Muutin pois perämeren persereijästä jo kymmeniä vuosia sitten. Minulla ei ole sinne enää juurikaan siteitä mutta käyn aina ajoittain lukemassa näitä paikkakuntien palstoja. Kemihän tietyti naurattaa eniten. Onhan se paskuudestaan ja kommareistaan kuuluista täällä saaristossakin. Omapa on valintanne kun siellä kurjalassa asutte ja katkeruuttanne tänne puratte.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Olet suuri menetys😂😂😂
- Anonyymi00002
Eläpä naura. Ei täällä vitseja kerrota. Kaikki on karua todellisuutta.
- Anonyymi00003
Hyvä, että tuollainen omaan pesään paskantaja lähti täältä. Työttömänä luuserina niin kuin sinä ei varmaan ole ollut mukava asua missään. Kymmeniä vuosia vakituisessa työssä olleena en voi kuin kehua Kemiä asuinpaikkana. Hyvät palvelut, rauhallista, vähän matuja, Ruotsi lähellä ja Ouluun hurauttaa tunnissa, lapsille hyvät peruskoulut vaikka yliopistoon joutuukin lähtemään muualle.
- Anonyymi00004
Juurikin näin,luuseri lähti.
- Anonyymi00005
Sukulaispanovien maailmankaikkeus
- Anonyymi00006
Täällä on hyviä kommunisteja
- Anonyymi00007
Onko Lasolia riittänyt,...?
- Anonyymi00008
Kemi ei ole Kurjala. Siellä on tietenkin ollut köyhyyttä ja siksi paljon kommunismia. Sitten se kommunismi väheni. Ei ole valtuustossa enää SKP eikä KTP. Toisiaan syyttivät revisionisteiksi, mutta molemmille tuli noutaja.
Nykyään Kemi on porvarikaupunki! - Anonyymi00009
Syytä lähteäkin kun käy ilmi että isä ja äiti on serkuksia
- Anonyymi00010
Björn Wahlroos oli nuorena 1960- ja 1970-lukujen vaihteessa aktiivinen vasemmistoradikaali ja kommunisti tekoäly väittää?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Björn Wahlroos oli nuorena 1960- ja 1970-lukujen vaihteessa aktiivinen vasemmistoradikaali ja kommunisti tekoäly väittää?
Niinhän se oli. Totta.
- Anonyymi00012
Pönä ja sen sukulaiset siellä aikoinaan rellesti ja häiriköi. On tainneet kuolla jo pois?
- Anonyymi00014
Pönä kuoli just
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pönä kuoli just
Millon se on muka kuollu?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pönä kuoli just
Se mitään kuollu ole.
- Anonyymi00013
Jotain jäi muistoihisi kun taaksei kaipaat katsoa?🖲
- Anonyymi00017
😂😂😂niimpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611336Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126703Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.165620VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497