Olin tänäänkin futiksessa. Sielä näkyi paikoitellen pieniä ruskehtavia sieniä. Vaikea sanoa näin selvinpäin olivatko ne niitä itsejään. Mulla on teknisesti tarkasteltuna ollut suippumadonlakkeja hallussapitorikoksen muodossa, mutta vain hetkellisesti. -💊-.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tietenkin ne on luokiteltu laittomiksi, koska ovat ilmaisia.
Alkoholi ja tupakka sensijaan ovat laillisia päiheitä, koska valtio tienaa niillä suuria summia veroina, mutta alkoholin ja tupakan haitat ovat suuret ja tuhoavat terveyden,
Minä olen tuollaisia heinäsieniä joskus maistanut, mutta eivät aiheuttaneet yhtään mitään kiksejä tai en syönyt niitä tarpeeksi.
Varmaan olivat jotain muita sieniä.
Golfkentällä kuulemma kasvaa tällaisia hömppösieniä.- Anonyymi00002
Kyllä, golfkentällä, niityillä, missä vaan avoimissa viherympäristöissä. On oltava tarkkana mitä sieniä syö koska myrkylliset voivat olla syöjälleen rip. Puhtaasti psykoaktiivisuutta omaavia en laske ns. myrkkysieniksi.
Osasyy psykoaktiivisten päihteiden kitkemiseksi saattaa olla niiden aiheuttamien ilmeisten haittojen lisäksi se, että niitä vetämällä ihmisten tietoisuuden taso ja spirituaalinen edistyminen saisivat lisäpontta. Sitä hallituksemme ei halua vaan yrittää pitää meidät unessa ja peloissaan. Pelonsekainen mieli alistuu helpommin kuin terve mieli. -💊-. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä, golfkentällä, niityillä, missä vaan avoimissa viherympäristöissä. On oltava tarkkana mitä sieniä syö koska myrkylliset voivat olla syöjälleen rip. Puhtaasti psykoaktiivisuutta omaavia en laske ns. myrkkysieniksi.
Osasyy psykoaktiivisten päihteiden kitkemiseksi saattaa olla niiden aiheuttamien ilmeisten haittojen lisäksi se, että niitä vetämällä ihmisten tietoisuuden taso ja spirituaalinen edistyminen saisivat lisäpontta. Sitä hallituksemme ei halua vaan yrittää pitää meidät unessa ja peloissaan. Pelonsekainen mieli alistuu helpommin kuin terve mieli. -💊-.Skitsofrenia ei ilmeisesti sinua yhtään pelota?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Skitsofrenia ei ilmeisesti sinua yhtään pelota?
Voi se olla liipaisintekijä hulluuden synnylle. Se on mahdollista, vaikka edellyttääkin huonoa säkää. Käyttöhetkellä jos on stressiä tai mt-ongelmia päällä, flippaaminen on todennäköisempää. En ole kokeillut niitä. Jos on jo valmiiksi hullu niin ei sitä sitten tarvitse pelätä 😅.
Yks sekosi kuulemma pelkästä kukasta. Toki nykykama on pääsääntöisesti paljon voimakkaampaa kuin hippiaikana. Sen flipanneen THC-pitoisuutta en tiedä. Joku entinen kaverin kaverin kaveri se. -💊-. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi se olla liipaisintekijä hulluuden synnylle. Se on mahdollista, vaikka edellyttääkin huonoa säkää. Käyttöhetkellä jos on stressiä tai mt-ongelmia päällä, flippaaminen on todennäköisempää. En ole kokeillut niitä. Jos on jo valmiiksi hullu niin ei sitä sitten tarvitse pelätä 😅.
Yks sekosi kuulemma pelkästä kukasta. Toki nykykama on pääsääntöisesti paljon voimakkaampaa kuin hippiaikana. Sen flipanneen THC-pitoisuutta en tiedä. Joku entinen kaverin kaverin kaveri se. -💊-.En vaan näe mitään syytä kokeilla onneani tuollaisten suhteen, järki on melko arvokas asia, lievästi sanottuna arvokkain asia mitä omistaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yks sekosi kuulemma pelkästä kukasta. Toki nykykama on pääsääntöisesti paljon voimakkaampaa kuin hippiaikana. Sen flipanneen THC-pitoisuutta en tiedä. Joku entinen kaverin kaverin kaveri se. -💊-.Pirtelöpäät ei kestä monesti ganjaa. Ei mulla emojoäijä muuta
- Anonyymi00010
Ilmankos golf suosio huipussaan varsinki iltaisin…
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pirtelöpäät ei kestä monesti ganjaa. Ei mulla emojoäijä muuta
Taidat itse olla pössyttelijä 😁? Taiteellisissa piireissä tämä sallittakoon 🎨. Niin... Onhan netissä naisena esiintyminenkin oma taiteenlajinsa, ommaa elämämkoulutyyliään projisoiden :). Tää on aina tätä, molemminpuolista roastausta kun mulla menee jonkun kanssa sukset ristiin 😉. -💊-.
