Jos otat yhteyttä olen ikuisesti sinun tai sinä olet suhteen päättäjä, jos ei mitään tule! Olen tämmöinen ikuisesti rakastaja, oli mitä oli suhde!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Tiedän, että en ikinä halua olla suhteen päättäjä, en siis ajattele siinä yhtään itseä, eli ei se minua kohtaan oikein ole. Mutta näillä mennään. Mutta jos suhteessa on väkivaltaa nyt opettelen laittaa suhteelle stopin, se ei ole oikein, jos pitää pelätä.
- Anonyymi00002UUSI
Kenelle...
- Anonyymi00003UUSI
Tollasilla ehdoilla luulis edes vähän tarkempaa kenelle menee.
- Anonyymi00004UUSI
Katsoin jonkin aikaa sitten sellaisen sarjan kuin, "ikuisesti minun". Vähän se oli laimea, omiin kokemuksiini peilaten. Sillä naisella siinä oli tukiverkosto ja vielä onanarvontuntoakin, niin helppo siitä silloin on lähteä. Mutta kaikki eivät ymmärrä omaa arvoaan, silloin kuin pitäisi. Elämä ei vaan mene niin.
- Anonyymi00005UUSI
Hyvä, jos olet ketä luulen...yhteys olisi siis viesti?
- Anonyymi00006UUSI
En tykkää siitä että annat ikuisuuden kestäviä lupauksia maailmassa joka on väliaikianen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013398Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721083- 451026
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit80748- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50680Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k30625- 48604
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.94567