Naiseliitti se vaan kantaa huolta siitä, kun heillä ei ole "kehonrakentajan" lihaksia

Anonyymi-ap

Taas mulla paloi päreet keskustelussa Aletheiaksen kanssa, kun hän jauhaa tuota naisten kehonrakennus propagandaa.

Aletheias ja te kaikki muut "fitnesshullut", te olette yksinkertaisesti aivan "ylietuoikeutettuja" ja teillä ei todellakaan ole lähtökohtaisesti vaaraa kuolla "liian nuorena". Miettikääpä esimerkiksi tätä kysymystä, kuinka paljon Intiassa käydään salilla: alle prosentti ja kuitenkin sielläkin nykyään naiset elävät miehiä vanhemmiksi. Länsimaissa tätä ongelmaa ei ole ollut ainakaan yli 70 vuoteen, että naiset olisivat kuolleet "liian nuorena". Montako "kehonrakennushullua" tunnette, jotka ovat eläneet 50-60 luvulla ja olleet silloin nuoria tai keski-ikäisiä? Minä en tiedä ainuttakaan, ainakaan naista ja kuitenkin ovat hyvin elämässä pärjänneet ja lähes kaikki eläneet miehiä vanhemmiksi.

Aletheias ja te muut "fitnesshullut" pelkäätte yksinkertaisesti tippuvanne naiseliitin piireistä, jos ette treenaa kuin ammattikehonrakentaja tai voimanostaja.

Se on ilman muuta totta, että eliitin piireissä siitä voi olla apua, että on "vähän enemmän" lihasta, mutta toisaalta, onko esimerkiksi näyttelijä Dwayne Johnsonkaan ottanut vaimokseen "kehonrakentajaa".

Tiesittekö, mikä on suurin ongelma, jos nämä "fitnesshullut" hysteerisenä jauhavat sitä, että he ovat vaarassa kuolla "nuorena", menettää terveytensä jne. Se ongelma on siinä, että resurssit kulutetaan ainoastaan tähän "hulluuteen" ja se on pois monesta paljon "hyödyllisemmästä". Miettikääpä vaikka sitä, kuinka suuressa vaarassa on kuolla asunnottomat ja kumpaa sukupuolta on enemmän.

Aletheias jauhaa myös toimintakyvystä: nyt vähän järkeä päähän, toimintakyky on tasan sitä, mitä meiltä VAATIVAT ne ihmiset, jotka nämä hullut vaatimukset ovat saaneet aikaan. Ei tosiaan ihme että syntyvyys laskee joka puolella maapalloa, kun kaiken aikaa vaan vaaditaan enemmän ja enemmän, pitää olla korkeasti koulutettu, sosiaalinen, vetää penkiltä yhä isompia ja isompia rautoja. Tiedoksi vaan, että tätä on todellakin tutkittu ainakin Länsimaissa, millaista vartaloa miehellä arvostetaan. Luuletteko te, että nämä vaatimukset miehille vähenevät, jos naiseliitti hysteerisesti vaan 24 tuntia pelkää vanhenemista, sairastumista ja toimintakyvyn menettämistä siitäkin huolimatta, että mikään fakta ei ainakaan Länsimaissa sitä todista, että naiset olisivat vaarassa kuolla "liian nuorena" tai sairastua vakavasti, jos eivät ole "kehonrakentajia".

Kyllä, minä todellakin "loppuun asti" aion taistella sen eteen, että vaatimukset miehille eivät tule kovenemaan. Asialle on niin kauan mahdotonta tehdä mitään, kun naiset jatkavat hysteerisesti tuota vanhenemisen, sairastumisen ja toimintakyvyn menettämisen pelkoa ja sen takia "kaikkien" naisten pitää sen lisäksi, että ovat korkeasti koulutettuja, hyvässä työssä, sosiaalisia, olla vielä kehonrakentajia ja voimanostajia. Koittakaa nyt ymmärtää, että niin kauaa ei tule vaatimukset miehille laskemaan.

Minä tiedän syyt sotien lisääntymiseen: koventuneet vaatimukset miehille, koska vaatimukset naisille on lähes kaikissa maissa koventuneet.

Mä tiedän itse kokemuksesta tämän, kun vaatimukset ovat "kohtuuttomat", se on suurin syy siihen, että aggressiivisuus lisääntyy. Ei se onneksi kaikilla miehillä tarkoita sitä, että olisivat valmiita ryhtymään väkivaltaan, mutta mitä vaan luulette, kun sodat lisääntyy ja yhä enemmän on miehiä, joilla "ei ole mitään menetettävää", koska eivät voi saada kovien vaatimusten takia vaimoa eikä lapsia.

Todellavaikeeta

81

367

Vastaukset 81

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

sinä vain kuvittelelt. Aletheias ei kyllä takuulla ole mitään kehonrakennuspropagandaa kirjoitellut 😀

• Anonyymi00006

Aletheias on yksi palstan fiksuimmista ja asiallisimmista kirjoittajista.

Hänellä ei ole tarvetta propagoida mitään tai käännyttää ketään. Hän edustaa sivistynyttä länsimaista "live and let live" -asennetta, niin kuin minäkin.

Uskon myös, että hän on huomannut, miten hyvän olon salilla käynti tuo kehoon ja mieleen. 😊

🦄

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hänellä ei ole tarvetta propagoida mitään tai käännyttää ketään. Hän edustaa sivistynyttä länsimaista "live and let live" -asennetta, niin kuin minäkin.

Uskon myös, että hän on huomannut, miten hyvän olon salilla käynti tuo kehoon ja mieleen. 😊

🦄

Pitää paikkansa, että Aletheias on yksi palstan parhaimmista kirjoittajista, mutta huomaa, että minä suutuinkin hänelle nyt tästä "kehonrakennuspropagandasta". Mitä kovemmat vaatimukset naisille rakennetaan, ennemmin tai myöhemmin ne heijastuu myös miehiin. Minä ajattelenkin, että tämä "hyvä olo" kuuluu KAIKILLE ja nimenomaan ILMAN kovia vaatimuksia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Pitää paikkansa, että Aletheias on yksi palstan parhaimmista kirjoittajista, mutta huomaa, että minä suutuinkin hänelle nyt tästä "kehonrakennuspropagandasta". Mitä kovemmat vaatimukset naisille rakennetaan, ennemmin tai myöhemmin ne heijastuu myös miehiin. Minä ajattelenkin, että tämä "hyvä olo" kuuluu KAIKILLE ja nimenomaan ILMAN kovia vaatimuksia.

Todellavaikeeta

Ainiin sinullehan mä eniten olen palstalla varmaankin suuttunut, mutta voihan sitä ajatella reilunakin, että "tasapuolisesti kaikille". Olennainen tässä on tämä KOVAT VAATIMUKSET naisille: pitää olla "kaikessa hyvä".

