Hei kaikki mp3-musan imuttajat.Käykää imuroimas vanhaa kunnon dancemusaa.Siellä on La Bouchen vanha levy The very best of La bouche ,Melanie Thornton edesmennyt mahtava laulaja.Kyllä se on vähän niin,että kaikki hyvät lähtevät liian ennen!
sivu:www.music369.com
Käykää imuttaa La Bouche
3
481
Vastaukset
- slappy
Aloittelen just 56 modeemil lataa... On tässä vielä pari tuntii aikaa enne ku meen kouluu.. Kyl mä niit pari biisii kerkeen saamaan. Tulen sit takasin joku päivä kommentoimaan..
- slappy
La Bouche -Rhythm Of The Night ¨huono
La Bouche - Be My Lover ¨parempi, mut kuitenki huono
La Bouche - Deep Magic Dance Megamix ¨hyvä
La Bouche - Le Click - Tonight Is The Night [Dance Mix] ¨Lataan just netst..alku ihan ok.. - Dancemaniac
slappy kirjoitti:
La Bouche -Rhythm Of The Night ¨huono
La Bouche - Be My Lover ¨parempi, mut kuitenki huono
La Bouche - Deep Magic Dance Megamix ¨hyvä
La Bouche - Le Click - Tonight Is The Night [Dance Mix] ¨Lataan just netst..alku ihan ok..Mä luulen ettet sä ymmärrä hyvästä musasta yhtään mitään tai saman verran ku sika pohjantähdestä!sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693