Nyt saa taas kehua Yxäriä! ❤️
Täällä ei pitkään aikaan ole ollutkaan kehuketjua.
Jokaiselle kehun antajalle luvataan täten vastakehu, mikäli vastakehua varten on olemassa riittävästi historiallista tai välitöntä tarttumapintaa. 🤗 Lupaukseen ei sisälly aikarajaa vastakehun toteutumisesta. Luonnollisesti vastauslupaus koskee vain kehuja.
Ketjuun kirjoitettavien viestien määrää ei ole rajoitettu yksittäisen kommentoijan osalta.
Anna tulla!
🦄
Yxärin kehuketju, Vol. 400
12
87
Vastaukset 12
Sinulla on hieno värikäs dildo otsassasi! 😄👍
- Anonyymi00003
Kiitos! Taikasauva on taikasauva. ✨👌
Historiamme perusteella tiedän, että kehusi on ystävällissävyinen huomautus.
Minusta sinulla on hauskan kuuloinen nimimerkki. 😄 En voi olla "sanomatta" sitä mielessäni aina kun näen sen. 🤭
🦄 Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitos! Taikasauva on taikasauva. ✨👌
Historiamme perusteella tiedän, että kehusi on ystävällissävyinen huomautus.
Minusta sinulla on hauskan kuuloinen nimimerkki. 😄 En voi olla "sanomatta" sitä mielessäni aina kun näen sen. 🤭
🦄Heh, testasin vähän huumoriasi samalla. 😄
Kiitos.
- Anonyymi00001
Nykyaikana on pakko kehua siitä, kun nähdäkseni koskaan et sano toisista rumasti.
Se lienee nykyään harvinaista, verrattuna haukkumisen ja siilipuolustukseen asettuvien kirjoittajien rinnalla.
>Simiti<- Anonyymi00005
Kiitos! Tämä oli oikein kaunis huomio. 🤩
Minun ei yleensä tarvitse puolustautua niissä asioissa, joissa olen oikeassa. 🤭😄
Sitten taas jos en ole oikeassa, minun kuuluu huomioida oikea asiainlaita.
Mikäli kyse on mielipiteestä, kaikki hyvin perustellut mielipiteet ansaitsevat tulla huomioon otetuiksi.
Kehu sinulle: Olet aivan järkyttävä sekopää. ❤️ Pidän erityisesti oksymoroneistasi. Mitä niitä nyt onkaan... kommaripersu ja sen sellaisia. ☺️
🦄 - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos! Tämä oli oikein kaunis huomio. 🤩
Minun ei yleensä tarvitse puolustautua niissä asioissa, joissa olen oikeassa. 🤭😄
Sitten taas jos en ole oikeassa, minun kuuluu huomioida oikea asiainlaita.
Mikäli kyse on mielipiteestä, kaikki hyvin perustellut mielipiteet ansaitsevat tulla huomioon otetuiksi.
Kehu sinulle: Olet aivan järkyttävä sekopää. ❤️ Pidän erityisesti oksymoroneistasi. Mitä niitä nyt onkaan... kommaripersu ja sen sellaisia. ☺️
🦄Kommareiksi en ole sanonut persuja. Kokoomusta olen, kun voitot on yksityisiä ja velat yhteisiä.
Sen sijaan nassefasseiksi olen persuja sanonut, eikä siinä nyt hirveästi ole valhettakaan, kun Aatun tapaan jakelevat jo hallituspaikkoja voittajasta riippumatonta.
Myös työntekijöiden ammattiyhdistykseen suhtautuminen on suoraan yhtä vihamielistä, kuin Aatun kansallissosialisteilla.
Typerimmät tarttuvat tuohon sosialisti sanaan, jolla Aatu houkutteli enemmistön taakseen. Oikeasti vihasi sosialisteja, AY:ta, vasemmistoa ja varsinkin kommunisteja.
>Simiti< - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kommareiksi en ole sanonut persuja. Kokoomusta olen, kun voitot on yksityisiä ja velat yhteisiä.
Sen sijaan nassefasseiksi olen persuja sanonut, eikä siinä nyt hirveästi ole valhettakaan, kun Aatun tapaan jakelevat jo hallituspaikkoja voittajasta riippumatonta.
Myös työntekijöiden ammattiyhdistykseen suhtautuminen on suoraan yhtä vihamielistä, kuin Aatun kansallissosialisteilla.
Typerimmät tarttuvat tuohon sosialisti sanaan, jolla Aatu houkutteli enemmistön taakseen. Oikeasti vihasi sosialisteja, AY:ta, vasemmistoa ja varsinkin kommunisteja.
>Simiti<Pahoittelut epätarkkuudestani. Pointtini tuli varmasti kuitenkin selväksi. 😄
🦄
- Anonyymi00002
Minua on kehuttu paljonkin, Sinulta lie tullut noin viidennes.
On työ kaivaa historioita läpi, mutta kun olen paljolti kehuilla käypä ja kuluttava, niin voisin kaivella omiani noin yleisesti: olisko luvassa vastakehuja vaikka eivät sattuisi olemaan Sinun kynästä
taikka vaikka olisikin sitä mutta kuoleutunut/peruttu sitten ketjun jatkossa...
...niin, eli siis että: olisko luvassa vastakehuja yksinkertaisesti vaan periaatteella kehu kehusta (vaikka on Kyniskin mua joskus kehunut.....)- Anonyymi00006
Kiitos viestistäsi. Valitettavasti siinä ei nyt ollut historiallista tai välitöntä tarttumapintaa, jonka perusteella olisin voinut kehua sinua. 🥺
🦄 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Valitettavasti siinä ei nyt ollut historiallista tai välitöntä tarttumapintaa, jonka perusteella olisin voinut kehua sinua. 🥺
🦄Kuin lottovoitto: "ei tullunna.... EI tullunna !! "
00002: "(vaikka on Kyniskin mua joskus kehunut.....)"
Koska esiinnyt nimettömänä, en osaa yhdistää sinua mihinkään aikaisempaan tapahtumaan, mutta olen kyllä noudattanut kahta pääsyytä kehuessani.
1) Sisaria olen kehunut siksi, että ovat avoimia, herttaisia, hyväntahtoisia, fiksuja ja kauniita. Oletan, että sinäkin olet. 2) Olen kehunut kumpaakin sukupuolta, jos ovat sattuvasti sanoneet jotakin merkittävää, varsinkin luonnontieteistä tai vapaamielisestä suhtautumisesta.
Voit kuitenkin olla varma siitä, että kun olen sinua kehunut, olen tarkoittanut sitä. 🌹👀
- Anonyymi00004
Erotat sentää keppihevosen aasista. Kumpi tuli kalliimmaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629