Onko mistään kotoisin? Kiinnostaisi aloittaa snorkkelisukellus, mutta mistä kunnolliset välineet?
Bilteman snorkkeli
5
5913
Vastaukset
- +++
hanki välineet alan liikkeestä,saat ainakin kunnolliset etkä mitään leluja.
- Snork
Yllätys: snorkkelin laatu poikkeaa Bilteman työkalujen viitoittamalta tieltä. Omaan naamaani ko. punainen maski istuu suht' hyvin (hinta huomioon ottaen). Räpylöistä en osaa sanoa mitääm. (ittellä Speedot Cittarista).
- halparäpylät
Snork kirjoitti:
Yllätys: snorkkelin laatu poikkeaa Bilteman työkalujen viitoittamalta tieltä. Omaan naamaani ko. punainen maski istuu suht' hyvin (hinta huomioon ottaen). Räpylöistä en osaa sanoa mitääm. (ittellä Speedot Cittarista).
Itse panostaisin kunnolla maskiin ja snorkkeliin. Räpylät kandee ottaa vähän normaali välinesukellukseen tarkoitettua pienemmät niin ei pohkeet kramppaile. Ja snorkkeli kannattaa olla vähintään sellainen "pohjaventtiilillä varustettu, niin se on mukavampi suolavedessä.
- haja73
halparäpylät kirjoitti:
Itse panostaisin kunnolla maskiin ja snorkkeliin. Räpylät kandee ottaa vähän normaali välinesukellukseen tarkoitettua pienemmät niin ei pohkeet kramppaile. Ja snorkkeli kannattaa olla vähintään sellainen "pohjaventtiilillä varustettu, niin se on mukavampi suolavedessä.
Miksi pohjaventtiilillä varustettu snorkkeli olisi jollain tapaa parempi suolaisessa vedessä??
- Pee2
haja73 kirjoitti:
Miksi pohjaventtiilillä varustettu snorkkeli olisi jollain tapaa parempi suolaisessa vedessä??
Luultavasti "Halparäpylät" tarkoittaa sitä, että suolalle maistuva vesi poistuu helpommin snorkkelin kaaresta eikä jää lillumaan sinne ja ajautumaan suuhun. Maistuu pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532