Ettei sun tarvitsisi kokea tätä outoa pakkomielteistä vihaa mua kohtaan, että saisit fokuksen itseesi ja voisit lopettaa tän mun elämän vahtaamisen, ivaamisen ja siitä raportoinnin?
Itsevihaa helpottaa usein se et yrittää tehdä hyviä asioita toisille ihmisille, kokeileppa joskus vaikka huviksesi!
Ps. Minä en ole äitisi.
Mikähän sua auttaisi
Anonyymi-ap
5
135
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Eikä mun laitteet oo sun käytettävissä edes hallusinaatioissas. Mitenkä ei yllätä, että operaattori-ilmot tuli tänne asti vast ton alotukses jälkeen. Tiputitko ittes viimeinki vääriltä linjoilta?
- Anonyymi00002
Roaming fantasiasi vain jatkuu? Sivusta
- Anonyymi00003
Onko mummun kommentti?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Roaming fantasiasi vain jatkuu? Sivusta
Samaa "fantasiaa" ku pizzantäytteeski.
- Anonyymi00006
Voisi melkein kirjoittaa samaa eräälle tänne aloituksia tehtailevalle paitsi etten ole äiti kun olen mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466