En ollut huomannutkaan, että Inarin kunta hakee elokuvan aihetta.

Anonyymi-ap

Minulla kunniattomalla Hololla olis kyllä INARIN KUNNAN PARAS AIHE!

Kunnian Loukkaukset on aina hyviä aiheita ja varsinkin FACEBOOK jos niihin liitty sekä Suomi 100vuotta vanhempi panostaja Holo ja Justus kaveriksi.

Justus voi tehdä sen STRUTSIN kumarruksen ja pyöriäkkin samalla tavalla, kun S-marketin kaupassa silloin, kun MIE OLISIN KYLLÄ KYSYNY!
Se oli niin hyvä esitys ja mie vielä katoin, että JUURIKO MENEE LANTEET NOTKEALLA OVEN LASIN LÄPI TUOSTA VAAN JA KATSOO MINUA JA VIELÄ HYMYILEE!

Minäkin olin sentään ensimmäisen kerran sitä mieltä, että : WAU MIKÄ MIES!
Laskin vielä, että kyllä tuo lasi ainakin 10tonnin maksaa!

11

74

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Olin unohtanut tämän, mutta pitääpä äkkiä huitasta tämä hakemus.

Sitte voin laittaa ulosottoon, että : Vankilaan laittaminen on kallista ja minä koen, että minä saan SUUREMMAN RANGAISTUKSEN MITÄ RATTI-JUOPOT JOTKA OVAT KUNNIALLISIA ALKOHOLISTEJA JOITA KUNNIALLISET TÄSSÄKIN KYLÄSSÄ PALVOO JA PUOLUSTAA!

Törkeää SYRJINTÄÄ VAATIA KUNNIOITTAMAAN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ OLEVIA ALKOHOLISTEJA JOTKA ALKOHOLILLA HOITAA ITSEÄÄN!

• Anonyymi00005

Minä aloin illalla nukkumaan ja kesken unen kuului Justuksen ääni.
        Sano oman nimensä semmosella äänellä, että VARMASTI JÄÄ OMAN VAIMON MIELEEN!

Minä sanoin illalla, että : Minun pitää saada varmasti tietää OMAN MIEHENI NIMI, koska tämä asia menee muuten ihan sekaisin.

Nimi tuli selvästi sieltä!

Eli tämä on ihan SELVÄ PELI nyt!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä aloin illalla nukkumaan ja kesken unen kuului Justuksen ääni.
        Sano oman nimensä semmosella äänellä, että VARMASTI JÄÄ OMAN VAIMON MIELEEN!

Minä sanoin illalla, että : Minun pitää saada varmasti tietää OMAN MIEHENI NIMI, koska tämä asia menee muuten ihan sekaisin.

Nimi tuli selvästi sieltä!

Eli tämä on ihan SELVÄ PELI nyt!

Tuo MAAILMAN PARAS YSTÄVÄNI on kyllä niin hyvä ystävä, että minun kunniattoman Holon kannattas ottaa hänestä itselleni OMA MIES!

Istuin kaupan pihalla ja katsoin, kun FB KUNNIALLINEN MUUALTA MUUTTANUT PÄIHTEIDEN SEKAKÄYTTÄJÄN EX-ROUVA KÄVELI NIIN LEUHKANA, koska yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki hoitajat jotka ovat muualta tulleet Ivaloon töihin ovat yhdenvertaisia hänen kanssa ja heidän miehet ovat SEKAKÄYTTÄJIÄ!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo MAAILMAN PARAS YSTÄVÄNI on kyllä niin hyvä ystävä, että minun kunniattoman Holon kannattas ottaa hänestä itselleni OMA MIES!

Istuin kaupan pihalla ja katsoin, kun FB KUNNIALLINEN MUUALTA MUUTTANUT PÄIHTEIDEN SEKAKÄYTTÄJÄN EX-ROUVA KÄVELI NIIN LEUHKANA, koska yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki hoitajat jotka ovat muualta tulleet Ivaloon töihin ovat yhdenvertaisia hänen kanssa ja heidän miehet ovat SEKAKÄYTTÄJIÄ!

