Sinä aikuinen nainet pohjois savossa haluat rentoutua näin sadepäivänä. Menemmekö rauhalahden höyrysaunaan ja poreisiin.
Jonka jälkeen mietimme jatkot.
Olen 50 kymppinen nuorekas itsestäni huoltapitävä viksu mies.
Odotan asiallisia vastauksia.
Vietetään sadepäivä poreissa, saunassa ja sängyssä
106
915
Vastaukset 106
- Anonyymi00001
emme mene. Tiia 18
- Anonyymi00003
Tänään ei käy, mut huomenna tai torstaina olis sopinu! 😊
- Anonyymi00004
Huomenna käy klo. 16 eteenpäin. Käykö silloin🤔 🙏
- Anonyymi00005
Ehkä käy☺️ Kerrotko vähän että millainen mies olet
- Anonyymi00006
Työssä käyvä, naista kunnioittava, itsestäni huoltapitävä viriili mies. Kiva olisi heittäytyä hetkeksi irti arjesta ja nauttia toisistamme😊
- Anonyymi00007
Kiva olisi kuulla sinustakin lisää 🤔
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiva olisi kuulla sinustakin lisää 🤔
Työssäkäyvä minäkin, vaaleahko tukka, nelikymppinen rohkea nainen, joka nauttii seksistä ja olisi kiva kokeilla joskus vaikka 2 miehen kanssa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Työssäkäyvä minäkin, vaaleahko tukka, nelikymppinen rohkea nainen, joka nauttii seksistä ja olisi kiva kokeilla joskus vaikka 2 miehen kanssa
Kiva.. Laita viestiä mun s postiin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täältä löytyy toinen mies Kuopion suunnalta 😉
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täältä löytyy toinen mies Kuopion suunnalta 😉
Millainen mies siellä olisi?😊
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Millainen mies siellä olisi?😊
Luotettava, terve ja savuton 56v sinkkumies
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Luotettava, terve ja savuton 56v sinkkumies
Ei kiitos. Sä oot se joka pyörii jokaisella palstalla
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Heips, no treffataanhan sä rohkea nainen huomenna. Luulen jotta kipinää ja poltetta ja kuumia suudelmia olisi tarjolla ja sen jälkeen ei tarvitse jarrutella..
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt kyllä erehdyit
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heips, no treffataanhan sä rohkea nainen huomenna. Luulen jotta kipinää ja poltetta ja kuumia suudelmia olisi tarjolla ja sen jälkeen ei tarvitse jarrutella..
Ootko siis tänään menossa Rauhalahteen höyrysaunaan ja mihin aikaan?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ootko siis tänään menossa Rauhalahteen höyrysaunaan ja mihin aikaan?
Käykö klo. 15
- Anonyymi00040
tai ei taida kuitenkaan käydä. Jos sunnuntaina
- Anonyymi00041
Anonyymi00014 kirjoitti:
voitais olla kimpassa.saisit kahta yhtaikaa
- Anonyymi00042
Anonyymi00021 kirjoitti:
täällä on mies joka ei vongu joka palstalla! M49(
- Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
tai ei taida kuitenkaan käydä. Jos sunnuntaina
Sunnuntai ei käy kun oon sillon poikaystävän kanssa. T. vaaleatukka
- Anonyymi00069
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyrpä seisoo koko ajan kovana !
- Anonyymi00010
Vielä kyselen nais seuraa tällepäivälle🤔 ja saa kyllä ehdottaa muitakin päiviä klo. 16 eteenpäin.
- Anonyymi00016
No saitko seuraa?
Mä oisin menossa huomenna klo 15 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No saitko seuraa?
Mä oisin menossa huomenna klo 15En ole vielä löytänyt. Huomenna klo.15 käy hyvin. Laita tarkempia koodeja s postiin. Kuumasyksy26@meiliboxi
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
No saitko seuraa?
