Naiset ovat taistelulaji-experttejä, mies on vaan tavallinen mies. Tässä nähdään se todellisuus minkä naiset kohtaa jos alkaa miehelle urputtamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=l_LGIShVRrI
Naiset vs mies ottelu
52
206
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Ja lopuksi itketään, tietenkin....
- Anonyymi00018
Miksi tällaisia pitää edes miettiä? Miehenä ajattelen, etten voisi naiseen kajota, vaikka toimisi todella haitallisesti itseäni kohtaan. Kokemusta on, otin/ otan mieluummin etäisyyttä kuin haluaisin selvittää todellista syytä sille.
Olimme liian erilaisia, sopiminen mistään olisi tuntunut vain ajan haaskaukselta, koska halu ymmärtää toista oli liian kaukainen ajatus, ehkä molemmille. Itse olin liian hyvä uskoinen toisen suhteen ja erehdyin todella pahasti. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi tällaisia pitää edes miettiä? Miehenä ajattelen, etten voisi naiseen kajota, vaikka toimisi todella haitallisesti itseäni kohtaan. Kokemusta on, otin/ otan mieluummin etäisyyttä kuin haluaisin selvittää todellista syytä sille.
Olimme liian erilaisia, sopiminen mistään olisi tuntunut vain ajan haaskaukselta, koska halu ymmärtää toista oli liian kaukainen ajatus, ehkä molemmille. Itse olin liian hyvä uskoinen toisen suhteen ja erehdyin todella pahasti.Minä voisin, heti, jos vaan saan edes pienimmänkin syyn siihen.
- Anonyymi00002
Palstalaisille on jo käynyt varsin selväksi, että olet homoseksuaali.
Tämä on ollut hyvää harjoitusta sinulle.
Nyt kipin kapin kertomaan isille ja äidille, että tykkäät munasta etkä piparista.- Anonyymi00003
Ottaako se noin koville kun nainen häviää miehelle?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ottaako se noin koville kun nainen häviää miehelle?
Kyllä, kyllä, olet varmasti aivan kovana tästä linkkisi (jota kukaan ei avaa) miehestä.
Pidä breikki näpyttelystä ja tumputa rauhassa. Varo kuitenkin, ettei soossit lennä näppäimistölle (not good).
- Anonyymi00005
Judoka-nainen itseasiassa pärjäsi yllättävän hyvin jossain kohdissa, varsinkin siinä kun sai pari kovaa potkua perille niin miehestä tuli heti helposti käsiteltävä.
Toisessa testissä naisia testataan erilaisissa todellisen elämän skenaarioissa:
https://www.youtube.com/watch?v=OW5LVMfzohU - Anonyymi00006
Nainen vastaan useita hyökkääjiä:
https://www.youtube.com/watch?v=do45DFgw2mo - Anonyymi00007
Ihan uskomattoman alhainen aloitus.
Kyllä, mies pystyy todennäköisemmin satuttamaan naista kuin nainen miestä. Ei siihen tarvitaan mitään helvetin älykköä toteamaan itsestäänselvää asiaa.
En pystynyt katsomaan koko videota, alkoi ahdistamaan liikaa ja itku tuli samassa kohdassa missä ensimmäisellä ottelijanaisella (uskomaton nainen muuten). Sen vain sanon, että vain mätäpaiseet hehkuttaa jotain tällaista.
Aletheias- Anonyymi00010
Katso sen judokanaisen suoritus, se pärjäsi hyvin. Ja se suurikokoinen miesnainen voitti, kun oli niin iso ja vahva.
Se oli hyvä tilanne missä simuloitiin r-iskausta, siinä taisi miltei kaikki naiset jäädä alakynteen. - Anonyymi00011
Siis ihan keinotekoinen tilanne tuo on kaikin tavoin, ei vastaa todellisuutta. Ja todellisessakin tilanteessa mikäli kyseessä rskaus niin miehellä on tavoite jättää nainen henkiin ja vähin vaurioin, jotta voi kasvattaa miehen lapsen.
