Minä olen. Esimies humaloituneena sanoi aina, josko vielä yhdet
Konttorilta tuli suivaantunut viesti, että miten voi mennä 10 000€ juomisiin? Esimies vain rennosti tuumasi, että voimakkaat ja tuottavat työmiehet vain juovatkin reilusti.
Esimies muuten oli nainen. Ihan vain PS inceleille tiedoksi.
>Simiti<
Oletteko koskaan kaljoitellut yllin kyllin firman piikkin?
18
64
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Vassarille normaalia lutkuttaa toisten viinoja. olen kyllä ostanut summalla konjakkia yhteistyökumppaneille ja juonut itse loput, firman piikkiin.
- Anonyymi00006UUSI
Siis ihme, että tämmönen kommentti saa täällä olla ilman poistoa, mutta kirjoitapa ikävästä ja rakastamisesta, niin heti poistoon menee. Sivu
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis ihme, että tämmönen kommentti saa täällä olla ilman poistoa, mutta kirjoitapa ikävästä ja rakastamisesta, niin heti poistoon menee. Sivu
Ja siis voin sanoa kokeneeni sitä syrjintää nyt vuosia monin eri tavoin.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja siis voin sanoa kokeneeni sitä syrjintää nyt vuosia monin eri tavoin.
Eli Yhdenvertaisuusvaltuutettu ja Seta ovat myös listalla, minne laittaa asioita.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sähän voit itse pyytää poistamista teet ilmoituksen automatiikka poistaa varmaan tietyillä sanoilla olevia kun pidetään loukkaavina
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sähän voit itse pyytää poistamista teet ilmoituksen automatiikka poistaa varmaan tietyillä sanoilla olevia kun pidetään loukkaavina
Ei ole minun tehtävä pyytää poistoja. Lisäksi tuo mainitsemasi automatiikka ei näytä pelittävän tiettyjen kommentoijien kohdalla. Siihenkin on varmaan syynsä. 🤭
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole minun tehtävä pyytää poistoja. Lisäksi tuo mainitsemasi automatiikka ei näytä pelittävän tiettyjen kommentoijien kohdalla. Siihenkin on varmaan syynsä. 🤭
Onko sinulla jo foliohattu? Voin lainata omaani. Poistamisen perusteet on vuosien kokemukseni mukaan hankalampi ennustaa, kuin sää tuhannen vuoden päähän kello 13:21 Pieksämäellä.
Mutta joskus kantsii päästää sokka irti ja antaa tunteiden tulvia. Poistakoot, jos siltä tuntuu. Ihan vitun sama. Sitä paskaa itseä ja polittista suuntautumista kohtaan on jo vuositolkulla saanut kuulla riittävästi perusräksyttäjien taholta.
>Simiti< - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sinulla jo foliohattu? Voin lainata omaani. Poistamisen perusteet on vuosien kokemukseni mukaan hankalampi ennustaa, kuin sää tuhannen vuoden päähän kello 13:21 Pieksämäellä.
Mutta joskus kantsii päästää sokka irti ja antaa tunteiden tulvia. Poistakoot, jos siltä tuntuu. Ihan vitun sama. Sitä paskaa itseä ja polittista suuntautumista kohtaan on jo vuositolkulla saanut kuulla riittävästi perusräksyttäjien taholta.
>Simiti<Enpä ole muilta sitä kuullut kuin vain sinulta ja sinunkaan lausuntosi eivät pidä paikkaansa ollenkaan. Foliopipon voit pitää itselläsi, kiitos.
- Anonyymi00014UUSI
Lasinvälistä ei juoda ku Mäntyharjulla. -v
Noh, kerran olin sellaisessa kestityksessä, että ensin söimme ravintolassa kunnolla ja sen jälkeen tuli kahvia ja konjakkia niin paljon kuin halusimme.
(ja koska en halunnut, niin tilasin palan suklaakakkua aina kun toisille tuli lisää konjakkia)
((tietysti))
(((tosin se kakku ei oikein menestynyt lajissaan, mutta kyllä sitä silti söi)))Ai niin ja homma meni niin, että kestitys oli korvausta eräästä firman tekemästä sopimusrikkomuksesta ja koska päällikkö ei ehtinyt paikalle, niin firman luottokortti oli alaisilla, ja korvauksesta tuli firmalle paljon kalliimpi juttu kuin olivat kuvitelleet.
(Kosmos-ravintolassa olimme)
- Anonyymi00002UUSI
Ei niin voi tehdä. Firman bileissä ollaan verkostoitumassa, eikä niissä saa KOSKAAN juoda liikaa.
🦄- Anonyymi00004UUSI
Niin kerta. 🐖💨
>Simiti<
- Anonyymi00005UUSI
Oon ja vieläkin hävettää jokainen niistä kerroista.
Mikä piru siinä on että ahneus iskee, ei missään muussa asiassa paitsi alkoholissa. Kun muut esiintyvät fiksusti, siis melkein kaikki - on moukkia lisäkseni muitakin, niin minä käyn nappaamassa toisen lasillisen tilaisuudessa tarjoilupöydältä. Ja jälkeenpäin mietin että olisin voinut hakea alle kympin punkkupullon ja juoda kerralla pöhnät, ei olisi isoa love lompakkoon tehnyt se. Se on sitä äkillistä hulluutta, ..tuttaa.- Anonyymi00013UUSI
Ällös nyt yhdesti palvelusvuosibileissä yksi kaveri oli niin humalassa ilmaisesta viinasta, että tehtaanjohtaja vei taksilla kotiin ja talutti sänkyyn. 😁
>Simiti< - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ällös nyt yhdesti palvelusvuosibileissä yksi kaveri oli niin humalassa ilmaisesta viinasta, että tehtaanjohtaja vei taksilla kotiin ja talutti sänkyyn. 😁
>Simiti<Ja Makkaratehtaanjohtaja pyöräytti pihan ja saunan kautta. Kuulemma.
- Anonyymi00016UUSI
En ole. Kalja ja muukaan alkoholi ei siinä määron kiinnosta. Olen sanonut muutamllekin pomolle, että voin ottaa nuo pikkujoulut ja kesäjuhlat ja muut ryyppäjäiset rahana käteen (kun en paikalle mene), mutta ei ole vielä kukaan maksanut. 😀
Olen mä ryypännyt firman piikkiin pisimmillään 22kk. Kesäkuusta 2018 huhtikuuhun 2020 tui otettua joka päivä kuppia noin 15-30 annosta kunnes iski se haimatulehdus. Joskus 10 vuotta sitten mun rahat oli lähempänä sataa tonnia kuin nollaa, mutta kyllä toi juomaputki kävi aika kalliiksi enkä senkään jälkeen ole ollut aivan raivoraitis, eli rahaa on mennyt eri kiertoradalla olemiseen vähän turhankin paljon. Tietyn pisteen jälkeen on parempi lopettaa laskeminen, ja pistää painoarvoa muille seikoille kuten uusille kavereille jotka eivät myöskään aina jaksa olla selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590