Todellavaikeeta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Ne vaatimukset ovat tasan tarkkaan ainoastaan sinun mielikuvituksessasi. 😁

Kuulostaa hassulta, että kuvittelet kaikilla muillakin olevan samanlaisia. Se on ihan full-blown "keisarin uudet vaatteet" -tilanne. 😁

🦄

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Hän ei taatusti ole mitään kehonrakennuspropagandaa kirjoittanut. Sinä muutenkin käyt aina heti kierroksilla tästä aiheesta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ainiin sinullehan mä eniten olen palstalla varmaankin suuttunut, mutta voihan sitä ajatella reilunakin, että "tasapuolisesti kaikille". Olennainen tässä on tämä KOVAT VAATIMUKSET naisille: pitää olla "kaikessa hyvä".

Todellavaikeeta

On se hassua, että naiset eivät noita vaatimuksia tunne, eivätkä tunnista, mutta sinä valitat niistä koko ajan. Vaatimuksia naisille toki on, mutta ne ovat ihan toisenlaisia. Naiset eivät koe oikeuttaan opiskella, käydä töissä, kehittää itseänsä ja jopa treenata fyysisesti lainkaan vaatimuksina. Ne ovat oikeuksia. Vaatimuksia sen sijaan tulee jatkuvasti, että pitäisi pariutua ja syntyvyyden laskukin on naisten syytä ja pitäisi muka pukeutua miesten mieliksisiihen ja tuohon ja kokata ja siivota ja kaikkea sellaista pjaskaa. Nuo ovat naisten mielestä vaatimuksia.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Sinäkin olet tuossa edellä vaatimassa joka ukolle vaimoa ja lapsia ja uhkailet väkivallalla, jollei sitä tipu. Et välitä lainkaan naisten hyvinvoinnista, etkä siitä mitä nainen itse haluaa. Miehenä vain vaadit naisilta ja samalla yrität sen varjolla viedä oikeuksia pois.

• Anonyymi00028

En todellakaan ole. Ihan tavallisesta kuntoilusta kirjoitin ja siitä, miten lihaskunnon ylläpitäminen on tärkeää ihmisen vanhetessa. Melkoista propagandaa 😄

Aletheias

• Anonyymi00029
        Anonyymi00006 kirjoitti:

🦄

Voi kiitos ❤️ Ja juuri noin se on. Salillakäynti tuo hyvää oloa ja energiaa ja ylläpitää toimintakykyä 🤗

Aletheias

• Anonyymi00002

Sodathan ovat vähentyneet. Sotia on tällä hetkellä paljon vähemmän, kuin koskaan ihmiskunnan historiassa.

• Anonyymi00014

Viimeisen 10 vuoden aikana lisääntyneet.
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/f2c54245-66ea-4881-9102-c560ce7878cd

Ja vaikka aina ei puhuttaisikaan sodasta siinä merkityksessä, että joku maa hyökkää toiseen maahan, tärkeää on myös ymmärtää muukin väkivalta, kuten esimerkiksi, miten Ruotsissa on jo pitemmän aikaa ollut kasvussa.
        https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa

"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som"

Samoin naisten salitreenaaminen lisääntynyt. Naiset ovat myös hyvin monessa maassa miehiä koulutetumpia. Hypergamia on tutkitusti kulttuurista riippumaton ilmiö. Joskus yli 70 vuotta sitten saattoi löytyä maita, joissa miehet elivät naisia pitempää, löytyykö enää ainuttakaan maata. Mietippäs sitä kuinka paljon pitempää jopa Suomessa elää naiseliitti verrattuna "huono-osaisiin" miehiin.

Ja sitten tosiaan tämä väkivalta, joka "johtuu naisten puutteesta" eli incelit. Lisääntymistä vai vähenemistä 10 vuoden aikana?
        https://en.wikipedia.org/wiki/Incel

Todellavaikeeta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja vaikka aina ei puhuttaisikaan sodasta siinä merkityksessä, että joku maa hyökkää toiseen maahan, tärkeää on myös ymmärtää muukin väkivalta, kuten esimerkiksi, miten Ruotsissa on jo pitemmän aikaa ollut kasvussa.
        https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa

"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som"

Samoin naisten salitreenaaminen lisääntynyt. Naiset ovat myös hyvin monessa maassa miehiä koulutetumpia. Hypergamia on tutkitusti kulttuurista riippumaton ilmiö. Joskus yli 70 vuotta sitten saattoi löytyä maita, joissa miehet elivät naisia pitempää, löytyykö enää ainuttakaan maata. Mietippäs sitä kuinka paljon pitempää jopa Suomessa elää naiseliitti verrattuna "huono-osaisiin" miehiin.

Ja sitten tosiaan tämä väkivalta, joka "johtuu naisten puutteesta" eli incelit. Lisääntymistä vai vähenemistä 10 vuoden aikana?

Todellavaikeeta

Elämme ihmiskunnan historian vähiten sotaista aikakautta. Elämme myös ihmiskunnan historian vähiten väkivaltaista aikakautta. Tiedonkulku on nykypäivänä vain niin nopeaa ja laajaa, että tuo totuus voi helposti hukkua.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Incelien ei tule olla missään yhteydessä naisiin. Kukaan nainen ei ansaitse tulla kohdelluksi naisvihamielisesti.

🦄

• Anonyymi00037
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Incelien ei tule olla missään yhteydessä naisiin. Kukaan nainen ei ansaitse tulla kohdelluksi naisvihamielisesti.

🦄

Eipä niin!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Elämme ihmiskunnan historian vähiten sotaista aikakautta. Elämme myös ihmiskunnan historian vähiten väkivaltaista aikakautta. Tiedonkulku on nykypäivänä vain niin nopeaa ja laajaa, että tuo totuus voi helposti hukkua.

Sinä voit alkaa vertailemaan Eurooppaa johonkin myöhäiskeskiaikaan, jolloin henkirikosluku oli Euroopassa jopa 100, kun nyt se on 1, jos puhutaan 100 000 asukasta kohden. Se on taas toinen kysymys, onko siinä mitään järkeä, kun tämä tiedon kulku tosiaan on niin nopeeta ja tällä tavalla myös mahdollistaa vihan nousemisen, kun vertailukin näihin lihaksikkaisiin komeisiin miehiin ja fitnessmalleihin on helpompaa.

Vaikka olisi useampia kieliäkin ehtinyt opettelee, mitään takeita ei ole mistään, koska toisaalta joku yksinäinen mies on saattanut huomata, että eihän se sen helpompaa ole ulkomaalaisiinkaan naisiin tutustua ja huomannut "samat ongelmat" eli sen, että naiset ovat "liian hyviä". Tietysti sitä mies saattaa myös helpommin kiinnostua hyvännäköisestä ulkomaalaisesta kuin "vaatimattomamman" näköisestä, mutta kuitenkin pettymys vähintään yhtä kova, kun ei mikään onnistu ulkomaalaistenkaan naisten kanssa.

