Olen multiversumin eliittiä

Anonyymi-ap

Miten voinkin olla näin suoraselkäinen, rehellinen, kohtelias ja uljas, sekä voimakas herrasmies.

>Simiti<

53

177

Vastaukset 53

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jaa eikö sinunkin guben illustraation pitänyt olla joku kommari, joka vihaa oikeistoa, poliisia, systeemiä, miehiä ja kaikkea hyvää ja kaunista ns? Polpotiikan toimittajien puolesta kyselen

• Anonyymi00004
        UUSI

Uli ili vuh vuh teinipersu juntti. Sinä palstanpilaaja junttipersu kuvittelet kaikkien olevan miehiä vihaavia naisia, ellei ole sinun junttimaisessa äärioikeistopaskassa samaa mieltä

Kuule kynäniskateini. Olen vittu oikea mies, enkä kaltaisesi epävarma ukon irvikuva. Olet hemmetin säälittävä paska ja et tule koskaan saavuttamaan elämässäsi yhtään mitään.

Entisenä koulukiusaajana sun huippuhetkesi oli siinä. Nyt tulet olemaan vain säälittävä ruikkupaskaa suoltava, takkutukkainen umpijuntti työtön persu uhoamassa muun lauman mukana.

Kirjoituksestasi huomaa heti, ettei mikään väittämäsi trollailu pidä paikkaansa. Sinulle kellokin on tuntematon ja uutta vihervasemmistolaista hömpötystä, mutta olen todennäköisesti palstaillut kauemmin kuin sinä olet saanut elämän alkusi huumeäitisi unohdettua pillerit.

Sinä hemmetin vajakki puhut paskaa ja trollaat. Tule toki kaikkitietävänä ja uljaana ihan naaman eteen huutamaan sekoiluasi. Sitten näemme kummassa on enemmän raakaa tehdastyöläisen voimaa. Vittu sä oot säälittävä muumi ja laaksokin hukassa.

>Simiti<

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Uli ili vuh vuh teinipersu juntti. Sinä palstanpilaaja junttipersu kuvittelet kaikkien olevan miehiä vihaavia naisia, ellei ole sinun junttimaisessa äärioikeistopaskassa samaa mieltä

Kuule kynäniskateini. Olen vittu oikea mies, enkä kaltaisesi epävarma ukon irvikuva. Olet hemmetin säälittävä paska ja et tule koskaan saavuttamaan elämässäsi yhtään mitään.

Entisenä koulukiusaajana sun huippuhetkesi oli siinä. Nyt tulet olemaan vain säälittävä ruikkupaskaa suoltava, takkutukkainen umpijuntti työtön persu uhoamassa muun lauman mukana.

Kirjoituksestasi huomaa heti, ettei mikään väittämäsi trollailu pidä paikkaansa. Sinulle kellokin on tuntematon ja uutta vihervasemmistolaista hömpötystä, mutta olen todennäköisesti palstaillut kauemmin kuin sinä olet saanut elämän alkusi huumeäitisi unohdettua pillerit.

Sinä hemmetin vajakki puhut paskaa ja trollaat. Tule toki kaikkitietävänä ja uljaana ihan naaman eteen huutamaan sekoiluasi. Sitten näemme kummassa on enemmän raakaa tehdastyöläisen voimaa. Vittu sä oot säälittävä muumi ja laaksokin hukassa.

>Simiti<

Ylpeä siitä, että on pitkään palstaillut?

Sitä paitsi. Tuo edellinen esitti kysymyksen, jotka pohjautuvat sinun aiempiin lausuntoihin ja kommentteihin täällä ja sinä vastaat tuollaisella volumella haukkumista jopa hänen äitiinsä saakka.

