Onko sellainen tunne aamulla

Anonyymi-ap

Onko aamulla herätessä tunne, että ei olisi halunut enää herätä, vaan jäädä unimaailmaan lopullisesti vai onko se vanhuuden tuoma tunne.
Kun elämässä on suurin osa asioista koettu, eikä ole enää oikein mitään ja kaikki
asiat tuntuu menevän päin persettä eli mikään ei onnistu, niin paskaako täällä enää olemaan.
Kyllä vaan tympii, kun on hyvä ja mukava uni menossa, niin herätyskello pilaa unet.

34

168

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisin halunnut torkkua vielä sen 15- 30 min. Ajattelin sit, että voin myöhemmin ottaa päikkärit, jos siltä tuntuu? Heräsin 7:45. Yöunet oli noin 7 h. Eilen pyöräilin reilu 40 km ja niskat oli jumissa ennen nukkumaan menoa. Otin buranaa noin 5 aikaan, kun tuntui olo vähän oudolta niska hartia seudulla.

• Anonyymi00002

Ei ole vanhuudesta kyse. Itse 23 ja juuri tältä tuntui tänäkin aamuna.

• Anonyymi00003

Riippuu unesta.
      Viime yönä näin etkot tämän päivän tapahtumasta, kun meneen toiseen käpykylään ja reittiä, millainen sen arvelen olevan.
      Vilma

• Anonyymi00004

Minulla on todella harvoin sellainen tunne! Päiväunet otan jos väsyttää!

• Anonyymi00005

Vedä kuivat eka ja kirjoita seuraavaksi joku naisvastainen rantti, kyllä elämä kantaa inkel

• Anonyymi00006

nukkuminen on hirveetä

• Anonyymi00007

miten niin, jos et nukkuisi elinpäiväsi jäävät vähäisiksi

• Anonyymi00008

Herään usein niin, että jää harmittamaan, kun uni loppuu kesken. Näen usein tarinanomaisia unia ja tietysti haluaisin nähdä mihin uni päättyy.

Ei minulla kuitenkaan koskaan sellaista tunnetta ole, että haluaisin jäädä lopullisesti unimaailmaan. Oikea maailma on paljon parempi.

Aletheias

• Kyllä niitä jatkouniakin pystyy joskus näkemään ja toisinaan näkeekin, vaikka ei edes haluaisi 🙄...eikä tosiaankaan aina siten miten olisi itse käsikirjoittanut, saati sitten mitä sisältöön tulee.

Edellyttää kyllä että se nukuttu uni ja unirytmi on edes osapuilleen kohdallaan ja ne jaksot ovat harvemmassa kuin hellejaksot suomen kesässä.

• Anonyymi00013
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kyllä niitä jatkouniakin pystyy joskus näkemään ja toisinaan näkeekin, vaikka ei edes haluaisi 🙄...eikä tosiaankaan aina siten miten olisi itse käsikirjoittanut, saati sitten mitä sisältöön tulee.

Edellyttää kyllä että se nukuttu uni ja unirytmi on edes osapuilleen kohdallaan ja ne jaksot ovat harvemmassa kuin hellejaksot suomen kesässä.

Joskus teen niin, että jos oikein ihana uni jäi kesken, kuvittelen sen lopun. Näin erityisesti, jos kyseessä on eroottisempi uni 😄

Mutta olen myös nähnyt jatko-osia unille tulevina öinä. Tuntuu kuin katsoisi elokuvaa tai jotain entistä elämäänsä, niin voimakkaalta se tuntuu. Tuota en olekaan ajatellut, miten unirytmi tähän kaikkeen vaikuttaa 🤔

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joskus teen niin, että jos oikein ihana uni jäi kesken, kuvittelen sen lopun. Näin erityisesti, jos kyseessä on eroottisempi uni 😄

Mutta olen myös nähnyt jatko-osia unille tulevina öinä. Tuntuu kuin katsoisi elokuvaa tai jotain entistä elämäänsä, niin voimakkaalta se tuntuu. Tuota en olekaan ajatellut, miten unirytmi tähän kaikkeen vaikuttaa 🤔

Aletheias

Onnittelut hyvistä yöunista siinä tapauksessa, omalla kohdalla jatkounet poistuvat sarjavalikoimasta silloin kun unirytmi on pielessä ja pielessähän ne ovat lähes aina :).
        Vahvasti eroottisen unen näin joskus reilu viikko sitten ja muistelisin nähneeni loppuun asti, sen muistan ettei loppunut onnettomasti, mikä on tavattoman harvinaista. En näe kovinkaan usein vastaavia.

Kyllä minulle yleensä huonosti niissä käy tai sitten olen aina tilanteessa jossa avautuu vain lisää vaihtoehtoja valikoimalla huonosta erittäin huonoon 😂

• Anonyymi00018
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Onnittelut hyvistä yöunista siinä tapauksessa, omalla kohdalla jatkounet poistuvat sarjavalikoimasta silloin kun unirytmi on pielessä ja pielessähän ne ovat lähes aina :).
        Vahvasti eroottisen unen näin joskus reilu viikko sitten ja muistelisin nähneeni loppuun asti, sen muistan ettei loppunut onnettomasti, mikä on tavattoman harvinaista. En näe kovinkaan usein vastaavia.

Kyllä minulle yleensä huonosti niissä käy tai sitten olen aina tilanteessa jossa avautuu vain lisää vaihtoehtoja valikoimalla huonosta erittäin huonoon 😂

Itseasiassa olem melko huonouninen. Osaan kyllä muuten nukkua kohtuullisen hyvin, mutta stressi vaikuttaa herkästi ja viime vuosina pitkittynyt stressi on jättänyt jälkensä myös uniini.

Mutta unia osaan silti nähdä 😊 Näen paljon unia, mutta harmillisesti suurin osa unohtuu nopeasti. Pitäisi kirjoittaa heti aamulla muistiin, niin hyviä unia siellä on ollut joukossa 🤗

Mikään ei ole turhauttavampaa kuin herääminen kesken eroottisen unen. Niiden loppuun näkeminen parantaa heti päivää 😄 Itselläni ne jää usein kesken, minkä olen tulkinnut heijastelevan seksuaalista turhautumista. Tieteellisesti todistettu tulkinta 😁

Aletheias

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Itseasiassa olem melko huonouninen. Osaan kyllä muuten nukkua kohtuullisen hyvin, mutta stressi vaikuttaa herkästi ja viime vuosina pitkittynyt stressi on jättänyt jälkensä myös uniini.

Mutta unia osaan silti nähdä 😊 Näen paljon unia, mutta harmillisesti suurin osa unohtuu nopeasti. Pitäisi kirjoittaa heti aamulla muistiin, niin hyviä unia siellä on ollut joukossa 🤗

Mikään ei ole turhauttavampaa kuin herääminen kesken eroottisen unen. Niiden loppuun näkeminen parantaa heti päivää 😄 Itselläni ne jää usein kesken, minkä olen tulkinnut heijastelevan seksuaalista turhautumista. Tieteellisesti todistettu tulkinta 😁

Aletheias

Minulla on painajaisvaihe unissa 😯

Sheena

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aletheias

Palstalla seilaavien unia sotkeva turhautuminen taitaa olla loppujen lopuksi useimmilla samantapainen lähtökohdiltaan.
        Tieteelliset tutkimukset näyttävät vievän suoraan sylttytehtaalle :)

• UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sheena

Niin, tähänhän on vain yksi lääke...joko annostelu on ollut liian runsasta tai sitten puutteellista :)

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sheena

Oi ei, painajaiset ovat kamalia. Usein niissä joko juoksee karkuun jotain, jalat jää kiinni johonkin tahmeaan eikä pääse eteenpäin tai sitten niissä kummittelee kaikenlaista ahdistavaa, mitä voisi sattua läheisille.

Toivotaan, että painajaiset väistyy miellyttävimpien unien tieltä.

Aletheias

• Anonyymi00026
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Palstalla seilaavien unia sotkeva turhautuminen taitaa olla loppujen lopuksi useimmilla samantapainen lähtökohdiltaan.
        Tieteelliset tutkimukset näyttävät vievän suoraan sylttytehtaalle :)

Saattaa olla, että turhautumisen mekanismi on tässä kohdin hyvin samanlaista ihmisestä riippumatta 😄

Voisipa käsikirjoittaa omia uniaan. Joka yö voisi valita millaisen unen parissa yönsä viettää 😅

Aletheias

• Anonyymi00009

Eipä oikeastaan, samaa p*skaa se on silti oli hereillä tai unessa. Yleensä en näe unia mutta jos olen herännyt äkillisesti niin muistan unen, ja ne vähät mitä muista on olleet sellaisia etten haluaisi muistaa, usein kuolleita ihmisiä niissä, siis parhaimmissa niistä.

• Anonyymi00010

Päinvastoin. Välillä tuntuu kurjalta, kun on pakko nukkuakin.

• Joinain päivinä on tosiaan olo, että kaikki tavallinen elämä on nähty ja tylsää. Vois lähteä Balille irtaantumaan Suomen kuviousta. Tämä maa tuntuu niin rahanahneelle ja umpipuiselle yhteiskunnalle. Rentouskin on vaan jotain vitun kulutusjuhlaa, tylsää.