Mä oisin menossa huomenna klo 15Nähdäänkö klo. 15 löylyissä🤔 anna vähä koodeja.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nähdäänkö klo. 15 löylyissä🤔 anna vähä koodeja.
Tulen höyryihin 15 maissa tai vähän jälkeen! T: vaaleatukka
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tulen höyryihin 15 maissa tai vähän jälkeen! T: vaaleatukka
Kiva.. Nähdään siellä.. Ja sitten poreisiin .
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiva.. Nähdään siellä.. Ja sitten poreisiin .
Mulla tuli töissä päivystystilanne!!!! En uskalla luvata että tänään sittenkään kerkeen
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mulla tuli töissä päivystystilanne!!!! En uskalla luvata että tänään sittenkään kerkeen
Voi, että. Mikä päivä sitten kävisi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voi, että. Mikä päivä sitten kävisi.
Minä voisin päästä vaikka klo 18.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sehän käy. Olisiko 18.30 löylyissä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos haluut isoja tissejä nähdä, niin mun kaveri on tänään höyryihin alasti menossa 🤗
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos haluut isoja tissejä nähdä, niin mun kaveri on tänään höyryihin alasti menossa 🤗
Monelta 🤔
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tää on joku feikki! En oo minä T: vaaleatukka
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos mä meen sinne
- Anonyymi00056
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eipä ollut
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eipä ollut
🤔🤔🤔sanoi menevänsä tänään
- Anonyymi00071
Anonyymi00058 kirjoitti:
🤔🤔🤔sanoi menevänsä tänään
Kaverini menee joku päivä tällä viikolla höyrysaunaan /kylpylään. Haluutko että kerron sulle sit kun hän menossa? Miehet kyllä tykkää katsoo häntä siellä ja hän mielellään on katsottavana😉
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kaverini menee joku päivä tällä viikolla höyrysaunaan /kylpylään. Haluutko että kerron sulle sit kun hän menossa? Miehet kyllä tykkää katsoo häntä siellä ja hän mielellään on katsottavana😉
Käy hyvin. Ilmoittele 👍
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Käy hyvin. Ilmoittele 👍
Ootko alkuperäinen kirjoittaja? 😅
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Ootko alkuperäinen kirjoittaja? 😅
Kyllä vaan..
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kyllä vaan..
Mun kaveri on pari kertaa harmitellu, kun meni höyrysaunaan ”turhaan” kun yksin joutunu istumaan siellä. Häntä tosiaan saa tuijottaa ja kysy saako koskee tissejä
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Mun kaveri on pari kertaa harmitellu, kun meni höyrysaunaan ”turhaan” kun yksin joutunu istumaan siellä. Häntä tosiaan saa tuijottaa ja kysy saako koskee tissejä
Milloinkas hän tulisi niin ei tarvitse olla yksin. Voisin tulla istuu höyryihin kaiteen viereen niin hän saisi kovan kullin käteen. Ja mä saisin leipoa isoja tisuja. Ja voitais mennä sitten poreisiin jatkaa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Milloinkas hän tulisi niin ei tarvitse olla yksin. Voisin tulla istuu höyryihin kaiteen viereen niin hän saisi kovan kullin käteen. Ja mä saisin leipoa isoja tisuja. Ja voitais mennä sitten poreisiin jatkaa.
Äsken viimeks soiteltiin ja luultavasti tällä viikolla menossa
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Äsken viimeks soiteltiin ja luultavasti tällä viikolla menossa
Mikähän päiväja aika.. Asuuko kuopiossa..
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mikähän päiväja aika.. Asuuko kuopiossa..
