Fiktiivinen tarina, iltasatu Pelkosenniemeltä!
Vuoden suurin peluri, vanhus toisesta kunnasta.
Kun katsoo valitusta, eihän sitä edes yritetty voittaa, ei noin surkeaa tee edes surkea lakimies.
1. Ensin kiillotti kevään kuvaansa tyttöjen auttajana, MAINOSTI ITSENSÄ TUNNETUKSI
2. Sai tytöt tuhoamaan uransa ja maineensa, lietsoi samalla vanhat kepumuijat ja muut hyödylliset idiootit raivoon ja kostonhimoon
3. Tekee umpisurkean valituksen, "vanhus näyttää hyvältä auttajalta".
4. Höynäyttää kostonhimoiset ja uransa tuhonneet tekeen siitä kansanedustajaehdokkaan.
5. Höynäyttää katkerat tytöt valittamaan kaikesta, tyhjästä, siten et tyttöjen typeryys paljastuu varmasti kansalle.
6. Lähtee itse kohti vaaleja, uransa tuhonneet ja hyödylliset idiootit jää rannalle.
7. Muut kärsii häviöt ja kulut nahoissaan, jää vaan maddi kukkaroon ja sieluun.
8. Hyväntekijä-vanhus viilettää vaaleissa ja tyhmimmät peesaa perässä. Katkera porukka jää riitelee keskenään, kuka tuon tänne hilasi ja kuka höynäytti tuhoamaan urat, pohtimaan kuka sai isoimmat maksut.
Vanhus, pelureitten kuningas!
Kaivetaan vanha sananlasku esiin: Tyhmä saa olla, muttei kepulainen.
Tämä tarina ei ole tosi!
Hyvää yötä nassukat.
Vanhus, pelureiden kuningas. Satu
27
575
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Minä olin päissään yöllä ja kirjoitin mitä sattuu, sori!
- Anonyymi00021
Minä olin myös päivällä.
Ronkelotölkki oli festareillakin kädessä. - Anonyymi00028
Kysymys on alkoholia vaarallisemmasta ongelmasta. Yhdistyykö pitkä masennus, heikko itsetunto ja pitkä unettomuus. Pelkosenniemen hyvinvointijohtajan on otettava tarkasteluun nämä ongelmat. Myös kunnanjohtajan tulee olla huolissaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kysymys on alkoholia vaarallisemmasta ongelmasta. Yhdistyykö pitkä masennus, heikko itsetunto ja pitkä unettomuus. Pelkosenniemen hyvinvointijohtajan on otettava tarkasteluun nämä ongelmat. Myös kunnanjohtajan tulee olla huolissaan.
Voiko syksyn sieniaika johtaa tähän? Väärää lajia soosissa?
Alkaa tattikuvia olla facessa, mut onkohan ne sittenkään tatteja?
Nyt äkkiä martat hätiin, lajitunnistuskurssi pystyyn. - Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voiko syksyn sieniaika johtaa tähän? Väärää lajia soosissa?
Alkaa tattikuvia olla facessa, mut onkohan ne sittenkään tatteja?
Nyt äkkiä martat hätiin, lajitunnistuskurssi pystyyn.Laittaisin tatteja alkuruokaan ennen hevosen kuivalihavelliä,oman maan salaattia seuraksi tottakai .Ei parempaa päivällistä raskaan työrupeaman päälle!
- Anonyymi00008
Sairasta kirjoittelua. Sairas sivusto. Törkeää ihmisten . Älä ikinä mainosta.
- Anonyymi00024
Jos kulkee koko ajan hattu päässä, lämpenee aivojen tilalla oleva tyhjä tila. Silloin tulee sairasta tekstiä.
- Anonyymi00010
En tiedä kenestä kirjoittaa aloittaja. Mutta hän tarvitsee nopeasti apua.
- Anonyymi00012
Aloittaja todennäköisesti elää jossain harha maailmassa. Ystävien kannattaa pyrkiä hankkimaan apua vaikka hän itse uskoo kykyihinsä. Poloinen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloittaja todennäköisesti elää jossain harha maailmassa. Ystävien kannattaa pyrkiä hankkimaan apua vaikka hän itse uskoo kykyihinsä. Poloinen.
Ottaako ennen avun hankkimista, kohteelta hatun pois?
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Työttömänä aikaa harhailla ja kirjoitella. Ihanaa aikaa kerätä tatteja, muita sieniä ja tehdä trippejä. Jakaa tripit tännekin. Sekin ihanaa.
Ette muuten usko, miten vanhempi uros tekee naiselle hyvää.
- Anonyymi00011
Purra on myös leikannut mielenterveystyöstä. Tämä on siitä seurausta. Yöt valvoo ja ahdistaa.
- Anonyymi00033
Eläkkeet poistetaan ja se onkin aivan oikein ! ,On täysin turhanpäiväistä sitä maksaa heille jotka pystyvät kaikenlaisiin vapaa ajan hommiin.
- Anonyymi00013
Ei se täällä sekoilemalla kunnan asiat parane. Yöllinen kirjoittelja voisi käyttää aikansa sinne kokouksiin, eikä täällä sekoiluun. Vai loppuuko kokouksissa uskallus puhua mitään?
- Anonyymi00014
Äiti tuu viekkuun. Pelottaa. Mörköjä.
- Anonyymi00018
Aa-kerhon kokouksiin?
- Anonyymi00015
Pajupellonsatuhan se.
- Anonyymi00016
Katkeroituneen timpan tilitykset. Taso on korkealla.
- Anonyymi00017
Uni toteutui. Kankaanranta pystyi puolessa vuodessa hajottamaan keskustan yksinkertaisen enemmistön. Markku osaa vetää oikeista nauruista. Aika velikulta. Ilmankos jollakin on syntisiä unia. Uula la laa... kuka on seuraava
- Anonyymi00019
Kyllä kepupäällikkö hajoitti kepunsa ihan yksin. On se kyky.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä kepupäällikkö hajoitti kepunsa ihan yksin. On se kyky.
Olis käyttäytynyt keväällä, niin kepu olis edelleen yhtenäinen.
- Anonyymi00023
Ei keskusta ole hajonnut. Fiksut ei-räyhääjä kepulaiset perustaneet uuden ryhmän.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olis käyttäytynyt keväällä, niin kepu olis edelleen yhtenäinen.
Nyt on jäänyt levy päälle ja pahasti. käy terveyssisaren luona ja pyydä sairaslomaa tai muuta apua. Unilääke voisi auttaa vuorokausirytmin kuntoon. Syyllisyys voi valvottaa mutta kaikesta selviää.
- Anonyymi00030
En saa unta. Voitko kiltti timo-setä kirjoittaa taas iltasadun?
- Anonyymi00031
En tiedä muista, mut kävisikö kiltin maddi-sedän satu? Tai punamulta-tädin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En tiedä muista, mut kävisikö kiltin maddi-sedän satu? Tai punamulta-tädin?
Mikäli hevosen kuivalihavelliä on tarjolla, onkohan sitä ?
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mikäli hevosen kuivalihavelliä on tarjolla, onkohan sitä ?
Punamullalla ei voi maalata vihreän päälle,vaikka sitä kovasti yrittäisi ,siitä tulee paskanruskeaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41580
- 25490
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne56423Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 53385
- 32371
- 39368