Voittaskin lotossa, ottasin etäisyyttä tovin tähän yhteiskuntaan johon olen melko kyllästynyt.

• Anonyymi00011

Sellainen maa, millaiset ihmiset. Suomalaiset sosialistit ovat sitäpaitsi aivan liian laiskoja oikeasti rahanahneeseen yhteiskuntaan, kuten esim. Amerikka.

• Anonyymi00020
        UUSI

Etäisyyttä saa, se vain on itse otettava oli missä päin maailmaa tahansa.

Usein sanotaan, että kaukolomalla unohtuu huolet ja murheet. Jossain keskellä ei mitään voi rentoutua ja jos ihmisiä tapaa, kaikki ovat mukavampia kuin täällä. Tämähän ei pidä yhtään paikkaansa, se on nähty ja koettukin. Ne terveysongelmat mitä on Suomessa, seuraavat matkalle mukaan, uusiakin voi ilmaantua, eikä varsinkaan pääse heti asiamukaiseen hoitoon (riippuu tietty vähän missä on). Muut huolet ja ongelmatkin seuraa.

Itseäni on nimenomaan käynyt hermostoon eri maiden kulutusjuhlat ja kulutustyrkyttäminen. Siinä Suomen kulutusjuhlat jää jälkeen satakertaisesti.

- Sheena

• Nukkuminen on mennyt nykyään siihen suuntaan että unien näkeminenkin on muuttunut rasittavaksi, ensin nukut pätkissä sen viisi tuntia ja unia näet siihen tahtiin että hengästyttää...sitä ennen pyydystät unentuloa muutaman tunnin 🙄, ole siinä sitten virkeä ja reipas heti herätessä.

Samat vanhat eiliset silmät päässä katselet sitä uutta hienoa huomista 😁

• Anonyymi00012

Aika usein on tunne, että mukavampaa unimaailmassa, kuin todellisuudessa. Senpä takia vapaalla pyrin nukkumaan pitkään, vaikka ei nukuttaisi.
      Töihin lähtö monesti tuskaa ja sunnuntait helvettiä, mutta usein töissä päivä on sitten loppujen lopuksi todella mukavakin, tai ainakin nauttii kotiinlähdöistä, tai perjantai-illoista sitten paremmin, jos töissä on pskaa.

• Anonyymi00015

Maanantait on aina jotenkin raskaimpia, myös elämämkoululaisena. Panama räppää - "Mielellään nukkumaan! Mut ei herätä!" Se on khyl ihan todellinen ug-räppikappale. Näkisinpä unia useammin, tai että muistaisin ne. Avaruusunet on mulla aina maagisia. -💊-.

• Anonyymi00017
      UUSI

Eipä oikeastaan vaikka on, joskus ollut niitäkin aamuja.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei ole koskaan ollut sellaista tunnetta.

Niin kauan kuin on elämää jäljellä, voi kokeita kaikenlaista. Vanhatkin asiat voi kokea eritavalla.

- Sheena

• Anonyymi00022
      UUSI

Kyllä herään kun sekin on hereillä aamuisin

• Anonyymi00023
      UUSI

Silloin kun on joku painava asia mielen päällä, en haluaisi herätä tähän maailmaan ollenkaan. Makaisin vain peiton alla. Onneksi ei nyt ole ollut pitkään aikaa sellaista raskaampaa vastoinkäymistä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei onneksi enää aikoihin. Jokainen päivä tuo uudet ilot ja ongelmat. Iloja enemmän kuin suruja. Asennekysymys myöskin, että kumpaa haluat nähdä elämässäs enemmän ja pienimmätkin kivat huomataan. Ei anneta suruille ja möröille valtaa. Jos ei tänään onnista, niin ehkä sit huomenna.

• Anonyymi00027
      UUSI

Pitkästä aikaa ensimmäisen palkkatyöpäivän aamuna oli vähän tuon suuntaisia tuntemuksia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00028
      UUSI

Oli upea uni viime yönä. Olin pyöräilemässä 15km päässä kotoa ja alinulkulkutunnelista tuli nainen, joka kysyi mennäänkö teille vai meille ja nainen vaikutti rakastuneelta.
      Sanoin, että teille ja nainen sanoi, että saan sitten tutustua maatalon elämään.
      Maatalon??? autio ränsistynyt navetta.
      Sitten lähdettiin ajelulle ja oltiin yht'äkkiä autossa vanhempien ja veli oli myös autossa ja tämä nainen tuli myös ja uni loppui.

• UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3418
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1093
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      47
      1044
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      845
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      80
      758
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      697
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      680
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      638
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      48
      614
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      104
      581
    Aihe