Että niinkuin miten sinä näet itsesi? Sivuhuomio

• Anonyymi00015
        UUSI

Kiitos. Montako sinulla? Mun ei tartte vastata, en ole sinulle tilivelvollinen kuten et sinäkään minulle. Joihinkin muihin tahoihin sentään olet.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

>Simiti<

Nyyh gubbe nyt murskasit minut hengisesti. T naiselta. Joillekin vastaava centin ragebaitti on enemmän kuin tarpeeksi MOT.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kiitos. Montako sinulla? Mun ei tartte vastata, en ole sinulle tilivelvollinen kuten et sinäkään minulle. Joihinkin muihin tahoihin sentään olet.

En koe asiaa lainkaan näin. Vastasitko muuten ikäänkuin sivusta jostain erikoisesta syystä?

• Anonyymi00002
      UUSI

Minäpä olen gubempi kuin sinä!

Ja minulla on enemmän karvoitusta 🍑-vaossa.

(Katsotaan mitä Tee sanoo tähän. Luulee varmaan minua naiseksi.)

🦄

• Anonyymi00003
        UUSI

Eikös sinun pitänyt jutella vain omanlaistesi kanssa kuten mm. äo-kriteereiltään sopivampien? Sivu

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikös sinun pitänyt jutella vain omanlaistesi kanssa kuten mm. äo-kriteereiltään sopivampien? Sivu

Niin minä teenkin.

🦄

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin minä teenkin.

🦄

Hmm okei. Jotenkin sai kylläkin sen vaikutelman, että tämä aloitus ei olisi sitä luokkaa, mutta ehkäpä se sitten onkin... 🤭

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hmm okei. Jotenkin sai kylläkin sen vaikutelman, että tämä aloitus ei olisi sitä luokkaa, mutta ehkäpä se sitten onkin... 🤭

Valitettavasti en ole yllättynyt, ettet ymmärrä.

🦄

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Valitettavasti en ole yllättynyt, ettet ymmärrä.

🦄

Eihän kyse ollutkaan, ettenkö ymmärtäisi. 🤭

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eihän kyse ollutkaan, ettenkö ymmärtäisi. 🤭

Ja sekin vielä, että alennut kirjoittamaan minulle, vaikka kengännumeroni ei olekaan se oikea. Niin, nythän minä sen ymmärsin, että en ymmärtänytkään.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja sekin vielä, että alennut kirjoittamaan minulle, vaikka kengännumeroni ei olekaan se oikea. Niin, nythän minä sen ymmärsin, että en ymmärtänytkään.

Ja. Ainakin on tiedossa, miltä suunnalta on mitäkin tullut, kun se yhteys sinne Yhdenvertaisuusvaltuutettuun otetaan.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja. Ainakin on tiedossa, miltä suunnalta on mitäkin tullut, kun se yhteys sinne Yhdenvertaisuusvaltuutettuun otetaan.

Uliseva natsi haluaa aina räkyttää, sanoa viimeisen sanan ja sitten se pelle luulee olevansa voittaja. Olet niiiiiiiin kliseinen oikeistoa äänestävä huomiota hakeva pelle kuin olla ja voi. Älynlahjoilla sinua ei toki ole siunattu.

>Simiti<

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Uliseva natsi haluaa aina räkyttää, sanoa viimeisen sanan ja sitten se pelle luulee olevansa voittaja. Olet niiiiiiiin kliseinen oikeistoa äänestävä huomiota hakeva pelle kuin olla ja voi. Älynlahjoilla sinua ei toki ole siunattu.

>Simiti<

Sä sitä osaat naulata ittes ja muutkin yhä paremmin kiinni tapettiin.