Siinä jälleen vähän tämän nopean tiedon kulun ansiosta juttua.
        https://yle.fi/a/74-20073201

Nopean tiedonkulun ansiosta Yle taas jauhaa sitä propagandaa, että "kaikki" miesten syytä. Nopeasti myös vihakin voimistuu Yleä kohtaan.

Jokatapauksessa tämä:

"Nuoret naiset ovat arvoiltaan yhä liberaalimpia ja samanikäiset nuoret miehet yhä konservatiivisempia. "

Niin, koska arvoissa on entistä enemmän eroja, minä uhkaan jäädä entistä helpommin yksinäiseksi ja sitten taas tiedän kokemuksesta sen, kuinka yksinäisempänä olen ollut vihaisempi kuin vähemmän yksinäisenä. Älä siis ala vertaa nykyaikaa johonkin myöhäiskeskiaikaan Euroopassa. Jos sodat ja muu väkivalta ovat viimeisen 10 vuoden aikana lisääntyneet, siihen pitää miettiä syitä tässä ja nyt huomioiden esimerkiksi tämän nopean tiedon kulun ja sen mukana tuoman vihan nousun, koska esimerkiksi toisilla on "kaikkea liikaa", he ovat komeita julkkiksia, joilla riittää naisia ja kauniilla fitnessmalleilla lihaksikkaita komeita miehiä. Vihan rakentaminen käy nykyaikana helpon tiedon kulun myötä äärimmäisen helpoksi.

Nopean tiedonkulun ansiosta esimerkiksi tämä:

"Voin hyvin kuvitella, että monella naisella, joka lukee mediasta miesten koventuneista ja hyvin konservatiivisista arvoista, herää vastareaktio, ja ajattelu kääntyy liberaalimmaksi, Mannerström sanoo."

Minä taas totean tähän, että nopean tiedon kulun ansiosta minä voin seurata Youtubesta keskustelua naisiin kohdistuvasta väkivallasta vaikkapa Kazakstanista. Siellä puhutaan edelleen paljon venäjää.
        https://www.youtube.com/watch?v=5k25FVLoCyo

Esitin joskus aikaisemmin tuon videon Yksärille, joka juuri väitti, että nopea tiedon kulku muuttaisi asenteita. Minäpä totean, että kylläpä vitsin murjaisi. Juuri tässähän mä pääsen jopa vahvistaa tätä "toivottomuuden" tilannetta, jos jopa noinkin kaukana kuin Keski-Aasiassa on myös tämä sama ongelma: toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla on "kaikkea liian vähän". Tuo nainen tuossa videolla, jota haastatellaan, on tietysti todella upea ja voiko uskoa, että on siinä iässä missä on. Puhuu kuitenkin naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole että puhuu. Varmasti hyvin monessa maassa tämäkin on ongelma, mutta ei todellakaan pidä alkaa kuvittelee, että tämä muuttaisi automaattisesti asenteita, vaikka osaisi monia kieliä ja ymmärtäisi "kaikki". Minä en tietenkään niin hyvä ole kielissä, että mulle olisi helppoa ymmärtää "kaikki". Sanotaanko nyt kuitenkin sen verran mitä ymmärrän joitakin muita kieliä suomen lisäksi, ei tämä sitä todista, että asenteet muuttuisi. Tiedoksi vaan, että myös Kazakstanissa naiset pärjää nykyaikana miehiä paremmin koulutuksessa.

Niin onhan tuo videolla esiintyvä nainen upea ja osaa kaikkea. Mököttäenhän mä tuotakin videota katselen, koska varmasti molemmilla tuon videon naisilla asiat ovat minuun verrattuna valovuosien päässä nimenomaan siihen suuntaan, jossa itsekin haluaisin olla.

Niin tosiaan, koska eihän kaikki miehet ole väkivaltaisia, vaikka ovatkin kokeneet yksinäisyyttä elämän aikana liikaa, joten tietysti, koska informaatio kulkee nykyään nopeasti ja helposti, ei siitä varmastikaan nyt aivan järjettömän paljon haittaakaan ole, että seuraa myös esimerkiksi, mitä Kazakstanissa puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Kertokoot nämäkin naiset, joilla itsellään on "kaikkea liikaa". Kyllä mä yritän kestää.

Olen jo moneen kertaan puhunut tällä palstalla näistä riittämättömyyden tunteista: luuletko, että näistä on helppoa päästä nykyaikana nopean informaation kulun aikakaudella eroon, kun "kaikissa" maissa näkee tätä, kuinka toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".

Todellavaikeeta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sinä voit alkaa vertailemaan Eurooppaa johonkin myöhäiskeskiaikaan, jolloin henkirikosluku oli Euroopassa jopa 100, kun nyt se on 1, jos puhutaan 100 000 asukasta kohden. Se on taas toinen kysymys, onko siinä mitään järkeä, kun tämä tiedon kulku tosiaan on niin nopeeta ja tällä tavalla myös mahdollistaa vihan nousemisen, kun vertailukin näihin lihaksikkaisiin komeisiin miehiin ja fitnessmalleihin on helpompaa.

Vaikka olisi useampia kieliäkin ehtinyt opettelee, mitään takeita ei ole mistään, koska toisaalta joku yksinäinen mies on saattanut huomata, että eihän se sen helpompaa ole ulkomaalaisiinkaan naisiin tutustua ja huomannut "samat ongelmat" eli sen, että naiset ovat "liian hyviä". Tietysti sitä mies saattaa myös helpommin kiinnostua hyvännäköisestä ulkomaalaisesta kuin "vaatimattomamman" näköisestä, mutta kuitenkin pettymys vähintään yhtä kova, kun ei mikään onnistu ulkomaalaistenkaan naisten kanssa.

Nopean tiedonkulun ansiosta Yle taas jauhaa sitä propagandaa, että "kaikki" miesten syytä. Nopeasti myös vihakin voimistuu Yleä kohtaan.

Jokatapauksessa tämä:

"Nuoret naiset ovat arvoiltaan yhä liberaalimpia ja samanikäiset nuoret miehet yhä konservatiivisempia. "

Niin, koska arvoissa on entistä enemmän eroja, minä uhkaan jäädä entistä helpommin yksinäiseksi ja sitten taas tiedän kokemuksesta sen, kuinka yksinäisempänä olen ollut vihaisempi kuin vähemmän yksinäisenä. Älä siis ala vertaa nykyaikaa johonkin myöhäiskeskiaikaan Euroopassa. Jos sodat ja muu väkivalta ovat viimeisen 10 vuoden aikana lisääntyneet, siihen pitää miettiä syitä tässä ja nyt huomioiden esimerkiksi tämän nopean tiedon kulun ja sen mukana tuoman vihan nousun, koska esimerkiksi toisilla on "kaikkea liikaa", he ovat komeita julkkiksia, joilla riittää naisia ja kauniilla fitnessmalleilla lihaksikkaita komeita miehiä. Vihan rakentaminen käy nykyaikana helpon tiedon kulun myötä äärimmäisen helpoksi.

