Mitä miehet tekee ilman naisia?

Anonyymi-ap

49

169

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI
    • Anonyymi00002
      UUSI

Onko aloitus antaa miehille vinkkejä mitä voisivat tehdä, vai mitä?

• Anonyymi00003
      UUSI

Sounds gay

• Anonyymi00007
        UUSI

Entäs kun tytöt on keskenään kimpassa ja ryyppää ja mitä lie tekevätkään, kuulostaako sekin homoilulle??

• Anonyymi00004
      UUSI

Opettelevat kutomaan sukkia.

• Anonyymi00005
      UUSI

Juu, mitä naisella edes tekee.
      Mies joutuu itse kokkaamaan ja leipomaan.
      Naisethan sanoo, että minä en miehelle kokkaa, enkä leivo, tehkööt itse.
      Joten naisella ei tee yhtään mitään, kun itse kaikki joutuisi tekemään vaikka nurkissa pyörisi nainen.

• Anonyymi00006
        UUSI

Niinpä, ja nainen vaatii aikaa ja rahaa ja huomiota. Jos nainen ei tee kotitöitä, se on vain pelkkä rasite.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niinpä, ja nainen vaatii aikaa ja rahaa ja huomiota. Jos nainen ei tee kotitöitä, se on vain pelkkä rasite.

Nykyajan naiset ei tee kotitöitä, selittää, että ei naisen kuulu tehdä kotitöitä ja miehen pitää tehdä kotityöt.
        Ennenvanhaan mies toi leivän pöytään ja nainen tei kotityö.
        Siihen aikaan oli kotiäitejä, jotka eivät käytneet töisä, vaan hoitivat kotityöt ja mies
        kävi tienaamassa rahaa, joten perheelle rahaa tienaavasta tuli pitää hyvää huolta, että tämä jaksoi hoitaa tehtävänsä.

Kun mies tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin rahaa tienaamsta, niin kotona odotti lämmin ruoka, pullan tuoksu ja miestä arvostava nainen.
        Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone,

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nykyajan naiset ei tee kotitöitä, selittää, että ei naisen kuulu tehdä kotitöitä ja miehen pitää tehdä kotityöt.
        Siihen aikaan oli kotiäitejä, jotka eivät käytneet töisä, vaan hoitivat kotityöt ja mies
        kävi tienaamassa rahaa, joten perheelle rahaa tienaavasta tuli pitää hyvää huolta, että tämä jaksoi hoitaa tehtävänsä.

Kun mies tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin rahaa tienaamsta, niin kotona odotti lämmin ruoka, pullan tuoksu ja miestä arvostava nainen.
        Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone,

Jos minulle sanoisi nainen tuolla tavoin, niin samantien nappaisin sen siitä sohvalta niskaperseotteella ja heittäisin ovesta pihalle. Selatkoon sitä kännykkäänsä siellä ulkona puun alla sateensuojassa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä huomaa, ettei taas tunneta oman maan ja sen parisuhteiden historiaa yhtään. Tässä maassa ovat naiset tehneet aina töitä siinä missä miehetkin. Pullatuoksuiset kotirouvat ovat olleet harvinaisuus, johon ei ole ollut varaa juuri kenelläkään.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Idioottimainen kommentti. Ei kukaan täysijärkinen mies tarvitse naista mihinkään, koska ilman sitä pärjää elämässään täydellisesti!

• Anonyymi00008
      UUSI
      • Anonyymi00009
        UUSI

Hahahaa!... tuo on varmasti totta..

• Anonyymi00011
        UUSI

Ei ole ainuttakaan metsäneläintä 10 km säteellä, kun tuollainen naislauma menee
        metsään.

• Anonyymi00012
      UUSI

Ei harmita. Hyvä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Keksikää saakelin
      äijän käntyt jotain muuta tekemistä
      ja ajteltavaa.

• Anonyymi00017
        UUSI

No miksei miehillä saisi olla hauskaa keskenään?

• Anonyymi00015
      UUSI

Kuka tätä tietoa tarvitsee? Ei yksikään nainen ainakaan.

• Anonyymi00018
        UUSI

Pitäisikö täällä kaikki olla vaan naisille? luuletko että tämä on joku naistenpalsta?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pitäisikö täällä kaikki olla vaan naisille? luuletko että tämä on joku naistenpalsta?

