Alkaisitko stiimaamaan

Anonyymi-ap

Alkaisitko stiimaamaan jokapäiväistä elämääsi nettiin?
Siinä täytyy olla aika sosiaalinen ja puhelias, eikä introvertin luonteelle oikein sellainen sovi tai sellaiselle, joak ei ole puhelias.
Täytyyhän olla myös sellainen, joka tykkää omaa naamansa näyttää netissä.
Täytyy sietää myös paljon negatiivista, haukkumista ja arvostelukommentteja.
Meikäläisestä ei olis kyllä stiimaamaan.

13

84

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sanoisin, ettei tuo introverttiuteen liity mitenkään, vaan lähinnä yksityisyydentarpeeseen. Itse esimerkiksi arvostan yksityisyyttäni niin paljon, etten jakaisi elämästäni edes perinteisiä kuvia ... missään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Paitsi naisille tietysti lähettäisit kikuvia...

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Paitsi naisille tietysti lähettäisit kikuvia...

En jaa kuviani missään. Minusta ei juurikaan edes ole kuvia, muualla kuin äitini kotialbumissa, paperisina.

• Anonyymi00002
      UUSI

Täytyisihän olla itserakaskin.

• UUSI

En kyllä, on niin tylsä elämä. Serkun poika on rappiostriimaaja. Aika pöljää juttua näkyy tekevän mitä on tullu katottua.

• Anonyymi00006
        UUSI

Juu, sitä enemmän katsojia ja lahjoittaa rahaa mitä enmmän ryyppää ja kouhottaa.
        Katsojat tuntuvat haluavan, että rappiostiimaaja joutuu vaikeuksiin.
        Ei siellä katosjia, eikä seuraajia saa, jos on raitis ja stiimaa vaikka taidetta tekemällä.

• Tökstöksnöö
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu, sitä enemmän katsojia ja lahjoittaa rahaa mitä enmmän ryyppää ja kouhottaa.
        Katsojat tuntuvat haluavan, että rappiostiimaaja joutuu vaikeuksiin.
        Ei siellä katosjia, eikä seuraajia saa, jos on raitis ja stiimaa vaikka taidetta tekemällä.

Jotenkin surullista touhua. Taustat tietäen en kyllä ihmettele miksi on hakoteillä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Jonku opetus/harrastusstriimin tmv. viel ymmärrän, mut että joku maksaa jonku elämän kattelusta ni ei kiitos.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitä ihmettä on stiimaus?

• Anonyymi00010
        UUSI

Olisko se sitä että jatkuvasti peilin edessä ja lakkaa tai geeliä tukkaan tai meikkaa tai leikkii hienoa aina juhla tamineet päällä

• Anonyymi00008
      UUSI

Se on käsittääkseni kylläkin striimaamista, stream. Mutta henkilön pitäisi olla jotenkin kiinnostava ja sillä pitäisi olla joka päivä jotain sanottavaa, muuten se on vain pelkkää tylsyyttä päivästä toiseen. Kameralle puhuminen on enemmänkin introvertin hommaa kuin extrovertin.

• Anonyymi00009
      UUSI

Mitäs lottoat, jos minusta ei ole olemassa intervepin syövereissä yhtään kuvaa?

• Anonyymi00011
      UUSI

Internetissä ja mm. Youtubessa on jo ihan tarpeeksi hevonjaskaa, ei sinne enää minun turhuuksiani kaivata. Tässäkin on ihan tarpeeksi. Harvoin kyllä tännekään kirjoitan ja aloituksia en tee oikeastaan ollenkaan.
      Toki, jos minulla olisi jotain opetettavaa tms., niin pussi päässä ja ääni muutettuna voisin sitä vaikka tehdä, mutta vain rahasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      464
      2042
    2. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      34
      832
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    4. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      824
    5. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      444
      784
    6. Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut

Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 3
      Salaliittoteoria
      2
      770
    7. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      741
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      675
    9. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      630
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      606
    Aihe