Kun miehiä nyt paheksutaan, että pitäs käyttää rintaliivejä, etteivät miestissit näy, niin nainenhan voisi lainata miehelle rintaliivit ja samalla selviäisi rintaliivien koko, kun ei mies voi tietää minkä kokoiset mies tarvii.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
On tietysti erikoista kritisoida liivittömiä naisia, kun miehet roikkuminen valtavien pallotissien ksnssa hölskyytää nännejään joka paikassa …
Taidan laittaa itse uimarannalle punaiset naisten pittsistringit ja rintaliivit. Lookin kruunaa räikeän punaiset kynnet ja huulet.
- Anonyymi00003
Pääset ehkä paikallislehteen....
- Anonyymi00002
Naisten rintaliivit eivät käy miestisseihin.
- Sheena Sen kun ottaa kaikki, urheiluliivejä parit ja tukiliivit rintaoperaation jäljiltä löytyy.
Höh! Liivittömyys kunniaan. Jos on pienet tisulit, eikä liivejä tarvitse kannattelemaan, niin on vain tyhmää käyttää liivejä sosiaalisesta pakosta. Oli sitten mies tai nainen.
Itse en rintoihini tarvitse liivejä, niin en niitä myöskään käytä. Se, että minua tuomitaan sen perusteella, ei haittaa minua pätkääkään.- Anonyymi00004
Ihan tällaista infoa. Äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 87948
- 74925
- 59861
- 50702
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p268692Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27686- 17532
- 58518
- 86515
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38512