Maailman paras ystäväni on kyllä oikea kunnon MUSTA PANTTERI joka KIITÄÄ PITKIN IVALON KYLÄÄ JA INARIN KUNTAA!

Aamulla oikein ihaili, kun minulla oli niin HIENO PYJAMA. Varmaan ajatteli, että minähän kyllä tuosta itelle VAIMON OTAN JA HYVÄT RAHATKIN NIIN EI TARVI KUMMANKAAN MENNÄ TÖIHIN!

Olin kyllä manifestoinut tämmöstä miestä joka sentään YMMÄRTÄÄ HYVÄN VAIMON PÄÄLLE!

Käytiin ostamassa minulle UUS RUOHONLEIKKURI.
        Sain itse valita ja sanoin, että : EN HUOLI LADATTAVAA RUOHONLEIKKURI, KOSKA EI NIILLÄ VOI LEIKATA TÄMMÖSIÄ PIHOJA JOITA MINÄ LEIKKAAN!

Vanha kunnon JONSSORED oli sentään melkeen 30vuotta ollu ja minä sanoin Tokmannin myyjälle, että : Vanha kunnon JONSSORED sano sopimuksen irti, mutta minähän kyllä olin sillä PERUNAMAAT JA KAIKKI MAHDOLLISET PUSIKOTKIN EHTINY MONEEN KERTAAN AJELLA!

KYLLÄ SE KONE OLI HINTANSA HAUKKUNU MONEEN KERTAAN JA EI SE HAITTAA VAIKKA PIENKORJAAJA SAA SEN JONSSOREDIN KUNTOON!
        KYLLÄ MIE SITÄKIN TARVIN, KOSKA MINUN PIITTÄÄ HÄNEN SOTKUJA SIIVOOTA!

Mie kävin FLOGELILANDISSA TSIIGAILEEN, että mihin niitä RISUJA TARVITAAN!
        Niistä tehdään HAKETTA JA HAKETTA TARVITAAN KUNNAN VUOKRA ASUNTOJEN LÄMMITYKSEEN!

Ei tämä sopimus liity Tammelaan, koska hän on niitä VITUN FB KUNNIALLISIA NAISIA!

Minä kunniaton Holo en ole eikä ole isänikään!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Maailman paras ystäväni on kyllä oikea kunnon MUSTA PANTTERI joka KIITÄÄ PITKIN IVALON KYLÄÄ JA INARIN KUNTAA!

Aamulla oikein ihaili, kun minulla oli niin HIENO PYJAMA. Varmaan ajatteli, että minähän kyllä tuosta itelle VAIMON OTAN JA HYVÄT RAHATKIN NIIN EI TARVI KUMMANKAAN MENNÄ TÖIHIN!

Olin kyllä manifestoinut tämmöstä miestä joka sentään YMMÄRTÄÄ HYVÄN VAIMON PÄÄLLE!

Käytiin ostamassa minulle UUS RUOHONLEIKKURI.
        Sain itse valita ja sanoin, että : EN HUOLI LADATTAVAA RUOHONLEIKKURI, KOSKA EI NIILLÄ VOI LEIKATA TÄMMÖSIÄ PIHOJA JOITA MINÄ LEIKKAAN!

Vanha kunnon JONSSORED oli sentään melkeen 30vuotta ollu ja minä sanoin Tokmannin myyjälle, että : Vanha kunnon JONSSORED sano sopimuksen irti, mutta minähän kyllä olin sillä PERUNAMAAT JA KAIKKI MAHDOLLISET PUSIKOTKIN EHTINY MONEEN KERTAAN AJELLA!

