Itse en ole käyttänyt vuosiin mutta nyt sais halvalla retki ranne kellon miettii täytyiskö ostaa mut tekeekö sillä mitään
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
En tiedä onko nyt liikaa rahaa muka ja halvalla sais mut tuleeko sitä käytettyä missään et olisko kummiskin turha ostos
- Anonyymi00002
Melko pakollinen jos liikkuu "julkisilla". Tosin voihan siitä ottaa rannekkkeet pois ja pitää taskussa, ja sellainen josta näkee ajan hyvin eli valkoinen kellotaulu ja mustat viisarit.
- Anonyymi00005
Mutta onhan kännykkä
- Anonyymi00007
Se kello on digitaalikello ja maksais 10 euroa
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta onhan kännykkä
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos tarkoitat numeronäyttökelloa niin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta onhan kännykkä
Laita se kännykkä siihen ranteeseen, kuten stiimaajilla näkyy olevan, kun luekvat chattia siitä älypuhelimensta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta onhan kännykkä
Nykyajan kännykäy eli älypuhelimet on järkyttävän suuria.
täytyy olla suuri säkki, kun sellasta kuljettaa mukana.
Musitattekos kännykkäajoilta, kun kaikki kilpaili, että kellä on pienikokoisin kännykkä.
Silloin oli hyvä kännykkä, kun mahtui kauluspaidan rintataskuun.
Nyykään kilpaillaan kellä on suurin näyttöisin älypuhelin, mitä suurempi, niin sitä parempi ja hinnat on järkyttävän kalliit, maksaa saman verran, kuin tietokone.
Typerää laittaa puhelimeen paljon rahaa, kun samalla hinnalla saa hyvän tietokoneen, jolal voi myös pelata, ei älypuhelimella pelata. - Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
https://img.tori.net/dynamic/1280w/item/45564420/793a9dc6-ae87-4a52-ac74-fdcad6813a2c
Osta tollanen, vaan 15 eurooo ja on suuri. - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
https://img.tori.net/dynamic/1280w/item/45564420/793a9dc6-ae87-4a52-ac74-fdcad6813a2c
Osta tollanen, vaan 15 eurooo ja on suuri.No onpa ihan harvinaisen ruma kello! En ole koskaan nähnyt noin rumaa kelloa missään ikinä!
- Anonyymi00003
Se olis tarkoitettu retkille vaelluksille ja armeijaan
- Anonyymi00004
Armeijassa joku halpa kello on hyödyllinen. Ei tartte olla kalliskaan, jos sattuu rikkomaan. Siellä kuitenkin eletään myös leireillä kellon mukaan, että ammunnat ja koulutukset tapahtuu tiettyyn kellonaikaan, yöllä voi olla kamiina ja vartiovuoroja jne..
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Armeijassa joku halpa kello on hyödyllinen. Ei tartte olla kalliskaan, jos sattuu rikkomaan. Siellä kuitenkin eletään myös leireillä kellon mukaan, että ammunnat ja koulutukset tapahtuu tiettyyn kellonaikaan, yöllä voi olla kamiina ja vartiovuoroja jne..
Ei armeijassa tarvi kelloa muuhun kuin näkee koska pääsee sotkuun tai muuten vain tietää kellon ajan muuten siellä huolehditaan eli ei solttupojan tarvi miettiä mitään
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tarvita herätyskelloakaan kun siellä herätetään kyllä ja kyllä kipinämikko jonka vuoro päättyy niin herättää kyllä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tarvita herätyskelloakaan kun siellä herätetään kyllä ja kyllä kipinämikko jonka vuoro päättyy niin herättää kyllä
Niin se on kyllä totta että kipinä vuorolla näkee itse koska vahtivuoro loppuu eli näkee koska herättää seuraavan
- Anonyymi00012
Minulla on monta perinteistä kelloa. Pari kultaista tietenkin.
Vilma - Anonyymi00016
Käytän lähinnä korun tai varallisuuteni esittelyn ominaisuudessa. Kun on tälläinen lähes kymppitonnin sveitsiläinen laatukello ranteessa, naiset kiinnostuu kummasti, vaikken mikään timmi komistus olekaan..
- Anonyymi00017
Minä kannan repussani mukana isohkoa aurinkokelloa. Olettaisin, että rannekello on kätevämpi. Toki onhan puhelimessakin kello, mutta itsehän viestittelen savumerkeillä.
>Simiti<- Anonyymi00018
Kiitos nauruista.
Noin sitä pitää.
Pitää hallita ilmansuunnat.
Ja kait sulla on neljäntuulenhattu, vaikket jänkhältä ole peräisin.
Vilma
En käytä. Luovuin rannekellosta jo aikuistuttuani oisko ollu jotain 19 ikää. Töissä oli kello kyllä käytössä, mutta vapaalla ei koskaan.
Moottoripyöräillessä kello oli epämukava hanskojen kanssa ja takin hihansuu painoi kelloa ikävästi rannetta vasten. Kerran ranneke katkesikin tai irtosi kiinnikkeistään ja hävisi. Niinpä jätin kokonaan pois.Sitten tuli kännykät ja kello siinä, ei muuta tarvittu. Ja autoissa on ollut aina kello, niissä mitä mulla on ihan vakiovarusteena.
