Teollisen laihdutusvalheen loppu: aito ruoka ei synny tehtaassa eikä mikrossa

Anonyymi-ap

Terveys ja pysyvä painonhallinta eivät koskaan rakennu mekaanisen kalorinlaskennan ja teollisen valmisruoan varaan, vaan ainoastaan puhtaasta, prosessoimattomasta sekä elävästä ja ekologisesta, kestävästi tuotetusta ravinnosta. On suorastaan pelottavaa ja surullista katsoa, miten syvälle eineksiä ja mikroaterioita ihannoiva robottimaisuus on ihmismielen turruttanut.

Alunperin on mainostettu mekaanista valmisruoka- ja einesdieettiä jonkinlaisena ”terveystekona”, vaikka todellisuudessa siinä tarjotaan sielutonta, kuollutta energiaa muovirasioissa tai pelipurkeissa. Ihminen ei ole kone, jota tankataan laskimella ja viivakoodeilla. Kehon pakottaminen keinotekoiseen 1500 kilokalorin stressitilaan teollisuusjätteen voimalla on puhdas loukkaus ihmisen biologiaa ja terveyttä kohtaan.

Meille syötetään valhetta, että EU-alueella tarkasti valvotut kemikaalit olisivat lyhyessä ajassa vaarattomia. Tämä on ylimielistä silmien sulkemista faktoilta. Otetaanpa esimerkiksi aivan tavallinen säilöntäaine, kaliumsorbaatti (E202), jota tungetaan surutta valmisruokiin ja kastikkeisiin pitkän säilyvyyden takaamiseksi. Tutkimukset osoittavat kiistatta, että kaliumsorbaatti on genotoksista ihmisen perifeerisille verisoluille – se siis vaurioittaa solujen perimää ja voi aiheuttaa vakavia haittoja pitkällä aikavälillä.

Tätä kemikaalikokoelmaa mikroaaltouunin sähkömagneettinen säteily vielä entisestään moukaroi, tuhoten ruoasta viimeisetkin elävät ravinteet ja entsyymit. Mikroaallot ja lisäaineet pilaavat ihmisen terveyden, ja tämä on loppuun käsitelty fakta, josta on turha edes yrittää kiistellä.

Eron huomaa heti, kun verrataan elävää ruokaa teolliseen massatuotantoon. Itse kuivatuista luomuherneistä tuntikausia rakkaudella haudutettu hernekeitto on ravitsemuksellisesti ja maultaan valovuoden päässä siitä elottomasta tölkkimössöstä, jota Jalostaja tehtaassaan keittää. Pienen kotiannoksen tekeminen on helppoa ja inhimillistä – siinä on mukana ihmisen kädenjälki, ei liukuhihnan kylmyys.

Jos todella haluaa ymmärtää, mitä aito ruoka, terveys ja kulinaarinen intohimo tarkoittavat, sen näkee vaativimmista klassikoista, kuten Beef Wellingtonista punaviinikastikkeen, perunapyreen ja hunajaisten uunijuuresten kera. Sitä ei osteta valmiina pakastealtaasta eikä siinä oikaista. Kaikki tehdään alusta asti itse:

-Leivotaan voitaikina aidosta luomuvoinokareesta ja puhtaista jauhoista, vaivaten ja kauliten siihen täydelliset lehtevät kerrokset.
-Hankitaan puhdas, eettisesti tuotettu luomunaudan sisäfilee, joka saa pintaansa täydellisen paistopinnan.
-Valmistetaan herkkusienistä ja salottisipulista hienonhieno duxelles-seos, joka hautuu pannulla kuivaksi.
-Kääritään kokonaisuus itse hankittuun, lisäaineettomaan luomupekoniin ja kaulittuun voitaikinaan ennen uuniin laittamista.

Kuuden hengen annos Beef Wellingtonia maksaa vain alle 150 euroa. Alle viidessä tunnissa kaikki on valmista ostoksista pöytään. Tällainen ruoka ravitsee ihmisen kehon, mielen ja sielun.

Kun jätät teollisuuden roiskeläpät, kemikaalit ja mikrot kaupan hyllylle ja luotat luonnon omiin puhtaisiin antimiin, saavutat pysyvän hyvinvoinnin ilman teollisuuden vankina olemista. Se on ainoa oikea tie, ja se tie on täysin varma.

26

119

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Hesarissa todetaan, että lihavia hoidetaan Suomessa väärin. Lihavuuden hoidon pitäisi muuttua myös Suomessa, lääkkeitä on yritetty saada Kelan korvausten piiriin.

• Anonyymi00012

Ei tarvitse laskea mitään kaloreita kun syö vain silloin kun on nälkä , eikä huvikseen.