"Voin hyvin kuvitella, että monella naisella, joka lukee mediasta miesten koventuneista ja hyvin konservatiivisista arvoista, herää vastareaktio, ja ajattelu kääntyy liberaalimmaksi, Mannerström sanoo."

Minä taas totean tähän, että nopean tiedon kulun ansiosta minä voin seurata Youtubesta keskustelua naisiin kohdistuvasta väkivallasta vaikkapa Kazakstanista. Siellä puhutaan edelleen paljon venäjää.

Esitin joskus aikaisemmin tuon videon Yksärille, joka juuri väitti, että nopea tiedon kulku muuttaisi asenteita. Minäpä totean, että kylläpä vitsin murjaisi. Juuri tässähän mä pääsen jopa vahvistaa tätä "toivottomuuden" tilannetta, jos jopa noinkin kaukana kuin Keski-Aasiassa on myös tämä sama ongelma: toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla on "kaikkea liian vähän". Tuo nainen tuossa videolla, jota haastatellaan, on tietysti todella upea ja voiko uskoa, että on siinä iässä missä on. Puhuu kuitenkin naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Eikä siinä tietenkään mitään pahaa ole että puhuu. Varmasti hyvin monessa maassa tämäkin on ongelma, mutta ei todellakaan pidä alkaa kuvittelee, että tämä muuttaisi automaattisesti asenteita, vaikka osaisi monia kieliä ja ymmärtäisi "kaikki". Minä en tietenkään niin hyvä ole kielissä, että mulle olisi helppoa ymmärtää "kaikki". Sanotaanko nyt kuitenkin sen verran mitä ymmärrän joitakin muita kieliä suomen lisäksi, ei tämä sitä todista, että asenteet muuttuisi. Tiedoksi vaan, että myös Kazakstanissa naiset pärjää nykyaikana miehiä paremmin koulutuksessa.

Niin onhan tuo videolla esiintyvä nainen upea ja osaa kaikkea. Mököttäenhän mä tuotakin videota katselen, koska varmasti molemmilla tuon videon naisilla asiat ovat minuun verrattuna valovuosien päässä nimenomaan siihen suuntaan, jossa itsekin haluaisin olla.

Niin tosiaan, koska eihän kaikki miehet ole väkivaltaisia, vaikka ovatkin kokeneet yksinäisyyttä elämän aikana liikaa, joten tietysti, koska informaatio kulkee nykyään nopeasti ja helposti, ei siitä varmastikaan nyt aivan järjettömän paljon haittaakaan ole, että seuraa myös esimerkiksi, mitä Kazakstanissa puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Kertokoot nämäkin naiset, joilla itsellään on "kaikkea liikaa". Kyllä mä yritän kestää.

Olen jo moneen kertaan puhunut tällä palstalla näistä riittämättömyyden tunteista: luuletko, että näistä on helppoa päästä nykyaikana nopean informaation kulun aikakaudella eroon, kun "kaikissa" maissa näkee tätä, kuinka toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".

Todellavaikeeta

No, tasapuolisuuden nimissä on mainittava, että pidän varsinaisena "murjaisujen murjaisuna" sitä väitettä, että miehen olisi oltava naista parempi.

En tiedä mistä se on peräisin, mutta huvittavaa se on. 😁

🦄

• Anonyymi00058
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Jokatapauksessa tämä:

Todellavaikeeta

Vertaan ihmiskunnan koko historiaan. Ikävä kyllä et nyt pysytnyt kumoamaan tuot tosiasiaa, että elämme ihmiskunnan historian vähiten sotaista ja vähiten väkivaltaista aikaa ja se ilmeisesti harmittaa kovasti sekin.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No, tasapuolisuuden nimissä on mainittava, että pidän varsinaisena "murjaisujen murjaisuna" sitä väitettä, että miehen olisi oltava naista parempi.

🦄

"No, tasapuolisuuden nimissä on mainittava, että pidän varsinaisena "murjaisujen murjaisuna" sitä väitettä, että miehen olisi oltava naista parempi."

Niinpä. Se on myös hyvin tuhoisa kurjaisu, kun ottaa huomioon sen miten paha vaikutus sillä on monien miesten (aloittajankin) psyykeen. Kaikki meihet eivät tule koskaan olemaan kaikkia naisia parempia. Näin ei ole koskaan ollut edes kaikkein eniten naisia sortaneissa kulttuureissa. Tuo ajattelu kannattaisi siis vihdon ja viimein heittää romukoppaan.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00042 kirjoitti:

🦄

"väitettä, että miehen olisi oltava naista parempi."

Ei seole mikään väite, vaan tosiasia. Eikä miehen tarvitse olla, vaan MIES ON NAISTA PAREMPI JOKA AINOASSA ASIASSA MITÄ IKINÄ ON KEKSITTY. Siis ihan ilman yrittämistä.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00063 kirjoitti:

"väitettä, että miehen olisi oltava naista parempi."

Ei seole mikään väite, vaan tosiasia. Eikä miehen tarvitse olla, vaan MIES ON NAISTA PAREMPI JOKA AINOASSA ASIASSA MITÄ IKINÄ ON KEKSITTY. Siis ihan ilman yrittämistä.

Mies EI oikeasti ole naista parempi, se on vain joidenkin miesten luulo.

• Asiaan mitenkään liittymättä, ilmoitan, että kattoremontti on aiheuttanut kohdallani lievää painon laskua ja lihasten kasvamista.

• Anonyymi00025

Oletko remontoinut jotain rakennusta Hönön Hirvi-Ö:lle? 😁

(sulkeet)
        ((ovat))
        (((mukavia)))

🦄

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Oletko remontoinut jotain rakennusta Hönön Hirvi-Ö:lle? 😁

(sulkeet)
        ((ovat))
        (((mukavia)))

🦄

Ei ole hirvi-ölle aikomus tehdä kattoa, sillä se saa olla ulkotarhassa (kunhan löytää paikalle).
        Mutta täällä on siis rakennuksia, joissa on kaikissa kehnot katot ja ne pitää uusia.
        Iso työ ja kalliiksikin käy.

