Onko kokemuksia

Anonyymi-ap

se k si suhteessa?

Miehet ja naiset kertokaa kokemuksianne, plussat ja miinukset.

37

262

Äänestä

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetoan tässä kohdassa muistamattomuuteen kuten muutkin rikolliset :)

• Anonyymi00001

Onko se rikollista jos molemmat suostuu siihen eikä raha liiku?

• Anonyymi00006

Hmmm onkos sielä oltu oman puolison lisäks suhteessa muihinkin? 😬

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei, sanahelinää

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tämä hyvä tarkennus, suhteessa oleminen sitoo minusta paljon, jolloin ei muita säätöjä voi sallia. Oma mutu tällainen. Sinkkuna pysynyt silti näistäkin ulkona. Vaatii aina oikeanlaisen löytämisen (samanmielisyyttä).

• Anonyymi00002

Ensin miten lämmitän ja sitten kuin pannaan.
      Tämä palsta on yks = only, tylsyys = dullness, siksi että nykyaloitukset vellovat ykdipuolisesti.
      Kohta kysytään koko ja tilavuus, mihin tosin jotenkin viittailtukin.
      Vilma

• Anonyymi00003

Lämmitän => miten lemmitään

• Anonyymi00004

pitää tsekkaa eka rikosrekisteri

• Anonyymi00005

ei tuu näitä mitään ’ylläreitä’

• Kaitpa ne pari- ja seurustelusuhteetkin seksisuhteeksi voisi jotkut niistä mieltää. Ei nekään kaikki juuri muuta ole tarjonneet, valitettavasti. Siksi ne ohi onkin.

• Anonyymi00007

Plussaa kaiketi et voi olla hyvä ratkaisu kahdelle ihmiselle jos oikeasti toimii niinkuin on tarkoitus.
      Miinuslista onkin sitten jokusen rivin pidempi. Eli jos ei toimikaan niinkuin on tarkoitus (=se*sisuhde), niin on sitten hyvin paljon niitä miinuksia.

Hyvin hyvin harva ihminen sopii sellaiseen suhteeseen, yksi ihmisen perustarpeista on rakastaa ja tulla rakastetuksi. Jos sitten taas pohtii sitä 'kauneinta', niin siinä tapahtuu biologian tasolla sitä rakkautta. Koko tapahtuma on aika huikea neurobiologisesti, biologisesti, kemiallisesti, jne. Koita tutustua aiheeseen puhtaasti tieteen näkökulmasta, se saattaa muuttaa käsitystä ns. Pelkästä s suhteesta. Lyhyesti, joku satuttaa lopulta itsensä jollain tasolla.

• Anonyymi00008

Eipä ole yksinomaan seksisuhdetta tullut hankittua. Kerran olen kokeillut ns. Yhden illan juttua...

Ei ollut mun juttu.

Muutenkin seksisuhde puhtaasti arvelluttaa, kun tunteet voisi lämmetä jommalta kummalta ja se toisi p.skaa fiilistä kummallekin.

• Anonyymi00009

Eikös noi teini viritykset ole seksisuhteita,
      ja sen tulos on lapsi.

Seuraukset ymmärretään paljon myöhemmin.

Eikä se juttu ole edes se pettymys ja katuminen, vaan olisipa
      oivallettu aiemmin.

• Anonyymi00011

Mjaa, ei taida olla suhdetta ilman seksiä? On olemassa vain ystävyyttä ja muuta kevyempää, ei fyysisesti niin syvällistä.
      Suhteeseen kuuluu seksi, ja seksi suhteeseen.

Voi toki olla ettei tietyn kokemuksen ja iän jälkeen tunne enää tarvetta seksiin, tuolloin on vain ystävyyssuhteita. Osa niistä voi olla tahmaa ja liimaa täynnä, ei pääse irti vaikka niistä haluaisikin päästä.

Onko ollut seksiin perustuvia suhteita? Tietysti on ollut, ja hiton monta. Seksuaalisuushan on yksi elämän kantava voima.

AV

• Anonyymi00012

Tässä on jotain mitä en ymmärrä, ja tottakai jokainen kokee sen eritavalla.

Joten kysyn, voisitko kuvailla tuota ”kantava voima”,
        mitä se tarkoittaa?
        Jätetään kysymys ensi. avoimemmaksi, ennekuin
        rajaan sitä… rajauksilla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tässä on jotain mitä en ymmärrä, ja tottakai jokainen kokee sen eritavalla.

Joten kysyn, voisitko kuvailla tuota ”kantava voima”,
        mitä se tarkoittaa?
        Jätetään kysymys ensi. avoimemmaksi, ennekuin
        rajaan sitä… rajauksilla.

Ilman seksuaalisuutta ihmiset kuolisivat sukupuuttoon jo sadassa vuodessa. Elämän jatkumiseen tarvitaan uusiutumista, sillä olemmehan me kaikki kuolleita jo 60 vuoden kuluttua. Me itse emme ole sinänsä tärkeitä ajan funktiossa.
        Elämää kantava voima.

AV

• Anonyymi00017

Olen ollut 8v seksittömässä parisuhteessa. Tuo oli kyllä aikoinaan suuri ongelma. Kukaan ei halua tälläistä. Tälläiseen ajautuu. Voi siis olla oikea parisuhde ilman seksiä. Mitään syytä en ole koskaan tähän saanut. Seksiä ei siis ollut edes aluksi. Tai oli 3x yritys. Kumppani näytti ihan kauhistuneelta. Jos jotain olen sen jälkeen yrittänyt, niin hän on ollut todella vihamielinen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen ollut 8v seksittömässä parisuhteessa. Tuo oli kyllä aikoinaan suuri ongelma. Kukaan ei halua tälläistä. Tälläiseen ajautuu. Voi siis olla oikea parisuhde ilman seksiä. Mitään syytä en ole koskaan tähän saanut. Seksiä ei siis ollut edes aluksi. Tai oli 3x yritys. Kumppani näytti ihan kauhistuneelta. Jos jotain olen sen jälkeen yrittänyt, niin hän on ollut todella vihamielinen.

No tuo ei ole normaalia. Jos koko ajan kimpussa olisi niin sitten voisi ymmärtää, mutta jos ei yhtään kiinnosta niin ei kuulosta normaalilta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ilman seksuaalisuutta ihmiset kuolisivat sukupuuttoon jo sadassa vuodessa. Elämän jatkumiseen tarvitaan uusiutumista, sillä olemmehan me kaikki kuolleita jo 60 vuoden kuluttua. Me itse emme ole sinänsä tärkeitä ajan funktiossa.
        Elämää kantava voima.

AV

Ai jaa tolleen.
        En ole koskaan tuntenut tarvetta lisääntyä, enkä
        kanna huolta ihmiskunnan sukupuutosta.
        Maapallolla on 8 mrd ihmistä,
        ja lisää pukkaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No tuo ei ole normaalia. Jos koko ajan kimpussa olisi niin sitten voisi ymmärtää, mutta jos ei yhtään kiinnosta niin ei kuulosta normaalilta.

Joo tiedän. Ei ole normaalia. Rakastan kumppaniani niin olen sitten yrittänyt sopeutua tähän. Nyt hyytää ajatus, että jos joskus erotaan. Edellisestä kerrasta on niin kauan, että en tiedä, että miten mahtaisi sujua.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On normaalia,
        ei kaikki ole samanlaisia.

Olis varmaan hyvä keskustella haluista ja toiveista ääneen.

• Anonyymi00014

Käsipelillä mennään kun ei mahu. Suhteemme on silti loistava, siitä voisi tehdä novellin ja mallin muille. Kunpa jatkuisi aina.

• Anonyymi00016

Kerra oli seksii ja toisenki. Mut siitä tuli ensin miinus mut sit plussa ja sitte tuli pari vauvaa.

• Olen kyllä vakavasti harkinnut sellaista, mutta toistaiseksi toiminut omien kätösten kanssa.

• No, aloitin pelkän seksisuhteen joka kai ajautui etäsuhteeksi.

Tunteita on molemminpuolin, mutta kumpikaan ei halua perinteistä parisuhdetta.

Yhtään miinusta en näe seksisuhteessa jos vain kommunikaatio pelaa ja osalliset ovat kutakuinkin täyspäisiä.

Tuon kaltaisessa suhdemallissa on todellakin koko ajan oltava kartalla missä mennään tai oikeammin missä ollaan menemättä.

Ei ole sijaa olettamuksille ja rehellisyys on se tärkein. Toimii, jos kommunikaatio pelaa.

• Joo, kylläpä ne tunteet varmaan aika nopeasti alkavat kehittymään, vaikka olisi sovittu vain seksisuhteesta. 🤔

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, kylläpä ne tunteet varmaan aika nopeasti alkavat kehittymään, vaikka olisi sovittu vain seksisuhteesta. 🤔

Luonnollisesti tunteet tulee peliin väistämättä. Se vain, ottaako kumpikin vastuun niistä tunteistaan vai alkaako draama.

Jos on sovittu seksisuhteesta ja alkaa olettamaan sitä parisuhteena, on menty jo pahasti metsään.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Luonnollisesti tunteet tulee peliin väistämättä. Se vain, ottaako kumpikin vastuun niistä tunteistaan vai alkaako draama.

Jos on sovittu seksisuhteesta ja alkaa olettamaan sitä parisuhteena, on menty jo pahasti metsään.

Niin varmasti.

• Anonyymi00018

Ei ole kokemusta. En ikinä alkaisi seksisuhteeseen. Joko ihan parisuhde tai kertaluontoista seksiä.

• Anonyymi00021

Miesten panohalut himmaantuu
      aika usein, sitten vasta kun oivallus saapuu,
      eli kun elarit on maksussa.

• Ei

Plussana se ettei ole ollut.
      Miinuksia ei ole.

• Anonyymi00022

Ei ole mun juttu, vaikkakin saattaa hetkellisesti kelvata paremman puutteessa. Vaikka toisaalta jonkinlainen avoin suhde voisi sopia, ja on muutaman kerran sopinutkin.
      - Bi-mies

• Anonyymi00024

On minulla ollut. Siinä nainen sanelee ehdot ja mies tottelee. Eli ei rakastumista eikä muuteta yhteen vaan seksiä pari kertaa viikossa. Mies ei saa jäädä roikkumaan naiseen. Tapailin yhtä kivaa naista pitkään. Sen jälkeen tapasin salilla kivan naisen ja luulin että se haluaisi seurustella mutta ei halunnut. Olin sen naisen kanssa käynyt samaan aikaan salilla pitkään.

• Anonyymi00025

Niin kumman naisen kanssa sinulla oli seksisuhde?

• Anonyymi00027

Painu trolli iñçel vittuun

• Anonyymi00028

Mítäs muuta sinne incel ukrainan hýbridi homokeskukseen kuului?

• Anonyymi00029

”ei oo nomaalii”
      kun joku ei ole samanlainen ku ”mä”.

On normaalia, toiset haluaa, toiset ei,
      joku ajattelee enemmän seurauksia kuin toinen.
      Joku osaa ennakoida, eli ei harrasta seksiä,
      olemme erilaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      51
      1539
    2. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1309
    3. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      293
      988
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      52
      947
    5. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      78
      928
    6. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      878
    7. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      130
      867
    8. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      234
      817
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      62
      729
    10. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      12
      704
    Aihe