Työttömien ykkös toiveena on se, että heidät haetaan kotoa autolla töihin eikä tarvitse itse hakea sitä työtä minkä on hakemukseen tehnyt!
Mistä tämä asenne on alkanut voimaan paremmin kuin koskaan?
Yhteiskunnassa se työtön on pelkkä kulu kertoimella joten asiaan pitäisi jokaisen asennoitua vakavainmielin!
Ammattiliitot pyrkivät minimoimaan palkkojen vedätykset joten minimit on määritetty!
Työttömät haluavat muuttaa nykyistä tilannetta paremmaksi!
10
52
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jahas, taas tällänen tyyppi joka tietää millainen jokainen työtön on. Tyyyyyyyyyyyhmä
- Anonyymi00008
oikeasti työttömät haluvat pakkohaut pois ja hakea töitä itsenäisesti ilman karenssiuhkaa
- Anonyymi00002
Kokoomuksen propagandaa
- Anonyymi00003
Ja politiikot haluaa valtion rahat itelleen.
- Anonyymi00004
tuo ois kyllä hyvä jos kotoo hakisivat. Kävis kyllä mulle. Vaikka joku sotilaspoliispartio tai vastaava työpartio hakisi aamulla ja palauttaisi sitten illalla kotiin. Vaikka jotain raja-aitaa tekemään tai muuta. Ite ollu jo vuosia työttömänä joten hyvin sopis.
- Anonyymi00005
Oletko sinä aloittaja AI trolli?
On vaikeaa uskoa että joku ihminen oikeasti jaksaa kuluttaa kaiken aikansa tuollaiseen vähä- älyiseen trollaamiseen vuosi toisensa jälkeen. Mitään asiaa sinulla ei ole koskaan ollut. On myös mahdoton ymmärtää mihin palstatrolli pyrkii. Mitä sinä imbesilli yrität saada aikaan?- Anonyymi00010
Jos vaikka sinä kiinnostuisit työnteosta
- Anonyymi00006
Tilatkaa joku aloittajalle uber.
- Anonyymi00007
Tullaan parilla tilataksilla sinne ja tyhjennetään sun kämppäs.
- Anonyymi00011
Jotain vitun roadmaneja olevinaan vai? Syötte multaa koko porukka. Nyhveröt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467