Asuu. Pyytää mua sit mukaansa eli siitä kyl sit tiedän milloin menee/ mennään, mut luultavasti en kuitenkaan ite nyt oo pääsemässä hänen mukaan. En ehkä kerro hänelle, että yritän järkkää löylyyn kiimaista seuraa😉 olkoon se yllätys
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Asuu. Pyytää mua sit mukaansa eli siitä kyl sit tiedän milloin menee/ mennään, mut luultavasti en kuitenkaan ite nyt oo pääsemässä hänen mukaan. En ehkä kerro hänelle, että yritän järkkää löylyyn kiimaista seuraa😉 olkoon se yllätys
Kiva olisi treffata. Kerro vähän kaveristasi niin osaan vähän ennakoida... Suunnitella.. Kiva olisi jos sinäkin tulisit... Mikä sun tilanne.. Entä hänen.. ..
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Olisiko kaverisi halunnut treffata muuallakin🤔
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Olisiko kaverisi halunnut treffata muuallakin🤔
Siis mä luulen, että kaveri saattais tavata kylpylän jälkeen muuallakin seksin merkeissä, jos hän kiinnostuu
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Siis mä luulen, että kaveri saattais tavata kylpylän jälkeen muuallakin seksin merkeissä, jos hän kiinnostuu
Se olisi ihanaa💋🔥🔥 avan samoilla ajatuksilla itsekkin👍
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Se olisi ihanaa💋🔥🔥 avan samoilla ajatuksilla itsekkin👍
Hienoa😉 kuulostelen tilannetta
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Hienoa😉 kuulostelen tilannetta
Polte lisääntyy. Onko sinulla mitään ajatusta milloin tulisi. Klo 16 eteenpäin minä pääsen arkisin ja viikonloppuisin milloin vaan.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Polte lisääntyy. Onko sinulla mitään ajatusta milloin tulisi. Klo 16 eteenpäin minä pääsen arkisin ja viikonloppuisin milloin vaan.
Sanoi että ennen sunnuntaita menossa. Hän on kyllä miesten mieleen eli varmaan tykkäät 😉
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Sanoi että ennen sunnuntaita menossa. Hän on kyllä miesten mieleen eli varmaan tykkäät 😉
Kiva.. Onko tumma, vaalea... Minkä ikäinen. Tosin ikä on vaan numeroita. Tärkeintä on molempien kuuma kiima..
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Kiva.. Onko tumma, vaalea... Minkä ikäinen. Tosin ikä on vaan numeroita. Tärkeintä on molempien kuuma kiima..
Jos siis oot aloittaja, niin hän on nuorempi kun sä. En halua hänen ulkonäköä suuremmin täällä huudella, sillä kunnioitan hänen yksityisyyttä, mutta kaunis on
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Jos siis oot aloittaja, niin hän on nuorempi kun sä. En halua hänen ulkonäköä suuremmin täällä huudella, sillä kunnioitan hänen yksityisyyttä, mutta kaunis on
Joo olen 100 % aloittaja.. Hyvälle kuullostaa. Ymmärrän täysin. Sil vaan kysyin jotta höyryissä tuntisin jotten "väärään" lähentele. Saattaa vaikka suuttua pahasti jos olisi väärä henkilö. Toiset voi ahdistua.
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tosin aika harva nainen tulee alasti saunaan. Ja isot tisut hyvä tuntomerkki. Jotta enköhän tunnista kun menen aivan naisten puolen kaiteen viereen. Ja tietenkin nakkena🔥
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Tosin aika harva nainen tulee alasti saunaan. Ja isot tisut hyvä tuntomerkki. Jotta enköhän tunnista kun menen aivan naisten puolen kaiteen viereen. Ja tietenkin nakkena🔥
Joo kun tiedät ajankohdan niin kyl sinä hänet huomaat😉
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Joo kun tiedät ajankohdan niin kyl sinä hänet huomaat😉
Kiitos. Olisi ihana jo huomenna treffata 👍
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kiitos. Olisi ihana jo huomenna treffata 👍
Kiva sit kuulla häneltä mitä hän kertoo😁😁😁
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kiva sit kuulla häneltä mitä hän kertoo😁😁😁
Totta.. Toivottavasti kiima syntyy molemmilla🔥💋 olen hyvin avoin, estoton, kielitaitoinen jolla saan syttyy naisen jo orkun patraalle ennen kuin sykkivä kulli painuu sisään..
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Totta.. Toivottavasti kiima syntyy molemmilla🔥💋 olen hyvin avoin, estoton, kielitaitoinen jolla saan syttyy naisen jo orkun patraalle ennen kuin sykkivä kulli painuu sisään..
Kuulostat hänelle sopivalta😁 onko sulla kuin iso🫢
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ei monsteri kulli mutta ei pienikään. Ja seisoo varmasti aina kivikovana. Pallit ja kullin varsi höylätty niin kivempi imeä🤔
- Anonyymi00098
Anonyymi00096 kirjoitti:
Milllainen miesmaku hänellä. Millaisesta seksistä pitää..
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Milllainen miesmaku hänellä. Millaisesta seksistä pitää..
Sen mitä mä tiedän niin tykkää seksistä (kukapa ei😁), rohkea, haluaisi kokeilla uusiakin juttuja
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Sen mitä mä tiedän niin tykkää seksistä (kukapa ei😁), rohkea, haluaisi kokeilla uusiakin juttuja
Kuulostaa ihanalle😊 mun päähän ei koske. Avoin kaikelle uudellekin. Haluan kuumaa seksiä usein ja missä vaan. Joskus pikana nopeet yllättäen. Ja sit joskus koko päivä petissä, laiturilla, luonossa, auton pellillä.. Uuh.. Ja miks ei joskus kokeilla kimppaakin.
- Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Kuulostaa ihanalle😊 mun päähän ei koske. Avoin kaikelle uudellekin. Haluan kuumaa seksiä usein ja missä vaan. Joskus pikana nopeet yllättäen. Ja sit joskus koko päivä petissä, laiturilla, luonossa, auton pellillä.. Uuh.. Ja miks ei joskus kokeilla kimppaakin.
Uuu, hän on puhunut että haluis seksiä ulkona, että se olis kiihottavaa, jos joku katselis salaa😁
- Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Voi poika, etkö oo edes kimppaa kokeillut? Ootkohan sitten paljon muutakaan... tuskin oot fistannutkaan 😂
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Uuu, hän on puhunut että haluis seksiä ulkona, että se olis kiihottavaa, jos joku katselis salaa😁
Kivalle kuulostaa. Toivottavasti jo tänään tulisi löylyihin ja poreisiin. Päästäisiin tutustuu🙏👍 odottelen tietoasi.
- Anonyymi00104
Anonyymi00101 kirjoitti:
Onko kuulunut kaveristasi mitään. Milloin höyryihin mahdollisesti menee.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Onko kuulunut kaveristasi mitään. Milloin höyryihin mahdollisesti menee.
Ei oo kuulunut eli ainakaan tänään ei siis oo menossa
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Ei oo kuulunut eli ainakaan tänään ei siis oo menossa
Eli annetaan himon vielä yltyä..
- Anonyymi00107
Anonyymi00083 kirjoitti:
Vielä kysyn jokohan tänään kaverisi tulisi löylyihin ja poreisiin näyttää isoja kiimaisia rintoja. T. Aloittaja
- Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Vielä kysyn jokohan tänään kaverisi tulisi löylyihin ja poreisiin näyttää isoja kiimaisia rintoja. T. Aloittaja
Nyt viikonlopulle sulle huonoja uutisia; viestiteltiin ja hän kertoi joutuvansa lähtemään viikonlopuksi Helsinkiin
- Anonyymi00109
Anonyymi00107 kirjoitti:
Kiimaisia rintoja? Aika oudosti sanottu😂😂😂
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kiimaisia rintoja? Aika oudosti sanottu😂😂😂
Ei tuo kyllä täysillä käy muutenkaan 😂
- Anonyymi00011
Se sadepäivä oli eilen, mutta olit ilmeisesti niin kännissä ettet kyennyt tuottamaan tekstiä kuin vasta tänä aamuna.
Toivottavasti olet töihin selvinnyt jos oli sellaiseen meno - Anonyymi00012
Laitatko sähköpostios. niin laitan viestiä
- Anonyymi00044
Ei ole sähköä
- Anonyymi00027
Sherpa-Keijo edelleen vailla vittu seuraa! Olin hiukan pöhnässä ja siksi en pystynyt vastaamaan. Nyt olen kuitenkin valmis työntämään sormeni kauniin naisen persereikään!
- Anonyymi00037
Eipä täältä kukaan ollut löylyissä. Mutta yksi kaunis nainen oli poreissa. s. Selkäkuntoutuksessa oli mutta rohkeus ei riittäny kysyy jatkoille. Mut nyt tulin yksille karaoke baariin tähän ylös..
- Anonyymi00038
Voi voi. Sit et varmaan oo lähiaikoina uudestaan menossa
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pitäisi olla varma tulija. Olen tosin kuopiossa autolla vielä liikenteessä joten vois vielä korjata oharit..
- Anonyymi00045
Olitko se joka tuli polkupyörällä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00038 kirjoitti:
oon nyt höyryissä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pitäisi olla varma tulija. Olen tosin kuopiossa autolla vielä liikenteessä joten vois vielä korjata oharit..
Ai missäpäin sä asut?
- Anonyymi00048
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oharit? Mähän kirjoitin ajoissa etten pääsekään tänään!
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ai missäpäin sä asut?
Kuopiossa
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Oharit? Mähän kirjoitin ajoissa etten pääsekään tänään!
Klo. 18 sanoit.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Klo. 18 sanoit.
En se kirjoittaja ollut minä vaan joku muu😩 katso kirjoitus klo 18:16!!!!!
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
En se kirjoittaja ollut minä vaan joku muu😩 katso kirjoitus klo 18:16!!!!!
Anteeksi. Tä sovellus on kyl vähän sekava. Mutta milloinkas nähtäisiin. Voitko laittaa S-postia.
- Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Klo. 18 sanoit.
Voi vittu sinun kanssa
- Anonyymi00053
Pääsin silloin töistä ja huomasin kaikki kirjoittelut
- Anonyymi00057
Anteeksi.. Kuulostaisit kuumalta ja estottomalta kiva olis tavata.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Anteeksi.. Kuulostaisit kuumalta ja estottomalta kiva olis tavata.
Ootko sä tumma vai vaalee, pitkä/ lyhyt…?
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ootko sä tumma vai vaalee, pitkä/ lyhyt…?
Yritin vasta s postiisi. Ei pääse. Olen 175/76 blondi.. Raitoja hiuksissa.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Yritin vasta s postiisi. Ei pääse. Olen 175/76 blondi.. Raitoja hiuksissa.
En lähettänyt sinulle vielä sähköpostii! T: vaaleatukka
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ok. Sekin veikki..
- Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Milloin nähtäisiin, vaalea tukka🤔
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ok. Sekin veikki..
Meen nyt nukkuu. Palataan! Öitä☺️
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Hyvää yötä ja 🔥🔥 suukkoja. Minulle käy mikä ilta vaan😊 Kiitos kun kirjoittelit..
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ok. Sekin veikki..
laitoin sittenkin viestiä.jos perjantaina? T.bondi
- Anonyymi00073
Anonyymi00064 kirjoitti:
Moikka. Sovittaisko vielä treffit vaalea tukkainen🤔
- Anonyymi00066
Kaikki taitaa olla feikkejä täällä 😂
- Anonyymi00068
Ei kyllä kaikki ole. T.tumma
- Anonyymi00070
Ärsyttävää kun feikit sotkee toisten keskusteluja😞😞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561