Jos tilanne on se että mies ei välitä miten naisen käy, tai tarkoitus on lo pet taa nainen, niin tilanne on täysin toisenlainen kuin mikään mitä videolla nähdään, ja silloin naisen mahdollisuudet alkaa nollalla, ne on nolla piste jotain. Tuo tilanne on onneksi hyvin harvinainen, paitsi tiettyjen uskonnollisten henkilöiden kohdalla näyttäisi olevan melko yleinen. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Katso sen judokanaisen suoritus, se pärjäsi hyvin. Ja se suurikokoinen miesnainen voitti, kun oli niin iso ja vahva.
Se oli hyvä tilanne missä simuloitiin r-iskausta, siinä taisi miltei kaikki naiset jäädä alakynteen.Hyvä tilanne? Tuollainen ei ole koskaan hyvä tilanne enkä halua katsoa sitä enää uudelleen.
Kaikkien naisten pitäisi opetella judoa ja potkaista pallit kurkkuun kaikilta ahdistelijoilta ja säälittäviltä r*iskaajilta.
Aletheias - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä tilanne? Tuollainen ei ole koskaan hyvä tilanne enkä halua katsoa sitä enää uudelleen.
Kaikkien naisten pitäisi opetella judoa ja potkaista pallit kurkkuun kaikilta ahdistelijoilta ja säälittäviltä r*iskaajilta.
AletheiasNo tuo on kyllä ikävän sävyisesti sanottu!... ihan sattuu lukea tuommoista... Tai siis, onhan se tietysti ihan oikein kyllä. EIkä siihen mitään judoa tarvitse opetella, kun jalkapalloa vaan... osaa yhden liikkeen ja toistaa sitä tarpeeksi monta kertaa ja jos se vaan kerran osuu niin se on game over miehellä siinä paikassa. Mutta ei tämmöiset nyt ole mukavia puheenaiheita....
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siis ihan keinotekoinen tilanne tuo on kaikin tavoin, ei vastaa todellisuutta. Ja todellisessakin tilanteessa mikäli kyseessä rskaus niin miehellä on tavoite jättää nainen henkiin ja vähin vaurioin, jotta voi kasvattaa miehen lapsen.
Jos tilanne on se että mies ei välitä miten naisen käy, tai tarkoitus on lo pet taa nainen, niin tilanne on täysin toisenlainen kuin mikään mitä videolla nähdään, ja silloin naisen mahdollisuudet alkaa nollalla, ne on nolla piste jotain. Tuo tilanne on onneksi hyvin harvinainen, paitsi tiettyjen uskonnollisten henkilöiden kohdalla näyttäisi olevan melko yleinen.Mitä ihmettä sinä horiset? Tavoitteena jättää nainen henkiin, jotta voi kasvattaa miehen lapsen? Raiskaus on raakaa väkivaltaa, ei mikään lisääntymispoliittinen teko.
Ei ole kovinkaan harvinainen tilanne se, ettei mies välitä miten naisen käy. Aika monta naista menettänyt Suomessa henkensä miehen käsissä pelkästään tänä vuonna.
Aletheias - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No tuo on kyllä ikävän sävyisesti sanottu!... ihan sattuu lukea tuommoista... Tai siis, onhan se tietysti ihan oikein kyllä. EIkä siihen mitään judoa tarvitse opetella, kun jalkapalloa vaan... osaa yhden liikkeen ja toistaa sitä tarpeeksi monta kertaa ja jos se vaan kerran osuu niin se on game over miehellä siinä paikassa. Mutta ei tämmöiset nyt ole mukavia puheenaiheita....
Se on aivan oikein sanottu. Ihmisellä on oikeus puolustaa itseään.
Aletheias - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä horiset? Tavoitteena jättää nainen henkiin, jotta voi kasvattaa miehen lapsen? Raiskaus on raakaa väkivaltaa, ei mikään lisääntymispoliittinen teko.
Ei ole kovinkaan harvinainen tilanne se, ettei mies välitä miten naisen käy. Aika monta naista menettänyt Suomessa henkensä miehen käsissä pelkästään tänä vuonna.
AletheiasSe on ollut luonnollinen lisääntymismalli kunnes tuli tämä nykyisenkaltainen yhteiskunta ja erityisesti uskonto.
Voisitko laittaa linkin noihin tapauksiin mistä puhut missä nainen on menettänyt henkensä? En ole kuullut yhdestäkään tuollaisesta tapauksesta. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on ollut luonnollinen lisääntymismalli kunnes tuli tämä nykyisenkaltainen yhteiskunta ja erityisesti uskonto.
Voisitko laittaa linkin noihin tapauksiin mistä puhut missä nainen on menettänyt henkensä? En ole kuullut yhdestäkään tuollaisesta tapauksesta.Siis ei todellakaan ole ollut. Sä se et kyllä tiedä mitään oman lajisi biologiasta ja siitä mitä ihmisen genomikin tuosta sanoo.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis ei todellakaan ole ollut. Sä se et kyllä tiedä mitään oman lajisi biologiasta ja siitä mitä ihmisen genomikin tuosta sanoo.
No kerro sinä sitten kun kerran tiedät niin hyvin?
Ja samalla laita linkki niihin tapauksiin tältä vuodelta missä nainen on menettänyt henkensä. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No kerro sinä sitten kun kerran tiedät niin hyvin?
Ja samalla laita linkki niihin tapauksiin tältä vuodelta missä nainen on menettänyt henkensä.Tuo edellinen vastaaja ei ollut minä, mutta väitteesi kuulosti niin tutulta ja olen tästä joskus kanssasi jo vääntänyt, niin tällä kertaa annan vain olla.
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuo edellinen vastaaja ei ollut minä, mutta väitteesi kuulosti niin tutulta ja olen tästä joskus kanssasi jo vääntänyt, niin tällä kertaa annan vain olla.
AletheiasNo jos sinä tiedät asiasta jotain niin voit sinäkin sen toki kertoa, miksi pitää pitää salaisuuksia?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No jos sinä tiedät asiasta jotain niin voit sinäkin sen toki kertoa, miksi pitää pitää salaisuuksia?
Salaisuuksia, joista on kerrottu lukuisia kertoja kaikkien isojen medioiden kanavissa.. 🙄
Ota pää pois puskista niin saatat jopa oivaltaa uusia asioita. Kuten uutisten katsomisen.
Aletheias - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Salaisuuksia, joista on kerrottu lukuisia kertoja kaikkien isojen medioiden kanavissa.. 🙄
Ota pää pois puskista niin saatat jopa oivaltaa uusia asioita. Kuten uutisten katsomisen.
AletheiasEt voisi kertoa nimiä, paikkoja, jotain millä löydän sen tapahtuman? Voin tällä kertaa (poikkeuksellisesti) hakea itse kun asia tosiaan kiinnostaa minua, kunhan vaan kerrot jotain millä sen voisin löytää. En todellakaan ole kuullut koko asiasta, tosin en seuraa uutisia, ainakaan suomen uutisia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
AletheiasMilloin tälläinen on tapahtunut, tänä vuonna, mikä kuukausi?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Milloin tälläinen on tapahtunut, tänä vuonna, mikä kuukausi?
Tänä vuonna tähän mennessä muistaakseni 14 naista on menettänyt henkensä lähisuhdeväkivallan seurauksena.
Osannet itsekin hakea tapauksia, jos osaat Googlea tai tekoälyä käyttää.
Aletheias - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tänä vuonna tähän mennessä muistaakseni 14 naista on menettänyt henkensä lähisuhdeväkivallan seurauksena.
AletheiasHah! AIvan käsittämättömiä väitteitä sinulla!!
Kyse oli nyt kuitenkin raiskauksesta missä nainen t-petaan, sellaisesta en vaan ole kuullut. - Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
AletheiasEdelleenkin odotan todisteita näistä sinun kertomistasi tapauksista, jotka ovat kyllä erittäin mielikuvituksellisia tapauksia.... Eiköhän näistä tapauksista käytäisi yhteiskunnallinen keskustelu ihan eduskunnan istuntoa myöten mikäli tuollaista tapahtuisi. Olen melko varma että minäkin olisi näistä asioista kuullut, vaikken uutisia seuraakaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hah! AIvan käsittämättömiä väitteitä sinulla!!
Kyse oli nyt kuitenkin raiskauksesta missä nainen t-petaan, sellaisesta en vaan ole kuullut.Minä taas puhuin tapauksista, joissa nainen on kuollut miehen toimesta, liittyi siihen seksuaalista väkivaltaa tai ei.
Aletheias - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä taas puhuin tapauksista, joissa nainen on kuollut miehen toimesta, liittyi siihen seksuaalista väkivaltaa tai ei.
AletheiasEttä kun mies ajaa rekka-autolla naisen yli suojatiellä niin se on sukupuolitettua väkivaltaa?? On ihan täyttä f e mi nis miä tuollainen... p*ska...
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä taas puhuin tapauksista, joissa nainen on kuollut miehen toimesta, liittyi siihen seksuaalista väkivaltaa tai ei.
AletheiasV t tu mitä p * skaa. Aivan käsittämätöntä p*sk apuhetta kaikki tuo mitä suollat ulos itsestäsi loputtomasti. Kyllä kaikki täällä jo tajuaa sen että olet vain kaulaa myöten täynnä p* skaa ja sitä tulee jo suustasi ulos. En edes tiedä miten va jaa- älyi nen ihminen täytyy olla että pääsee noin alas kuin sinä olet päässyt hen kisesti. Olet selkeästi joku mie lenter veys tapaus tai keh-va mmainen henkilö.
Mikä on toki ihan ok. muuten paitsi kun käyttäydyt yleisellä palstalla kuin joku v tun va- jak- kipelle, se ei ole ok. - Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Että kun mies ajaa rekka-autolla naisen yli suojatiellä niin se on sukupuolitettua väkivaltaa?? On ihan täyttä f e mi nis miä tuollainen... p*ska...
Ei vaan kyse oli väkivallan kautta menehtyneistä.
Mutta nyt jätän tämän keskustelun tähän. Voit itse hakea ihan tilastotietoa esim stat.fi osoitteesta. Ei tarvitse minun sanaani uskoa.
Aletheias
- Anonyymi00008
Ei ole ylipäänsä täysijärkisten puuhaa nuo. Aika moni mies tosin siviilissä ottaa naisilta pataansa. Olenpa tuota ihan livenäkin todistanut, miten iso ja uhoava mies putoaa.
- Anonyymi00016
Ovatko "taistelulaji ekspertit" sitten muka jotenkin paremmin varautuneita päällekarkauksiin? Miksi olisivat? Kaikissa taistelulajeissa on yleensä säännöt ja niiden puitteissa otellaan. Olettaisi jonkun "itsepuolustusekspertin" olevan paremmin valmistautunut tuollaiseen.
- Anonyymi00017
Miettii nyt vaikkapa judoa, niin siinä on hyvinkin tiukat säännöt. Jollei toinen olekaan judoka, niin "ottelu" onkin jo ihan eri laji.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miettii nyt vaikkapa judoa, niin siinä on hyvinkin tiukat säännöt. Jollei toinen olekaan judoka, niin "ottelu" onkin jo ihan eri laji.
Naisjudoka pärjäsi melkein parhaiten noista, toinen nainen pärjäsi paremmin vain kun oli isokokoinen kuin mies. Judoka oli pienikokoinen ja pärjäsi silti melko hyvin. Tosin se käytti muita keinoja kuin judoa, mitä arvostelijat pitivät hiukan erikoisena.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Naisjudoka pärjäsi melkein parhaiten noista, toinen nainen pärjäsi paremmin vain kun oli isokokoinen kuin mies. Judoka oli pienikokoinen ja pärjäsi silti melko hyvin. Tosin se käytti muita keinoja kuin judoa, mitä arvostelijat pitivät hiukan erikoisena.
