Minun oma mies Justushan oli tosiaan siellä KAUPASSA äitini HAI SIE KUMISAAPPAAT JALASSA!
Oli taas niin komiana, että KAIKKI NAISET KATOAA YMPÄRILTÄ!
Justus on jo niin tottunut tuohon uuteen tyyliinsä, että minä en kyllä haluais olla IKÄVÄ JUSTUKSEN OMA VAIMO JOKA ALKAA VAATIMAAN, että : HEVVA JUFHTUFH VOIS PIKKUSEN ALKAA HUOLEHTIMAAN SIITÄ, ETTÄ MITEN KOMIANA HÄN POISTUU KOTOA!
Ai niin tosiaan.
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Viimeksi katos oudosti pinkki UGGI joka löyty yht äkkiä takasta.
Eilen imuroin ja laitoin omia kenkiä järjestykseen.
Minun toinen ”crocksi” jonka sain tädiltäni, kun olin enoni hautajaissa käymässä niin se on KADONNUT!
Sen osto arvo on varmaan noin 5 euroa, mutta TUO ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, kun hän on vienyt sen!
5 euron ” CROCKSILLE” voi tulla vaikka MILJOONA EUROA hintaa, koska tätini nukkui pois sen jälkeen, kun minusta tuli Suomi 100vuotta vanhempi panostaja.
Me ei päästy äitini kanssa hänen muistotilaisuuteen, koska KUKAAN EI SUOSTUNUT SIJAISTAMAAN MEITÄ ELI HOITAMAAN MEIDÄN SIIVOUKSIA SILLÄ AIKAA!
Tuo muistotilaisuus oli ITSENÄISYYSPÄIVÄN SUOMI 100vuonna.
Me käytiin Joulun jälkeen vain omaisten haudoilla sekä tapaamassa enoni ja tätini puolisoita, koska tätini mies oli halunnut, että me mennään käymään hänen luona.
Hän pyysi minua Suomi 100vuotta vanhempana panostajana laittamaan sekä nostamaan hänen laukkunsa eteiseen niin hän ottaa laukun mukaan, kun meni Ruotsissa HOIVAKOTIIN osastolle jossa oli Suomesta muuttaneita suomalaisia eli nykyisiä RUOTSIN SUOMALAISIA. Hän joka näitä edistänyt Gävlessä oli ollut kuulemma SUOMESSA HUUTOLAISENA, mutta Ruotsissa hänkin pärjäsi sekä edisti suomalaisten asioista.- Anonyymi00002
Uskovaiset ihmiset ovat SYNTISIÄ ja he eivät saa syntejään enään ANTEEKSI, koska minut tuomittiin ja kävin kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa omista synneistäni.
FB kunnialliset tuomitsivat minut uudelleen ja he tuomitsivat samalla minun omat vanhemmat jotka ovat olleet naimissa keskenään kokoajan.
Minähän olen syyllinen siihen, että HE MENIVÄT NAIMISIIN AIKOINAAN, mutta minusta on TÖRKEÄÄ VAATIA MINUN OMIA VANHEMPIANI EROAMAAN, koska he käyvät kunniallisten KUNNIOIDEN PÄÄLLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241446Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84769Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29718Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47713Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629