- Anonyymi00019
Hah. Luin, että sinulla ranne katkesi ja irtosi. Itsellänihän hurjassa nuoruudessa reisiluu meni irtipoikki ja korjattiin 42cm pituisella luuydinnaulalla.
>Simiti< Anonyymi00019 kirjoitti:
Hah. Luin, että sinulla ranne katkesi ja irtosi. Itsellänihän hurjassa nuoruudessa reisiluu meni irtipoikki ja korjattiin 42cm pituisella luuydinnaulalla.
>Simiti<Mulla ei ole murtunu vielä mikään muu luu kuin hammasluu. Sitä se pari litraa maitua päivässä lapsena teettää. Oon kyllä minäkin voltteja menny useampia kertoja niin, että olis voinu henkinin mennä.
Polkupyörällä ja jalkaisin livennyt ties minne kierien ja pyörien. Mootyoriajoneuvoilla oon kaahannu ikäni mutten vielä kolaroinut eikä karannu käsistä.- Anonyymi00025
" Luovuin rannekellosta jo aikuistuttuani "
Nämä on kyllä sellaisia lauseita mitä päästelet ilmoille että oksat pois. Ei voi muuta kun vaan pyöritellä päätä ihmeissään. Anonyymi00025 kirjoitti:
" Luovuin rannekellosta jo aikuistuttuani "
Nämä on kyllä sellaisia lauseita mitä päästelet ilmoille että oksat pois. Ei voi muuta kun vaan pyöritellä päätä ihmeissään.Totuus, kiva jos lämmittää.
- Anonyymi00020
Ostin vuosia sitten urheilukellon, että näen vähän kuinka korkealla pulssi on, etten itseäni tapa. Se myös motivoi liikkumaan, kun ruudussa kirkuu ”aliharjoittelu”.
En ole kylläkään mikään urheilija, vaan keski-ikäinen, joka haluaa pysyä tulevaisuudessa toimintakykyisenä vanhuksena.
Ja onhan tuo kello pirun paljon kätevämpi katsoa aika, kuin älylaatikosta, jota käytän hyvin vähän. - Anonyymi00021
Crime for service - ilmiön takana viime aikoina on ollut mm valtakunnallinen lastensuojepalvelut etc.
Mm asuntoi syttyy tuleen, joku hakataan stockan edes, jonkun pyörä liike sytytetää tuleen, joku tippuu helsingis ikkunasta ja jätkäsaari… voi voi jätkäsaari.
Huom ! Se että suomessa lastensuojelussa olevat työntekijät joilla on ruotsin kaksois kansalaisuus niin ei saa paljastaa heidän nimiä ja osotteita ja sitä kuinka he ovat mukana siinä kun joku henkilö on epäilty eikä suomen lain nojalla ole syytettävissä mistään mistä voisi syyttää ja sitten tilataan crime for service että päästään ’ongelmasta eroon. :) karmas gonna be bitch lol syökää mun persettä 😂😂 still got tapes of you bon apetitoo bitch…. Jännä et jokane joka on kokenu väkivaltaa tai vainoo on ollu epäiltynä pedofiiliasta ja nää ei tajuu et joku voi olla syytön ja ihmisil on kamera mil voi kuvata pillujen showta ja onneks itel on henkilöide nimet osotteet ja uh ouah kuvat xd Eiks ihmiset tajuu et jos joku henkilö on pedari epäilty et epäillään jostai nii mistä ne ihmiset vois tietää sit kelle just tehää rikos ? Oho eikai super salainen kisutiimi liity tähän lol tunnen yhen sirkuksen johtanjan sielt vissii suututtii ku viimeks kirjotin siit henkilöst Joskus pikkupoikana mulle ostettiin kello, etten myöhästyis koulusta ja myös että tulisin ajoissa kotiin. Mutta en mä sitä koskaa muistanu ottaa. Kello muutenki tuntu ikävältä ranteessa, eikä se näin laihoihi ranteisiin ees sovi. Töissä ja harrastuksissaki kello ois vaan tiellä ja menis rikki. Kello aiheuttaa myös stressiä ja siks oon mieluummun ilman kelloo. Ei oo kotonakaan seinäkelloo. Viikonloppusin unohdan ajan kokonaan, meen nukkuun sitten kun väsyttää ja pimenee.
- Anonyymi00022
Älä osta halpaa. Saat siitä ainoastaan katumista.
- Anonyymi00024
On suositeltu älykelloa. Lapsenlapselle on ja viimeksi laskimme kilometrit ja askeleet.
Mitä minä askeleilla, kun etäisyydet kilometreissä on noin.
Sitten aikuisten sellainen tsekkaisi miten nukun.
Sydämen touhut.
Siis ulkoistaisin kroppani tiedot kelloon.
Ei yhtään jaksa kiinnostaa.
Vilma Juu, joko Ignitea tai DKNY:n korukelloa riippuen outfitistä. Ensimmäinen pitäs itseasiassa käyttää lasinvaihdossa ja toinen paristonvaihdossa. Molemmat toimii kuitenkin hyvänä koristeena ilmankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459