Tämähän tuntuikin olevan arka-alue portin lukittajalle kun sai suljettua ketjun, Hannu karpoa siteeraten " kaivetaan jatkossa lisää" pysykää mukana tarinaa riittää.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Liikaa yhele ihmiselle. Kyllä sitä lyijyn siivousta pittää alkaa kaikkien kuntalaisten vaatihmaan
- Anonyymi00002UUSI
Joo mielenosotus pystyyn. Kututaan paikale elokapina ja kettutytöt ja kriinpiisi ja muut aktivistit.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo mielenosotus pystyyn. Kututaan paikale elokapina ja kettutytöt ja kriinpiisi ja muut aktivistit.
Kyllähän Härppi on omasta mielestä monen alan erityisasiantuntija kuten esim metsästys lintutornit ja miten lyijy sopeutuu luontoon ja miten lukitaan autotietä.Mutta paras näyttö häneltä löytyy Ylitornion suurimmat perunat.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllähän Härppi on omasta mielestä monen alan erityisasiantuntija kuten esim metsästys lintutornit ja miten lyijy sopeutuu luontoon ja miten lukitaan autotietä.Mutta paras näyttö häneltä löytyy Ylitornion suurimmat perunat.
Myöhemmät tutkimukset ovat osoittaneet että Mulkvistilla on vielä suuremmat.
- Anonyymi00005UUSI
Koska jupo maksaa velat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta472259- 901065
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300952Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii314899Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O54869Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77843- 69714
- 90685
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63678- 33633