Murustelu on lisääntyvä trendi deittailussa. Mitä olet siitä mieltä?
https://anna.fi/ihmiset/suhteet/breadcrumbing-eli-murustelu-on-huumaava-mutta-mihinkaan-johtamaton-deittitrendi-syyllistyitko-samaan-tajuamattasi
Oletko murustelija?
17
137
Vastaukset 17
Oma mielipiteeni on, että jos toinen ei kiinnosta tarpeeksi romanttisessa mielessä, niin ei ole reilua pitää häntä varallakaan. Kyllä sen tietää kiinnostaako vai ei.
Mieltä olen, etten oikein ymmärrä murustelua, enkä oikeen itse osaa flirttailuakaan. Mitä teen, teen huumorilla ja hyväntahtoisella tavalla jutustelen. Mutta niin teen myös IRL, joku murustelu ei kuulosta tavalta jota osaisin välttämättä edes vastapuolelta vastaanottaa.
Pitää jonkun mielenkiintoa yllä taktikoidusti, niin ei. Ei onnistu sekään. Uskon, että kiinnostus on niin sisäsyntyistä ja kunkin omista tarpeista lähtevää, ettei sitä oikein ylläpitää voi mitenkään, jos tarvetta ei ole.
Ja kun tarve on, se pysyy yllä ihan murustelemattakin.- Anonyymi00001UUSI
En ole. En mä edes osaisi murustella, kun elän niin tunteella tuollaisessa tilanteessa. Olen kyllä ollut joskus ollut osapuolena sellaisessa täysin mahdottomassa tilanteessa, jossa oli aito kiinnostus molemmilla, muttei siitä olisi koskaan voinut käytännön asioiden takia tulla mitään. Siitä tunteesta oli tosi vaikea päästää irti ja siitä ihmisestä, vaikka ne realiteetit tiesi. Siihen palattiin muutaman kerran, siihen viestittelyyn jne. mutta en minä sitä kummankaan puolelta murusteluksi kokenut.
No tunteet on tienviittoja. Ne on niitä miksi joku muu on enemmän kuin toinen sulle. Eikä niissä mitään murustelua tarvikkaan, ne vaan on, koska kohtasit jotain joka kosketti sisintäsi.
- Anonyymi00002UUSI
Ymmärrän hyvin sukulaisten kanssa murustelun. Kuka tänä päivän jaksaa pyydellä mukaviakaan sukulaisia (ainakin itselle) pitkien matkojen päähän, yövyttää ja laittaa evästä. Ystäviä ei kaukaa enää olekaan, sinne ovat unohtuneet ja uudet tulleet lähempää tilalle.
Soittelu ja korttien lähettely ajaa saman asian, näin ainakin itse teen ja parhaana pidän.
Joskus sitten voi ajaa samalle seudulle ja tavata jossakin tapahtumapaikassa, tai korkeintaan pyörähtää kahvilla.
Seurustelussa en ymmärrä yhtään murustelua. Siinä on pääasiana läheisyys ja yhteiset ajat. Tässä kirjoitellessa kävijä on äskettäin lähtenyt ja on mukava olo eilisillan kävelylenkistä ja yhteisestä iltateestä ja yön nukkumisesta lähekkäin. Sitä touhua en muuksi muuta.- Anonyymi00007UUSI
Nykyään, kun sukulaisten kanssa ei enää ole juurikaan tekemissä, eikä muidenkaan ihmisten, niin sitten kun sukulainen sattuu yllättäen pihaan autollaan tulemaan ja toteaa, että nyt on sukulainen tullut kääymään, niin tulee vaivautunut olo, eikä oikeen osaa olla ja toivoo, että sukulainen vaan lähtis nopeesti pois, kun sosiaalinen tilanne on enemmän ahdistava, kun on kuukausia ilman ihmiskontaktia elänyt.
Vaikka kaupassa käy, mutta ei siellä mitään ihmiskontakteja ole.
- Anonyymi00003UUSI
Murustelen lähinnä kahvileipää.
- Anonyymi00004UUSI
Ovatko ihmiset niin hätäisiä ja pinnallisia, etteivät altista itseään tutustumiseen.
Oppisivat itsestäänkin jotain.
Vilma- Anonyymi00005UUSI
Totta!
- Anonyymi00006UUSI
"Varmaan iso osa ihmisistä elää siinä harhaluulossa, että ihmissuhteet voisivat toimia pääosin sähköisten välineiden kautta."
Deittailu on harrastus muiden joukossa. Se että siinä tavallaan pelaillaan toisilla ihmisillä, tekee siitä mun mielessäni pinnallista ja itsekästä.
Murustelua varmaan "harrastan" siinä mielessä, että pidän tuttuihin ihmisiin yleensä yhteyttä hyvin harvakseltaan. En ole 24/7 kaveri- tai parisuhde tyyppiä.
xLiner- Anonyymi00013UUSI
Murustelet täällä ja saat itsesi tuntemaan olevasi joku. 🙂
Ei mitään hajua itse aiheesta mutta kyllä sitä varmaan ihan mielellään jonkun murunen olisi 😄
- Anonyymi00008UUSI
Luultavasti murustelija olen, kun ei muuhun kerkeä.
Hukun hommiini ja on helpompaa vaan laitella viestejä tai soitella.
Suhdetta en haluisi tuollatavoin toimimaan, mutta jos suhde olisi, sekin menisi tuohon.
Tässä yksi syy siihen, miksi en halua suhdetta.- Anonyymi00011UUSI
Suhde todennäköisesti kaatuisi läheisyyden puutteeseen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Suhde todennäköisesti kaatuisi läheisyyden puutteeseen.
Joo... ei tähän elämäntyyliin suhde sovi. Ei ainakaan mikään vakava...
Oma standardi suhteelle on sellainen, että pitää löytyä aikaa olla kahden jos suhteen haluaa...
Ei sitä tartte kuin paita js p.rse olla, mutta ei mikään whatsapp-suhdekaan.
- Anonyymi00009UUSI
Luulin että murustelu on että suttaa tai muruja kahvipöytä täynnä kun murusia tulee
- Anonyymi00010UUSI
Mut olikin tinderi slangia eli joku lupaa 500 euroa varvista mut ei koskaan sovi tapaamista ja toinen odottaa 500 euroa panosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4642042Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri34832- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht444784Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32770- 55741
- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606