Millainen ihminen on teidän mielestä kyseessä

Anonyymi-ap

Jos potilas pelleilee psykiatrian kanssa? Hoitajat ja psykiatrit hänen pilkan kohteitaan?

52

165

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä hän ne psykiatrit ja hoitajat tekee, potilaat heidän pilkan kohteitaan. Hahahahaaaa!🤣 tyypit menneet ansaan luultavasti ap n kanssa

• Anonyymi00020

Olen nähnyt tuon joskus omilla silmilläni, miten pilkkasivat ja matkivat liukuverhon takana 19-vuotiasta nuorta. Ja miten rikkoivat hänen rajojaan joka tavalla muutenkin. Psykiatriset hoitajat ja lääkärit ovat ihan samalla tavalla vallankäyttäjiä, kuin mitkä tahansa muut virkaihmiset. Toki poikkeus vahvistaa säännön, mutta sillä ei maailmaa muuteta paremmaksi. Sairaalassa alkaa voida huonommin, olen kaksi kertaa ollut siellä vaikeassa masennuksessa, läheisten toimittamana. Mikseivät ihmiset ole toistensa elämässä läsnä silloin, kun ei olla vielä siinä pisteessä, että noin äärimmäistä apua tarvitaan?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen nähnyt tuon joskus omilla silmilläni, miten pilkkasivat ja matkivat liukuverhon takana 19-vuotiasta nuorta. Ja miten rikkoivat hänen rajojaan joka tavalla muutenkin. Psykiatriset hoitajat ja lääkärit ovat ihan samalla tavalla vallankäyttäjiä, kuin mitkä tahansa muut virkaihmiset. Toki poikkeus vahvistaa säännön, mutta sillä ei maailmaa muuteta paremmaksi. Sairaalassa alkaa voida huonommin, olen kaksi kertaa ollut siellä vaikeassa masennuksessa, läheisten toimittamana. Mikseivät ihmiset ole toistensa elämässä läsnä silloin, kun ei olla vielä siinä pisteessä, että noin äärimmäistä apua tarvitaan?

Ja siis piti laittaa "apua". Minua olisi auttanut se, että joku olisi välittänyt silloin, kun voimat loppuivat. Olisi pyytänyt ajelulle tai lenkille, laittanut ruokaa, jota olisi yhdessä syöty. Ihan perusjuttuja. Ed.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja siis piti laittaa "apua". Minua olisi auttanut se, että joku olisi välittänyt silloin, kun voimat loppuivat. Olisi pyytänyt ajelulle tai lenkille, laittanut ruokaa, jota olisi yhdessä syöty. Ihan perusjuttuja. Ed.

Ainoa mistä sain apua siellä, oli muiden potilaiden antama vertaistuki. Että sen verran otan takaisin, ettei ihan kaikki ollut huonoa. Ohjattua käsityötä sain tehdä ekalla käynnillä, kunnes ohjaaja sairastui. Ja myös oli jotain psykofyysisiä liikuntajuttuja ekalla käynnillä, mitkä ei niin huonoja.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ainoa mistä sain apua siellä, oli muiden potilaiden antama vertaistuki. Että sen verran otan takaisin, ettei ihan kaikki ollut huonoa. Ohjattua käsityötä sain tehdä ekalla käynnillä, kunnes ohjaaja sairastui. Ja myös oli jotain psykofyysisiä liikuntajuttuja ekalla käynnillä, mitkä ei niin huonoja.

Juu, hoitajill ja lääkäreillä juoksee palkka. Potilaat ilman palkkaa toistensa terapeutteja. Hoitopäivämaksut tietysti tulee siitä kaikesta siitä kurjuudesta. Ei mitään halpaa kelan tuilla eläville. Voi voi, kun joku ymmärtäisi

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Juu, hoitajill ja lääkäreillä juoksee palkka. Potilaat ilman palkkaa toistensa terapeutteja. Hoitopäivämaksut tietysti tulee siitä kaikesta siitä kurjuudesta. Ei mitään halpaa kelan tuilla eläville. Voi voi, kun joku ymmärtäisi

Eräs hoitaja oli todella mukava. Keskusteltuani hänen kanssaan ymmärsin, ettei hän tiennyt masennuksen syvimmästä olemuksesta yhtään mitään. Miten on, pitäisikö auttajan olla käynyt edes jonkinlainen masennus itse läpi, että ymmärtäisi ja voisi auttaa?

