Oot musta vaan kaikista kaunein, ja ihanin🥺
Oot niin kuin ihana kukkanen, jota pitää kastella ja hoivaa et se voi puhjeta kukkaansa.🌻
En halua et tuholaisötökät syö sut elävältä.
Vaan et susta välitetään ja sua rakastetaan aidosti❤️
Ja sit siitä syntyy kaunis puutarha, kun hoivaan ja pidän hyvänä, koska oot niin ihana ja ansaitset parempaa.
Naiselle.
Hassu, pidän just susta koska erotut joukosta hyvällä taval, oot älykäs ja herkkä
10
323
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ajatteletko että hän on kuin Tuhkimo, joka sinun pitää pelastaa hänen omalta kurjalta elämältään? 👑
- Anonyymi00002
En. Haluan vaan rakastaa häntä❤️
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En. Haluan vaan rakastaa häntä❤️
Ketä ne tuholaisötökät on tässä tarinassa?
- Anonyymi00003
Hissijuustoako tarkoitat?
- Anonyymi00005
Ah, onkos tämä sitä rakkauspommitusta yhdistettävänä alentavaan paapomiseen. Eiköhän se nainen kukoista ilman sinuakin.
- Anonyymi00010
Ilkeä kommentti👎🏻
- Anonyymi00006
Keneltä kenelle?
Marika kyselee ❤️. - Anonyymi00007
Kuulostaa simppaamiselta
- Anonyymi00008
Eikö mun puutarha ole jo riittävän kaunis? ;)
- Anonyymi00009
Sit kavat sen luurin käteesi ja oot yhteydessä suoraan minuu. Etkä höpötä täällä vain
Naiselta miehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k162447Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330