(((((mitä enemmän sulkeita, niin sitä syvällisempiä ajatuksia)))))

• Anonyymi00039
        buddy-love kirjoitti:

Ei ole hirvi-ölle aikomus tehdä kattoa, sillä se saa olla ulkotarhassa (kunhan löytää paikalle).
        Mutta täällä on siis rakennuksia, joissa on kaikissa kehnot katot ja ne pitää uusia.
        Iso työ ja kalliiksikin käy.

(((((mitä enemmän sulkeita, niin sitä syvällisempiä ajatuksia)))))

Voithan hankkia myös kissan, ja antaa sille nimeksi Katt-O. 😁

🦄

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Voithan hankkia myös kissan, ja antaa sille nimeksi Katt-O. 😁

🦄

Täällä on jo kissa ja sitä kutsutaan Kattilaksi.
        (mutta kun seuraava ilmaantuu, niin tuo on ehdolla)

• Anonyymi00003

Kerrohan yksikin syy miksi vaikkapa minä haluaisin joutua pyytämään jonkun miehen apua joka ainoaan vähänkään painavampaan tekemiseen? Yksin hiton h.lvettihän se olisi aina vinkua jotakin miestä apuun, kun jotakin pitää nostaa, kantaa, siirtää jne.

• Anonyymi00010

Juurikin tämän. Itse en ole koskaan salilla käynyt, vaan kaikki voima on käytännön elämästä peräisin. Kun on kakarasta asti tehnyt myös ruumillista voimaa vaativia hommia, niin kertyyhän siitä lihasta ja voimaa. Tänäänkin olen tehnyt monta sellaista hommaa, että hermohän tähän elämään menisi, jos aina tarvisi jonkun miehen apuun. 🤣

• Anonyymi00004

Minulla salilla käynti ei liity lisääntymiseen. En vain ole koskaan tuntenut halua lisääntyä. 25-vuotiaaksi odotin, koska se "vauvakuume" tulee. Sitten ymmärsin, ettei sitä tule ikinä.

Kuten olen ennenkin huomauttanut, sinulle on täysin mahdotonta hyväksyä, että joku voisi pitää salilla käymisestä. Sellaisia ihmisiä kuitenkin on. Siitä tulee hyvä endorfiiniryöppy aivoihin.

🦄

• Anonyymi00005

"eivät voi saada kovien vaatimusten takia vaimoa eikä lapsia."

En voi samaistua. Tuo osa aivoista puuttuu.

🦄

• Anonyymi00064

Niinpä, eikä se ole ollenkaan ainoa niistä osista mitä aivoistasi puuttuu.

• Anonyymi00007

"Koittakaa nyt ymmärtää, että niin kauaa ei tule vaatimukset miehille laskemaan."

Vielä yksi juttu. Tässähän on sellainen kätevä kaasuvalotus, että asiat on käännetty päin vastoin. Naiset eivät todellisuudessa vaadi miehiltä mitään mahdottomia, mutta jotkut miehet kenties vaativat, että naisen ei saa olla miestä parempi missään.

Mutta siinä ei ole kyse naisten asettamista vaatimuksista, naisten osaamistasosta tai muusta naisista johtuvasta ongelmasta.

🦄

• Anonyymi00008

Ja varsinkin se sarvikuono vai mikä seon, se vasta treenaakin, ja painaa yli sata kiloa. Siinä jää isompikin mies toiseksi sille.

• Anonyymi00009

Tuo tuossa yläpuolella, olisi pitänyt arvata että seon jo ehtinyt kirjoittamaan kilometrin verran tähän ketjuun.

• Anonyymi00011

Oletko kateellinen lihaksistani? 💪

Kumpaa pelottaisi, jos kohtaisimme pimeällä kujalla? 😉

🦄

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuo tuossa yläpuolella, olisi pitänyt arvata että seon jo ehtinyt kirjoittamaan kilometrin verran tähän ketjuun.

Puppugeneraattori on puppugeneraattorille puppugeneraattori. 😁

🦄

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oletko kateellinen lihaksistani? 💪

Kumpaa pelottaisi, jos kohtaisimme pimeällä kujalla? 😉

🦄

Eikö se jotenkin niin mene että jos kohtaa sarvikuonon niin pitää perääntyä hyvin hiljaa. Eikä siitä kujalla ohitse mahtuisi kuitenkaan niin sama se.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eikö se jotenkin niin mene että jos kohtaa sarvikuonon niin pitää perääntyä hyvin hiljaa. Eikä siitä kujalla ohitse mahtuisi kuitenkaan niin sama se.

Sinä kuulostat siltä, joka jokin aika sitten tällä palstalla tiedusteli, painavatko pakarani yhteensä 50 kg. 😁

Pahoittelut, mutta en jatka tätä keskustelua painofetissistäsi. Minulla ei ole mitään sellaista fetissiä vastaan, mutta minä en keskustele siitä kanssasi.

🦄

• Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinä kuulostat siltä, joka jokin aika sitten tällä palstalla tiedusteli, painavatko pakarani yhteensä 50 kg. 😁

Pahoittelut, mutta en jatka tätä keskustelua painofetissistäsi. Minulla ei ole mitään sellaista fetissiä vastaan, mutta minä en keskustele siitä kanssasi.

🦄

No mutta kun se on tosiasia! Ja sen takia et halua sitä tuoda esille.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No mutta kun se on tosiasia! Ja sen takia et halua sitä tuoda esille.

Tälleen sivusta totean, että jos noin olisi, niin minun loppukroppani pitäisi painaa -40 kiloa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että jos noin olisi, niin minun loppukroppani pitäisi painaa -40 kiloa.

Et olekaan tuo salihirmu. Ei se ihan huvinvuoksi poni-ikonia käytä, se ei ole symbolinen vaan konkreettinen.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Et olekaan tuo salihirmu. Ei se ihan huvinvuoksi poni-ikonia käytä, se ei ole symbolinen vaan konkreettinen.

Mistä sinä tiedät kuinka paljon aikaani salilla vietän ja millaisia sarjoja vedän?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Juu. Ja se sarvi symboloi peeenistä. 😄

🦄

• Anonyymi00050

Kukaan teitä vassaläskejä pelkää, plösot ootte juuri niitä läskejä jotka naisia hakkaa. koettakaas josku miehiä hakata.

• Anonyymi00027

Ohhoh, jopas oli avautuminen. Olen viime aikoina jostain syystä onnistunut närkästyttämään muutaman palstan mieskirjoittajista. Se ei tietystikään ole tarkoitus, mutta samaan aikaan en aio hillitä sanojani siinä pelossa, että joku pahoittaa mielensä.

Voisit ensiksi hieman laskea kierroksia. Jos olet eri mieltä kanssani, se on täysin ok ja voit sen sanoa, mutta älä laita sanoja suuhuni. Olen puhunut ihan tavallisesta terveydestä huolehtimisesta. Se on kaukana mistään "kehonrakentajaeliitistä".

