En jaksa lompsia lähikauppaan. Taidan kipata kaiken ylimääräisen rappukäytävään ja sytyttää tuleen.
Huoneiston alipaine on niin voimakas, että välillä postinjakajakin jumittuu luukkuun. Mitäs mieltä tästä savun hankkimisesta? Kuulostaako suunitelmalta.
Oikeasti jos kerron, niin hyvin harvoin enää savutan ja nikotiinipussukoitakaan ei liiemmin mene. Lähinnä humaloituneena pyöritän pussia suussa.
Onko teistä kukaan päässyt ihan korvikkeilla kokonaan eroon tästä maailman yleisimmästä huumeesta?
>Simiti<
Ei nikotiini mitään auta. Pitää saada savua!
5
61
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Elimistö ja mieli muistaa tilanteet joissa poltti.
Tapa.
Myrkkyjen väheneminen elimistöstä
teettää nikkiksiä.
Kemiallinen kaipuu. Minä ostin pienen askin. Poltin sen ja palasin takaisin tupakoimattomaan elämään. Ei sovi kaikille, mutta itse tulisin hulluksi jos tietäisin etten saisi enää koskaan yhtään savua.
- Anonyymi00002
7v olen laittanut 2 vahvinta nikotiinilaastaria päivässä.
Käytän noita elämäni loppuun.
Oli helpompaa päästä eroon kovista huumeista.- Anonyymi00003
Näin minullekkin yksi työkaveri tuumasi. Oli nuorenpana vetänyt amfetamiinia.
>Simiti< Nikotiinista on helppo päästä eroon. Vieroitus oireet ovat kovia, mutta menevät nopeasti ohi. Mutta tupakan mielihalu ei vain häviä koskaan. Eikä se mene pois käyttääpä tai ei nikotiinituotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47821
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70770Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o156690- 20679
- 53618
- 51612
- 47611