On se kyllä jännä, että

Anonyymi-ap

Inarin kunnanjohtajaksi, hallintojohtajaksi ja talouspäälliköksi PÄÄSEE LÄÄKÄRIN TODISTUKSELLA, mutta VARHAISKASVATUSJOHTALTA VAADITAAN MYÖS RIKOSREKISTERI OTE!

Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa hain niin siihenkin riitti LÄÄKÄRIN TODISTUS joka haetaan sen jälkeen, kun on ALOITETTU TYÖT!

Mielenterveys diagnoosin saanutta ei voi laittaa viralta pois edes KOE-AJAN JÄLKEEN, koska häntä ei saa syrjiä.
Mielenterveys diagnoosin saanut voi EDUSTAA KAIKKIA INARIN KUNTALAISIA, mutta EI MINUA KUNNIATONTA HOLOA!

4

60

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Onkohan tuo Kunniallinen Hallinnonjohtaja PALOLAHTI EDES OLLUT NAIMISSA VAI ONKO HÄN TEHNYT POIKANSA JOSTA HÄN OIKEIN MAINITSI!

En ole ikinä edes nähnyt häntä missään PUOLISONSA KANSSA!
      Ilmeisesti hänen miehensä häpeää kulkea OMAN VAIMONSA KANSSA!

Meillä on Justuksen virallisesti KUNNIALLINEN ESIAVIOLIITTOON PERUSTUVA SUHDE, koska minä menin kunnian loukkaus sakko vankina vankilaan, koska KAIKKI MINUN ENTISET SUHTEET OLI KUNNIAN LOUKKAUKSIA!

Minä puhdistin kaikki KARMALLISET SUHTEET POIS NIIN MEIDÄN EI TARVI SYNNISSÄ RYPEÄ NIIN, KUIN KUNNIALLISET TEKEE!

Ei ne teot mihinkään katoa vaikka NAIMISIIN MENNÄÄN JA VAIHDETAAN NIMEÄ!

• Anonyymi00003

Minulla on kyllä oikeus kunniattomana HOLONA VAATIA KAIKKI INARIN KUNNAN NAISET TILILLE JA VAATIA KORVAUKSIA, KOSKA KYLLÄ TÄTÄ INARIN KUNNAN NEITSYT YHTEISÖÄ USKO ENÄÄN HIIPPA KUNNAN PIISPAKAAN!

Eronneet naiset VAATII KUNNIAA JA YHDEN ISÄN VIELÄ PUOLASTAA SAARISELÄLLE MUUTTANEENA KITTILÄN KUNNAN KUNNIALLISENA MIEHENÄ JA ISÄNÄ!
        Hän on yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkien isä joiden isät on kuolleet!

Minun kunniattoman Holon isä on sentään hengissä ja edelleen naimissa äitini kanssa!
        Minä kävin sentään kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa omien VANHEMPIENI PUOLESTA niin EIVÄT HEITÄ SOTKE TÄHÄN KUNNIA PASKAANSA!

Justus sai itse päättää, mutta Titta Rasmus ei ollut kertaakaan paikalla, kun Justus sopi miesten puolesta.
        Titta Rasmus edusti naisia, mutta hän halusi että minä käyn vessassa!
        Minä olisin kyllä mielummin polttanut TUPAKAN pihalla odotellessa, mutta ei Titta Rasmukselle sopinut edes se vaan VESSA OLI KAIKISTA TÄRKEIN IHMISOIKEUS!

• Anonyymi00004

Inarin kunnan mielenterveystoimistohan on Inarin kunnantalolla!
        FB kunnialliset päihde- ja mielenterveys avohoito potilaat hoitaa KUNNAN ASIOITA!

Minä kunniaton Holo olen sentään keskustellut Palolahden kanssa joka ei ole siellä Inarin kunnan mielisairaalassa töissä FB KUNNIALLISEN SISKONSA KANSSA!

Hänellä on varmaan yhtä vaikeaa PIKKU-SISKONSA kanssa mitä minulla!
        Heitä on todella vaikea saada ymmärtämään, että PÄIHTEIDEN KÄYTTÖ AIHEUTTAA MIELENTERVEYS ONGELMIA JA EI NE NIILLÄ FB KUNNIOILLA KATOA MIHINKÄÄN!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Inarin kunnan mielenterveystoimistohan on Inarin kunnantalolla!
        FB kunnialliset päihde- ja mielenterveys avohoito potilaat hoitaa KUNNAN ASIOITA!

Minä kunniaton Holo olen sentään keskustellut Palolahden kanssa joka ei ole siellä Inarin kunnan mielisairaalassa töissä FB KUNNIALLISEN SISKONSA KANSSA!

Hänellä on varmaan yhtä vaikeaa PIKKU-SISKONSA kanssa mitä minulla!
        Heitä on todella vaikea saada ymmärtämään, että PÄIHTEIDEN KÄYTTÖ AIHEUTTAA MIELENTERVEYS ONGELMIA JA EI NE NIILLÄ FB KUNNIOILLA KATOA MIHINKÄÄN!

Minun pitää kyllä tätä asiaa tosissaan miettiä, koska he ovat sentään FB kunniallisia päihde- ja mielenterveys avohoito potilaita jotka syrjii minua ja väittävät, että minä olen YHTEISKUNTAKELVOTON!

He eivät annan minulle edes mahdollisuutta PARANTAA HEITÄ VAAN HE HALUAVAT OLLA SAIRAITA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10