/inhimillisiin virheisiin. Se tilanne oli mulle aika kohtuuton ja menin paniikkiin. En osannut muutakaan sillä hetkellä 😥😥

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Enpä enää haluaisikaan ku näin miten suhtaudut pikku mokiin/inhimillisiin virheisiin. Se tilanne oli mulle aika kohtuuton ja menin paniikkiin. En osannut muutakaan sillä hetkellä 😥😥

No ei kuule gubbe mitään hätää perustat näille höperöille uuden ketjun ja huudatat niitä siellä. T naiselta

• Anonyymi00037
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyse oli todella monesta vuodesta, jonka aikana niitä tapahtui.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kyse oli todella monesta vuodesta, jonka aikana niitä tapahtui.

Ja se täytyy myös ottaa huomioon että missään vaiheessa et tunteistasi mulle puhunut!!!Annoit oikeastaan päinvastaisen kuvan ku et vastannut viesteihini!!Arvaa vaan miltä se kaikki minusta tuntui 😧

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ja se täytyy myös ottaa huomioon että missään vaiheessa et tunteistasi mulle puhunut!!!Annoit oikeastaan päinvastaisen kuvan ku et vastannut viesteihini!!Arvaa vaan miltä se kaikki minusta tuntui 😧

Tämä tarinasi ei oikein nyt rullaa apäijä

• Anonyymi00017

Kenelle ap oikein kirjoittaa edes? Mitä teit itse, ja miten se joku kosti? Voisitko vastata!

• Anonyymi00019

tapan sut jos tuut mun eteeni ja sä tiedät sen.

• Anonyymi00027

Tän sais jo selvittää taitaa olla p

• Anonyymi00030

Kuka ja kenet? Kerro nyt ihmeessä ihan suoraan tunnisteita!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eipä ainakaan Pike.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei kuitenkaan kannata maalitella syyttömiä!
        Jotka kuullut tuota samaa useastikin, ilman syytä. Ja ihan irl myös hieman muunnellusti, enkä edes vaan minä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"Huomenta Pee, onko a-pääsi vielä kipee, kai muistat leilisen, ku palaa leikkelet...".

Sori Eput, mut oli ihan pakko lainata ku itellä jääny kauramaitoki läikkymättä. -sivu

• Anonyymi00039

Sä tiedät Tapinviejänä, että tuun jopa perintös eteen, ja siinä vaiheessa sä kökötät jo vankilassa.

• Anonyymi00041

"Täällä noteerataan kaikki. Huom. Kaikki." Jepulis kappas kepposta niinhän se onPi

• Anonyymi00045
        Anonyymi00038 kirjoitti:

"Huomenta Pee, onko a-pääsi vielä kipee, kai muistat leilisen, ku palaa leikkelet...".

Sori Eput, mut oli ihan pakko lainata ku itellä jääny kauramaitoki läikkymättä. -sivu

Oisko muita nimikirjainyhdistelmiä millä näitä "hyviä ystäviä" mukamas suolata. Oli joku kesämökki ja?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

"Täällä noteerataan kaikki. Huom. Kaikki." Jepulis kappas kepposta niinhän se onPi

Kepposesta tuskin voidaan puhua. Veikkaan, ettei kukaan katso vuosia kestänyttä asiaa kepposeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43