Fiktiivinen tarina, iltasatu Pelkosenniemeltä!
Vuoden suurin peluri, vanhus toisesta kunnasta.
Kun katsoo valitusta, eihän sitä edes yritetty voittaa, ei noin surkeaa tee edes surkea lakimies.
1. Ensin kiillotti kevään kuvaansa tyttöjen auttajana, MAINOSTI ITSENSÄ TUNNETUKSI
2. Sai tytöt tuhoamaan uransa ja maineensa, lietsoi samalla vanhat kepumuijat ja muut hyödylliset idiootit raivoon ja kostonhimoon
3. Tekee umpisurkean valituksen, "vanhus näyttää hyvältä auttajalta".
4. Höynäyttää kostonhimoiset ja uransa tuhonneet tekeen siitä kansanedustajaehdokkaan.
5. Höynäyttää katkerat tytöt valittamaan kaikesta, tyhjästä, siten et tyttöjen typeryys paljastuu varmasti kansalle.
6. Lähtee itse kohti vaaleja, uransa tuhonneet ja hyödylliset idiootit jää rannalle.
7. Muut kärsii häviöt ja kulut nahoissaan, jää vaan maddi kukkaroon ja sieluun.
8. Hyväntekijä-vanhus viilettää vaaleissa ja tyhmimmät peesaa perässä. Katkera porukka jää riitelee keskenään, kuka tuon tänne hilasi ja kuka höynäytti tuhoamaan urat, pohtimaan kuka sai isoimmat maksut.
Vanhus, pelureitten kuningas!
Kaivetaan vanha sananlasku esiin: Tyhmä saa olla, muttei kepulainen.
Tämä tarina ei ole tosi!
Hyvää yötä nassukat.
Vanhus, pelureiden kuningas. Satu
18
244
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Minä olin päissään yöllä ja kirjoitin mitä sattuu, sori!
- Anonyymi00021UUSI
Minä olin myös päivällä.
Ronkelotölkki oli festareillakin kädessä.
- Anonyymi00008UUSI
Sairasta kirjoittelua. Sairas sivusto. Törkeää ihmisten . Älä ikinä mainosta.
- Anonyymi00024UUSI
Jos kulkee koko ajan hattu päässä, lämpenee aivojen tilalla oleva tyhjä tila. Silloin tulee sairasta tekstiä.
- Anonyymi00010UUSI
En tiedä kenestä kirjoittaa aloittaja. Mutta hän tarvitsee nopeasti apua.
- Anonyymi00012UUSI
Aloittaja todennäköisesti elää jossain harha maailmassa. Ystävien kannattaa pyrkiä hankkimaan apua vaikka hän itse uskoo kykyihinsä. Poloinen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloittaja todennäköisesti elää jossain harha maailmassa. Ystävien kannattaa pyrkiä hankkimaan apua vaikka hän itse uskoo kykyihinsä. Poloinen.
Ottaako ennen avun hankkimista, kohteelta hatun pois?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Työttömänä aikaa harhailla ja kirjoitella. Ihanaa aikaa kerätä tatteja, muita sieniä ja tehdä trippejä. Jakaa tripit tännekin. Sekin ihanaa.
Ette muuten usko, miten vanhempi uros tekee naiselle hyvää.
- Anonyymi00011UUSI
Purra on myös leikannut mielenterveystyöstä. Tämä on siitä seurausta. Yöt valvoo ja ahdistaa.
- Anonyymi00013UUSI
Ei se täällä sekoilemalla kunnan asiat parane. Yöllinen kirjoittelja voisi käyttää aikansa sinne kokouksiin, eikä täällä sekoiluun. Vai loppuuko kokouksissa uskallus puhua mitään?
- Anonyymi00014UUSI
Äiti tuu viekkuun. Pelottaa. Mörköjä.
- Anonyymi00018UUSI
Aa-kerhon kokouksiin?
- Anonyymi00015UUSI
Pajupellonsatuhan se.
- Anonyymi00016UUSI
Katkeroituneen timpan tilitykset. Taso on korkealla.
- Anonyymi00017UUSI
Uni toteutui. Kankaanranta pystyi puolessa vuodessa hajottamaan keskustan yksinkertaisen enemmistön. Markku osaa vetää oikeista nauruista. Aika velikulta. Ilmankos jollakin on syntisiä unia. Uula la laa... kuka on seuraava
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä kepupäällikkö hajoitti kepunsa ihan yksin. On se kyky.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä kepupäällikkö hajoitti kepunsa ihan yksin. On se kyky.
Olis käyttäytynyt keväällä, niin kepu olis edelleen yhtenäinen.
- Anonyymi00023UUSI
Ei keskusta ole hajonnut. Fiksut ei-räyhääjä kepulaiset perustaneet uuden ryhmän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466