Sellaista, että uskot puheita, mustamaalausta, etkä edes ota selvää pitääkö ne paikkansa. Et osaa muodostaa itse oikeata mielipidettä, vaan tuomitset kuulopuheitten perusteelta. Uskot luultavati jonkun humalaisen puheita. Kyläpyöräksi haukkuminen, sitten kuitenkin harrastat itse sitä miksi toista haukut. Et ymmärrä, että sinun kirjoituksesi osataan tunnistaa. Joillakin on harjaantuneimmat vaistot. Osataan kyllä lukea rivien välistä. Kirjoitat täällä noin 3 ellei jopa 4 tai 5 naiselle, ja silti vannot rakkauttasi Milderdiin. Kuvittelet ettei sitä nimeä kukaan osaa päätellä. Pidät sitä tyttöä vain varalla, jos kalastelusi ei tuotakkaan tulosta, niin on aina paikka minne voi laskea siemenesi. Minä en sinua täällä kaipaa. Ne on feikkejä, jos joku niin antaa ymmärtää.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Voin sanoa kans samaa, että on todella tunnistettavaa. Kaikki kasvotusten tapahtuvat miehen puheetkin nitoutuvat palstan kirjoituksiin. En ole täysin selvillä montako naista on mutta itse arvioisin, että tällä hetkellä 5 vaikka kaikille ei juuri nyt täällä kirjoita. Käyttää myös muita kanavia monille.
Eihän tässä mitään pahaa olisi jos mies olisi avoin montako naista on ja mitä kenestäkin haluaa. Osa varmasti karsiutuisi ja osa jäisi mutta tämä tilanne ei ole ok, että jokainen on ”ainoa”.- Anonyymi00002
Olette kaikki siis todellisuudessa turhia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476