• Anonyymi00014

Se onkin jännä että ei kannusteta syömään ruokaa vaan tekoruokaa ja kemian tuotteita ja sitten hoidetaan seurauksia lääkkeellä.

• Anonyymi00003

Oon kyl avauspostaajan kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi00004

Olen samaa mieltä kuin Einesstein (™️) ©️.

• Anonyymi00005

Hieno kirjoitus 👌

• Anonyymi00006

"Olen samaa mieltä kuin Einesstein (™️) ©️."

Einesstein (™️) ©️ on ollut tietämättään loistava ohjaamaan keskusteluja tekoälyn kanssa. Aloitus on tietenkin karikatyyri ja imperiumin vastaisku roiskeläppädieetille, ja kaikki on perustunut M. Eineksen antamille vastauksille.

Kysehän on luonnollisesti ollut selvittää se, kuka roiskeläppädieetissä on huutanut koviten ja kuka säikeen on täyttänyt vastalauseillaan.. Kaikki ansiot asiassa kuuluu Einessteinille (™️) ©️ , ei kahta sanaa siitä. Ainoatakaan vastalausetta ei ole nyt annettu, vailla aloitus on kaikkea käytännön todellisuutta vastaan ja elää silkassa utopiassa.

Ylipainoon liittyvä tyhmyys ja välinpitämättömyys on Suomessa loppumaton luonnonvara. Täällä asiasta keskustelu on täysin turhaa, koska keskusteluun osallistuu enää korkeintaan kolme..neljä todellista henkilöä, joista yksi on pelkkä pilailia ja toinen on ilkeilevä einesteliä. Tekoäly hoitaa sitten loppuosan keskustelusta.

Aika on vain ajanut ohi tästä foorumista, ei voi mitään. Ylipaino riivaa jatkossakin suurinta osaa Suomen aikuisista, paino ei ole kiinnostava keskustelunaihe, sillä ylipaino on uusi normaali. Tekoäly myös vastaa kysyjälleen täsmälleen sitä, mitä kysyjä haluaa kuulla.

• Anonyymi00013

Minusta ilkeilevää on pilkata toisia läskiksi, ja sen jälkeen vielä väittää että haukuttu on itse halunnut sitä.

• Anonyymi00007

Näin se on

Muka äitien tekemää ruokaa, mummon ja kotitilan nämä einekset mielikuvilla myydään. ...äidit ei laita dekstrooseja ruokaan!

• Anonyymi00008

Minusta on aivan ihana kun meidän lapsen lapsetkin on oppineet kokkaamaan jo 5-vuotiaana. Se on vaan niin että tekemällä oppii.

Heillä on kolme suursuosikkia eli liemikuutiot, ketsuppi ja tacomauste.

Liemikuution ainesosat ovat suola, palmurasva, tärkkelys, hiivauute, naudanlihauute, luontainen aromi, sokeri, väri (E 150a), persilja, porkkana, hapettumisenestoaine (E 392), ohramallasuute, karamellisirappi ja maltodekstriini.

Ketsupin ainesosat ovat tomaattisose, vesi, inverttisokerisiirappi, sokeri, väkiviinaetikka, muunnettu peruna- ja maissitärkkelys, ksantaanikumi, suola, happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaineet (E202, E211), hiivauute, paprikauute ja luontainen aromi.

Tacomausteen ainesosat ovat maissitärkkelys, paprika, suola, juustokumina, valkosipuli, sipuli, sokeri, korianterinsiemen, hydrolysoitu auringonkukka- ja maissiproteiini, maltodekstriini, chili, rapsiöljy, happamuudensäätöaine (E 330), inkivääri, mustapippuri, rypälesokeri, perunatärkkelys, hiivauute, paakkuunumisenestoaineet E551 ja E341.

Lapset ja äidit eivät laita ruokaan mitään turhaa. Isät ehkä laittaa.

• Anonyymi00009

Luonnollista ruokaa ilman eineksiä.

• Anonyymi00011

Eikö nuo ole sinun heiniäsi kun kerran tykkäät eineksistä. Vai tekoälykö se oli eikä sinä?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikö nuo ole sinun heiniäsi kun kerran tykkäät eineksistä. Vai tekoälykö se oli eikä sinä?

"Minusta ilkeilevää on pilkata toisia läskiksi, ja sen jälkeen vielä väittää että haukuttu on itse halunnut sitä."

Mitä mieltä olet ihmisten ilkeydestä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Minusta ilkeilevää on pilkata toisia läskiksi, ja sen jälkeen vielä väittää että haukuttu on itse halunnut sitä."

Mitä mieltä olet ihmisten ilkeydestä?

"Mitä mieltä olet ihmisten ilkeydestä?"

Rumin vastaus, mitä täällä on nähty:"Jos haluaa näyttää kuulantyöntäjältä, syö roiskeläppää."

