Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ole laittamassa sinulle mitään viestiä tai aio muutenkaan häiriköidä. Sinä olet varmasti mennyt eteenpäin, niin pitäisi minunkin mennä. Ei muistella pahalla toisiamme. Oli tosi surullista miten kaikki päättyi mutta sellaista kai elämä joskus on, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Ja tiedän että omassa toiminnassani olisi ollut paljon kehitettävää.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
🖕 😊 🖕
- Anonyymi00003UUSI
Kiitos tästä
- Anonyymi00002UUSI
En ole mennyt mihinkään. Ja edelleen odotan
- Anonyymi00004UUSI
Et ollut selkärankainen mies kun et pystynyt lopettaa suhdetta reilusti vaan katoamalla hoidit homman raukkamaisesti.
- Anonyymi00009UUSI
Sivusta. Väärin ymmärtäminen näissä tuntuu olevan enemmän yleistä kuin ymmärtäminen. Toisilla ei ole vain kykyä asettua toisen tilanteeseen. Minusta ap oli monella tapaa esimerkillinen, herkän naisen kanssa on vaikea yrittää puhua sopien? Heillä yleensä aina halua väärin ymmärtää apn kaltaisia tilanteita.
- Anonyymi00005UUSI
Kysymykseen jollekin toiselle henkilölle ajatusta ja vastaustakin.
Siksipä kaikki menikin kuten meni, kun toiminnassasi olisi ollut paljonkin kehittämisen tarvetta. Ei muistella pahalla toisiamme? Paha maku jäi suuhun käytöksestäsi ja sanoistasi. Älä sinä muistele pahalla, älä sinä muistele, minä opin paljon, siitä mikä on luottamus ja sen puute, mikä on kiinnostus ja sen puute. Mikä on pelailua ja mikä on mitäkin. Jos ottaisit vastuun teoistasi ja käytöksestäsi niin ei tarvitsisi käyttää sanontaa "sellaista elämä joskus on". Sen ei pidä olla sellaista, kenenkään ei pidä sietää toisen typerää käytöstä. Elämä tehdään välittämisen ja rakkauden kautta, ei itsekkyyden ja oman edun tavoittelun lähtökohdista.- Anonyymi00008UUSI
Minusta tuntui myös siltä että en pystynyt luottamaan sinuun, ei syntynyt turvallista tunnetta siitä että se toinen on juuri minusta kiinnostunut. Se tilanne oli sellainen että siinä oli paljon muita henkilöitä ja en osannut tulkita sitä miten heidän kanssaan käyttäydyttiin. Miten minä tässä tilanteessa voin ottaa vastuun omista teoistani ja käytöksestäni? Tein virheitä, kyllä sen myönnän.
- Anonyymi00006UUSI
No tähän ei muuta ku pheww
- Anonyymi00007UUSI
Irl henkilölle, ei ap:lle.
Kyseessä ei ollut pelkät haluamiseen liittyvät seikat, vaan realistisuus, ja nimenomaan siitä millaisen kuvan itsestäsi annoit ja olet antanut, käytöksinesi ym.
Jos toiseen ei pysty luottamaan eikä saamaan tarvittavaa turvallisuudentunnetta, kiinnostuksen vastakaikua, ja että on koko ajan oltava varuillaan mitä seuraavaksi meinaa tapahtua, nk. vedetäänkö matto jalkojen alta milloinkin. Miten sen pohjalle mitään edes olisi pystynyt rakentumaankaan.
Se kaikki päättyi mm. noihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o55852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439