Hän oli siis varsin fiksu ja osasi muutakin. Judo ei todellakaan ole mitenkään kauhean toimivaa tilanteissa, joissa joku karkaisi päälle.
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hän oli siis varsin fiksu ja osasi muutakin. Judo ei todellakaan ole mitenkään kauhean toimivaa tilanteissa, joissa joku karkaisi päälle.
Niin, no se käytti niitä kovia potkuja mitkä vaikutti toimivan hyvin. Ei ilmeisesti kuulu judoon semmoiset, en tiedä.
- Anonyymi00019
Kyllä naiset voivat miehen voittaa alleen milloin tahansa.
Laittaa vain kädet kaulalle ja kamppaa sänkyyn, mies jää ihan mielellään alimmaiseksi.
AV - Anonyymi00020
Älkää nyt hyvät naiset lähtekö mukaan näihin "mies"reppanoiden aloituksiin. Jotkut meistä ei vain osaa tai kykene elämään naisten kanssa. Antaa niiden pysytellä kaapissa ja trollailla. Paras toimintatapa on olla reagoimatta ja antaa typeryyksien kadota pieruna Saharaan.
Mitäpä jos tulisit kaapista ulos, voisi helpottaa. Ei homous mitään haittaa, mutta tollanen jatkuva projisointi saa sut näyttämään vähintäänkin tyhmältä. Mietippä sitä. Vakavasti ihan nyt.
Ainiin, minä katselen mielummin tätä kun tota sun linkkiä.
https://youtu.be/_WwqKLJSNto?si=du0qACEDuxYahIsE
Paljon miehekkäämpää tämä on.- Anonyymi00027
Tuossa sentään on tasavertaiset ottelijat, vaikka kauheaa tuokin on. Mennä nyt tuolla tavalla itseään hakatuttamaan.. Ei pystyisi kyllä olemaan miehen kanssa, joka harrastaisi jotain tuollaista.
Aletheias Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuossa sentään on tasavertaiset ottelijat, vaikka kauheaa tuokin on. Mennä nyt tuolla tavalla itseään hakatuttamaan.. Ei pystyisi kyllä olemaan miehen kanssa, joka harrastaisi jotain tuollaista.
AletheiasMies sentään käy vastaan tasoistaan. Oikea mies ei satuta heikompiaan. Suhteellisuudentaju.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mies sentään käy vastaan tasoistaan. Oikea mies ei satuta heikompiaan. Suhteellisuudentaju.
Mä olen ollut sen verran väkivaltasten ihmisten kanssa, että en kanssa kaipaa lähelle ainuttakaan. Tiiän mitä on olla väkivallan kohde, en silti osaa pelätä vastuksena edes miestä. Mutten vaan halua lähelleni väkivaltaisia ihmisiä. Niitä kun joutuu lyömään takaisin.
- Anonyymi00030
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mies sentään käy vastaan tasoistaan. Oikea mies ei satuta heikompiaan. Suhteellisuudentaju.
Ei ole ehkä mitään epämiehekkäämpää kuin käyttää voimiaan toisia vastaan. Ihmisen todellinen luonne paljastuu heti, jos hän alkaa uhoamaan toisten satuttamisella kuin se olisi jokin uroteko.
Aletheias - Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä olen ollut sen verran väkivaltasten ihmisten kanssa, että en kanssa kaipaa lähelle ainuttakaan. Tiiän mitä on olla väkivallan kohde, en silti osaa pelätä vastuksena edes miestä. Mutten vaan halua lähelleni väkivaltaisia ihmisiä. Niitä kun joutuu lyömään takaisin.
Minäkään en todellakaan halua elämääni yhtäkään väkivaltaista ihmistä. En aio enkä halua sellaista energiaa itseni tai läheisteni lähelle.
Toivottavasti et koskaan joudu lyömään ketään, vaan pysyköön kaikki ikävät tyypit ikuisesti poissa.
Aletheias - Anonyymi00037
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sinulla on aina niiin kovat puheet ja uhkaukset.... Kyllä se vaan on niin että jos vaan viikon asuisit oikean MIEHEN luona niin sen jälkeen olisit kilttiä tyttöä ja tottelisit ja tekisit mitä sanotaan. MIES ottaisi ne luulot pois sinulta hyvin nopeaan. Tämä on tosiasia, toisin kuin sinun villit puheet.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sinulla on aina niiin kovat puheet ja uhkaukset.... Kyllä se vaan on niin että jos vaan viikon asuisit oikean MIEHEN luona niin sen jälkeen olisit kilttiä tyttöä ja tottelisit ja tekisit mitä sanotaan. MIES ottaisi ne luulot pois sinulta hyvin nopeaan. Tämä on tosiasia, toisin kuin sinun villit puheet.
Et ole joutunu kulkemaan samoja jälkiä mitä minä, niin et tiedä miten paljon on tullut luonnetta kasvatettua. Helpolla päässy pelkää jotain mitä ei ole kokenut, niin se vaan on.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Et ole joutunu kulkemaan samoja jälkiä mitä minä, niin et tiedä miten paljon on tullut luonnetta kasvatettua. Helpolla päässy pelkää jotain mitä ei ole kokenut, niin se vaan on.
On yritetty ottaa luuloja pois, ei auttanu pahensi vaan itsepäisyyttäni. Saa olla mies joka tappaa mut, ennen en alistu. Kuolleena vasta. Sitten tulee miehiä jotka tappaa hänet minun tappamisesta. Tieto, ei luulo.
- Anonyymi00038
Tökstöksnöö kirjoitti:
On yritetty ottaa luuloja pois, ei auttanu pahensi vaan itsepäisyyttäni. Saa olla mies joka tappaa mut, ennen en alistu. Kuolleena vasta. Sitten tulee miehiä jotka tappaa hänet minun tappamisesta. Tieto, ei luulo.
Taas tuota ihmeen uhkailua. Jos olisi mies niin tietäisit että vain a- kat esittää tyhjiä uhkailuja. Kyllä sinä alistut ja tottelet, usko pois. Sinä vielä pyydät lupaa puhumiseen, ja kaikkeen muuhunkin. Elät nyt vain jossain fantasiamaailmassa kun et ole koskaan elämässäsi kohdannut yhtäkään MIEStä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ole ehkä mitään epämiehekkäämpää kuin käyttää voimiaan toisia vastaan. Ihmisen todellinen luonne paljastuu heti, jos hän alkaa uhoamaan toisten satuttamisella kuin se olisi jokin uroteko.
AletheiasMutta nainen kyllä saa uhota ja uhkailla ihan vapaasti, koska se on naisen oikeus? Koska f em i nis mi?
Anonyymi00038 kirjoitti:
Taas tuota ihmeen uhkailua. Jos olisi mies niin tietäisit että vain a- kat esittää tyhjiä uhkailuja. Kyllä sinä alistut ja tottelet, usko pois. Sinä vielä pyydät lupaa puhumiseen, ja kaikkeen muuhunkin. Elät nyt vain jossain fantasiamaailmassa kun et ole koskaan elämässäsi kohdannut yhtäkään MIEStä.
Kerron miten asiat on. Minkäs minä sille voin, ettet pysty faktoja hyväksymään. Akka olet itse natkuttamisen perusteella. 😅
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mutta nainen kyllä saa uhota ja uhkailla ihan vapaasti, koska se on naisen oikeus? Koska f em i nis mi?
Ei tarvi uhkailla, tekee vaan. Ihmisnismi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181620
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101196
- 681134
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a417865- 76839
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792