Todella törkeää käytöstä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Rumin vastaus, mitä täällä on nähty:"Jos haluaa näyttää kuulantyöntäjältä, syö roiskeläppää."

Jos kuulantyöntäjä halusi sitä? 🤔 Eikö se niin sun mielestä mennytkään?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos kuulantyöntäjä halusi sitä? 🤔 Eikö se niin sun mielestä mennytkään?

Voi, voi, nyt on pahasti Datsunin roiskeläpät ihon alla. Vaihtaisit Dr. Oetkerin Margheritaan ja lisäät siihen kinkkua, kasviksia tai tonnikalaa päälle.🤘

Vähänkös naurattaa! 🤣

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sehän on kehu, että kannustetaan näyttämään urheilijalta. Miksi sinä otit sen rumana törkeytenä?

• Anonyymi00010

Todella hieno aloitus. Moni on alkanut ajatella omaa terveyttään ja moni sairaus johtuu lisäainekuormasta. Suolistosyövät johtuu suoraan siitä mitä me suolistoon laitetaan.

• Anonyymi00016

Gemini-tekoäly kiittää ystävällisyydestä. Kaikessa on kyse ohjauksesta, promptauksesta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Gemini-tekoäly kiittää ystävällisyydestä. Kaikessa on kyse ohjauksesta, promptauksesta.

Näethän että pystyt parempaankin kun oikein yrität kovasti. 👌

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Näethän että pystyt parempaankin kun oikein yrität kovasti. 👌

Kiitos, Einesstein (™️) ©️. Turha kuitenkaan kiittää minua, sillä kyllä Gemini teki taas sen ylivoimaisesti raskaimman työn.

Syötin vain Geminille promptauksena kaiken sen, mitä haluat kuulla, ja jälleen tuli ylivoimainen ja provosoiva ajanviete-aloitus. Vai että Beef Wellington ja hintana jopa alle 200 €! Kyllä Gemini osaa.

Palacessa Etelärannassa tuolla rahalla ei saa vasta kuin kuin osan alkupaloista. 🤪

"Jos haluaa näyttää kuulantyöntäjältä, syö roiskeläppää."

Mitä tarkoitit tuolla? Kyllä Beef Wellington kelpaa varmuudella monelle kuulantyöntäjällekin ja Alisa Vainiolle myös, näin luulen. Onko sinulla itselläsi vahvat lihakset, vai oletko luonteeltasi heikko? 💪

Mutta hyvä että tämä Geminin aloitus viehättää sinua enemmän kuin roiskeläpät. EI ole kivaa, jos olet jatkuvasti allapäin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiitos, Einesstein (™️) ©️. Turha kuitenkaan kiittää minua, sillä kyllä Gemini teki taas sen ylivoimaisesti raskaimman työn.

Syötin vain Geminille promptauksena kaiken sen, mitä haluat kuulla, ja jälleen tuli ylivoimainen ja provosoiva ajanviete-aloitus. Vai että Beef Wellington ja hintana jopa alle 200 €! Kyllä Gemini osaa.

Palacessa Etelärannassa tuolla rahalla ei saa vasta kuin kuin osan alkupaloista. 🤪

Mitä tarkoitit tuolla? Kyllä Beef Wellington kelpaa varmuudella monelle kuulantyöntäjällekin ja Alisa Vainiolle myös, näin luulen. Onko sinulla itselläsi vahvat lihakset, vai oletko luonteeltasi heikko? 💪

Mutta hyvä että tämä Geminin aloitus viehättää sinua enemmän kuin roiskeläpät. EI ole kivaa, jos olet jatkuvasti allapäin.

Etkö itse osaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN? Ensin kerrot ettet osaa tehdä ruokaa, sitten ettet osaa päätellä tai luoda itse mitään, etkä kirjoittaa. Pyyhkiikö joku pyllysikin? 🙂

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Etkö itse osaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN? Ensin kerrot ettet osaa tehdä ruokaa, sitten ettet osaa päätellä tai luoda itse mitään, etkä kirjoittaa. Pyyhkiikö joku pyllysikin? 🙂

Pilailia on tuossa havaittuna. 🤘

Naurattaa taas kerran, sä kyllä osaat miellyttää! 🤣

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voit laihduttaa helposti karkilla ja pullalla tai lihavuusleikkauksella ja lääkkeillä. Hyvät ohjeet on olemassa.

Paljonko sinä painat? Minulla on kihti.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Voi olla että vielä opit tekemään ruokaakin kun oikein ponnistelet. 👌

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Pilailia on tuossa havaittuna. 🤘

Naurattaa taas kerran, sä kyllä osaat miellyttää! 🤣

Samaa mieltä, naurettava ukkopahanen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe