Miten nainen reagoi, jos mies ei suotu riisumaan pyjamaa, kun nainen on ilman vaatteita ja haluaa rakastella miehen kanssa.
Rajastellaanko mies pyjamassa vai potkiiko nainen miehen pois.
Mies ei suostu riisumaan pyjamaa sängyssä
21
122
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Silloin mies sanoo ei, en halua seksiä.
Molemmilla on oikeus
kysyä: saisinko?
Ja vastaus on kyllä tai ei.
Eikä pidä suostua painostettuna tai jos pelkää hylkäystä.
Ei on ei.- Anonyymi00003UUSI
Totta, ei on ei.
Oli sitten kyseessä naisen taikka miehen ei.
- Anonyymi00002UUSI
Riippuu kuka se mies on kuinka käy ;)
Miksi se mies ei halua olla ilman sitä pyjamaa naisensa kanssa?- Anonyymi00009UUSI
197cm pitkä jännämies. pelkää alastomuutta.
- Anonyymi00004UUSI
Jollei mies halua, niin sitten ei halua. Ei siitä sen enempää. Tosin en ikinä olisi valmiiksi ilman vaatteita, vaan se riisutaan vasta yhdessä.
Antaa miehen rakastella pyjamaansa. Sillähän siitä selviää.
- Anonyymi00005UUSI
Pyjamassa ja pyjamaansa on kaksi eri asiaa. Suhtaudutko samalla tavalla, jos jompikumpi haluaa sxtailla pikaisesti farkut jalassa, että olkoon sitten niitten farkkujen kanssa?
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pyjamassa ja pyjamaansa on kaksi eri asiaa. Suhtaudutko samalla tavalla, jos jompikumpi haluaa sxtailla pikaisesti farkut jalassa, että olkoon sitten niitten farkkujen kanssa?
En ota stressiä seksistä, niin mun puolesta tehköön mitä haluaa farkkujensa kanssakin. Mulla on parempaakin tekemistä kun miettiä moista.
- Anonyymi00006UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
En ota stressiä seksistä, niin mun puolesta tehköön mitä haluaa farkkujensa kanssakin. Mulla on parempaakin tekemistä kun miettiä moista.
Mietithän jo. Anonyymi00006 kirjoitti:
Mietithän jo.Se oli selkäytimestä, ei vaadi edes miettimistä.
- Anonyymi00017UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se oli selkäytimestä, ei vaadi edes miettimistä.
Oli hyvin sanottu ainakin mun mielestä:)
- Anonyymi00007UUSI
Pyjama 🥴
- Anonyymi00008UUSI
nalle eijjää alle
- Anonyymi00010UUSI
Sitten varten miesten alusasuissa on sepalus eli kikkelireikä. Kikkelireikä on ujoille miehille sekä niille joille uskonto kieltää olemasta alasti naisen seurassa.
- Anonyymi00011UUSI
Persut ovat oma rotunsa ja heitä kiinnostaa enemmän omansukupuolensa kanssa pelehtiminen ja paneminen.
- Anonyymi00013UUSI
Onko vihervasemmistolaislla oma sepaluksensa takapuolessa kesäkurpitsaa varten? Pitäähän siellä olla, ettei pakkasella tarvitse heittää housuja pois, kun tekee mieli vassaroida.
- Anonyymi00012UUSI
Se haluaisi ,että isomunainen mies naisi vaimoa. Mutta se ei ole rojennut sitä kertoa. Haluaa aisuriksi.
- Anonyymi00014UUSI
Mies makaa selällään sängyssä pyjama päällä, kädet rintakehän päälle asetettuina ja peitto on sivussa.
Nainen on eevan asussa ja odottaa, että mies ottaa pyjaman pois.
Mies tuijottaa kohti kattoa suu auki ja mies on jossakin transsitilassa ja mies toistaa Aaaaaaaaaaaaaaa ääntä.
Taustalla soi Mozartin joulukuulat kamariorkesterin sonaatti miehen 1980 luvulla joululahjaksi saamasta streo hifisotin järjestelmästä.
Nainen pillahtaa, minä lähden keittämään kahvia, kun ei tästä näytä mitään tulevan - Anonyymi00015UUSI
En ole koskaan nukkunut miehen kanssa, jolla olisi ollut pyjama. Yleensä miehillä on ollut pelkät bokserit tai korkeintaan t-paita lisäksi.
Mutta jos mies ei halua rakastella, niin sitten ei rakastella. Suostumukseen perustuvassa asiassa ei tietenkään muuta vaihtoehtoa ole, olipa pyjamaa tai ei.
Aletheias - Anonyymi00016UUSI
Aloittajalle sopii tämä vanha vitsi:
Tyttö kysyi lääkäriltä: voiko turkki päällä tulla raskaaksi. Lääkäri: Voi jos on oikea kohta paljaana.
tai
Pappi sanoi raskaaksi tulleelle tytölle: Liha on heikko. Tyttö: Ei se minulla ollut vain heikko, oli siinä ihan selvä reikä.
Eli unohda pyjama, äläkä mitään virka, katso mitä rauhassa mitä putkahtaa esille. Nauttimisiin!- Anonyymi00018UUSI
etittäin huonot puiset muka vitsit.. et nappaa ihmisenä, sul ei ole huumorin tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459