Sun muut? Intj pelasti mut haudan partaalta sen neuvoillaan. Olisin jo jalaton ilman sitä. Family guyssa Joe ihannoi Pis-toriusta ja sillä oli sen mutka jossain vitriinissä tallessa. Tuli vaan jalkaongelmista mieleen. Uliuliuli! Antaa tulla vaan kaikki loat niskaan. Mä oon voittamaton 🤛💪🚬😎. -💊-.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Odotan mitä "Kuulemma" on asiasta mieltä. Epäilen että se on sama ku luulija. Entäs jos mä oon luulija 😅? Nii, sehän ois sit sama ku kaksi gubbea yhellä iskulla 🎅. "Gubbeja äidin oomme kaikki". Gubbettaako jo? -💊-.
Löytäneet kainaloisen kaiketi. Ei kai sitä ehdi tänne jos kainaloiselle omistautuu.
- Anonyymi00002
Kainaloista puheen ollen, kun täällä on niin innokkaasti puhuttu siitä ihmisen vähemmän älykkäästä päästä. Eli sitä vaan että kun mä katoin kerran yhtä videota missä mies nuoli naisen kainaloita niin mä diggasin siitä vaikka se oli todella outoa 🤣. Ne oli jotain suunnilleen korealaisia (no niinpä tietysti 😅). -💊-.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kainaloista puheen ollen, kun täällä on niin innokkaasti puhuttu siitä ihmisen vähemmän älykkäästä päästä. Eli sitä vaan että kun mä katoin kerran yhtä videota missä mies nuoli naisen kainaloita niin mä diggasin siitä vaikka se oli todella outoa 🤣. Ne oli jotain suunnilleen korealaisia (no niinpä tietysti 😅). -💊-.
Yhhyh, yhhyh. Nyt tekee mieli pestä hampaat. 😬
- Anonyymi00003
Tökstöksnöö kirjoitti:
Yhhyh, yhhyh. Nyt tekee mieli pestä hampaat. 😬
Toiset tykkää äideistä, toiset alieneista. Posse ei vaan uskalla myöntää omia mieltymyksiään kokemansa häpeän vuoksi. Se muija oli pukeutunut cheerleaderiksi. Jälleen cosplay nousi esiin. Autotekstinsyöttö ehdotti Coldplay 😄. -💊-.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toiset tykkää äideistä, toiset alieneista. Posse ei vaan uskalla myöntää omia mieltymyksiään kokemansa häpeän vuoksi. Se muija oli pukeutunut cheerleaderiksi. Jälleen cosplay nousi esiin. Autotekstinsyöttö ehdotti Coldplay 😄. -💊-.
Ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä. Jotkut sniffaa omaa haaruväliäänkin, et en kyllä ihmettele kainaloitten lipomistakaan.
Mun paheisiin kuuluu kynsien pureskelu ja voin sanoa ettei ihan pöpötön huvi sekään. 😅- Anonyymi00004
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä. Jotkut sniffaa omaa haaruväliäänkin, et en kyllä ihmettele kainaloitten lipomistakaan.
Mun paheisiin kuuluu kynsien pureskelu ja voin sanoa ettei ihan pöpötön huvi sekään. 😅Joo, paikka paikoin joku syyttelee muita satuloiden nuuhkimisesta. Varmaan projisointia muihin omasta elämästä. Kaikkia asioita ei kannata tehdä vain siksi koska niin voi tehdä 😁. -💊-.
- Anonyymi00005
Tiiäkkö nää mitä? Mä oon huomannut sen elämän varrella että kaverien kaverit ovat useimmiten epämiellyttäviä tai jopa pimeitä keissejä. Eli sellanen tosielämän stoori että kun mulla on yks frendi joka sanoi että sen kaveri on suhteessa. Ei siinä mitään, mies-nais-suhde se on. Sellanen pikkuriikkinen twisti 🤏 vaan että kuulemma siinä suhteessa nainen hoitaa välillä miestään jollakin keinotekoisella jatkeella 🤣. Eihän tässä voi kun nauraa (tai itkeä, miten päin vaan aivan kuten siinä suhteessa. Molempi parempi 😉). -💊-.
Toiset tykkää välineurheilusta. Ei kyllä meillä toimis, tulis turpaan että jysähtää jos menis peräluukulle tökkii. Siis meiltä kummaltakin, perse on paskomiseen.
- Anonyymi00008
Tökstöksnöö kirjoitti:
Toiset tykkää välineurheilusta. Ei kyllä meillä toimis, tulis turpaan että jysähtää jos menis peräluukulle tökkii. Siis meiltä kummaltakin, perse on paskomiseen.
Antti Tuiskulla on asiaa. Karpo ylpeänä katsoo pilven reunalta.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kylä seommeinaan jokkis väline urheilua parhaimmillaan. Ite kun ajoin isoja Toyota Tarletilla, niin voitin meinaan monta kertaa kaiken maailman Fiestat sun muut saksan seisojat.
Samaten kuljetus kalusto on väline urheilua. Monet kerrat hinasin Hiasella kilpa kaverien Ransitteja ja Rukatoja tien poskesta tai annoin apu virtaa Hiasesta. Kerran tummempi poika tuli Risman parkki paikalla tarjoamaan komeaa raha nippua Hiasesta niin kannatti myydä ja ostaa kasi pätkä Volvo tilalle. Siellä se Hiase varmaan vieläkin rutkuttaa ja rämisee, mutta jumankautammeinaan toimii Afriikassa jonkun perheen tai Virman jokapäiväisenä käyttöautona.
- Anonyymi00006
Eipä juuri kukaan aikuinen enää viitsi kirjoitella. Ne vihaiset trollit saivat karkoitettua suurimman osan normaaleista pois.
- Anonyymi00007
Uskon vakaasti että Harmis rantautuu aina uusilla hahmoilla ja trollausaiheilla.
- Anonyymi00009
Kuollut tai parisuhteessa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä kun luulin että tää mun aloitukseni ois kuallu. En ees oo muistellut tätä koska aloituksessani mainitut asianosaiset eivät vastanneet mulle.
Vastauksen pitää lähteä kuin tykin suusta eli saada vaste mielellään 2 min sisällä jonkun muun kirjoituksesta. En kuole ikinä vaan aion olla ikuisesti piikkinä suolistajien lihassa 🥩. Nii! Ei musta niin vaan eroon pääse :). -💊-. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oikeasti oli Ano Turtiainen ja netti ei vaan toimi enää... joutuu nyttenkin lähettämään sukulaisukolle videoterveiset usb-tikulla, että se voi ne julkaista youtubessa.
Raffia asua Moskovassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei191279Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331191- 641180
- 891076
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.661007- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94937Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev181899- 80821
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66771- 41761
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....48629- 70626
- 57624
- 98618
- 40602
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15086583- 51537
- 60534
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi299525