Laihdutuksessa viimeisintä huutoa on roiskeläppädieetti. Se on laihduttanut parhaiten vaikka asiaa ei olekaan elävillä ihmisillä tutkittu. Mutta koska minä tiedän niin se on totta koska olen laihduttanut nyt 40 vuotta. Riittää että syö pelkkiä roiskeläppiä vuoden päivät. Tai 6 kkautta jos ei ole läski.Tämä on siittäkin HUOMATTAVAN paras dietti että sillä nousee seksikunto 6sikymppisellä on 3kymppisen seksikunto ja erektiot. Jos on ninja jäätelökone kuten minulla jolla rahaa,niin VOI tehdä roiskeläpästä jäätelyä ja ne voi laittaa huaveihin joka sanoo TARKASTI kuinka paljon laihtuu.Laihdutus tehoaa vielä paremmin kun syö roiskeläpät juoksumatolla tai juo jos tekee suoraan smootsia.Minäkin otan kohta juoksumaton paketista.En ole voinut juosta koska olen syönyt salmiakkia.Vaihdan sen nyt roiskeläppään. Myös mononlämmittimet oli turhia niillä ei laihtunut enään yhtään sen jälkeen kun aloin tehdä jäätelyä. Onneksi se on pahanmakuista eikä hyvänmakuista koska muuten se lihottaisi. 😯
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Datsunin roiskeläpät olen todennut parhaiksi.
- Anonyymi00002
Mikä on Datsun?
Kannattaisiko rinnalla vetää toista dieettiä, jossa on lisäaineetonta hernekeittoa purkkeineen, pusseineen tai rasioineen? Nämä kun vetää oksasilppurista läpi, kokonaisuus on moitteeton, eivätkä hampaat kärsi.
Jos pelkää valmista hernekeittoa, kuivatut herneet voi levittää kastellulle asfalttipihalle ja siitä voi peruutella perheen kakkosautolla eteen-taakse nastarenkailla. Kun herneet on muusina pihalla, tiesuolan voi heittää joukkoon ja lumilapiolla voi kaapia keitoksen talteen. Siitä vain valmistamaan ja nauttimaan parhaista laihdutushetkistä. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikä on Datsun?
Kannattaisiko rinnalla vetää toista dieettiä, jossa on lisäaineetonta hernekeittoa purkkeineen, pusseineen tai rasioineen? Nämä kun vetää oksasilppurista läpi, kokonaisuus on moitteeton, eivätkä hampaat kärsi.
Jos pelkää valmista hernekeittoa, kuivatut herneet voi levittää kastellulle asfalttipihalle ja siitä voi peruutella perheen kakkosautolla eteen-taakse nastarenkailla. Kun herneet on muusina pihalla, tiesuolan voi heittää joukkoon ja lumilapiolla voi kaapia keitoksen talteen. Siitä vain valmistamaan ja nauttimaan parhaista laihdutushetkistä.Datsun 100 A.
- Anonyymi00004
Todistettavasti laihtuu. Minä lihoin mutta se ei kuulu tähän.
- Anonyymi00005
Kokkonen oli vesipaastossa 30 päivää laihtui 27 kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487