Terveys on ihmisen elämän tärkeimpiä asioita. Se on arvokas eikä sitä tule ottaa itsestäänselvyytenä. Se pätee meihin ihan jokaiseen, ei vain naisiin vaan ihan lapsesta isovanhempiin saakka. On äärimmäisen vaikea tajuta, mitä sinulla on sitä vastaan, että jotkut ihmiset haluavat huolehtia terveydestään. Olen menettänyt molemmat vanhempani ennenaikaisesti. En todellakaan halua tehdä samaa omalle lapselleni vaan haluan olla täällä vielä pitkään, huolehtia lapsestani ja muista läheisistäni. Aion siis jatkaa salillakäyntiä, lenkillä käyntiä, porrastreeniä ja ilmoittauduin juuri lisäksi ohjatulle lihaskuntotunnille.

Minä en vaadi yhdeltäkään mieheltä yhtään mitään. Arvostan toki sitä, jos mies arvostaa omaa terveyttään, mutta sehän on jokaisen oma asia, miten paljon terveyteensä panostaa. Kaikkia yhteiskunnan vaatimuksista ei kannata ottaa paineita itselleen.

Joten ihminen hyvä, yritä nyt irrottautua tästä pakkomielteestäsi. Mene vaikka itse sinne salille ja huomaat miten hyvän olon se saa aikaiseksi. Ehkä sitten pääset eroon näistä aggressiivista ulostuloistasi.

Aletheias

• Anonyymi00031

Sivusta totean, että tai jos ei sinne salille kehtaa mennä (minkä epäilen olevan aloittajan ongelmana) niin alkuun voi ihan kotona ja vaikka kehopainollakin tehdä paljon.

• Anonyymi00034

Heh, tuo aloituksen kirjoittaja laittaa sanat suuhun kokonaiselle naissukupuolelle. 😁

Ja uskoo niihin itse luomiinsa "vaatimuksiin" täysillä.

Älä sinä muuta tyyliäsi. 💖 Tämä palsta tarvitsee sinunlaisiasi asiallisia kirjoittajia. Olen välillä niin kyllästynyt täällä norkoileviin "herttailijoihin" ja BBW-fetissi-narsisteihin, että joskus menee toivo ihmiskuntaan. Mutta onneksi täällä on sellaisia ihmisiä kuin sinä! 🤗

🦄

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sivusta totean, että tai jos ei sinne salille kehtaa mennä (minkä epäilen olevan aloittajan ongelmana) niin alkuun voi ihan kotona ja vaikka kehopainollakin tehdä paljon.

Hyvä lisäys. Kuntoaan voi hoitaa monella tavalla. Salillakäynti on vain yksi tapa monen joukossa. Pääasia, että liikettä tulee.

Aletheias

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Heh, tuo aloituksen kirjoittaja laittaa sanat suuhun kokonaiselle naissukupuolelle. 😁

Älä sinä muuta tyyliäsi. 💖 Tämä palsta tarvitsee sinunlaisiasi asiallisia kirjoittajia. Olen välillä niin kyllästynyt täällä norkoileviin "herttailijoihin" ja BBW-fetissi-narsisteihin, että joskus menee toivo ihmiskuntaan. Mutta onneksi täällä on sellaisia ihmisiä kuin sinä! 🤗

🦄

"BBW-fetissi-narsisteihin" miten voit olla kyllästynyt niihin, ilman niitä sinulla ei olisi ikinä ollut yhtäkään miestä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hyvä lisäys. Kuntoaan voi hoitaa monella tavalla. Salillakäynti on vain yksi tapa monen joukossa. Pääasia, että liikettä tulee.

Aletheias

Noin se juuri on.

• Anonyymi00044

"Terveys on ihmisen elämän tärkeimpiä asioita. Se on arvokas eikä sitä tule ottaa itsestäänselvyytenä. "

Taas sinä saat mut 100% raivoon: KOITA NYT YMMÄRTÄÄ, että sinä olet YLIETUOIKEUTETTU, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, sinulla on lähtökohtaisesti PALJON paremmat mahdollisuudet elää PALJON pitempi elämä kuin "huono-osaisella" suomalaisella miehellä puhumattakaan Suomea huonommin sijoittuneista maista, jos tarkastellaan inhimillisen kehityksen indeksiä.

Jos "terveyden takia" pitää "kaikki" resurssit suunnata vain sinun ryhmälle eli naiseliitille, seurauksena on entistä suuremmat terveyserot ja ne "surkimukset" kärsivät entistä enemmän. Sitä tosiaan sopii miettiä, miksi jotkut miehet lyö naisia pahimmillaan tappaa eli tuhoaa kokonaan naisen terveyden.

Se on ainakin mulle ollut AINA suurin syy, miksi mulla herää naisia kohtaan aggressiivisuus, nimenomaan se, että yrittää olla minun "yläpuolella" ja nimenomaan jos hysteerisenä tavoittelee "terveyttä" siinä voi jopa onnistua. Terveys kuuluu niille, jotka ovat SUURIMMASSA VAARASSA sen menettää eli "huono-osaiset" miehet. Yhteiskunnan on pidettävä nimenomaan huolta niistä "huono-osaisista" miehistä, EI NAISELIITISTÄ.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

"Terveys on ihmisen elämän tärkeimpiä asioita. Se on arvokas eikä sitä tule ottaa itsestäänselvyytenä. "

Taas sinä saat mut 100% raivoon: KOITA NYT YMMÄRTÄÄ, että sinä olet YLIETUOIKEUTETTU, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, sinulla on lähtökohtaisesti PALJON paremmat mahdollisuudet elää PALJON pitempi elämä kuin "huono-osaisella" suomalaisella miehellä puhumattakaan Suomea huonommin sijoittuneista maista, jos tarkastellaan inhimillisen kehityksen indeksiä.

Jos "terveyden takia" pitää "kaikki" resurssit suunnata vain sinun ryhmälle eli naiseliitille, seurauksena on entistä suuremmat terveyserot ja ne "surkimukset" kärsivät entistä enemmän. Sitä tosiaan sopii miettiä, miksi jotkut miehet lyö naisia pahimmillaan tappaa eli tuhoaa kokonaan naisen terveyden.

Se on ainakin mulle ollut AINA suurin syy, miksi mulla herää naisia kohtaan aggressiivisuus, nimenomaan se, että yrittää olla minun "yläpuolella" ja nimenomaan jos hysteerisenä tavoittelee "terveyttä" siinä voi jopa onnistua. Terveys kuuluu niille, jotka ovat SUURIMMASSA VAARASSA sen menettää eli "huono-osaiset" miehet. Yhteiskunnan on pidettävä nimenomaan huolta niistä "huono-osaisista" miehistä, EI NAISELIITISTÄ.

Todellavaikeeta

Vielä tämä: tuo sun terveyshysteria todella saa mulla aikaan sen, että mulla alkaa keittää 100%, koska terveys kuuluu "huono-osaisille" miehille, EI naiseliitille, tai ainakin sen edistäminen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Miten niitä huono-osaisia auttaisi se, että Aletheias EI pitäisi huolta omasta terveydestään? 😁

Vähemmän julkista rahaa Aletheias käyttää kuin ne huono-osaiset. Aletheiaksen työnantaja luultavasti maksaa työterveyshuollosta jollekin yksityiselle terveysketjulle, ja Aletheias huolehtii terveydestään oma-aloitteisesti.

Ne huono-osaiset miehet käyttävät julkisen terveydenhuollon palveluita, ja yleensä sillä tavalla, että siinä vaiheessa hoidetaan jo pitkälle edenneitä sairauksia. Siis jos ennaltaehkäisyyn (kuten liikuntaan) ei ole itsenäisesti panostettu.

Niin että miten se raha hyppää sieltä Aletheiaksen työnantajan työterveyshuollon järjestäjän taseesta sinne (julkiselle) hyvinvointialueelle, jos Aletheias lopettaa salilla käynnin ja muun terveydestään huolehtimisen??

🦄

• Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Aletheias

Kyllä juu, minäkin kävelen 3-5 km rauhallisesti sydänjuttujen vuoksi, sitten vähän treeniä kun lämpö.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00034 kirjoitti:

🦄

En muuta tyyliäni 🥰 Kiitos, kun olet niin kannustava!

Aletheias

• Anonyymi00066
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Todellavaikeeta

Vastaan nyt vielä tähän, mutta eiköhän asia ole sitten meidän välillämme käsitelty.

Sanot, miten minä olen "ylietuoikeutettu". En ole sen etuoikeutetumpi kuin kukaan muukaan Suomeen syntynyt, perusterve ihminen (sairaudet vaikeutttavat ihmisen elämää joskus kohtuuttomasti). Olen saanut kasvaa turvallisessa yhteiskunnassa, käydä koulua, opiskella, harrastaa, elää vapaana, äänestää, tehdä omat päätökseni.. Aivan perusoikeuksia meille kaikille, myös sinulle.

Olen kyllä hyväosainen, mutta kaiken eteen olen tehnyt työtä. Elämäni olisi voinut mennä aivan toiseen suuntaan, jos olisin antanut lapsuuteni määritellä minut, mutta päätin toisin. Sen takia olen opiskellut ja tehnyt valtavasti töitä sen eteen, että voin elää hyvää elämää tänä päivänä.

Jos minunkaltaiseni nainen herättää jossain miehessä aggressiivisia tunteita, jopa halua vahingoittaa minua väkivaltaisesti, niin ongelma on aivan jossain muualla kuin minussa. En pyydä itseäni anteeksi enkä aio pienentää itseäni vain sen takia, että jonkun miehen itsetunto ei kestä minua ja kaltaisiani (eli ihan tavallisia naisia).

Aletheias

• Anonyymi00040

Miksi katsot oikeudeksesi vaatia naisia toimimaan vastoin omaa tahtoaan? Kuka sinulle on antanut oikeuden vaatia, etteivät naiset muka saa käydä vaikkapa salilla, kun kerta niin tahtovat?

• Anonyymi00043

Koska Jumala loi naisen miehen viihdykkeeksi?

• Anonyymi00046

No, päivän päätteeksi (tai aluksi, miten sen nyt ottaa) jotain positiivista:

- Kun Todellavaikeeta suuttuu, sen huomaa vain siitä, että hän itse kertoo, että hän suuttuu. 😄

- Kun Todellavaikeeta aloittaa "henkilöhyökkäyksen", sen voi aina ottaa kehuna. Tyyliin että voivoi, nyt on liikaa koulutusta tai lihaksia tässä näin. 🎓💪

- Todellavaikeeta ei ole ilkeä samalla tavalla kuin tuo palstan superkiusaaja.

- Todellavaikeeta ei ole perverssi sillä tavalla, että pitäisi normaalina välilehtien availua saunoissa, keskusteluita 50-kiloisista p*rseistä tai muutakaan omituista ruumiinosakeskustelua. Hän voi "hieman" liian ahkerasti "opiskella espanjaa", mutta kukapa meistä ei tekisi niin, jos "espanja" tarkoittaa silmänruokaa? 😉🤭

Havaittavissa on "pientä" kontrollihalua (koko naissukupuolen on alistuttava miehen tahtoon) ja valitettavan voimakasta vasemmistolaisuutta (yhteiskunnan on ratkaistava yksilön ongelmat). Mutta otten huomioon yllä mainitut positiiviset seikat, keskustelut Todellavaikeetan kanssa eivät tunnu maalituksen kohteena olemiselta. Absurdeilta ne tuntuvat, ja saavat kysymään, mille planeetalle olen juuri laskeutunut. Mutta se ei ole ilkeyttä. 😊

🦄

• Anonyymi00048

Miksi pelkäät ilkeyttä?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miksi pelkäät ilkeyttä?

En minä sitä pelkää, en vain pidä siitä.

🦄

• Anonyymi00049

Sen verran vajaa aloittelija etten ota kantaa. Varmaan joku vasemmiston läski fudistyyppi joka saanyt kenkää treenaavalta naiseltaan.

• Älä polttele päreitäsi äläkä varapäreitäkään. Saliharrastus ei ole kaikkien mieleen eikä kaikkien terveydentilan edunmukainen paikka. Mutta saa sinne kaikki mennä, ketkä kokee sieltä saavan hyötyä ja iloa kehonsa ylläpitoon. Sinäkin saat sinne mennä.

Ei ole narukäsiltäkään kielletty paikka, jos ei muuta jaksa niin roikkuu painona muille tangossa.

Itse oon käynyt kuntoutuksissa ohjatuilla salikäynneillä. En koe itselleni mieleiseksi liikuntapaikaksi. Lihaksia kyllä ylläpidän monin muin tavoin ja eipä mun lihakset ihan heikotkaan ole, vaikken salilla käykkään.

Ettei se salilla käyntikään aina ole hyvien lihasten edellytys, vaan se että lihaksia käyttää mielummin muutenkin kuin treenien ajan.

• Anonyymi00053

Ajattelen estetiikkaa. Vertaan . Antiikin Kreikan patsaat ovat kauniita ja sopusuhteisia,
      Kehonrakentajat ovat kuinmsirkuksesta. Anteeksi. En tykkää.
      Vilma

• Anonyymi00054

Ei sinun mielenterveysongelmat ole palstalla kirjoittavien vastuulla. Kannattaa tehdä itse jotain, vaikka olla osallistumatta, jos alkaa liikaa vippaamaan.