Mulle ne kertoi aikoinaan sen, että vuosi 1986 olisi ollut varsin merkittävä. Äitivainaa on hengittänyt Tshernobylin ydinsaasteita, joka aiheutti myöhemmin mulle aspergerin, ja Henri Toivosen ruumiista ja autosta leijaili palokaasuja Suomeen asti, joka aiheutti sen että mua kiinnostaa ralli kovasti 😅
- Anonyymi00006
Asperger keksittiin vasta äskettäin, ehkä noin ysärillä. Hullujen nerojen demonisointia koska eivät istu yhteiskunnan muottiin 🤔? Ydinlaskeumalle altistuminen on kuulemma heikentänyt ihmisten matemaattisia taitoja.
Ulkomailla kouluissa kuulemma opetetaan valheellisia matemaattisia yhtälöitä. Eli siten että tyyliin 1 + 1 ei muka ookkaan välttämättä 2. Missä laskeuman supersankaritaidot? Yksikään ei ole muuttunut Hulkiksi. Hulkista puheen ollen - Hulk Hogan näyttää aivan puuk-ko allulta. Alter ego? -💊-. Anonyymi00006 kirjoitti:
Asperger keksittiin vasta äskettäin, ehkä noin ysärillä. Hullujen nerojen demonisointia koska eivät istu yhteiskunnan muottiin 🤔? Ydinlaskeumalle altistuminen on kuulemma heikentänyt ihmisten matemaattisia taitoja.
Ulkomailla kouluissa kuulemma opetetaan valheellisia matemaattisia yhtälöitä. Eli siten että tyyliin 1 1 ei muka ookkaan välttämättä 2. Missä laskeuman supersankaritaidot? Yksikään ei ole muuttunut Hulkiksi. Hulkista puheen ollen - Hulk Hogan näyttää aivan puuk-ko allulta. Alter ego? -💊-.Ysärillä mä olenkin syntynyt, niin ehkäpä noi 5 vuotta aiemmat tapahtumat ja etelästä käyvä tuuli on myötävaikuttanut aspergerin kehittymiseen ja mikä on mun erityiskiinnostuksen kohde. Silloin keksin myös, että rallipelin kartanlukija on tämä kongressitalon mellakoissa näkynyt sarvipäinen q-anon shamaani Jake Angeli, mutta myöhemmin jatkojalostin ideaa että kartturini on palstaltakin tuttu Uncle B. Royal ja ajan Penetratorsin tiimissä 😊😊😊
- Anonyymi00009
hondakuski125 kirjoitti:
Ysärillä mä olenkin syntynyt, niin ehkäpä noi 5 vuotta aiemmat tapahtumat ja etelästä käyvä tuuli on myötävaikuttanut aspergerin kehittymiseen ja mikä on mun erityiskiinnostuksen kohde. Silloin keksin myös, että rallipelin kartanlukija on tämä kongressitalon mellakoissa näkynyt sarvipäinen q-anon shamaani Jake Angeli, mutta myöhemmin jatkojalostin ideaa että kartturini on palstaltakin tuttu Uncle B. Royal ja ajan Penetratorsin tiimissä 😊😊😊
Mullon yhä tyhjä Uncle Ben's riisipaketti minkä tulen myös säilyttämään. Löytyypi turkkilainen jogurttipurkkikin, vai kreikkalainenko se on. Vastaprotestini järjestelmälle 👌. -💊-.
hondakuski125 kirjoitti:
Ysärillä mä olenkin syntynyt, niin ehkäpä noi 5 vuotta aiemmat tapahtumat ja etelästä käyvä tuuli on myötävaikuttanut aspergerin kehittymiseen ja mikä on mun erityiskiinnostuksen kohde. Silloin keksin myös, että rallipelin kartanlukija on tämä kongressitalon mellakoissa näkynyt sarvipäinen q-anon shamaani Jake Angeli, mutta myöhemmin jatkojalostin ideaa että kartturini on palstaltakin tuttu Uncle B. Royal ja ajan Penetratorsin tiimissä 😊😊😊
Meillä kyllä yhteistyö pelittää hyvin, kun mun sanomana kaikki huomiot ja varoitukset kannattaa ottaa ihan tosissaan. Mä ny olen ajanut ympäri maailmaa ties millä shitboxeilla, niin en mä turhan takia huutele mitään kiviä, jarrutuspaikkoja tai ykkösen mutkia. Lapille ja Latvalalle ilmeisesti sopii nainen kartturiksi (Mälkönen ja Hussi) mutta sä hondis tarviit jämäkän tosimiehen siihen pelkääjän paikalle. No jokainen tyylillään.
On sitä itekin tullut silokkeja syötyä, ja välillä oon ollut aivan kuutamolla. Kerran luulin että olen lintu ja hyppäsin parvekkeelta, mutta siinä vapaapudotuksen aikana älysin sentään ryhtyä pyörittämään penislihasvartta helikopterityylisesti, niin alastulo oli loppujen lopuksi ihan pehmeä ja hallittu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S60849- 34817
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125766- 96735
- 31622
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞10558- 40547
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72536- 42529
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63509Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.24443Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee25437- 45436
- 57429
- 36417
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev105411- 72403
- 39403
- 35397
- 38394