Tässä videotodisteita siitä kuinka hauskaa miehillä on ilman naisia:
https://www.youtube.com/watch?v=FX_vk1NCRSU
Single Men Enjoying Their Life without Modern Women
Mitä miehet tekee ilman naisia?
49
169
Vastaukset 49
- Anonyymi00001UUSI
Mitä miehet tekee ilman naisia:
https://www.youtube.com/watch?v=ddBhDu4C_s0 - Anonyymi00002UUSI
Onko aloitus antaa miehille vinkkejä mitä voisivat tehdä, vai mitä?
- Anonyymi00003UUSI
Sounds gay
- Anonyymi00007UUSI
Entäs kun tytöt on keskenään kimpassa ja ryyppää ja mitä lie tekevätkään, kuulostaako sekin homoilulle??
- Anonyymi00004UUSI
Opettelevat kutomaan sukkia.
- Anonyymi00005UUSI
Juu, mitä naisella edes tekee.
Mies joutuu itse kokkaamaan ja leipomaan.
Naisethan sanoo, että minä en miehelle kokkaa, enkä leivo, tehkööt itse.
Joten naisella ei tee yhtään mitään, kun itse kaikki joutuisi tekemään vaikka nurkissa pyörisi nainen.- Anonyymi00006UUSI
Niinpä, ja nainen vaatii aikaa ja rahaa ja huomiota. Jos nainen ei tee kotitöitä, se on vain pelkkä rasite.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä, ja nainen vaatii aikaa ja rahaa ja huomiota. Jos nainen ei tee kotitöitä, se on vain pelkkä rasite.
Nykyajan naiset ei tee kotitöitä, selittää, että ei naisen kuulu tehdä kotitöitä ja miehen pitää tehdä kotityöt.
Ennenvanhaan mies toi leivän pöytään ja nainen tei kotityö.
Siihen aikaan oli kotiäitejä, jotka eivät käytneet töisä, vaan hoitivat kotityöt ja mies
kävi tienaamassa rahaa, joten perheelle rahaa tienaavasta tuli pitää hyvää huolta, että tämä jaksoi hoitaa tehtävänsä.
Kun mies tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin rahaa tienaamsta, niin kotona odotti lämmin ruoka, pullan tuoksu ja miestä arvostava nainen.
Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone, - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nykyajan naiset ei tee kotitöitä, selittää, että ei naisen kuulu tehdä kotitöitä ja miehen pitää tehdä kotityöt.
Siihen aikaan oli kotiäitejä, jotka eivät käytneet töisä, vaan hoitivat kotityöt ja mies
kävi tienaamassa rahaa, joten perheelle rahaa tienaavasta tuli pitää hyvää huolta, että tämä jaksoi hoitaa tehtävänsä.
Kun mies tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin rahaa tienaamsta, niin kotona odotti lämmin ruoka, pullan tuoksu ja miestä arvostava nainen.
Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone,Jos minulle sanoisi nainen tuolla tavoin, niin samantien nappaisin sen siitä sohvalta niskaperseotteella ja heittäisin ovesta pihalle. Selatkoon sitä kännykkäänsä siellä ulkona puun alla sateensuojassa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone,Kyllä huomaa, ettei taas tunneta oman maan ja sen parisuhteiden historiaa yhtään. Tässä maassa ovat naiset tehneet aina töitä siinä missä miehetkin. Pullatuoksuiset kotirouvat ovat olleet harvinaisuus, johon ei ole ollut varaa juuri kenelläkään.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nykyään, kun mies tulee kotiin työstä, niin kotona nainen makaa sohvalla naama ruudussa ja sanoo,että lämmitä vaan ite ruokas, mä en jaksa sulle mitään kokkailla, en ole mikään kodinkone,Idioottimainen kommentti. Ei kukaan täysijärkinen mies tarvitse naista mihinkään, koska ilman sitä pärjää elämässään täydellisesti!
- Anonyymi00008UUSI
Mitä naiset tekevät ilman miehiä.
https://www.youtube.com/watch?v=ekZQi2faUI4- Anonyymi00009UUSI
Hahahaa!... tuo on varmasti totta..
- Anonyymi00011UUSI
Ei ole ainuttakaan metsäneläintä 10 km säteellä, kun tuollainen naislauma menee
metsään.
- Anonyymi00012UUSI
Ei harmita. Hyvä.
- Anonyymi00014UUSI
Keksikää saakelin
äijän käntyt jotain muuta tekemistä
ja ajteltavaa.- Anonyymi00017UUSI
No miksei miehillä saisi olla hauskaa keskenään?
- Anonyymi00015UUSI
Kuka tätä tietoa tarvitsee? Ei yksikään nainen ainakaan.
- Anonyymi00018UUSI
Pitäisikö täällä kaikki olla vaan naisille? luuletko että tämä on joku naistenpalsta?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitäisikö täällä kaikki olla vaan naisille? luuletko että tämä on joku naistenpalsta?
Eli kuka tuota tietoa siis tarvitsee? Et vastannu kysymykseen. Luulisi miesten tietävään ilman mitään videoitakin mitä he itse tekevät. Eli uudestaan, kuka tuota tietoa tarvitsee?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eli kuka tuota tietoa siis tarvitsee? Et vastannu kysymykseen. Luulisi miesten tietävään ilman mitään videoitakin mitä he itse tekevät. Eli uudestaan, kuka tuota tietoa tarvitsee?
Eikö täällä saa olla mitään ihan huvin vuoksi? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin hauskuus? Tietysti se on jotain täysin tuntematonta naisille.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö täällä saa olla mitään ihan huvin vuoksi? Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin hauskuus? Tietysti se on jotain täysin tuntematonta naisille.
Eli edelleen kuka tuolla tiedolla tekee yhtään mitään?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi tuo olisi miesten mielestä hauska video? Itsestään selviä asioita, jotka heistä jokainen tietää ja on tehnyt tuhannesti.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi tuo olisi miesten mielestä hauska video? Itsestään selviä asioita, jotka heistä jokainen tietää ja on tehnyt tuhannesti.
Aijaa, no ainakin minulle se oli oikein hauska video ja aion katsoa sen vielä uudestaankin moneen kertaan. Ihmiset on erilaisia, ehkä sinulla on vaikeuksia ymmärtää sitä tai hyväksyä sitä että joku saattaa kokea hauskaksi ihan erilaiset asiat kuin mitkä juuri sinä itse koet.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aijaa, no ainakin minulle se oli oikein hauska video ja aion katsoa sen vielä uudestaankin moneen kertaan. Ihmiset on erilaisia, ehkä sinulla on vaikeuksia ymmärtää sitä tai hyväksyä sitä että joku saattaa kokea hauskaksi ihan erilaiset asiat kuin mitkä juuri sinä itse koet.
No niin oletinkin. Sulle tuo tuubi on loputon ihmeiden lähde. Runsausdensarvi, jonka olet vasta löytänyt. 😂
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kun se ei ole niin oleellista että mitä ne tekee siinä, vaan se kuinka hauskaa heillä siinä on. Se että videon henkilöillä on hyvin hauskaa on se idea siinä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No niin oletinkin. Sulle tuo tuubi on loputon ihmeiden lähde. Runsausdensarvi, jonka olet vasta löytänyt. 😂
On varmasti ihan harvinaisen kurjaa olla sinä. Enpä ole yhtään kateellinen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinähän se typistät kaiken ihmisyyden ja ihmisenä olemisen pelkästään sukupuoleen. Miehet sitä ja naiset tätä, dippa daa ja läpäti lää. Sinulle ihminen on vain sukupuoli, joten ethän sä nyt mitään uutta voi löytää. 😂
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
On varmasti ihan harvinaisen kurjaa olla sinä. Enpä ole yhtään kateellinen.
Sinun elämäsi tosiaan on selvästi todella surkeaa. Ei todellakaan käy sääliksi ihmistä, jolle youtube on noin ihmeellinen ja koko elämä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kun se ei ole niin oleellista että mitä ne tekee siinä, vaan se kuinka hauskaa heillä siinä on. Se että videon henkilöillä on hyvin hauskaa on se idea siinä.
Sekin on sinusta tosi uutta ja ihmeellistä, että ihmiset ovat iloisia. Ja jotenkin onnistu senkin mielessäsi vääntämään sukupuoleen liittyväksi asiaksi. Ainoa vaan, että olet kovin epälooginen. Sinunhan pitäisi olla super iloinen ja kaikkea, kun olet mies. Jotenkin kuitenkin onnistut olemaan noin hypersurkea, vaikka oletkin mies. Outoa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu juu. Eli sinä siis kaipaat videotodisteita siitä, että mies voi olla onnellinen ilman naista. Eiköhän tuo valtaosalle ihmisistä ole itsestäänselvyys, mutta jos se nyt sinulle oli jokin uutinen, niin okei.
- Anonyymi00028UUSI
Tällästä:
https://youtu.be/MQEsY1shX2U?is=rfQHvyjEDff39DO6
Metsämänni näyttää hyvin arkea ilman naista. Itkee itsensä uneen? En jaksanut avata linkkiä, ollu taas vaikea viikonloppu ja maanantai.
