Turkin halvimmilla alueella saa kämpän alta 200

Anonyymi-ap

Eurolla kuukaudessa. Ikioman niin ikään alle 20 000 eurolla vieläpä uutena. Osa kotirouvaa pitävistä on kertonut rouvansa saaneen kulut 300e/kk. Keskiarvo kuitenkin 700 eurossa per kuukausi. Corum sijaitsee arviolta 3h lentomatkan päässä Istanbulista. Loppumatka sujuu taksilla johon kuluu 20e/suunta. Torista pystyy hankkimaan aitoustodistuksellisia luksusvermeitä. Turkish airlines/Pegasus stadista.
Ohjeet: https://www.rbth.com/arts/2016/07/08/a-survival-guide-for-dating-russian-women_609925

Lento: https://www.rome2rio.com/map/Istanbul/%C3%87orum?route=Fly-Istanbul-to-Amasya-bus&accom_comparison=true

Vuokra: https://www.hepsiemlak.com/en/corum-kiralik/daire?sortDirection=ASC&sortField=PRICE

27

122

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tehän voitte koettaa tehdä Turkissa käänteisen väestönvaihdon.

• Anonyymi00002

Puhuuko ne englantia siellä? Turkkia ei nyt pirukaan pysty puhumaan.

• Anonyymi00003

"Islamistinen AKP-puolue sai ylivoimaisen vaalivoiton vuoden 2002 parlamenttivaaleissa ja siitä lähtien Turkin johdossa on ollut Recep Tayyip Erdoğan"

Ei hyvä.

"Osa maan sotilasjohdosta yritti vallankaappausta 15. heinäkuuta 2016 alkaneessa kaappausyrityksessä, jossa sai surmansa ainakin 160 siviiliä ja poliisia, sekä yli 100 vallankaappaukseen osallistunutta henkilöä. Ainakin 6000 on pidätetty"

Ei, ei ollenkaan hyvä.

• Turkki ei kyllä kuulu maihin joihin muuttaisin ikinä asumaan. Sanotaan, että Ranska, Espanja, Kreikka, Italian Sardinia voisi olla vaihtoehdot.

Portugalikaan ei oikeen... Noh. Vaikkei kovin kallis maa taida ollakkaan.

• Anonyymi00005

Sama. Turkki kuuluu niihin maihin, joihin en mene edes lomailemaan.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sama. Turkki kuuluu niihin maihin, joihin en mene edes lomailemaan.

En kanssa mene edes lomailemaan. Ei oikein kiinnosta koko maa ja ilmapiiri.

• Anonyymi00006
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nuo ja myös se, että en näe mitään syytä kantaa tuonne rahojani tukemaan tuota touhua.

• Anonyymi00007
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nyt tuon kuullessani täytyy ihan vakavasti tutustua siihen turkkiin ja miten sinne pääsee jne.... Jos siellä ei miesnaiset vieraile niin se on heti kiinnostava paikka.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nyt tuon kuullessani täytyy ihan vakavasti tutustua siihen turkkiin ja miten sinne pääsee jne.... Jos siellä ei miesnaiset vieraile niin se on heti kiinnostava paikka.

Luultavasti Turkki olisi monella tavalla sinulle sopiva paikka. Suosittelen. Voit myös alkaa paikallisten kanssa pyllistelemään 5 kertaa vuorokaudessa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Luultavasti Turkki olisi monella tavalla sinulle sopiva paikka. Suosittelen. Voit myös alkaa paikallisten kanssa pyllistelemään 5 kertaa vuorokaudessa.

Pyllisteleekö naiset siellä myös? Pääseekö niitä katselemaan vai onko ne suljettuna johonkin säilytystilaan? Saako niitä ostaa sieltä säilytyspaikasta jos rahaa piisaa?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pyllisteleekö naiset siellä myös? Pääseekö niitä katselemaan vai onko ne suljettuna johonkin säilytystilaan? Saako niitä ostaa sieltä säilytyspaikasta jos rahaa piisaa?

Saattaa kai niistä joku kotioloissa pyllistää. Siellä julkipyllistelyissä miehet kastelee ihan vaan toistensa pärseitä. Naisilla on sitten omat pyllistelytilat, joihin ei ole miehillä asiaa.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Heh, ei hätää. En minä miehiä enää huolisi, enkä miesoletettujakaan. Enkä syö sinua edes välipalaksi.

Siellä pitää olla Tarkan:a. Löytyy näitä.

https://youtu.be/HAuQuj8mhqE?is=0i9AlEj9Y7UnlGbm

• Tökstöksnöö

• Anonyymi00012
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Tulee pian tuommonen Önzi takapihalles tanssuloimaan. 😆

Silloin voi tulla ikävä partanaisiakin jo.