• Anonyymi00057

Anteeksi mitä?
        Onko sulla jotain patoumia?
        Varaa s i n ä aika terapiaan.
        Pusikosta hyökkäilijä?
        Jokaisella on oikeus ajatuksiin ja mielipiteisiinsä.
        Vilma
        Yritä edes.
        Millaisia muroja tänään?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Anteeksi mitä?
        Onko sulla jotain patoumia?
        Varaa s i n ä aika terapiaan.
        Pusikosta hyökkäilijä?
        Jokaisella on oikeus ajatuksiin ja mielipiteisiinsä.
        Vilma
        Yritä edes.
        Millaisia muroja tänään?

No väitätkö, ettei ap;lla ole selkeästi ongelmia mielenterveyden kanssa?

• Anonyymi00056

Hehee,
      Kuinka niin asiallinen kirjoittaja voi saada aikaan noin vahvoja reaktioita?

Taidat olla pikkuisen ihastunut. Niinhän ne sanoo, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.

-keinovaginamies-

• Mä kanssa epäilen, että ton kiukun takana on hiljaista ihastumista. Monesti kränkkääjät kränkkää ihmisille joita ne ihailee, muttei saa sanotuksi vaan perseilee sitten.

• Salilla saatava mielihyvä on samaa laatua kuin šamanismissa. Kun šamaani lankeaa loveen ja apuhengen kanssa noutaa sairaan varastetun sielun Jabmeaivosta ja palauttaa sen kärsineelle takaisin, tämä tuntee olonsa paremmaksi.

Ilmiön nimi on placebo. Placebo aiheuttaa myös elimellisiä muutoksia, mielihyvähormonien (välittäjäaineiden) määrän nousun aivojen mielihyväkeskuksen hermoradoissa. Edellytyksenä on vankka usko proseduuriin, jolla placebo houkutellaan esiin.

Sama vaikutus voi olla psykoterapialla, mutta siinäkin on ehdottomana edellytyksenä voimakas usko psykoterapiaan. Käytetään myös lääkeaineettomia lääkkeitä.

• Anonyymi00061

Mene töihin.

• Anonyymi00065

Salitreeni tekee pääsääntöisesti hyvää naisille kuin myös miehille.
      Joskus voi toki potea motivaation puutosta kuten itselleni kävi viikonloppuna.
      Pitkästä aikaa raskaampi jalkatreenipäivä.
      Laitoin jalkaprässiin yli 300 kg, kun olin tekemässä toista sarjaa tuli hetkeksi mieleeni kysymys...miksi tätä nostelen:) Tuntui jotenkin epämiellyttävältä. Asennekysymys tuokin, nyt tuli oltua "väärillä jaloilla" liikkeellä.

AV

• Anonyymi00068

Käyn salilla liikkuvuuden takia.
      Siitä on ollut hyötyä.
      Olkapää kenkkuillut. Nyt suht normaali.
      Polvi kenkkuillut. Nyt suht normaali.
      Tää on sellaista PTS-juttua.
      Lähtö voi olla takkuista, mutta ei harmita, kun tulen kotiin.
      Mutta fitness - öyköyk. Ruskeassa kiiltävässä rasvassa?
      Vilma

• Anonyymi00069

Vtun k*sipäät!!! Tekisitte jotain oikeaa työtä tuon salilla rehkimisen sijaan!!

Ja minä olin nuorena kuntosaliharrastaja, tiedän kaiken siitä.
      Ja tiedän sen että se on aivan valtavaa tuhlausta! Laske se energia mitä siihen kulutat, ja se tehdyn työn määrä mitä olet tehnyt. Mitä olisit saanut sillä kaikella aikaan! MIeti sitä. MIeti edes hetki.

• Anonyymi00071

Hyvän kestävän lihaskunnon, sen siitä on saanut.
        Tärkeämpi asia mitä esimerkiksi 100 000 euroa.

AV

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Hyvän kestävän lihaskunnon, sen siitä on saanut.
        Tärkeämpi asia mitä esimerkiksi 100 000 euroa.

AV

Mikäli olisit tuolla vastaavalla energialla tehnyt fyysistä palkkatyötä, niin se summa mitä olisit tiennannut voisi olla tuota 100 000 luokkaa hyvinkin. Jokainen voi käyttää omaa järkeään ja miettiä onko kannattavaa.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Mikäli olisit tuolla vastaavalla energialla tehnyt fyysistä palkkatyötä, niin se summa mitä olisit tiennannut voisi olla tuota 100 000 luokkaa hyvinkin. Jokainen voi käyttää omaa järkeään ja miettiä onko kannattavaa.

Hyvä kunto voi antaa 15 laadukasta lisävuotta, sinä aikana ehtii tienata vaikka 800 000 euroa.
        Kaikki on suhteellista.

AV

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Hyvä kunto voi antaa 15 laadukasta lisävuotta, sinä aikana ehtii tienata vaikka 800 000 euroa.
        Kaikki on suhteellista.

AV

90 -vuotiaana et tienaa enää p*skaakaan, sekin viedään muiden toimesta sinulta pois.

• Anonyymi00075

Me kusipäät olemme voineet työskennellä ihan kiitettävästi ja kantaa korret kekoon.
        Ideahan on siinä, että jos itsestään hiukka huolehtii ei ajan myötä ole niin suuri kuluerä ja tokihan siinä omiakin rahoja säästyy enemmän. Se raha ei näy, se on välillistä.
        Panos - tuotos.
        Mieti sinäkin tätä. Mieti pidempään kuin hetki.
        Vilma

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Me kusipäät olemme voineet työskennellä ihan kiitettävästi ja kantaa korret kekoon.
        Ideahan on siinä, että jos itsestään hiukka huolehtii ei ajan myötä ole niin suuri kuluerä ja tokihan siinä omiakin rahoja säästyy enemmän. Se raha ei näy, se on välillistä.
        Panos - tuotos.
        Mieti sinäkin tätä. Mieti pidempään kuin hetki.
        Vilma

Se joka kuo lee ennen eläkeikää on kaikkein pienin kuluerä valtiolle. Valtiohan on sinulle tärkein, eikö?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Se joka kuo lee ennen eläkeikää on kaikkein pienin kuluerä valtiolle. Valtiohan on sinulle tärkein, eikö?

23:45
        Voi hyvä tavaton, kun olet asenteellinen.
        Nuo päättäjäthän luokittelee ihmisiä vaivihkaa.
        Tasapainonen yhteiskunta, jossa on hyvä ilmapiiri ja missä tiedetään suunta on tärkeä.
        Vilma
        Oletko itse tarpeellinen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2164
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      75
      1291
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      948
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      642
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      577
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      573
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      122
      478
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    20. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    Aihe