Mies ei suostu riisumaan pyjamaa sängyssä

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoi, jos mies ei suotu riisumaan pyjamaa, kun nainen on ilman vaatteita ja haluaa rakastella miehen kanssa.
Rajastellaanko mies pyjamassa vai potkiiko nainen miehen pois.

34

190

Äänestä

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Silloin mies sanoo ei, en halua seksiä.

Molemmilla on oikeus
      kysyä: saisinko?
      Ja vastaus on kyllä tai ei.

Eikä pidä suostua painostettuna tai jos pelkää hylkäystä.

Ei on ei.

• Anonyymi00003

Totta, ei on ei.
        Oli sitten kyseessä naisen taikka miehen ei.

• Anonyymi00002

Riippuu kuka se mies on kuinka käy ;)

Miksi se mies ei halua olla ilman sitä pyjamaa naisensa kanssa?

• Anonyymi00009

197cm pitkä jännämies. pelkää alastomuutta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

197cm pitkä jännämies. pelkää alastomuutta.

.............Piippiiipiiippiiip...........

*pakitetaan vähän*

Jos vaikka nyt se mies vastaisi uudelleen, oikeilla senteillä :)

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

.............Piippiiipiiippiiip...........

*pakitetaan vähän*

Jos vaikka nyt se mies vastaisi uudelleen, oikeilla senteillä :)

Ihan innostuit jo?

• Anonyymi00004

Jollei mies halua, niin sitten ei halua. Ei siitä sen enempää. Tosin en ikinä olisi valmiiksi ilman vaatteita, vaan se riisutaan vasta yhdessä.

• Antaa miehen rakastella pyjamaansa. Sillähän siitä selviää.

• Anonyymi00005

Pyjamassa ja pyjamaansa on kaksi eri asiaa. Suhtaudutko samalla tavalla, jos jompikumpi haluaa sxtailla pikaisesti farkut jalassa, että olkoon sitten niitten farkkujen kanssa?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Pyjamassa ja pyjamaansa on kaksi eri asiaa. Suhtaudutko samalla tavalla, jos jompikumpi haluaa sxtailla pikaisesti farkut jalassa, että olkoon sitten niitten farkkujen kanssa?

En ota stressiä seksistä, niin mun puolesta tehköön mitä haluaa farkkujensa kanssakin. Mulla on parempaakin tekemistä kun miettiä moista.

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

En ota stressiä seksistä, niin mun puolesta tehköön mitä haluaa farkkujensa kanssakin. Mulla on parempaakin tekemistä kun miettiä moista.

Antaa miehen rakastella pyjamaansa. Sillähän siitä selviää.

Mietithän jo.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Antaa miehen rakastella pyjamaansa. Sillähän siitä selviää.

Mietithän jo.

Se oli selkäytimestä, ei vaadi edes miettimistä.

• Anonyymi00017
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Se oli selkäytimestä, ei vaadi edes miettimistä.

Oli hyvin sanottu ainakin mun mielestä:)

• Anonyymi00007

Pyjama 🥴

• Anonyymi00008

nalle eijjää alle

• Anonyymi00010

Sitten varten miesten alusasuissa on sepalus eli kikkelireikä. Kikkelireikä on ujoille miehille sekä niille joille uskonto kieltää olemasta alasti naisen seurassa.

• Anonyymi00011

Persut ovat oma rotunsa ja heitä kiinnostaa enemmän omansukupuolensa kanssa pelehtiminen ja paneminen.

• Anonyymi00013

Onko vihervasemmistolaislla oma sepaluksensa takapuolessa kesäkurpitsaa varten? Pitäähän siellä olla, ettei pakkasella tarvitse heittää housuja pois, kun tekee mieli vassaroida.

• Anonyymi00012

Se haluaisi ,että isomunainen mies naisi vaimoa. Mutta se ei ole rojennut sitä kertoa. Haluaa aisuriksi.

• Anonyymi00014

Mies makaa selällään sängyssä pyjama päällä, kädet rintakehän päälle asetettuina ja peitto on sivussa.
      Nainen on eevan asussa ja odottaa, että mies ottaa pyjaman pois.
      Mies tuijottaa kohti kattoa suu auki ja mies on jossakin transsitilassa ja mies toistaa Aaaaaaaaaaaaaaa ääntä.
      Taustalla soi Mozartin joulukuulat kamariorkesterin sonaatti miehen 1980 luvulla joululahjaksi saamasta streo hifisotin järjestelmästä.

Nainen pillahtaa, minä lähden keittämään kahvia, kun ei tästä näytä mitään tulevan

• Anonyymi00028

Tämä on suoraan kuin Speden kuvista. Nainen on jotenkin erityisen avuton ja eksynyt jostakin käsittämättömästä syystä miehen karikatyyriä esittävän miehen matkaan.

• Anonyymi00015

En ole koskaan nukkunut miehen kanssa, jolla olisi ollut pyjama. Yleensä miehillä on ollut pelkät bokserit tai korkeintaan t-paita lisäksi.

Mutta jos mies ei halua rakastella, niin sitten ei rakastella. Suostumukseen perustuvassa asiassa ei tietenkään muuta vaihtoehtoa ole, olipa pyjamaa tai ei.

Aletheias

• Anonyymi00016

Aloittajalle sopii tämä vanha vitsi:
      Tyttö kysyi lääkäriltä: voiko turkki päällä tulla raskaaksi. Lääkäri: Voi jos on oikea kohta paljaana.
      tai
      Pappi sanoi raskaaksi tulleelle tytölle: Liha on heikko. Tyttö: Ei se minulla ollut vain heikko, oli siinä ihan selvä reikä.

Eli unohda pyjama, äläkä mitään virka, katso mitä rauhassa mitä putkahtaa esille. Nauttimisiin!

• Anonyymi00018

etittäin huonot puiset muka vitsit.. et nappaa ihmisenä, sul ei ole huumorin tajua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

etittäin huonot puiset muka vitsit.. et nappaa ihmisenä, sul ei ole huumorin tajua.

Ei mitään huumorintajua, olen täysi tosikko, asiallista elämää vain. Minut on jo napattu, sun ei tartte.

• Anonyymi00019

Älkää painostako miehiäkään seksiin. Henkinen painostus on yhtä vakavaa kuin fyysinen

• Anonyymi00020

Joo luulen ettei ko roolipelissä pokka pitäis montaakaan hetkeä. Mutta hienoa, että ketjusta löytyy tälläistä nk modernia ajattelua. Pariin myötähäpeää herättävään kommenttiin viittaan. Ei on ei, no on se tietysti näin, mutta no joo opportunista

• Pyjama on se semmoinen housut+paita yhdistelmä samasta tekstiilistä? En muista onko täsmälleen tästä kokemusta. Housut jalassa on paha hidaste. Periaatteessahan voisi olla vain reikä eli sepalus, joka mahdollistaa ulokkeiden esille oton. Mutta pissaamista vartenhan se kai on suunniteltu.

Paita on kuitenkin jännempi. Ihan hyvin voi aloittaa paidan kanssa, mutta jostain syystä se pitää repiä pois kesken kaiken. Vaikka ihan hyvinhän siitäkin saisi otteen kuin judossa ikään.

• Anonyymi00023

Se olis paljon hygieenisempää, kun kumallakin on pyjama rakastelussa, niissähän on reiät pyjaman housuissa, joten ei mitäään ongemia sen suhteen.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Se olis paljon hygieenisempää, kun kumallakin on pyjama rakastelussa, niissähän on reiät pyjaman housuissa, joten ei mitäään ongemia sen suhteen.

Mjaah. Sanoisin että riskit keskittyy kuitenkin niihin "mäntä" ja "sylinteri" osiin. Toki kädetkin voi olla riski, kun niillä saattaa tulla sormeiltua ja lääpittyä ties mitä. Mutta eihän sitä nyt käsienpesulle voi joka käänteessä rientää kuin keittiössä. Rukkaset kädessä voisi olla turvallisempaa.

• Anonyymi00021

Pyjamapoika lähetetään äidille takaisin 😄

• Anonyymi00022

Jos mies olettaa, että nainen kuorii hänet pyjamasta vaihe vaiheelta kuin banaanin?
      Vilma
      Äh ja puh.

• Anonyymi00027

Pyjamia pidettiin keskitysleireillä.
      Aushwitch-Birkenau...

• Saattaapi olla, että miestä muuten paleltais, mut tolennäkösesti syy om muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      123
      1672
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      970
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      153
      816
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      578
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      544
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      50
      482
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      476
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      439
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      431
    Aihe