Jos käytät retkikeitintä niin mitä ruokia teet retkillä yms eli helpot nopeat hyvät ruuat
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Lihaa tai kalaa tai valmis keitto
- Anonyymi00003UUSI
Ihan hyviä ideoita itse tein eli paistoin kalaa kätevä oli
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan hyviä ideoita itse tein eli paistoin kalaa kätevä oli
Ja pari kertaa grillimakkaroita lämmittänyt paistinpannulla en käyttänyt rasvaa ja täysillä keitin niin kuumensi nopeasti mut paistinpannuun jäi palanutta mustaa ja sai jynssätä että sai puhtaaksi eli siinä on minun kokkailuni keittimellä
- Anonyymi00005UUSI
Olis kyllä hyvä saada ideoita eli kyllä sitä retkikeitintä voisi enemmänkin käyttää
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olis kyllä hyvä saada ideoita eli kyllä sitä retkikeitintä voisi enemmänkin käyttää
Niiku miksi? Täytyy olla joku vaellus että lähtisin huvikseni kahvia luontoon keittään 🤣 kahvitki saa termarii
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niiku miksi? Täytyy olla joku vaellus että lähtisin huvikseni kahvia luontoon keittään 🤣 kahvitki saa termarii
Saa mutta kyllä luonnossakin kahvin keitto on hyvä esim kalareissulla tai autoajelulla ja tekee kahvia mieli tai olet kaupoissa kymmeniä tunteja niin kuskilla voi tulla nälkä niin voi keittää kahvia ja teetä ja lämmittää jotain syötävää tai mökillä tai missa vain
- Anonyymi00002UUSI
grillattuja käpyjä
- Anonyymi00007UUSI
Uppomunat mutta nekin voi tehdä himas. Mitä järkee raahaa niitä mettään
- Anonyymi00008UUSI
Kuivattuja vihanneksia ja yrttejä suolattuun veteen keitettynä, sekaan kuivalihaa tai säilykelihaa.
- Anonyymi00010UUSI
Ei paha ihan hyvältä kuulostaa mutta vihannesten kuivattelu ei ehkä ole kovin helppoo ja varmaankin aikaa vievää
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei paha ihan hyvältä kuulostaa mutta vihannesten kuivattelu ei ehkä ole kovin helppoo ja varmaankin aikaa vievää
Saa myös ostettua kuivattuina. Vaikka ei se kai niin iso homma olisi vähän niitä kuivatakin.
- Anonyymi00009UUSI
En retkeile enkä käytä retkikeitintä. (Jotkut ne nauttivat ruuan tekemisestä ankeissa olosuhteissa: minä en)
- Sheena- Anonyymi00011UUSI
Kyllä keitintä voi käyttää missä vain
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä keitintä voi käyttää missä vain
Retkikeitintä ei SAA käyttää missä vain.
- Sheena
- Anonyymi00014UUSI
En käy retkillä, joilla laittaisin ruokaa.
Olen joskus paistanut Norjanreissulla lättyjä ilman voita (unohtui matkasta), mutta onneksi lohesta irtoaa riittävästi rasvaa.
Vähän outoja mansikkahillon kanssa, mutta silti ihan syötäviä.- Anonyymi00016UUSI
Kaikki valmisretkiruuat pusseissa uppoaa. Oli sitten blåbandia tai mitä vaan. Helppoa ja nopeaa, kuumaa vettä, pussin sisältö ja näkkäriä toiseen käteen, valmista
Ei mene aikaa turailuun, vaan päästään nauttimaan retken päätarkoituksesta eli kalastuksesta.
Tosin kalakin kypsyy nopeasti retkikeittimen liekeillä foliokääreessä. Heittää pikkutomaatit, mausteet, suolat joukkoon ja kääreeseen, niin kohta on valmista tuoretta kalaa.
-keinovaginamies- No miksei niitä pataruokia, joita teet muutenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052970Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E69875- 40778
- 62720
- 88627
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39474Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82441Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24436