Saunan jälkeen peseytymisen jälkeen pyyhkeellä kuivatellessa totesin, että onpas
minulla suuri pallomaha.
Selkä kaarella ponnasin ja pullistin vatsaa ulospäin, niin johan pallomahasta tuli
vallan suuri ja valtava.
Ihan järkyttyä sain, kun on tuollainen pallomaha päässyt kasvamaan.
Nyt täytyy vähentää syömistä ja alkaa vatsalihasten treenaus ja rasvanpoltto...
Pallomaha saunassa
12
134
Vastaukset 12
Vatsalihakset on luonnostaan pallomaisesti kehossa. Ei suinkaan sixbäkkinä. Silloin vielä kun mulla oli sixbäkki, niin en tiennyt tuota. Olinhan ollut aina laiha ja vatsaton. Kunnes se vatsa sitten kasvoi.
Mutta ei sen vartsan pallova muoto luonnoton ole, rasva siinä liikaa luultavammin on. Se kun sisäelimille on raskasta rasvassa yrittää toimia.- Anonyymi00002
Mitä jos se pallo mahasta tippuu löyly kiuluun ja estää näin löylyn heiton ja sauna sen takia viilenee? Ja ihmiset jäätyy? Sauna menettää merkityksensä, kun kauha ei yletä kiulussa olevaan veteen? Eikä hikoilua synny löyly huoneessa. Miten silloin suu pannaan? 🫣🤤
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä jos se pallo mahasta tippuu löyly kiuluun ja estää näin löylyn heiton ja sauna sen takia viilenee? Ja ihmiset jäätyy? Sauna menettää merkityksensä, kun kauha ei yletä kiulussa olevaan veteen? Eikä hikoilua synny löyly huoneessa. Miten silloin suu pannaan? 🫣🤤
Suu pannaan hmm. Sitten on aika siirtyä saunasta syömään. 👍
- Anonyymi00001
Väiliiä mielessä on käynyt, että mahassa on joku kasvain ja se aiheuttaa siellä kaasuja, jotka pullottavat mahaa.
- Anonyymi00003
Tähän liittyy mokani. Puolituttu oli uimahallin saunassa. Kysäisin typerästi hymyillen, monennellako kuukaudella. Hän vastasi: en odota, ed. raskaudessa jokin osa (en muista mikä) vatsan alueella ei palautunut ja jäi pysyväksi. Hoikka, pieni, nätti nainen ja vatsa kuin odottavalla. Ei pitäisi kysellä ainakaan ulkoisesta olemuksesta mitään.
Miesystävä on laihtunut runsaasti, vatsa on jäänyt. Se ei minua haittaa. - Anonyymi00004
Vatsalihakisa pitäs alkaa treenaan.
Joskus yli 10 vuotta sitten olen vatsalihasliikkeitä tehnyt ja meni helposti.
Nyt kokeilin, niin eipä saanut.
Tosin ei ole oikein mitään pehmeää alustaa, ei niitä paljaalla kovalla lattilla pysty tekeen, selkärankaan sattuu.
Kai niitä alkaa saamana, kun alkaa joka päivä tekeen, vaikka alussa on työlästä ja tuskaista.
Etunojapunnerruksia aloin myös tekeen, melkeen 20 sain tehtyä, mut sitten tein
10 sellasta tosi hidasta, eikä sellaisia nopeita, eikä ollut polvet maassa, vaan tein, kuten etunojapunnerrukset oikeaoppisesti tehdään. - Anonyymi00005
Pyh. Pikkuvikoja ja helppo korjata. Itse olen fuusioreaktori????
Kerran kävin kakkalla ja paino nousi????
>Simiti< - Anonyymi00006
Jos on oikein iso pallomaha,
ei mahdu ratin ja penkin väliin, ja
pitää ostaa isompi auto,
että maha mahtuu.
Isolla pallomahalla,
valutaan ulos autosta,
joten ei voi olla matala auto. - Anonyymi00007
Pallomahaa voi ulkoiluttaa, ihan helposti.
Sen voi viedä katsomaan pusikkoa, kävelypolkua,
ja ihan minne vaan. - Anonyymi00008
Yritin rakastella naisen kanssa, mutta ei siitä mitään tullut, kun pallomaha oli tiellä.
- Anonyymi00009
Pallo muuttuu dyyneiksi ajanmittaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4041585- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484