• Anonyymi00002

Esiinnytään kiusaamis tarkoituksessa mielisai. raana🤣
      Kaikki menee näille hoitajille ja lääkäreille täydestä, he uskoo. Itsepähän hoitohenkilökunta soppansa on keittänyt väärällä hoidolla, mistä he ei irti päästä. Tällaista se on sit😂

• Anonyymi00028

No voi kuinka juonikasta, apäijä🥱

• Anonyymi00003

Ja kaikki tietysti aina potilaan syytä ja mt ongelmaa. Hihih

• Anonyymi00004

Pelleprinsessana seuraavaksi vastaanotolle, johan pääsee hoitoon. Nosta naamaria sen verran, että tunnistavat ja heilauta tyllihamees hermoja.🤣😂

• Anonyymi00014

Luulevat pian Suomen kuuluisammaksi Jossuksi

• Anonyymi00024

Voi pikkuista…

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi pikkuista…

Niin mikä lie palstaäijää vaivaa, osaako alentuvuutta tavoitteleva täti sanoa? T naiselta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin mikä lie palstaäijää vaivaa, osaako alentuvuutta tavoitteleva täti sanoa? T naiselta

Ja peskää jo ne hiekat just sieltä

• Anonyymi00005

Kaikki työ on arvokasta. He tekevät arvokasta työtä❤️

• Anonyymi00006

Miksi käyt hoidoissa?

• Anonyymi00007

Jotkut hakeutuu kiusaamistarkoituksessa, kun elämässä ei muuta sisältöä ja sit joittenkin on vaan pakko käydä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jotkut hakeutuu kiusaamistarkoituksessa, kun elämässä ei muuta sisältöä ja sit joittenkin on vaan pakko käydä

Nii ja kai joku aidosti luulee saavansa apua

• Anonyymi00030

Lukiko sinun mielestäsi aloittajaäijän älyvapaassa provossa muka niin, obsessiivinen nk oikolukija? T naiselta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ainakin minulle aivan uutta tietoa aapeeäijä

• Anonyymi00009

No se kuuluisa narsku tietysti

• Anonyymi00010

Mitähän nää hoitajat ja psykiatrit psykologit sit on?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitähän nää hoitajat ja psykiatrit psykologit sit on?

🌻

• Anonyymi00012

Milllainen hoitaja rakastuu potilaaseen?

• Anonyymi00015

Sekaisin

• Anonyymi00013

Millainen hoitaja flirttaa potilaalle?

• Anonyymi00016

Sekaisin

• Anonyymi00017

Millainen hoidon laatu sit on?

• Anonyymi00018

Sekaisin

• Anonyymi00019

💕💕

• Anonyymi00023

Psykiatria ei noudata lakia, tuskin olisi edes ymmärrystä tulkita sitä, kun se ei toteudu. Esim. Turhat lähetteen arviointeihin ym. potilaan kiusa. Amiaislansdil ja poliisisaattueis turhiin arviointeihin. Poliisitkin pudistelee päätä, et me oltais voitu aika käyttää muuhunkin, kuin täysjärkisen viemisen arvioon. Turhaa rahanhukkaa yhteiskunnalta koko psykiatria monelta osin. Hyödytöntä useimmille Ammattitaidottomia monet, vallankäyttäjä

• Anonyymi00033

Mulle se ois sinänsä yksi sanonko minkä maku istua sen kuuluisan 72 tuntia ja sen jälkeen kysyä, että no kuinka tämä jatko. Tulkintakysymyksiä siinä missä nämä sinun prööt-provosoivat höpinät aapeeäijä

• Anonyymi00025

Buahaaaaahaaa! Olen psykiatrien sairaanhoitaja ja traumaterapeutti, intohimoni

• Anonyymi00026

Parasta kun saa auttaa Jeesukseen uskovia

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Parasta kun saa auttaa Jeesukseen uskovia

Aamen.

• Anonyymi00032

Onnea ja menestystä

• Anonyymi00038

Ja siitähän luettii jo seiskasta mihin se johti. -DuraCell

• Anonyymi00035

Itsestään liikoja luuleva keskitason narsisti varmaa, kuten esim sinä gubbe euron provojesi kanssa. Toisiin kolisee huomaan

• Anonyymi00036

Tulihan se sieltä jess

• Anonyymi00039

Terveempi ku hoitohenkilökunta.

• Anonyymi00040

Pus pus kaikille ihanille hoitajille ja psykiatreille 😘

• Anonyymi00041

Mun psykiatrilla olis s kit sofre nia

• Anonyymi00043

Psykiatrillani oli erikoinen hapitus ja hänestä lähti kummallinen haju

• Anonyymi00048

Oliko mt -o?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Oliko mt -o?

Juu ski tso

• Anonyymi00054
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Juu ski tso

Aika paha, juu

• Anonyymi00044

Minkälainen on perinteisen psykiatrin vaatetus?

• Anonyymi00050

H
        I
        I
        R
        U
        L
        A
        I
        S
        Y
        U
        U
        S

• Anonyymi00046

Entä perinteisen terveen psykiatrin haju, mikä?

• Anonyymi00047

Pelkkä vesipesu riittää

• Anonyymi00056

Kamalaaaa, mitä joutuvat kohtamaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      145
      2096
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      189
      934
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      848
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      840
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      772
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      726
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      284
      709
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe