Jos potilas pelleilee psykiatrian kanssa? Hoitajat ja psykiatrit hänen pilkan kohteitaan?
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Mitä hän ne psykiatrit ja hoitajat tekee, potilaat heidän pilkan kohteitaan. Hahahahaaaa!🤣 tyypit menneet ansaan luultavasti ap n kanssa
- Anonyymi00020
Olen nähnyt tuon joskus omilla silmilläni, miten pilkkasivat ja matkivat liukuverhon takana 19-vuotiasta nuorta. Ja miten rikkoivat hänen rajojaan joka tavalla muutenkin. Psykiatriset hoitajat ja lääkärit ovat ihan samalla tavalla vallankäyttäjiä, kuin mitkä tahansa muut virkaihmiset. Toki poikkeus vahvistaa säännön, mutta sillä ei maailmaa muuteta paremmaksi. Sairaalassa alkaa voida huonommin, olen kaksi kertaa ollut siellä vaikeassa masennuksessa, läheisten toimittamana. Mikseivät ihmiset ole toistensa elämässä läsnä silloin, kun ei olla vielä siinä pisteessä, että noin äärimmäistä apua tarvitaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen nähnyt tuon joskus omilla silmilläni, miten pilkkasivat ja matkivat liukuverhon takana 19-vuotiasta nuorta. Ja miten rikkoivat hänen rajojaan joka tavalla muutenkin. Psykiatriset hoitajat ja lääkärit ovat ihan samalla tavalla vallankäyttäjiä, kuin mitkä tahansa muut virkaihmiset. Toki poikkeus vahvistaa säännön, mutta sillä ei maailmaa muuteta paremmaksi. Sairaalassa alkaa voida huonommin, olen kaksi kertaa ollut siellä vaikeassa masennuksessa, läheisten toimittamana. Mikseivät ihmiset ole toistensa elämässä läsnä silloin, kun ei olla vielä siinä pisteessä, että noin äärimmäistä apua tarvitaan?
Ja siis piti laittaa "apua". Minua olisi auttanut se, että joku olisi välittänyt silloin, kun voimat loppuivat. Olisi pyytänyt ajelulle tai lenkille, laittanut ruokaa, jota olisi yhdessä syöty. Ihan perusjuttuja. Ed.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja siis piti laittaa "apua". Minua olisi auttanut se, että joku olisi välittänyt silloin, kun voimat loppuivat. Olisi pyytänyt ajelulle tai lenkille, laittanut ruokaa, jota olisi yhdessä syöty. Ihan perusjuttuja. Ed.
Ainoa mistä sain apua siellä, oli muiden potilaiden antama vertaistuki. Että sen verran otan takaisin, ettei ihan kaikki ollut huonoa. Ohjattua käsityötä sain tehdä ekalla käynnillä, kunnes ohjaaja sairastui. Ja myös oli jotain psykofyysisiä liikuntajuttuja ekalla käynnillä, mitkä ei niin huonoja.
- Anonyymi00037
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ainoa mistä sain apua siellä, oli muiden potilaiden antama vertaistuki. Että sen verran otan takaisin, ettei ihan kaikki ollut huonoa. Ohjattua käsityötä sain tehdä ekalla käynnillä, kunnes ohjaaja sairastui. Ja myös oli jotain psykofyysisiä liikuntajuttuja ekalla käynnillä, mitkä ei niin huonoja.
Juu, hoitajill ja lääkäreillä juoksee palkka. Potilaat ilman palkkaa toistensa terapeutteja. Hoitopäivämaksut tietysti tulee siitä kaikesta siitä kurjuudesta. Ei mitään halpaa kelan tuilla eläville. Voi voi, kun joku ymmärtäisi
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu, hoitajill ja lääkäreillä juoksee palkka. Potilaat ilman palkkaa toistensa terapeutteja. Hoitopäivämaksut tietysti tulee siitä kaikesta siitä kurjuudesta. Ei mitään halpaa kelan tuilla eläville. Voi voi, kun joku ymmärtäisi
Eräs hoitaja oli todella mukava. Keskusteltuani hänen kanssaan ymmärsin, ettei hän tiennyt masennuksen syvimmästä olemuksesta yhtään mitään. Miten on, pitäisikö auttajan olla käynyt edes jonkinlainen masennus itse läpi, että ymmärtäisi ja voisi auttaa?
- Anonyymi00002
Esiinnytään kiusaamis tarkoituksessa mielisai. raana🤣
Kaikki menee näille hoitajille ja lääkäreille täydestä, he uskoo. Itsepähän hoitohenkilökunta soppansa on keittänyt väärällä hoidolla, mistä he ei irti päästä. Tällaista se on sit😂- Anonyymi00028
No voi kuinka juonikasta, apäijä🥱
- Anonyymi00003
Ja kaikki tietysti aina potilaan syytä ja mt ongelmaa. Hihih
- Anonyymi00004
Pelleprinsessana seuraavaksi vastaanotolle, johan pääsee hoitoon. Nosta naamaria sen verran, että tunnistavat ja heilauta tyllihamees hermoja.🤣😂
- Anonyymi00014
Luulevat pian Suomen kuuluisammaksi Jossuksi
- Anonyymi00024
Voi pikkuista…
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi pikkuista…
Niin mikä lie palstaäijää vaivaa, osaako alentuvuutta tavoitteleva täti sanoa? T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin mikä lie palstaäijää vaivaa, osaako alentuvuutta tavoitteleva täti sanoa? T naiselta
Ja peskää jo ne hiekat just sieltä
- Anonyymi00005
Kaikki työ on arvokasta. He tekevät arvokasta työtä❤️
- Anonyymi00006
Miksi käyt hoidoissa?
- Anonyymi00007
Jotkut hakeutuu kiusaamistarkoituksessa, kun elämässä ei muuta sisältöä ja sit joittenkin on vaan pakko käydä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jotkut hakeutuu kiusaamistarkoituksessa, kun elämässä ei muuta sisältöä ja sit joittenkin on vaan pakko käydä
Nii ja kai joku aidosti luulee saavansa apua
- Anonyymi00030
Lukiko sinun mielestäsi aloittajaäijän älyvapaassa provossa muka niin, obsessiivinen nk oikolukija? T naiselta
- Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ainakin minulle aivan uutta tietoa aapeeäijä
- Anonyymi00009
No se kuuluisa narsku tietysti
- Anonyymi00010
Mitähän nää hoitajat ja psykiatrit psykologit sit on?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitähän nää hoitajat ja psykiatrit psykologit sit on?
🌻
- Anonyymi00012
Milllainen hoitaja rakastuu potilaaseen?
- Anonyymi00015
Sekaisin
- Anonyymi00013
Millainen hoitaja flirttaa potilaalle?
- Anonyymi00016
Sekaisin
- Anonyymi00017
Millainen hoidon laatu sit on?
- Anonyymi00018
Sekaisin
- Anonyymi00019
💕💕
- Anonyymi00023
Psykiatria ei noudata lakia, tuskin olisi edes ymmärrystä tulkita sitä, kun se ei toteudu. Esim. Turhat lähetteen arviointeihin ym. potilaan kiusa. Amiaislansdil ja poliisisaattueis turhiin arviointeihin. Poliisitkin pudistelee päätä, et me oltais voitu aika käyttää muuhunkin, kuin täysjärkisen viemisen arvioon. Turhaa rahanhukkaa yhteiskunnalta koko psykiatria monelta osin. Hyödytöntä useimmille Ammattitaidottomia monet, vallankäyttäjä
- Anonyymi00033
Mulle se ois sinänsä yksi sanonko minkä maku istua sen kuuluisan 72 tuntia ja sen jälkeen kysyä, että no kuinka tämä jatko. Tulkintakysymyksiä siinä missä nämä sinun prööt-provosoivat höpinät aapeeäijä
- Anonyymi00025
Buahaaaaahaaa! Olen psykiatrien sairaanhoitaja ja traumaterapeutti, intohimoni
- Anonyymi00026
Parasta kun saa auttaa Jeesukseen uskovia
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Parasta kun saa auttaa Jeesukseen uskovia
Aamen.
- Anonyymi00032
Onnea ja menestystä
- Anonyymi00038
Ja siitähän luettii jo seiskasta mihin se johti. -DuraCell
- Anonyymi00035
Itsestään liikoja luuleva keskitason narsisti varmaa, kuten esim sinä gubbe euron provojesi kanssa. Toisiin kolisee huomaan
- Anonyymi00036
Tulihan se sieltä jess
- Anonyymi00039
Terveempi ku hoitohenkilökunta.
- Anonyymi00040
Pus pus kaikille ihanille hoitajille ja psykiatreille 😘
- Anonyymi00041
Mun psykiatrilla olis s kit sofre nia
- Anonyymi00043
Psykiatrillani oli erikoinen hapitus ja hänestä lähti kummallinen haju
- Anonyymi00048
Oliko mt -o?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Oliko mt -o?
Juu ski tso
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Juu ski tso
Aika paha, juu
- Anonyymi00044
Minkälainen on perinteisen psykiatrin vaatetus?
- Anonyymi00050
H
I
I
R
U
L
A
I
S
Y
U
U
S
- Anonyymi00046
Entä perinteisen terveen psykiatrin haju, mikä?
- Anonyymi00047
Pelkkä vesipesu riittää
- Anonyymi00056
Kamalaaaa, mitä joutuvat kohtamaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660