Vai onko täällä kirjoittelevat ihmiset vain niin laiskoja, nirsoja ja ranttuja, että ihmissuhteita on helpointa hoitaa näin kirjoittelemalla silloin, kun huvittaa?
Onko täällä edes aitoja ihmisiä kirjoittamassa vai onko tämä joku ylläpidon oma juttunurkkaus?
Yleisesti ottaen verkossa kirjoittaminen voi sopia introvertille hyvin, koska:
- siinä saa: miettiä rauhassa mitä sanoo
- osallistua keskusteluun ilman kasvokkaista sosiaalista painetta
- olla halutessaan anonyymi
- valita itse, milloin osallistuu
Oletko introvertti, yksinäinen vai molempia?
60
274
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
Pääasiassa olen täällä asiasisällön vuoksi, mutta on myös mukavaa kirjoittaa "itseni" kanssa. 😄
🦄- Anonyymi00040
<3
Eli introverttiiiiii ;)
- Anonyymi00002
Palstalla olen jumala 💪🛐. Täällä ei tarvii teeskennellä ja voi päteä asiasta kuin asiasta. Vetää mutkat suoriksi. Pystyy pitämään etäisyyden ihmisiin jotka on surprisingly usein arvaamattomia ihmisraunioita. -💊-.
- Anonyymi00042
Ihmisraunioita syntyy kun yksilö, yhteisö ja yhteiskunta on Jumalaton.
Just kuten esim suomalalinen suomalaistyöpaikalla Suomen Valtiossa.
-T10
Väki sit naamioi tuota haurasta egoon narsismin hyvesignaloinnein/"fiksuudella".
Erittäin pinnalista meininkiä. Eräänlaisia vaatetettuja eläimiä
Introvertti. Vuodet sosiaalialalla veti minusta tyystin mehut, enkä kokenut olevani ikinä levännyt. Pää särki yhtenään ja olin kuin sähköjänis. Liikaa sitä ihmismähinää kaikki työpäivät, viikot ja kuukaudet vuosiksi kertyen.
Kun otin ja lopetin työn ja olin kotona muksujen kanssa, aloin voida paremmin. Vähemmän kipua, vähemmän stressiä, enemmän unta ja hyvää mieltä. Tajusin etten ole sosiaalinen häläpäläkätti.
Olen introvertti jolle liika sosiaalisuus on kuin kidutuspenkki.Ja se introvertteily pysäytti mut myös tutustumaan itseeni. Sisimpääni. Oli aikaa työstää omaa itseä ihmisenä ja mennä niille oville, mitkä olin jo lapsena vetänyt kiinni miettimättä miksi. Ja miten isoiksi möröiksi ne siellä kasvaa kaikessa rauhassa.
Vuosia on kulunut, mittei yhtään ole mennyt hukkaan. Tärkeää oppia tuntemaan itsensä.- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja se introvertteily pysäytti mut myös tutustumaan itseeni. Sisimpääni. Oli aikaa työstää omaa itseä ihmisenä ja mennä niille oville, mitkä olin jo lapsena vetänyt kiinni miettimättä miksi. Ja miten isoiksi möröiksi ne siellä kasvaa kaikessa rauhassa.
Vuosia on kulunut, mittei yhtään ole mennyt hukkaan. Tärkeää oppia tuntemaan itsensä.Ja hetken mietittyäsi päätit muuttua mieheksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja hetken mietittyäsi päätit muuttua mieheksi.
Täälleen sivusta totean, että kylläpäs nyt jollain on taas vaihteeksi tuo aihe kovasti mielensä päällä. Miksi olet tuosta asiasta niin valtavan kiinnostunut?
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja hetken mietittyäsi päätit muuttua mieheksi.
En ole muuttunut mieheksi, olen aina ollut henkisesti enemmän kotonani miesmäisenä. Eri asia täysin, kun muuttua mieheksi. En muuttaisi sukupuoktani lääketieteen turvin, se olisi ihan turhaa. Mutta jos voisi ilman kirurgiaa yms. muuttua mieheksi, ihan mielelläni muuttuisin. Ei tämä naiskeho mikään häävi paikka ole, paljon kaikenlaista vaivaa mitä miehenä ei tarvi kokea.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En ole muuttunut mieheksi, olen aina ollut henkisesti enemmän kotonani miesmäisenä. Eri asia täysin, kun muuttua mieheksi. En muuttaisi sukupuoktani lääketieteen turvin, se olisi ihan turhaa. Mutta jos voisi ilman kirurgiaa yms. muuttua mieheksi, ihan mielelläni muuttuisin. Ei tämä naiskeho mikään häävi paikka ole, paljon kaikenlaista vaivaa mitä miehenä ei tarvi kokea.
En kaipaa sosiaalisen sukupuolen takia mitään muutosta, ei millään selaisella voi saavuttaa mitään mikä tulee biologiassa syntymälahjana. Mutta toki jotkut tykkää muovata kehoaan naisesta mieheksikin ja toisinkin päin. Mulle se taas ei toisi mitään mitä ilman en pärjää.
Tökstöksnöö kirjoitti:
En kaipaa sosiaalisen sukupuolen takia mitään muutosta, ei millään selaisella voi saavuttaa mitään mikä tulee biologiassa syntymälahjana. Mutta toki jotkut tykkää muovata kehoaan naisesta mieheksikin ja toisinkin päin. Mulle se taas ei toisi mitään mitä ilman en pärjää.
Ja parta taas on pienestä kiinni, ettei sellainen kasva oikeastikin. Vähän enemmän androgeenejä kun on pcos, niin hirsutismi tuo parrankasvunkin. Mummolla kasvoi mustia viiksiä.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täälleen sivusta totean, että kylläpäs nyt jollain on taas vaihteeksi tuo aihe kovasti mielensä päällä. Miksi olet tuosta asiasta niin valtavan kiinnostunut?
Häntä kiinnostaa aihe selvästikin. Tai ärsyttää, että olen omituinen tässä kohtaa hänestä. Kenties?
Somesta löytyy transsukupuolisia, jotka korjaa sukupuoltaan. Niitähän voi seurata, jos aihe kiinnostaa. Kannattaa katsoa sellaisia, jotka hyväksyy tosiasian että biologinen sukupuoli on fakta ja transsukupuoli on se valinnainen kehon versio identiteetin mukaan. Ei mitään höpinää synnyin väärään kehoon. Olen aina ollut nainen/mies kun biologinen keho ei puhuen muuksi muutu.Tökstöksnöö kirjoitti:
Häntä kiinnostaa aihe selvästikin. Tai ärsyttää, että olen omituinen tässä kohtaa hänestä. Kenties?
Somesta löytyy transsukupuolisia, jotka korjaa sukupuoltaan. Niitähän voi seurata, jos aihe kiinnostaa. Kannattaa katsoa sellaisia, jotka hyväksyy tosiasian että biologinen sukupuoli on fakta ja transsukupuoli on se valinnainen kehon versio identiteetin mukaan. Ei mitään höpinää synnyin väärään kehoon. Olen aina ollut nainen/mies kun biologinen keho ei puhuen muuksi muutu.David Daviana Memont tai Jade suomesta, niillä on se asia silleen rehellisellä pohjalla vaikka miehestä naiseksi onkin päättäneet transitioitua.
- Anonyymi00039
Tökstöksnöö kirjoitti:
David Daviana Memont tai Jade suomesta, niillä on se asia silleen rehellisellä pohjalla vaikka miehestä naiseksi onkin päättäneet transitioitua.
"vaikka miehestä naiseksi onkin päättäneet transitioitua"
Tähän on nyt tultu.
LMFAO
-T10 Anonyymi00039 kirjoitti:
"vaikka miehestä naiseksi onkin päättäneet transitioitua"
Tähän on nyt tultu.
LMFAO
-T10Niin, se on nykyään mahdollista ja moni käyttää mahdollisuuden, koska voi. Joskus muinoin piti vaan kestää ja koittaa löytää jokin muu keino tulla toimeen tilanteensa kanssa. Moni ehkä kuolikin, kun ei kestänyt eikä löytänyt hyvää oloa mitenkään itsessään.
Ymmärrän miksi moni tarttuu "oljenkorteen" mielummin, kun hukkuu. Etenkin jos kehodysforia on ihan sietämätön. Kellä niin ei ole, kestää kyllä olla sellaisena, kun syntyikin.
Kuitenkin jos transitio tekee elämästä elämisen arvoisen, niin miksi ei? Oma keho, oma elämä, oma päätös.
Yhtä hyvä päätös, kun alkoholisti päättää hoitaa itseään, menee katkaisuhoitoon ja voi paremmin. Miksi pitää kitua, jos apuakin on saatavilla.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin, se on nykyään mahdollista ja moni käyttää mahdollisuuden, koska voi. Joskus muinoin piti vaan kestää ja koittaa löytää jokin muu keino tulla toimeen tilanteensa kanssa. Moni ehkä kuolikin, kun ei kestänyt eikä löytänyt hyvää oloa mitenkään itsessään.
Ymmärrän miksi moni tarttuu "oljenkorteen" mielummin, kun hukkuu. Etenkin jos kehodysforia on ihan sietämätön. Kellä niin ei ole, kestää kyllä olla sellaisena, kun syntyikin.
Kuitenkin jos transitio tekee elämästä elämisen arvoisen, niin miksi ei? Oma keho, oma elämä, oma päätös.
Yhtä hyvä päätös, kun alkoholisti päättää hoitaa itseään, menee katkaisuhoitoon ja voi paremmin. Miksi pitää kitua, jos apuakin on saatavilla.Muut voi naureskella ja pitää pipipäänä, mutta eihän ne muut siinä kärsimyksessä eläkkään, joten shut up. 👍
Ja keskittyy vaan omiin ongelmiinsa.
- Anonyymi00003
Introvertti ja ihan perus sellainen. Ahdistun jos on paljon ihmisiä ympärillä. Keskustelupalstoilla helpompi tuoda ajatuksiaan esiin anona.
- Anonyymi00038
Rohkeuskin on taitolaji!
:)
-T10
- Anonyymi00004
Aina olen ollut superkranttu ja kesti tietenkin kauan löytää se oikea.
- Anonyymi00005
En hoida ihmissuhteitani täällä. Ne ovat tuolla irl puolella, eikä kukaan kanssani ihmissuhteessa oleva tietääkseni kirjoita täällä.
Introvertti olen kyllä, sosiaalinen sellainen. Sosiaalisissa tilanteissa olen ihan puhelias ja sanavalmis, mutta se on vain hyvin kuluttavaa. Kaipaan aina toipumisaikaa sosiaalisista kokoontumisista.
Nirso ja ranttu olen taatusti irl. Olen hyvin valikoiva sen suhteen millaisia ihmisiä haluan lähipiiriini. Täällä voin vastata oikeastaan kenelle vaan, kunhan keskustelu pysyy asiallisena.
Olen täällä lähinnä asiasisällön, erilaisten mielipiteiden ja näkökulmien ja vähän viihdykkeenkin takia.- Anonyymi00006
Jäi vielä toteamatta, että en ole yksinäinen. Päinvastoin yksinäisyyttä saisi elämässäni olla vähän enemmänkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jäi vielä toteamatta, että en ole yksinäinen. Päinvastoin yksinäisyyttä saisi elämässäni olla vähän enemmänkin.
Kaunista.
-T10 - Anonyymi00037
Sivusta.
Oikein hyvä viesti.
"Olen hyvin valikoiva sen suhteen millaisia ihmisiä haluan lähipiiriini".
Koetkos niin, että kaikki sinut tietävät tai tuntevat tahtoisivat sinut automaattisesti lähipiiriinsä?
-T10
- Anonyymi00007
Eli ihmiset täällä eivät kirjoita yksinäisyyteen pääasiassa? Käsitänkö oikein, että teillä on paljon ihmissuhteita palstan ulkopuolella?
KyselytuntiEn yksinäisyyteen, kun en tunne yksinäisyyttä yksinäni. Ihmisten seurasda voin tuntea itseni älyttömän yksinäiseksi ja ihmissuhteissani olen sen verran vaativa, etten piittaa paljosta vaan laadusta.
- Anonyymi00009
Muiden puolesta en tietenkään voi vastata, mutta ainakaan minä en kirjoita yksinäisyyteen. Se paljonko on paljon, on mielipidekysymys, mutta omasta mielestäni minulla on ihan tarpeeksi ihmissuhteita.
Vastaan otsikon kysymyksiin: En ole ja en ole. Entäpä ap?
- Anonyymi00026
Ensimmäinen vastaukseni tähän ketjuun tulee tässä: En tunne yksinäisyyttä, mutta jotain jutustelua tms. ehkä. En keksi muuta syytä kirjoitteluun.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ensimmäinen vastaukseni tähän ketjuun tulee tässä: En tunne yksinäisyyttä, mutta jotain jutustelua tms. ehkä. En keksi muuta syytä kirjoitteluun.
Kiitos vastauksesta. :)
- Anonyymi00008
Introvertti ehdottomasti. Tietyn aikaa jaksan seurustella, mutta sitten rupee ahdistaa ja kaipaan hiljaisuutta.
- Anonyymi00010
Aika moni täällä on varattu. Ei siis yksinäinen.
Kyllä mä olen puolisonikin kanssa yksinäisempi, kun ihan yksinäni. Joten ei toikaan aina päde.
- Anonyymi00012
Ainoa aika, kun olen kokenut yksinäisyyttä, on ollut parisuhteessa ollessani. Sinkkuna taas en ole koskaan kokenut yksinäisyyttä. Parisuhteessakin voi siis olla yksinäinen, eikä sinkkuus sinällään aiheuta yksinäisyyttä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ainoa aika, kun olen kokenut yksinäisyyttä, on ollut parisuhteessa ollessani. Sinkkuna taas en ole koskaan kokenut yksinäisyyttä. Parisuhteessakin voi siis olla yksinäinen, eikä sinkkuus sinällään aiheuta yksinäisyyttä.
"eikä sinkkuus sinällään aiheuta yksinäisyyttä"
Sinkkuutesi kuitenkin sinkoilevaa huoraamista; Vai elätkö peräti jnk´moisessa selibaatissa
T10 - Anonyymi00036
Mutta yksinäisiä suhteissaan, kuitenkin.
Olisihan se kova sana jos viisi huippuneitoa voisi vaihtaa yhteen syvälliseen, muttei elämä ole aina ihan niin yksinkertaista
t10
- Anonyymi00011
"että ihmissuhteita on helpointa hoitaa näin kirjoittelemalla"
Mikäli tämä palstailu on käsityksesi ihmissuhteesta, niin suosittelisin pikaista yhteydenottoa psykiatriin.- Anonyymi00033
Palstalla viikon olleena olen täysin vakuuttunut siitä, että ihmiset hoitavat yksinäisyyttään S24 virtuaalielämällä. Näin syvää on yhteiskunnan pahin epätoivo
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Palstalla viikon olleena olen täysin vakuuttunut siitä, että ihmiset hoitavat yksinäisyyttään S24 virtuaalielämällä. Näin syvää on yhteiskunnan pahin epätoivo
Jäi nm. pois
-T10
En. Meillä voi olla ihan phyysisiäki ongelmii. Mä kun lopulta menin työterveyteen.
Niin työterveydessä sanottiin, ettei päissä oo mitään vikaa. Vaan että mulla on anemia ja siks en jaksa tehdä mitään, siis mukaan lukien tavata ihmisiä. Siis sama kun ennen sanottiin veren vähyys. Ja siltä se vähän tuntuuki.- Anonyymi00016
Olet lyönyt liikaa nauloja sormeen, veren vähyys seurauksena. Ole mies ja käytä valurautapannua ruuanlaittoon, saat rautaa joka päivä liiankin kanssa, niin et tuuperru reilummastakaan nirhaumasta. Mite luulet että miehet ennen pärjäsivät pu ukko t a pp elussa jos taju men heti. Ennen oli miehet rautaa jne.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet lyönyt liikaa nauloja sormeen, veren vähyys seurauksena. Ole mies ja käytä valurautapannua ruuanlaittoon, saat rautaa joka päivä liiankin kanssa, niin et tuuperru reilummastakaan nirhaumasta. Mite luulet että miehet ennen pärjäsivät pu ukko t a pp elussa jos taju men heti. Ennen oli miehet rautaa jne.
Juu ne luuli, et mä vuodan sisäkautta. Ja tutkittiin mun ulostusnäytteitä. Eikä niissä ollu verta, ettei sitten tarvinnu mennä kolonoskopiaan. Tai puhu ne että ois gastroskopiaki tehdä. Siis molemmista päistä tunkee se kamera. No oishan se ollu mielenkiintoista suorittaa nää tähystykset samalla kertaa yhtaikaa.
- Anonyymi00020
JeroP kirjoitti:
Juu ne luuli, et mä vuodan sisäkautta. Ja tutkittiin mun ulostusnäytteitä. Eikä niissä ollu verta, ettei sitten tarvinnu mennä kolonoskopiaan. Tai puhu ne että ois gastroskopiaki tehdä. Siis molemmista päistä tunkee se kamera. No oishan se ollu mielenkiintoista suorittaa nää tähystykset samalla kertaa yhtaikaa.
Ihan turhaa pskaa tuollaiset pelleillyt, pirät töissä vaan rautanauloja suussa kun naulaat puuta, ja vapaalla valurautapannulla paistat pihvit nin ikinä ei oo mitää naisten tauteja sinula.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihan turhaa pskaa tuollaiset pelleillyt, pirät töissä vaan rautanauloja suussa kun naulaat puuta, ja vapaalla valurautapannulla paistat pihvit nin ikinä ei oo mitää naisten tauteja sinula.
Suurin ongelma nykyään on se kun miehet ei enää ole miehiä, se on terveysongelma sekä henkinen ongelma.
- Anonyymi00028
Hyvähyvähyvä, että menit viimein 👌👏👏👏
Anemia ei mikään ihme kun syötkin niin vähän, varmasti muidenkin vitamiinien puutosta.
- Sheena
- Anonyymi00017
Joudun olemaan töissäni niin extrovertti, että iltaisin välillä haluan olla introvertti.
Aletheias- Anonyymi00018
Naurahdin. Tiedän tunteen aiemmasta työstäni. Olin aina ihan kuitti kottin tultuani. Mutta se syy miksi naurahdin oli tämä nykyinen työni. En enää nykyään käy toimistolla läheskään joka päivä, mutta ennen covidia kyllä. Meitä vaan oli vajaan kymmenen introverttinörtin joukko samassa huoneessa hipihiljaa omiin hommiinsa keskittymässä koko päivän 😂.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naurahdin. Tiedän tunteen aiemmasta työstäni. Olin aina ihan kuitti kottin tultuani. Mutta se syy miksi naurahdin oli tämä nykyinen työni. En enää nykyään käy toimistolla läheskään joka päivä, mutta ennen covidia kyllä. Meitä vaan oli vajaan kymmenen introverttinörtin joukko samassa huoneessa hipihiljaa omiin hommiinsa keskittymässä koko päivän 😂.
Ihana introverttien hiljainen kokoontuminen 😅
En tiedä johtuuko Covidin jälkivaikutuksista, nykymaailman supervirikkeellisestä ympäristöstä vai ihan vanhenemisesta, että sosiaalinen patteri tyhjenee aika nopeasti. En ole perusluonteeltani introvertti, mutta työssäni joudun esim vetämään tyypillisesti useita palavereja päivässä, osallistun säännöllisesti kaiken maailman tilaisuuksiin, joissa joudun (saan) keskustella ulkoisten sidosryhmien kanssa jne, niin joudun olemaan todella ison osan työstäni ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Sen takia on joskus ihan mukavaa vain murjottaa yksin viltin alla 😁
Aletheias - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihana introverttien hiljainen kokoontuminen 😅
En tiedä johtuuko Covidin jälkivaikutuksista, nykymaailman supervirikkeellisestä ympäristöstä vai ihan vanhenemisesta, että sosiaalinen patteri tyhjenee aika nopeasti. En ole perusluonteeltani introvertti, mutta työssäni joudun esim vetämään tyypillisesti useita palavereja päivässä, osallistun säännöllisesti kaiken maailman tilaisuuksiin, joissa joudun (saan) keskustella ulkoisten sidosryhmien kanssa jne, niin joudun olemaan todella ison osan työstäni ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Sen takia on joskus ihan mukavaa vain murjottaa yksin viltin alla 😁
AletheiasNe on ihan hauskoja. Toi hipihiljaa omiin hommiinsa keskittymässä on pieni liiottelu. Kaikki tuijottaa lähinnä omia ruutujaan joo, mutta pakko aina välillä on puhuakin. Mutta se on sellasta hiljasta ja huomaamatonta, ettei muut häiriinny. Meidän huone on ehdottomasti sen koko tilan hiljasin toimisto, vaikka kaikki olis paikallakin. Sinä on sellaset yhteiset kahvitilat ja keittiö ja sitten aina joku ihmettelee, että ai oottes te kaikki oikein paikallakin, kun ei mitään kuulu 😂.
Mun ei onneksi tarvitse enää nykyään niin paljon esiintyä, esiltelmöidä, myydä, verkottua jne. Kyllä mä siitäkin tykkään, mutta se on kauhean kuluttavaa. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ne on ihan hauskoja. Toi hipihiljaa omiin hommiinsa keskittymässä on pieni liiottelu. Kaikki tuijottaa lähinnä omia ruutujaan joo, mutta pakko aina välillä on puhuakin. Mutta se on sellasta hiljasta ja huomaamatonta, ettei muut häiriinny. Meidän huone on ehdottomasti sen koko tilan hiljasin toimisto, vaikka kaikki olis paikallakin. Sinä on sellaset yhteiset kahvitilat ja keittiö ja sitten aina joku ihmettelee, että ai oottes te kaikki oikein paikallakin, kun ei mitään kuulu 😂.
Mun ei onneksi tarvitse enää nykyään niin paljon esiintyä, esiltelmöidä, myydä, verkottua jne. Kyllä mä siitäkin tykkään, mutta se on kauhean kuluttavaa.On taito osata olla ryhmässä hiljaa niin, että se on kaikille mieluista. Mitä sitä turhia jaarittelemaan, puhuu sitten kun on asiaa 😁
Minä voisin esiintyä nykyisessä roolissani vielä enemmänkin, mutta koska en erityisemmin pidä esilläolosta, pyrin pitämään esiintymiset vähäisinä. Minä joudun esim kouluttamaan, niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla esillä jonkun verran, mutta sellainen jatkuva esiintyminen olisi todella raskasta. Todellakin kuluttavaa, kuten sanoit.
Aletheias - Anonyymi00032
Eli introvertti, jnk on pakko olla suuren osan ajastaan.. ekstrovertti
-T10 - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eli introvertti, jnk on pakko olla suuren osan ajastaan.. ekstrovertti
-T10Olen perusluonteeltani itseasiassa ambivertti kallistuen hieman extroverttiyteen. Se, miksi käyttäydyn kuin introvertti on monen tekijän summa. Vaativa työ, muu kuormitus yms.
Aletheias - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olen perusluonteeltani itseasiassa ambivertti kallistuen hieman extroverttiyteen. Se, miksi käyttäydyn kuin introvertti on monen tekijän summa. Vaativa työ, muu kuormitus yms.
AletheiasTämä ambiverttiys tulee nyt jopa toistamiseenkin jo esiin. Ehkä mielenkiintoisinta mitä olen yliopistoajoiltani psykassa kohdannut.
T10
https://www.youtube.com/watch?v=epvvlxg11pM
..................................https://www.youtube.com/watch?v=tCln6klvVhk
---------------------------------------------------
- Anonyymi00023
Olen introvertti, välillä ja väärässä seurassa yksinäinen.
- Anonyymi00025
Tuo on kyllä todellinen ongelma, kun omasta seurastaan on tosi vaikea päästä pois.
- Anonyymi00031
"ja väärässä seurassa yksinäinen"
Tunnen tunteen.
-T10
- Anonyymi00027
Olen täydellinen ambivertti - eli varsin 50/50 ekstroa ja introa.
Palstailu on todella viihdyttävä lisä elämään. En työpäivän ja harrastusten jälkeen ainakaan säännöllisesti muuta jaksa. Ja vaikka minulla onkin kaikenlaisia ystäviä, kavereita ymym palstalla "tapaa" ihmisiä, joihin en muualla törmää.
- Sheena- Anonyymi00029
Sivusta.
Kiinnostavaa.
Olen lukenut tästä, mutten uskonyut sen olevan mahdollistsa.
En ole aikuisiässäni ainakaan tavannut IRL ihmistä joka ei olisi joko yhtä tai toista.
Erittäin, erittäin kiinnostavaa
-T10
- Anonyymi00044
En ole introvertti vaikka yksinolokin on välttämätöntä. On live-seuraa ja sen lisäksi kirjoittelen täällä, ei täällä tosin ketään kaveria ole. Yleisesti vain. Tykkään kirjoittaa ja lörpötellä livenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞401211Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65998- 35900
- 109859
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125826- 38733
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77642- 51626
- 42609
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31596Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27543Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2542Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev120511- 49508
- 94496
- 60474
- 42452
- 45446
- 35417