Eli kuka tuota tietoa siis tarvitsee? Et vastannu kysymykseen. Luulisi miesten tietävään ilman mitään videoitakin mitä he itse tekevät. Eli uudestaan, kuka tuota tietoa tarvitsee?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eli kuka tuota tietoa siis tarvitsee? Et vastannu kysymykseen. Luulisi miesten tietävään ilman mitään videoitakin mitä he itse tekevät. Eli uudestaan, kuka tuota tietoa tarvitsee?

Eikö täällä saa olla mitään ihan huvin vuoksi? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin hauskuus? Tietysti se on jotain täysin tuntematonta naisille.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eikö täällä saa olla mitään ihan huvin vuoksi? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin hauskuus? Tietysti se on jotain täysin tuntematonta naisille.

Eli edelleen kuka tuolla tiedolla tekee yhtään mitään?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi tuo olisi miesten mielestä hauska video? Itsestään selviä asioita, jotka heistä jokainen tietää ja on tehnyt tuhannesti.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi tuo olisi miesten mielestä hauska video? Itsestään selviä asioita, jotka heistä jokainen tietää ja on tehnyt tuhannesti.

Aijaa, no ainakin minulle se oli oikein hauska video ja aion katsoa sen vielä uudestaankin moneen kertaan. Ihmiset on erilaisia, ehkä sinulla on vaikeuksia ymmärtää sitä tai hyväksyä sitä että joku saattaa kokea hauskaksi ihan erilaiset asiat kuin mitkä juuri sinä itse koet.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aijaa, no ainakin minulle se oli oikein hauska video ja aion katsoa sen vielä uudestaankin moneen kertaan. Ihmiset on erilaisia, ehkä sinulla on vaikeuksia ymmärtää sitä tai hyväksyä sitä että joku saattaa kokea hauskaksi ihan erilaiset asiat kuin mitkä juuri sinä itse koet.

No niin oletinkin. Sulle tuo tuubi on loputon ihmeiden lähde. Runsausdensarvi, jonka olet vasta löytänyt. 😂

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kun se ei ole niin oleellista että mitä ne tekee siinä, vaan se kuinka hauskaa heillä siinä on. Se että videon henkilöillä on hyvin hauskaa on se idea siinä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No niin oletinkin. Sulle tuo tuubi on loputon ihmeiden lähde. Runsausdensarvi, jonka olet vasta löytänyt. 😂

On varmasti ihan harvinaisen kurjaa olla sinä. Enpä ole yhtään kateellinen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sinähän se typistät kaiken ihmisyyden ja ihmisenä olemisen pelkästään sukupuoleen. Miehet sitä ja naiset tätä, dippa daa ja läpäti lää. Sinulle ihminen on vain sukupuoli, joten ethän sä nyt mitään uutta voi löytää. 😂

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

On varmasti ihan harvinaisen kurjaa olla sinä. Enpä ole yhtään kateellinen.

Sinun elämäsi tosiaan on selvästi todella surkeaa. Ei todellakaan käy sääliksi ihmistä, jolle youtube on noin ihmeellinen ja koko elämä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kun se ei ole niin oleellista että mitä ne tekee siinä, vaan se kuinka hauskaa heillä siinä on. Se että videon henkilöillä on hyvin hauskaa on se idea siinä.

Sekin on sinusta tosi uutta ja ihmeellistä, että ihmiset ovat iloisia. Ja jotenkin onnistu senkin mielessäsi vääntämään sukupuoleen liittyväksi asiaksi. Ainoa vaan, että olet kovin epälooginen. Sinunhan pitäisi olla super iloinen ja kaikkea, kun olet mies. Jotenkin kuitenkin onnistut olemaan noin hypersurkea, vaikka oletkin mies. Outoa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Juu juu. Eli sinä siis kaipaat videotodisteita siitä, että mies voi olla onnellinen ilman naista. Eiköhän tuo valtaosalle ihmisistä ole itsestäänselvyys, mutta jos se nyt sinulle oli jokin uutinen, niin okei.

• Anonyymi00028
      UUSI
    • UUSI

Itkee itsensä uneen? En jaksanut avata linkkiä, ollu taas vaikea viikonloppu ja maanantai.

• Anonyymi00032
        UUSI

Sinulla on aika usein niitä vaikeita viikonloppuja, ja viikkojakin.

• UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinulla on aika usein niitä vaikeita viikonloppuja, ja viikkojakin.

Paljon kuolemaa ja kipuja.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Paljon kuolemaa ja kipuja.

Torstaina hain yhdet tuhkat, huomenna vien taas tuhkattavaa ja perjantaista särkenyt leukaluu kun piti repiä hammas irti ja oli ehtinyt mätää kertyä kunnolla. Antibioottikuurilla. Aina vaan särkee leukaluu.

Fibrokivut lisänä taas yhtenään. Kiouja kipuja, kokeilee lyödä käsi oven välissä päivittäin ovea kiinni käden jäädessä väliin, niin alkaa hahmottuu mun elämä kipujen kanssa.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Torstaina hain yhdet tuhkat, huomenna vien taas tuhkattavaa ja perjantaista särkenyt leukaluu kun piti repiä hammas irti ja oli ehtinyt mätää kertyä kunnolla. Antibioottikuurilla. Aina vaan särkee leukaluu.

Fibrokivut lisänä taas yhtenään. Kiouja kipuja, kokeilee lyödä käsi oven välissä päivittäin ovea kiinni käden jäädessä väliin, niin alkaa hahmottuu mun elämä kipujen kanssa.

En tiiä miten monilla viikko on kiva, jos lemmikkejä kuolee melkein joka toinen viikko. Hirveesti varmaan naurattaa muuta sitten, mua ei.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos elämäsi on tuollaista, niin ehkä teet jotain väärin.

• Anonyymi00040
        UUSI

• Anonyymi00031
      UUSI

Eiköhän nuo elele ihan normaalia elämää, mitä se sitten itse kullekin merkitseekään. Mitä niiden sitten muka pitäisi tehdä?

• Anonyymi00034
        UUSI

Niin ehkä tuo videolla kuvattu on heidän normaalia arkeaan. Mutta mitään noista asioista he eivät voisi tehdä mikäli mukana olisi nainen. Koska nainen= ankeuttaja. Jos et tätä vielä tiedä, niin sinun täytyy vielä paljon opiskella naisia että tunnet ne täysin.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Niin ehkä tuo videolla kuvattu on heidän normaalia arkeaan. Mutta mitään noista asioista he eivät voisi tehdä mikäli mukana olisi nainen. Koska nainen= ankeuttaja. Jos et tätä vielä tiedä, niin sinun täytyy vielä paljon opiskella naisia että tunnet ne täysin.

Enpä katsonut, mutta voihan se olla. Miksi sinulle on niin suuri ihme, että mies voisi elää tyytyväisenä omaa elämäänsä ilman naista?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Älä yleistä. Ankeat on ankeita sukupuolesta riippumatta. Mikä sua vaivaa?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mutta eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä ei voisi tehdä naisenkin kanssa. Lähinnä oli asioita, joita myös naiset tekevät. Eivät kaikki kaikkea, mutta aina joku tekee. Eivät kaikki miehetkään tuota kaikkea tee, mutta aina joku tekee.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mutta eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä ei voisi tehdä naisenkin kanssa. Lähinnä oli asioita, joita myös naiset tekevät. Eivät kaikki kaikkea, mutta aina joku tekee. Eivät kaikki miehetkään tuota kaikkea tee, mutta aina joku tekee.

No, voit yrittää tehdä samoja asioita naisten kanssa, mutta tunnelma on ankea ja kaikenlaisia ongelmia ja ristiriitoja tulee varmasti ja jatkuvasti. Miesten kesken ei tule.

• Anonyymi00041
      UUSI
      • Anonyymi00042
        UUSI

7:46 suorapuheinen isä sanoo suorat sanat pojan uudesta tyttöystävästä

• Anonyymi00044
      UUSI
      • Anonyymi00045
        UUSI

"huomio on heidän happensa
        vahvistaminen on heidän valuuttansa
        vastuu on heidän kryptoniittinsa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3030
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      923
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      807
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      740
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      42
      527
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      47
      514
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      456
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    Aihe