KYLLÄ SE KONE OLI HINTANSA HAUKKUNU MONEEN KERTAAN JA EI SE HAITTAA VAIKKA PIENKORJAAJA SAA SEN JONSSOREDIN KUNTOON!
        KYLLÄ MIE SITÄKIN TARVIN, KOSKA MINUN PIITTÄÄ HÄNEN SOTKUJA SIIVOOTA!

Mie kävin FLOGELILANDISSA TSIIGAILEEN, että mihin niitä RISUJA TARVITAAN!
        Niistä tehdään HAKETTA JA HAKETTA TARVITAAN KUNNAN VUOKRA ASUNTOJEN LÄMMITYKSEEN!

Ei tämä sopimus liity Tammelaan, koska hän on niitä VITUN FB KUNNIALLISIA NAISIA!

Minä kunniaton Holo en ole eikä ole isänikään!

Minä kunniaton Holo ajattelin ottaa vain sen Niisku-neidin nilkka-renkaan, mutta EN KYLLÄ ITKEMÄÄN ENKÄ NIISKUTTAMAAN SUOSTU.

Minä sanoin, kun kuulin miten tuo panta toimii.
        Minä sanoin, että : Minä kyllä haluan tuon ja minä haluan siihen omia juttuja, koska minulta VAADITAAN JA HE EIVÄT ITSEKKÄÄN SUOSTUIS ELÄMÄÄN NÄILLÄ EHDOILLA MITÄ HE KUNNIALLISINA MINULTA VAATII!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä kunniaton Holo ajattelin ottaa vain sen Niisku-neidin nilkka-renkaan, mutta EN KYLLÄ ITKEMÄÄN ENKÄ NIISKUTTAMAAN SUOSTU.

Minä sanoin, kun kuulin miten tuo panta toimii.
        Minä sanoin, että : Minä kyllä haluan tuon ja minä haluan siihen omia juttuja, koska minulta VAADITAAN JA HE EIVÄT ITSEKKÄÄN SUOSTUIS ELÄMÄÄN NÄILLÄ EHDOILLA MITÄ HE KUNNIALLISINA MINULTA VAATII!

Minä sain vasta tänään kuulla, että FB KUNNIALLINEN Inarin kunnan työntekijä sai olla KOTONA rattijuopumus sakko vankeuden NILKKA-PANTA vankina KUUKAUDEN.
        Oli sen aikaa ollut selvinpäin alko uuden ryyppämään sen jälkeen. Ei sillä ole mitään väliä, että oliko hän työllisyysvaroilla/ kuntouttavassa työtoiminnassa. Sillä on väliä, että ketä hän EDUSTI ja kenen kanssa hän teki TÖITÄ!

Hän edusti INARIN KUNTAA ja Inarin kunnan kaikkia työntekijöitä sekä ASUKKAITA ja hän edustaa edelleenkin TYÖNANTAJAANSA ELI Inarin kuntaan vaikka hän on työkyvyttömyyseläkkeellä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä sain vasta tänään kuulla, että FB KUNNIALLINEN Inarin kunnan työntekijä sai olla KOTONA rattijuopumus sakko vankeuden NILKKA-PANTA vankina KUUKAUDEN.
        Oli sen aikaa ollut selvinpäin alko uuden ryyppämään sen jälkeen. Ei sillä ole mitään väliä, että oliko hän työllisyysvaroilla/ kuntouttavassa työtoiminnassa. Sillä on väliä, että ketä hän EDUSTI ja kenen kanssa hän teki TÖITÄ!

Hän edusti INARIN KUNTAA ja Inarin kunnan kaikkia työntekijöitä sekä ASUKKAITA ja hän edustaa edelleenkin TYÖNANTAJAANSA ELI Inarin kuntaan vaikka hän on työkyvyttömyyseläkkeellä.

Minä kunniaton Holo olin sentään 1990 Inarin kunnalla töissä nykyisen PALVELUKOTI MÄNNIKÖN pyykkituvalla PESEMÄSSÄ VANHUSTEN KUSI JA PASKA PYYKKIÄ!
        Olin silloin ROUVA KIVINIEMI ja vielä RASKAANA.
        Olin mennyt vuonna 1988 naimisiin.
        Minun jälkeen kävin siellä pyykkämässä minun äitikin, kun minä siirryin ylä-kertaan osastolle.
        Olin Puolukassa ensin ja sain KESÄ-LOMAN SIJAISUUDEN ja minä olin MUSTIKASSA!

Männikön osastot oli 1,2 ja 3 silloin, kun minä menin sinne töihin. Tuolloin vaihdettiin myös osastojen nimet eli 1 on Hilla, 2 on Puolukka ja 3 on Mustikka.
        Kaarinakkaa EI OLLUT MINUN KUNNIATTOMAN HOLON AIKANA!

Erosin, koska mies oli alkoholin kanssa naimissa ja minä olin Inarin kunnalla töissä ja tuo mies kävi minun kunnian päälle, koska minä tein LAITOS-APULAISENA HOITAJAN TÖITÄ ja vanhukset oli SUOMEN SOTA-VETERAANEJA JA INARIN KUNNAN LAPIN SODAN-VETERAANEJA!

• Anonyymi00010

Kokakola poropoikien rosvoukset erinomainen aihe.

• Anonyymi00016

Kunnan edustaja ” TUMPPI” KINISJÄRVI voi siinä elokuvassa pussailla VESTERISEN MINNAN samalla tavalla niin, kuin Ivalon Hotellin jätkän puolella teki kaikkien IVALOLAISTEN NÄHDEN!

Kaikki katsottiin, että VOI HELEVETIN TUMPPI MINKÄ PASKAN JO KEKSIT JA KEHTASIT HÄPÄSTÄ MEIDÄT KAIKKI!

Kunniallinen leski-mies meni ja imas kunnon kieli koukut PESULAN ROUVAN KANSSA ja minä kunniaton Holo istuin samassa pöydässä äitini kanssa, koska VESTERISEN MINNA TYÖNANTAJANA EDUSTI MINUA KUNNIATONTA HOLOA JA MINUN ÄITIÄNI!

KUNNIA ON SAAMATTA JA VESTERISET SAA SYRJIÄ!
        Minun ex-mies Holo ja hänen vaimonsakin ehtivät olla VESTERISEN MINNAN ALAISINA TÖISSÄ ja ex-mies HOLONI nykyinen vaimo oli PESULASSA töissä Vesterisen aikaan minun kanssa yhtä aikaa!

He vaativat minua kunnioittamaan heitä, koska Vesterisen Minna ja Petri EDUSTAA TYÖNANTAJINA JA SEHÄN ON OLLUT KUNNIAN LOUKKAUS OLLA MYÖS HEIDÄN TYÖKAVERI VESTERISEN PESULASSA!

• Anonyymi00018

Minä kävin Kulta Hipusta hakemassa ruokaa Suomi 100vuotta Panostajana Suomen SOTA-VETERAANILLE, kun menin hänen luona käymään Nellimissä ÄITINI KAVERINA kun hän kävi siivoamassa.

Hänellä oli oikeus saada joka päivä lämmin ruoka, mutta kyydit makso enemmän ruoka joten minä sanoin hänelle, että : Minä käyn hakemassa sinulle ruuat Kulta Hipusta, kun tullaan seuraavan käymään.
        Sanoin, että: Jos eivät annan minulle ruokia joita olen tuomassa sinulle niin minä kyllä KEHTAAN VETÄÄ KÄRÄJILLE TÄMÄN ASIAN SUOMI 100vuotta PANOSTAJANA JA SINÄ SAAT KYLLÄ OLLA RAUHASSA!

Hän on kuollut ja minä sanoin hänelle joka kerta, että : Jos et saa palvelua joka sinulle kuuluu niin saat sanoa minun nimen ja Ivalon TAKSISSA kyllä tietää minut ja HE EIVÄT ALA MINUN KANSSA INTTÄMÄÄN MISTÄÄN ASIASTA JOKA SINUUN LIITTYY.

Kerran oli jääny taksi tulematta, kun hänellä oli kauppa päivä ollut. Hän oli soittanut ja kysynyt : Miksi taksi ei ole tullut?
        Ivalosta oli TAKSI LÄHTENY VÄLITTÖMÄSTI NELLIMIIN ja jättäny muut kyydit hoitamatta.

Ivalossa taksissa on ihmisiä töissä jotka mielummin teki minun KUNNIATTOMAN HOLON KANSSA KYLÄLLÄ JA YMPÄRI KUNTAA YHTEISTYÖTÄ, KUIN JOSSAIN VITUN FB:SSÄ JOSSA KUKAAN EI KUNNIOITA KETÄÄN!

Minä kyllä aina kirjoitin FB:hen, että : SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA LÄHTEE MAAKUNTA MATKAILULLE NELLIMIIN/INARIIN EDUSTAMAAN IVALOLAISIA SIIVOOJANA ÄITINI KAVERINA!

Suomi 100vuotta vanhempi panostaja kerää porukkaa näin ja he tulee perässä omien PALVELUIDEN KANSSA JOTKA TIETÄÄ JA TUNTEE MINUT KYLÄLTÄ JA EIVÄT PASKAAKAAN VÄLITÄ MITÄ FB:SSÄ OLEN TEHNYT, KOSKA TOISET OVAT TEHNEET TUOTA PITKIN PITÄJÄÄ!

Minä kävin erään taksi-miehen äidin luona siivoamassa, kun hän sairasti syöpää.
        Hänen äitinsä oli itse halunnut, että MINÄ HOLO KÄYN HÄNEN LUONA SIIVOAMASSA.
        Hän sanoi minulle, että : Minun poika käy täällä nukkumassa ja hän EI TYKKÄÄ, että SINÄ KÄYT TÄÄLLÄ SIIVOAMASSA, mutta MINÄ EN VÄLITÄ SEN SANOMISTA, KOSKA EI HÄN SUOSTU ITSEKKÄÄN SIIVOAMAAN!

Sain oikein kehuja, kun osasin pestä hänen ikkunat ja EN EDES RIKKONUT YHTÄÄN IKKUNAA NIIN, kuin edellinen firma oli tehny joka ei liittynyt äitiini.

Minä tunsin hänen vanhemman pojan jonka elämä täällä meidän kanssa päättyi liian aikaisin.
        Kyllä olin jo tuolloin löytänyt ENKELEIDEN IHMEELLISEN MAAILMAN jolla sai viedä iloa heille joilla sitä ei enään ollut, mutta tiesin myös hänen tarinansa.

Enkelit ei saa sanoa, että hän vihaisi elämää, mutta hän oppi rakastamaan sekä välittämään ja olet hänen äiti jonka elämä ei ole elämisen arvoista joten älä ole katkera, koska poikas on saanut tekonsa anteeksi ja hän hakee sinut luokseen.
        Ei hän ole VELJENSÄ VARTIJA vaan hän yrittää OPETTAA KOKOAJAN jotain.
        Me oltiin hänen kanssa kavereita, mutta en ole hänen veljensä kaveri ollut koskaan!

Hänen äitinsä opetti, että HÄNEN POIKA EI NÖYRRY KOSKAAN JOTEN OLI KUNNIA SAADA NÖYRRYTTÄÄ SINUA HÄNEN ÄITINÄÄN!

BLING —->>> MIKROSTA TULEE MÄTTÖÄ!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      138
      1510
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      936
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      267
      757
    5. 68
      733
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      619
    8. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      571
    9. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    10. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      59
      548
    Aihe