Jotain? Olisi kiva tietää vähän minkälainen tyyppi olet!
Vastaukset 6
- Anonyymi00002UUSI
Mä oon paras!
- Anonyymi00003UUSI
Liian kiltti ja myös liikaa muita huomioiva. Välillä osaan olla itsekäskin, mutta mikäli sitä olen, korvaan sen ruhtinaallisesti myöhemmin.
Hyvä kuuntelemaan, yhtä hyvä myös puhumaan, silloin kun tarvii.
Pidän monista asioista kuten moottoripyöristä ja veneilystä, luonnossa olemisesta koska se maadoittaa minua ja tuo moottoripyöräily on sit taas ollut sellainen ajatusten tuuletussysteemi, mikä toimii myös terapeuttisesti.
Reilu ja omasta mielestä ihan hyvä tyyppi. Tässäkin pieni poikkeama sallittakoon 😇 - Anonyymi00004UUSI
Hlvetin hankala ja ahdasmielinen sekä raskas.
- Anonyymi00005UUSI
Olen rauvallinen ja tunnollinen. Olen tunnemaailmaltani hyvin tasainen ja hallitsen tunteeni erittäin hyvin. tunteista herkimpiä on syyllisyys jota koen jopa aika herkästi, sekä rakastuminen ja kiintyminen. En kuitenkaan kiinny tai rakastu helposti ihmisiin. Olen vähän omistushaluinen. Syyllisyys ei saa minua normaalioloissa liikaa valtaansa vaikka sitä herkästi koenkin. Olen eläinrakas ja koen ahdistusta eläinten oikeuksista. En ole yhtään temperamenttinen mutta minulla on kuitenkin vahva oma tahto. Taidan olla jotenkin aika jäykkä ihminen. Olisin erittäin surkea näyttelijä, etenkin jos pitää improvisoida. Se ei johdu jännityksestä vaan edellä mainitusta jäykkyydestä. Olen varautunut uusia asioita ja ihmisiäkin kohtaan. Uskon Jumalaan ja olen konservatiivinen.
- Anonyymi00006UUSI
Luonnossa viihtyvä. Vähän erakko.
- Anonyymi00007UUSI
Olen introvertti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211520
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.146609Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.223510- 187499
- 28459
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10442- 182433
- 39398
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393