- Anonyymi00032UUSI
Sinulla on aika usein niitä vaikeita viikonloppuja, ja viikkojakin.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinulla on aika usein niitä vaikeita viikonloppuja, ja viikkojakin.
Paljon kuolemaa ja kipuja.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Paljon kuolemaa ja kipuja.
Torstaina hain yhdet tuhkat, huomenna vien taas tuhkattavaa ja perjantaista särkenyt leukaluu kun piti repiä hammas irti ja oli ehtinyt mätää kertyä kunnolla. Antibioottikuurilla. Aina vaan särkee leukaluu.
Fibrokivut lisänä taas yhtenään. Kiouja kipuja, kokeilee lyödä käsi oven välissä päivittäin ovea kiinni käden jäädessä väliin, niin alkaa hahmottuu mun elämä kipujen kanssa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Torstaina hain yhdet tuhkat, huomenna vien taas tuhkattavaa ja perjantaista särkenyt leukaluu kun piti repiä hammas irti ja oli ehtinyt mätää kertyä kunnolla. Antibioottikuurilla. Aina vaan särkee leukaluu.
Fibrokivut lisänä taas yhtenään. Kiouja kipuja, kokeilee lyödä käsi oven välissä päivittäin ovea kiinni käden jäädessä väliin, niin alkaa hahmottuu mun elämä kipujen kanssa.En tiiä miten monilla viikko on kiva, jos lemmikkejä kuolee melkein joka toinen viikko. Hirveesti varmaan naurattaa muuta sitten, mua ei.
- Anonyymi00038UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Fibrokivut lisänä taas yhtenään. Kiouja kipuja, kokeilee lyödä käsi oven välissä päivittäin ovea kiinni käden jäädessä väliin, niin alkaa hahmottuu mun elämä kipujen kanssa.Jos elämäsi on tuollaista, niin ehkä teet jotain väärin.
- Anonyymi00040UUSI
Kyllä sinulla ainakin paremmin menee kuin tämän videon kaverilla, jos joka yö on tuommoista niin ei naurata:
https://www.youtube.com/watch?v=dOeFqRMX_10
- Anonyymi00031UUSI
Eiköhän nuo elele ihan normaalia elämää, mitä se sitten itse kullekin merkitseekään. Mitä niiden sitten muka pitäisi tehdä?
- Anonyymi00034UUSI
Niin ehkä tuo videolla kuvattu on heidän normaalia arkeaan. Mutta mitään noista asioista he eivät voisi tehdä mikäli mukana olisi nainen. Koska nainen= ankeuttaja. Jos et tätä vielä tiedä, niin sinun täytyy vielä paljon opiskella naisia että tunnet ne täysin.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin ehkä tuo videolla kuvattu on heidän normaalia arkeaan. Mutta mitään noista asioista he eivät voisi tehdä mikäli mukana olisi nainen. Koska nainen= ankeuttaja. Jos et tätä vielä tiedä, niin sinun täytyy vielä paljon opiskella naisia että tunnet ne täysin.
Enpä katsonut, mutta voihan se olla. Miksi sinulle on niin suuri ihme, että mies voisi elää tyytyväisenä omaa elämäänsä ilman naista?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Älä yleistä. Ankeat on ankeita sukupuolesta riippumatta. Mikä sua vaivaa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä ei voisi tehdä naisenkin kanssa. Lähinnä oli asioita, joita myös naiset tekevät. Eivät kaikki kaikkea, mutta aina joku tekee. Eivät kaikki miehetkään tuota kaikkea tee, mutta aina joku tekee.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä ei voisi tehdä naisenkin kanssa. Lähinnä oli asioita, joita myös naiset tekevät. Eivät kaikki kaikkea, mutta aina joku tekee. Eivät kaikki miehetkään tuota kaikkea tee, mutta aina joku tekee.
No, voit yrittää tehdä samoja asioita naisten kanssa, mutta tunnelma on ankea ja kaikenlaisia ongelmia ja ristiriitoja tulee varmasti ja jatkuvasti. Miesten kesken ei tule.
- Anonyymi00041UUSI
Hauska video naisista:
https://www.youtube.com/watch?v=ykNe6xMicqs- Anonyymi00042UUSI
7:46 suorapuheinen isä sanoo suorat sanat pojan uudesta tyttöystävästä
- Anonyymi00044UUSI
Naisten käytöstä videolla, ja miesten suorat reaktiot niihin:
https://www.youtube.com/watch?v=wlR189krfFc- Anonyymi00045UUSI
"huomio on heidän happensa
vahvistaminen on heidän valuuttansa
vastuu on heidän kryptoniittinsa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451