No ei tuo nyt niin häiritsisi, sen kun tanssahtelisi niinkun lystää. En minä vieraaseen maahan lähtisi sääntöjä sanelemaan miten niiden tulee siellä elää ja olla.
        Ja tuo menee ihan naisesta tuollaisenaan, suomessa tuolla olisi vientiä valtavasti, jos vähän partaa ajelisi. Ne valtavat ladon oven kokoiset naiset minua suomessa häiritsee, aiheuttaa kylmiä väreitä.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

No ei tuo nyt niin häiritsisi, sen kun tanssahtelisi niinkun lystää. En minä vieraaseen maahan lähtisi sääntöjä sanelemaan miten niiden tulee siellä elää ja olla.
        Ja tuo menee ihan naisesta tuollaisenaan, suomessa tuolla olisi vientiä valtavasti, jos vähän partaa ajelisi. Ne valtavat ladon oven kokoiset naiset minua suomessa häiritsee, aiheuttaa kylmiä väreitä.

Heh, Tarkan on oikeasti ihan miehen kokoinen mies ja hetero. Tuossa nuorena ollut hinyelä. Ja hän on Saksa-Turkki geeniperimää. Saksassa elää.

Mutta joo, isoja naisia minunkin pitää väistellä. Minä oon raamikas, mutten pitkä. Moni nainen on raamikas ja vielä pitkäkin.

• Anonyymi00013
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, Tarkan on oikeasti ihan miehen kokoinen mies ja hetero. Tuossa nuorena ollut hinyelä. Ja hän on Saksa-Turkki geeniperimää. Saksassa elää.

Mutta joo, isoja naisia minunkin pitää väistellä. Minä oon raamikas, mutten pitkä. Moni nainen on raamikas ja vielä pitkäkin.

Ai, se ei edes asu turkissa, joutui vissiin pakenemaan sieltä kun näytti liikaa naiselta.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ai, se ei edes asu turkissa, joutui vissiin pakenemaan sieltä kun näytti liikaa naiselta.

Nykyään en tiedä missä asuu. Mutta kurkkasin sen verran, että turkkilainen on. Käyny vaan syntymässä saksassa, ekat 14 vuotta elämää siellä, molemmat vanhemmat on turkkilaisia.

Homoksihan häntä on väitetty, mutta tyttöystävät on kiistäneet. Ei ihan istu perinteisen miehen rooliin, niin äkkiä saa leiman. Onhan monet taiteelliset persoonat poikkeavia ja voi olla homoja tai olla olemattakin. Itsekin seurustelin joskus aika femiinin miehen kanssa, joka oli bi. En tiennyt heti, mutta kertoili myöhemmin miehienkin kiinnostavan silleen.

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nykyään en tiedä missä asuu. Mutta kurkkasin sen verran, että turkkilainen on. Käyny vaan syntymässä saksassa, ekat 14 vuotta elämää siellä, molemmat vanhemmat on turkkilaisia.

Homoksihan häntä on väitetty, mutta tyttöystävät on kiistäneet. Ei ihan istu perinteisen miehen rooliin, niin äkkiä saa leiman. Onhan monet taiteelliset persoonat poikkeavia ja voi olla homoja tai olla olemattakin. Itsekin seurustelin joskus aika femiinin miehen kanssa, joka oli bi. En tiennyt heti, mutta kertoili myöhemmin miehienkin kiinnostavan silleen.

Kannattaisko sinun nyt tutkia enempi omaa itseäsi, joku syy varmasti on olemassa että olet niin pakkomielteisen kiinnostunut naismaisista miehistä ja muista homppeleista.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Kannattaisko sinun nyt tutkia enempi omaa itseäsi, joku syy varmasti on olemassa että olet niin pakkomielteisen kiinnostunut naismaisista miehistä ja muista homppeleista.

Olen tutkinu jo. Ei ole enää mitään epäselvää mitä mä olen tai mistä mä tykkään. Kannustan muitakin tutkimaan rohkeesti sisintään. Ja olemaan mitä on, eikä muottiorjia. Jos onnellinen haluaa olla, niin on aito.

• Anonyymi00015
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Olen tutkinu jo. Ei ole enää mitään epäselvää mitä mä olen tai mistä mä tykkään. Kannustan muitakin tutkimaan rohkeesti sisintään. Ja olemaan mitä on, eikä muottiorjia. Jos onnellinen haluaa olla, niin on aito.

Mut entä jos ei haluu, niin onks pakko??

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Mut entä jos ei haluu, niin onks pakko??

Ei tietenkään. Oletko katsonut koskaan Carmen Carreeran videoita? Löytyy pitkin ja poikin. Ja kysynyt miksi?

• Anonyymi00004

Sen tiedän että Turkkilaiset aseet on tosi hyviä, mutta muuta en oikeastaan tiedä.

Kuuma maa? Kieli on yhtä älämölöä, yhtään sanaa ei saa selvää. Kauniita naisia.

• Anonyymi00011

Suomessa vielä tuotakin halvemmalla ja reilusti

• Anonyymi00016

Muuttakaa Poriin, siellä asunnon saa omaksi noin 30 000 eur.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43