Miksi poromiehet on alkoholisteja ja ajelee päissään milloin autolla ja milloin kelkalla?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Alkoholistit ovat pääasiassa sellaisia henkilöitä, jotka tykkäävät alkoholista ja haluavat nauttia sitä kohtuullisen säännöllisesti.
- Anonyymi00002
Miten tämä liittyy poronhoitoon ja moottorikulkuneuvojen kuljettamiseen päihtyneenä?
- Anonyymi00003
Eivät nämä noudata lakia,piittaamattomia.
- Anonyymi00007
Koska ne voi.
- Anonyymi00005
Kai ne peto- ja porokolari korvaukset lyö niin hyvin leiville että on varaa ryypätä?
- Anonyymi00006
On niin hiljainen keskustelu ketju että taisi osua arkaan paikkaan vähän joka torpassa kyseisellä paikkakunnalla.
- Anonyymi00008
Savukoskella ei ole Alkon myymälää, ainoastaan noutopiste.
- Anonyymi00009
poromiehet eivät käytä alkon tuotteita
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
poromiehet eivät käytä alkon tuotteita
Onko net siirtyneet huumeisiin?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko net siirtyneet huumeisiin?
Ei saa yleistää!
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei saa yleistää!
Eli joku siis kuitenkin vetää huumeita jo poromiehistäkin?
- Anonyymi00012
Tämä on hyvä biisi
https://www.youtube.com/watch?v=ZVtyti1IzV4&list=RDZVtyti1IzV4&start_radio=1- Anonyymi00013
https://youtu.be/7MgIq75uyHA?is=2iKGU_9WQMaxujIj
Tämä sopii keskustelun aiheeseen paremmin.
- Anonyymi00014
Porotalous ja alkoholi eivät liity toisiinsa millään tavalla.
- Anonyymi00015
sanoi eräskin Bäischänch- miesch , Bäischänsch !
- Anonyymi00016
Eipä tietenkään, onko poroaidalla ja erotuksissa nykyään jo promilleraja?
- Anonyymi00018
Entisaikaan oli vitsinä sanonta, että vieropalkisilla sai ajaa moottorikelkalla puolen promillen humalassa ja omassa palkisessa promillen humalassa.
- Anonyymi00019
Ei se ollut vitsi ja pätee edelleen.
- Anonyymi00020
Naivat ja juovat,myös lynxillä ajelee
Kuivalihavelliä kämpillä kehittelee.- Anonyymi00021
Toisiaan naivat kun kämpällä keskenänsä juovat.
- Anonyymi00022
heiltä puuttuu kotikasvatus ja oma kasvaminen ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407