• Anonyymi00021
        UUSI

Kyllä minä gubbe olen huomannut ajat sitten, että olet välillä kaapannut ko "emojin" erikoisen kilvoittelusi merkeissä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ikävä tuottaa sinulle tämänkin emojin kohdalla pettymys mr sisällön ymmärrys hakusessa. T

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No miksei vaikka tietosuojavaltuutettuun saman tien, tiivitaavit? Sivusta facepalamit teille salamit

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ikävä tuottaa sinulle tämänkin emojin kohdalla pettymys mr sisällön ymmärrys hakusessa. T

Onneksi on muut, jotka ymmärtää paremmin kuin minä. Eikö?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No miksei vaikka tietosuojavaltuutettuun saman tien, tiivitaavit? Sivusta facepalamit teille salamit

Kyllähän ne niillekin menee. Ainakin kahteen paikkaan.

• Anonyymi00027
        UUSI

Oisko kylilläkin taas rehvasteltu kohta on niin posessa ettei mitään rajaa ja samat ma pot on, että kiitos ihanaa vaikka ei meille ole koskaan kuulunutkaan, mutta ko niin ilkeä oli takaisin

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oisko kylilläkin taas rehvasteltu kohta on niin posessa ettei mitään rajaa ja samat ma pot on, että kiitos ihanaa vaikka ei meille ole koskaan kuulunutkaan, mutta ko niin ilkeä oli takaisin

Syyntakeettoman yksinkertaisten ilmeet puhuisi sen puolesta. Sellainen toivon kipinä on taas syttynyt tyhjien katseiden taa

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onneksi on muut, jotka ymmärtää paremmin kuin minä. Eikö?

No sittenhän olet vaffoilla paavo pesusieni liikuttavan lapsenuskosi kanssa. T

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllähän ne niillekin menee. Ainakin kahteen paikkaan.

No alahan pistämään prujua menemään äläkä muniin suotta Puhalla

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No alahan pistämään prujua menemään äläkä muniin suotta Puhalla

Sinnekinhän ne menee, kun on aika. Ihan ittestään kulkeutuvat, ei mun tässä vaiheessa tarvitse tehdä tämän enempää. Vain odotella. Kaikkiin paikkoihin sen jälkeen.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No sittenhän olet vaffoilla paavo pesusieni liikuttavan lapsenuskosi kanssa. T

Lapsenuskoa ei tarvita. Usko kun sanon, että muutkin uskovat jo.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ovat armolahjoja joita olet jo munasolussa ja siittiössä saanut. Se on geeneissä ja loppusilauksen tekee kasvatus. Sinulla itselläsikin on tekemistä asian kanssa. Että olet hyvin armolahjojasi käyttänyt.
      Tiedätkös että minulla on sama tunne, mutta sanoisin että olen Riittävä, en missään asiassa ylisanojen vertainen. Tuore miesystävä ylistää, tunnen kiusaantuneisuutta.

• Anonyymi00017
        UUSI

Höpsistä. Minä en kehtaa olla sanomatta, että vammautumisestani huolimatta olen Jumalasta seuraava. En alaspäin.

>Simiti<

• Anonyymi00028
        UUSI

No jos siitä aapeeäijä kerran riimit ja kaikki pitää sanoittaa. Hymähdys. -buli T

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Höpsistä. Minä en kehtaa olla sanomatta, että vammautumisestani huolimatta olen Jumalasta seuraava. En alaspäin.

>Simiti<

Paitsi että eräät hävisivät jo. Ja. Vaikka en itse olekaan välttämättä näkemässä juryn toimenpiteitä, tiedän, miten siinä kävi lopputuloksen osalta.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Paitsi että eräät hävisivät jo. Ja. Vaikka en itse olekaan välttämättä näkemässä juryn toimenpiteitä, tiedän, miten siinä kävi lopputuloksen osalta.

Niin unohdin mainita, että mikä tapahtuu Vegasissa, ei aina jää Vegasiin.

• Anonyymi00034
      UUSI

Olet itsenäinen ja intuitiivinen, todellinen taistelija. Vaistomaisesti luotat sisäiseen ääneesi, joka opastaa sinua tarkasti. Ympärilläsi olevat ihailevat hiljaista vahvuuttasi ja kykyäsi pitää pää kylmänä vastoinkäymisten edessä. Todellinen nykyajan naarassusi: vahva, herkkä ja inspiroiva.

Kuka olen?

• Anonyymi00035
        UUSI

No tuo on kyllä ihan selvästi Välis.

🦄

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No tuo on kyllä ihan selvästi Välis.

🦄

Ei se ile välis eikä lihis vaan minä. Ei tää saitti anna faktan olla. 🤣

• Anonyymi00036
      UUSI

Mahtavaa, olen iloinen puolestasi.

• Anonyymi00037
      UUSI

Enämpi syvällinen keskustelu.

• UUSI

Edellinen oli minun kirjoittamani. Ohjelma on ihan sekaisin. Poisti yllättäen kirjautumiseni. rennosti.m

• UUSI

Kirjoitin: "Enämpi syvällinen keskustelu."

Koska on VAKAVAA syytä epäillä, että keskustelijat eivät huokeasti ymmärrä, korostan vielä, että lausumani oli 'salaivaa' eli ironiaa, niin kuin aikoinaan koulussa opetettiin.

• Anonyymi00038
      UUSI

No nyt oli mahtis keskusteluketju. Ei jutskattu säästä vaan monella tuli ihan tunteella.
      Vaikka olemme kaikki eri mieltä ihan joka asiasta, niin pysytäänhän kohtuudessa ulosannin osalta.

Tämä ketju osoitti, että pahimmat alatyyliset huudot ei ole välttämättömiä ja riidelläkin voi ilman yhteisymmärrystä ja sopua.

Kaunan kantaminen sen sijaan on tyhmää. Valitettavasti moinen ominaisuus on rakennettu ihmispolon aivoihin. Aikoinaan se opetti ja auttoi selviytymään. Nykyään siitä ei ole hyötyä.

>Simiti<

• Anonyymi00039
        UUSI

Joko sovitte riidat?

Entä "Uliseva natsi haluaa aina räkyttää, sanoa viimeisen sanan ja sitten se pelle luulee olevansa voittaja. Olet niiiiiiiin kliseinen oikeistoa äänestävä huomiota hakeva pelle kuin olla ja voi. Älynlahjoilla sinua ei toki ole siunattu."

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joko sovitte riidat?

Entä "Uliseva natsi haluaa aina räkyttää, sanoa viimeisen sanan ja sitten se pelle luulee olevansa voittaja. Olet niiiiiiiin kliseinen oikeistoa äänestävä huomiota hakeva pelle kuin olla ja voi. Älynlahjoilla sinua ei toki ole siunattu."

Tämä olikin varsin kohtuudella sanottu. Tietämättä asioiden oikeaa tilaa.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joko sovitte riidat?

Uli uli vuh vuh. Uhriudun, mutta itselleni sallin kaiken.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Uli uli vuh vuh. Uhriudun, mutta itselleni sallin kaiken.

Minä en. Sen tulee näkemään.

• Anonyymi00043
        UUSI

Minua huvittaa se, että jos T-naiselle kirjoittaa yhden viestin, sieltä tulee takaisin 17 lyhyttä viestiä suhteellisen luovaa tajunnanvirtaa. 😁

Jossain niistä mukana on aina väite siitä, että joku (mies) on kaapannut minun allekirjoitukseni.

Mikä voisi olla hauskempaa. 🤭

🦄

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minua huvittaa se, että jos T-naiselle kirjoittaa yhden viestin, sieltä tulee takaisin 17 lyhyttä viestiä suhteellisen luovaa tajunnanvirtaa. 😁

Jossain niistä mukana on aina väite siitä, että joku (mies) on kaapannut minun allekirjoitukseni.

Mikä voisi olla hauskempaa. 🤭

🦄

Kuka hemmetti on jankkaamasi T-nainen? Tule nyt ulos ätmien sekavasta incel-muumilaaksosta.

>Simiti<

• Anonyymi00052
        UUSI

• UUSI

Simiti: "Olen multiversumin eliittiä"

Mitään multiversumihypoteeseja ei voi todistaa oikeaksi eli tieteellisiksi teorioiksi, koska ei ole edes kuviteltavissa, miten empiirinen puoli hankittaisiin. Näiden matemaattisesti luotujen hypoteesien mukaan mahdollinen multiversumi ei olisi millään tavalla havaittavissa universumissamme.

Pysyvät hypoteeseinä.

• Anonyymi00044
        UUSI

Laitteiston täytyy vähän kehittyä. Ei kukaan havainnut ultraääniä, viruksia tai supernoviakaan, ennen kuin niiden tarkasteluun löytyi sopivat laitteet.

🦄

• UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Laitteiston täytyy vähän kehittyä. Ei kukaan havainnut ultraääniä, viruksia tai supernoviakaan, ennen kuin niiden tarkasteluun löytyi sopivat laitteet.

🦄

Mainitsemasi laitteiston kehitys on tyystin eri asia, kuin että periaatteessakaan ei voida saada havaintoa.

Emme esimerkiksi koskaan voi saada tietoa, oliko ennen big bangiä toinen maailma, joka synnytti nykyisen, koska havaintomme ovat ja pysyvät vain oman kaikkeutemme sisällä. Emmekä edes ole päätyneet big bangiinkään asti, vaan se on oletettavissa ekstrapoloimalla galaksien ratoja.

Havaintomme voivat ulottua vain ja ainoastaan big bangin jälkeiseen pimeyteen, mutta ei itse big bangiin.

Äänet ovat toistuvia paine-eroja materiassa. Ei ole mitään syytä arvella, että äänispektri loppuisi siihen, mihin vanhoilla havaintovälineillä päästiin. On aivan luonnollista odottaa, että havaintovälineiden kehittyessä havaitaan myös niin kimeitä utraääniä, ettei ihmiskorva niitä havaitse.

Tunnettiin mikroskooppiset taudinaiheuttajat, bakteerit, sienet ja muut vastaavaa kokoluokkaa olevat. Miksi päätellä, ettei alempaa kokoluokkaa olisi. Kun kehitettiin elektronimikroskooppi, tuli vielä molekyylitason kokoluokka. Koska olemme jo molekyylitasolla, tiedämme ettei pinempää luokkaa voi olla.

Novia ja supernovia havaittiin jo vuosisatoja ja vuosituhansia sitten, mutta verrattain harvoin, eivätkä useimmat sukupolvet havainneet niitä ollenkaan.

Kun kehitettiin kaukoputki ja yhä valovoimaisemmat versiot ja myöhemmin otettiin myös radiotaajuudet avuksi, pääsimme niin syvälle avaruuteen, kuin voi ennen big bangin jälkeistä pimeyttä. Satettiin nähda koko avaruuden supernovat, jotka olivat määrältään monikertaiset verrattuna lähiavaruuden noviin ja supernoviin. Oliko tässä jotakin odottamatonta?

• Anonyymi00045
      UUSI

Harvemmin vasemmistopiireistä fiksua tai edes siistiä henkilöä, varsinkaan miestä löytyy.

• Anonyymi00051
        UUSI

Uli, uli. Mitäs persujen trollitehtaalle muuta? Vieläkö kahvitauot on kielletty vasemmiston salaliitona? Olethan persuna muistanut luopua lomista, työajoista, lapsilisistä, päivähoidosta, koulutuksesta ja monesta muusta, mitä äärioikeisto kokomusta pellekavereinneen haluaa edelleen tuhota.

Lahkolaiset lestat äänestää ifdiootteina mitä hikinnen, läski pedojohtaja käskee. Siksi tuho-oikristolla on kannatusta.

• Anonyymi00050
      UUSI

Multivitamiinit on semmoisia. Eliitti-olo. Kortinpeluustakin tulee jotain virkeenä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe