Mitä tekisit? Nyt ei mitään hyväntekeväisyys höpöjä. Itselläni tuskin muuttuisi yhtään mikään. Olenhan vaatimaton ja silti hirveän komea ja voimakas ytmi.
Oikeasti, kaikki ylimääräinen rahani vain lojuu rahastoissa ja osakkeissa. Köyhänä en kuitenkaan haluaisi olla. Mikään ei edelleenkään muuttuisi, mutta yksi turvaverkko olisi poistunut.
Pakko vielä todeta, etten väheksy millään lailla perusturvan kanssa kamppailevia ihmispoloja, joiden päivittäinen elo on yhtä selviytymistaistelua.
Maailmassa on virhe.
>Simiti<
Jos olisit älyttömän rikas taloudellisesti???
7
70
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Älä yritä.
Tietenkin tekisin jotain muiden hyväksikin.
Vilma- Anonyymi00002
Et tekisi. Jos tekisit, niin vain nostaaksesi omaa egoasi. Vilpitön auttamishalu on ihmisillä aika harvassa.
>Simiti< - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et tekisi. Jos tekisit, niin vain nostaaksesi omaa egoasi. Vilpitön auttamishalu on ihmisillä aika harvassa.
>Simiti<Et ole selvänäkijä. Mot.
Vilma
- Anonyymi00003
En ymmärtänyt tätä viestissäsi: "Mikään ei edelleenkään muuttuisi, mutta yksi turvaverkko olisi poistunut."
Jos sinulla on jo rahaa ja saisit vielä lisää, niin mikä turvaverkko poistuisi.??
Selitä jos tahdot mutta vastaukseen siirryn.
Kaikki raha kuluu aikanaan vanhuuteeni. Olen nyt vahva ja terve ja omaan pitkäikäiset geenit. Jos ollaan menossa siihen että hyvinvointiyhteiskunta alkaa pahasti ontua niin minä jatkan omillani samaan malliin kuin nyt, eli minulla on kaikki mitä tarvitsen. Elän itselleni runsasta elämää. (Olen satavarma että se ei kaikille riittäisi.) Ja jos ennen rahojen loppumista kupsahdan, niin joku pääsee nauttimaan, sen verran on ihan minulle rakasta sukua ettei valtiolle mene.- Anonyymi00006
Luopuis verkkopaidastaan?
- Anonyymi00007
Alkaisin keinottelemaan ylijäämärahoilla kansainvälisillä öljymarkkinoilla. Saisin Trumpilta ilmaista suojelua.
En tee mitään rikkauksilla, jos en saa käyttää niitä auttamiseen eli olkoon saamatta nekin rikkaudet sitten. Köyhänä jatketaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487