Vanhemmalle naiselle tällä viikolla? Nähtiin lauantaina ja tarjosit kaffet kotonasi. Hyvältä näytit ja teki mieli jatkaa hierontojamme. Toivottavasti nähtäisiin paremmissa olosuhteissa.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Bali odottaa? -sivu
- Anonyymi00002
Bilibali mies kyselee..
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Bilibali mies kyselee..
Minä ku ihan luulin että vesivahinkotarkastaja.
- Anonyymi00005
En tavannut lauantaina ketään. Sunnuntaina kyllä rakastelin samaa Jota olen rakastellut jo Jokusen Vuoden. Jos aloittajan kirjoitus koski sitä T naista niin en ole hän enkä tunne heitä.
- Anonyymi00006
Opettajaako olet etsimässä ylättävän harva vanhempikaan nainen tietää mitä seksiltä haluaa sen tietävät kyllä mitä eivät halua
- Anonyymi00008
Sehän on hyvä, että on avarasti suhtautuva. Mieltymyksetkin muuttuu ja eri päivinä seksissä voi haluta erilaisia juttuja. Ei tarvi fikrata johonkin samaan tylsään muottiin jotain sellaista mikä on muuntuvaa ja soljuvaa. Liika jähmeys tappaa halut pitkässä juoksussa.
- Anonyymi00013
Näin vanhempana naisena seksi ei kiinnostaa ollenkaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin vanhempana naisena seksi ei kiinnostaa ollenkaan!
Kaikki miehet joita näen ulkona ovat totaalisen kiinnostamattomia!
- Anonyymi00007
Muuten kyllä, mutta en ole kotona.
- Anonyymi00009
Kyllähän senki jo koko palsta tietää. Kuulemma.
- Anonyymi00010
Varmaan sitten kun olet kotona.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmaan sitten kun olet kotona.
Omassa olohuoneessa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Omassa olohuoneessa.
Pistä viestiä kun voi tavata. Voidaan mennä mun luo kanssa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pistä viestiä kun voi tavata. Voidaan mennä mun luo kanssa.
Ookoo, sitä odotellessa kantsis miettiä oletko tosissaan samaa mieltä jonain toisenakin päivänä. Menee tovi jos onnistaa omassa olohuoneessa tai sinunkaan luona.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ookoo, sitä odotellessa kantsis miettiä oletko tosissaan samaa mieltä jonain toisenakin päivänä. Menee tovi jos onnistaa omassa olohuoneessa tai sinunkaan luona.
Mun luona onnistuu heti. Et ole vielä käynytkään siellä joten voisin esitellä paikat. Sun luona ehkä vaikeampi mutta tällä viikolla vissiin helpompi? Eikä tarvi olohuoneessa olla. Muutkin huoneet käy tai minne kiima sitten johdattaakaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mun luona onnistuu heti. Et ole vielä käynytkään siellä joten voisin esitellä paikat. Sun luona ehkä vaikeampi mutta tällä viikolla vissiin helpompi? Eikä tarvi olohuoneessa olla. Muutkin huoneet käy tai minne kiima sitten johdattaakaan.
Nonniin! Siitähän sitten aplle löytyi aina valmista seuraa. Näinpä onnistaa, kun tekee asiat selväksi het ensi metreillä. Ei muuta ku ilosia lemmekkäitä hetkiä huone kerrallaan👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639