Tätä tuo nimimerkki Aletheias ei tajua: terveys kuuluu nimenomaan "huono-osaisille" miehille, EI naiseliitille.
Juuri näillä terveyssyillä naiseliitti puolustelee tätä "kehonrakennusharrastustaan".
Montako "naiskehonrakentajaa" tunnette, jotka olivat nuoria tai keski-ikäisiä 50 tai 60-luvulla? Minä en ainuttakaan ja kuitenkin ovat pärjänneet varsin hyvin elämässä ja eläneet aviomiehiään pitemmän elämän ja PALJON pitemmän elämän verrattuna "huono-osaisiin" miehiin.
Kaikista olennaisin kysymys tässä on se, että toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla on "kaikkea liian vähän", toisin sanoen, toisilla on "terveyttä liikaa" ja toisilla on "terveyttä liian vähän".
Minä kannatan sellaista yhteiskuntaa, jossa kontrolli on vahvempaa, jopa naiseliitin salitreenit, koska naiseliitti on jo valmiiksi terveyden suhteen ylietuoikeutetussa asemassa. Emme siis missään tapauksessa tarvitse naiskehonrakentajia, koska se on yksinkertaisesti "terveydellä leveilyä", joka suututtaa entisestään "huono-osaiset" miehet ja lisää entisestään terveyseroja.
Minä olen jo lapsesta lähtien eniten suuttunut siitä, jos joku tyttö on hyvä urheilussa toisin sanoen monia poikia parempi.
Todellavaikeeta
Mitä olette mieltä, jos yhteiskunta rajoittaisi naisten "liiallista" salilla treenaamista?
37
249
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Miten ajattelet, haittaako se sun parisuhteen saantia, jos naiset keskimäärin ovat terveitä ja hyväkuntoisia?
- Anonyymi00019
Tuo on monimutkainen ongelma. Sanotaanko näin, että vaatimustason noustessa haittaa, vaikka olisivatkin vahvoina myös seksikkäämpiä.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00002
Tuolla tavalla voi sanoa, että kannattaa vasemmistoa, ilman että sanoo kannattavansa vasemmistoa.
Keskustelu on poliittinen ja mielenkiintoinen, mutta välillä täytyy nukkua. 🥱
🦄- Anonyymi00003
Haiskahtaa tosiaan muslimin ajattelulta, joka lähellä vasemmistoa.
Tunnen useita naisia jotka kuntoilevat päivittäin, myös tavoitteellisia urheilijoita. Jotkut ovat voimailijoita ja toiset haluavat pitää itsensä kunnossa. Kehonrakennus ja fitness urheilu on saman muotoista mutta tavoitteellisempaa ja tarkempaa ruokavalioiden ja harjoitusten taholla.
Vanhanliiton harjoitusohjemaa vieläkin toteutan. Toimivaa. On paljon tuttuja jotka jättäneet liikunnan. Huonolta näyttää.
Katsokaas Kike Elomaata, 71-vuotias ja hyvässä kunnossa. Kunnioitan. - Anonyymi00004
Tuolla tavalla voi sanoa, että kannattaa persuja, ilman että sanoo kannattavansa persuja.
- Anonyymi00005
Kokoomus on tehnyt itse varsin tiukkaa naisvastaista politiikkaa.
- Anonyymi00008
Eikös se ole tuo konservatiivioikeisto, joka koittaa esimerkiksi tuolla ison jorpakon takana ja internetin syövereissä pakottaa naisia takaisin nyrkin ja hellan väliin?
- Anonyymi00006
Tämä sinun valituksesi on täysin absurdia.
Väität, että naiset ovat "liian hyviä" kaikessa, mutta sinä nimenomaan haluat itsellesi tuollaisen "liian hyvän" naisen. Jos satut saamaan itsellesi tällaisen "liian hyvän" naisen, niin sabotoit suhteen kiukkuilemalla ja rajoittamalla tämän elämää vastaamaan omia elintapojasi, jolloin naisesta tulee sinulle "liian huono", ja se suhde meni siinä.
Suomessa esimerkiksi yli 50 % naisista on ylipainoisia ja vain noin 20 % harrastaa missään määrin kuntosaliharjoittelua. Eli sinulla olisi varsin hyvin varaa valita hieman huonommassa kondiksessa oleva nainen seuraksesi, mutta kuten usein todettu, HE EIVÄT SINULLE KELPAA.
Merkittävin yksittäinen syy sille, miksi miehet keskimäärin elävät naisia lyhyemmän elämän, ovat epäterveelliset elintavat; mies ei pupun ruokaa syö, ellei vaimo sitä kurkusta alas tunge, liikunta rajoittuu lähinnä kävelymatkaan parkkipaikalle autolle, ja lääkäriin ei mennä ennen kuin sen vaimon jäkätys aiheesta hajottaa pään.
Sinäkin, jos käyttäisit edes murto-osan netissä luuhaamastasi ajasta kuntosaliharjoitteluun, voisit olla kondiksessa sarjaa tuo aiemmassa ketjussasi mainitsemasi Dwayne Johnson.
Eli sikäli kuin haluat, että yhteiskunta tämän ongelman ratkaisee, niin ainoa keino on katkaista teiltä incel-uuvateilta internet yhteys, takavarikoida pelikoneet, ja potkia teidät sieltä hikikomeroistanne ihmisten ilmoille oikeaan elämään.
Lakkaisitte vertaamasta somen "kauniita, komeita ja rikkaita" oikeisiin ihmisiin ja lietsomasta toisianne vihaan. On käsittämätöntä, jos te ette enää erota esimerkiksi muokattua kuvaa aidosta, ja kuten pahimmillaan on tullut täällä palstalla ilmi; te ette erota tekoälyn täysin tekemää piirroskuvaa "täydellisestä naisesta" aidosta naisesta, vaan kuvittelette että tuollaisia ne juuri on ne "liian hyvät" naiset ja niitä on maailma täynnä.
Mene ulos.
Kukaan ei sinun kuntoasi kohota jos et sinä itse. - Anonyymi00007
Keskityt toisarvoisiin asioihin, vaikka turhautumisesi on juuri lukemani perusteella ymmärrettävää.
>Taustalla on muun koulutuksen ja työmarkkina-aseman kasvava epätasa-arvo. Taloudellinen epätasa-arvo on lisääntynyt räjähdysmäisesti globaalissa mittakaavassa, sekä valtava varallisuuserojen kasvu länsimaissa viimeisen parinkymmenen vuoden aikana.>
Edellinen on hätkäyttävää luettavaa. Tuosta voi vain päätellä, että on tehty väärää politiikkaa ja kuljetaan edelleen väärään suuntaan. - Anonyymi00009
Oletpa katkeran kateellinen. Kadehdit niitä jotka jaksaa ja viitsii treenata, kun olet itse laiska etkä jaksa laittaa tikkua ristiin asian eteen. Syy ei ole muissa. Syy on sinussa itsessäsi. Yksinkertaista.🤷♀️
Eikös se ole hyvä, jos mies että nainen molemmat ovat hyvässä kunnossa ja jaksaa liikuntaa harrastaa missä vaan muodossa. Ihminen on luotu liikkumaan ja ikääntyvien vasta pitääkin pysyä liikkeellä, keho rapistuu nopeammin vielä ikääntyessä kuin nuorena joutaa möllötelläkin.
Vanheneva keho ei pysy senkään vähää siis toimintakunnossa, jos yhtään ei esim. lihaskuntoa ylläpidä. Eikä vaadi mitään bodybilding touhuja, ne enemmänkin kuluttaa kun kehittää tai ylläpitää. Moni kuolee nuorena liialla rääkillä.Exäni Bicky Royal nostelee kahvakuulia ja levypainoja penislihasvarrella, ja suositteli alapääreeniä mullekin 😁 Pystyn nykyään nostamaan täyden 2l limpparipullon lattialta alapäälihaksilla. Hihiih.
- Anonyymi00013
scrg kirjoitti:
Nostetaanko se korkki ylös- vai alaspäin?
Niinpä? Vieläpä kun tuo kyseinen kirjoittaja on mies, niin tulee kyllä mieleen ilttiksen uutinen miehestä, jonka peräsuolesta kirurgi oli poistanut kolme shampoopulloa kerrallaan, ja toisesta miehestä, joka oli työntänyt peräsuoleensa ensimmäisen maailmansodan aikaisen, noin 16 senttimetriä pitkän kranaatin. Jälkimmäisessä tapauksessa tilanteen ratkaisuun tarvittiin lääkärin lisäksi pommiryhmä.
Että on teillä miehillä jännät keinot treenata peräaukon sulkijalihasta kerrassaan.
Kaikki tuo rakentuu väärille oletuksille. Naiset yleisesti eivät ole mitään urheilijoita tai kuntourheilijoita vaan tavallisemmin huonossa tai jopa surkeassa kunnossa. Tämä valtaisa enemmistö vain ei tietenkään postaa nettiin mitään salikuvia koska a) eivät käy salilla tai b) jaksavat tehdä siellä hyvin vähän mitään.
Toiseksi sinä itse olet siinä mielessä poikkeus että olet kiinnostunut tuosta "naiseliitistä". Suurin osa miehistä lienee kuitenkin sitä mieltä, että lähtökohtaisesti "vanha akka" ja "salilla käyvä vanha akka" ovat melko lailla sama asia: ei kovin kiinnostavaa. Reikä se on rinkelilläkin.Niin se naisen arvo ei perustu fyysiseen kuntoon, vaan ikään. Itse kyllä mielummin ottaisin vanhemmankin akan joka on hyvässä kunnossa, kun nuoren joka ei jaksa edes juosta, vaikka tulipalo jahtaisi.
- Anonyymi00015
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin se naisen arvo ei perustu fyysiseen kuntoon, vaan ikään. Itse kyllä mielummin ottaisin vanhemmankin akan joka on hyvässä kunnossa, kun nuoren joka ei jaksa edes juosta, vaikka tulipalo jahtaisi.
Vain totaaliurpojen mielestä naisen arvo perustuu ikään, eikä sellaisten seuraa kaipaa kukaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin se naisen arvo ei perustu fyysiseen kuntoon, vaan ikään. Itse kyllä mielummin ottaisin vanhemmankin akan joka on hyvässä kunnossa, kun nuoren joka ei jaksa edes juosta, vaikka tulipalo jahtaisi.
Arvo on tuohon huono sana, koska varsin yleisesti jaamme käsityksen että kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Se on sitten toinen juttu, että jokaisella on subjektiivinen oikeus pitää kiinnostavana juuri sitä mitä pitää. Ja kukaan tuskin muuttuu kiinnostavaksi vain sillä, että käy salilla tai on hyvässä kunnossa. "Kumman kaa olisit" kysymykset ovat aika irti todellisuudesta silloin kun ei täydy olla "kummankaan kaa".
- Anonyymi00010
Hertti, mä en ymmärrä koko tätä ketjua. Outo käminä kunnon ylläpidosta.
- Anonyymi00011
ainakin joku poliisimies on aINA can´kltion pwrruyew ewino
- Anonyymi00012
sanonta pojastta polcvi panww, ryrrö ´lapwaara huyononwee, kuin konnwvwswn iao ykainäinwn weukkaei-iaänrä
Ei ole syytä kateuteen. Teoria on aivan väärä. Eräät ihmiset luulevat, että salipullistelu on terveyden lähde. Tosiasiassa elimistöön tulee sitä enemmän vaurioita, mitä enemmän sitä rasittaa liikaa.
Systemaattinen virhe on lääketieteessä, jossa on kelvottomissa tutkimuksissa havaittu suorituskyvyn ja pitkäikäisyyden välinen KORRELAATIO on selitetty - ilman perusteita - SYY- ja SEURAUSKETJUKSI.
Tosiasiassa korrelaatio selittyy toisin. Pitkäikäisimmät pystyvät parempiin suorituksiin.
Koska suuri yleisö on uskonut korrelaation virheellisen selityksen, se kuvittelee saavuttavansa saliharjoittelulla terveyttä, jonka määrää mitataan - vieläpä virheellisesti - eliniällä.
Saliharrastus siis perustuu väärään hypoteesiin, mutta koska osa ihmisistä on ruvennut siihen uskomaan, on kysyntää ja kysynnän vuoksi tarjontaa.
Se on kuin arvometallien louhinta. Suurella vaivalla ne kaivetaan maasta, valetaan harkoiksi, ja taas toimitetaan seisomaan maanalaisissa holveissa. Ja kaikki perustuu vain uskoon arvometallien arvoon.Niinno minäkin olen sitä mieltä, että lyhyetkin rääkkitreenit toistuvasti kuluttaa enemmän, kun mitä tasainen jatkuva liikkuminen vaikka hyötyliinuntana. Arki koostuisi tekemisestä missä liikut ja käytät kehosi lihaksia huomaamattakin, kun että riuhdot jotain sarjaa saliajan ja sitten vaan makaat ja mässäät.
En usko toimivan optimaalisesti pitkän iän tavoittelussa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinno minäkin olen sitä mieltä, että lyhyetkin rääkkitreenit toistuvasti kuluttaa enemmän, kun mitä tasainen jatkuva liikkuminen vaikka hyötyliinuntana. Arki koostuisi tekemisestä missä liikut ja käytät kehosi lihaksia huomaamattakin, kun että riuhdot jotain sarjaa saliajan ja sitten vaan makaat ja mässäät.
En usko toimivan optimaalisesti pitkän iän tavoittelussa.Tai salifanaattisuus ettei pysty kuin rempomaan övereillä, kyttää ruokavaliota niin tarkkaan, että nälkiintyy. Ei hyvä sekään. Ääripäät ei toimi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tai salifanaattisuus ettei pysty kuin rempomaan övereillä, kyttää ruokavaliota niin tarkkaan, että nälkiintyy. Ei hyvä sekään. Ääripäät ei toimi.
Lihakset kasvaa tiettyyn pisteeseen asti kyllä tuolleen tehokkaasti, mutta se kunto on sitten jo toinen juttu. Lihasten repiminen ei kuntoa kohota, voimaa se voi lisätä.
- Anonyymi00014
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinno minäkin olen sitä mieltä, että lyhyetkin rääkkitreenit toistuvasti kuluttaa enemmän, kun mitä tasainen jatkuva liikkuminen vaikka hyötyliinuntana. Arki koostuisi tekemisestä missä liikut ja käytät kehosi lihaksia huomaamattakin, kun että riuhdot jotain sarjaa saliajan ja sitten vaan makaat ja mässäät.
En usko toimivan optimaalisesti pitkän iän tavoittelussa.Samaa mieltä. Liika rääkki saa vaan paikat hajoamaan. Ihan normi hyötyliikunta, työmatkaliikunta, portaat hissin sijasta jne riittää mulle. En en ala itseäni räkä poskella rääkkäämään. Olen huomannut ettei se ole hyväksikään.🤷♀️
Salille siinä sulle treenitahti. Mä lähen purkaa kesävermeitä varastoon, akkuporaa ja pesuharjaa tarvitaan. 👍
https://youtu.be/f26Ts4xE4NM?is=5peU83pSDvN06REA- Anonyymi00016
Minusta juttusi kuulostavat lähinnä hulluilta.
En todellakaan halua mitään kontrolliyhteiskuntaa järjettömine sääntöineen. Näkemykseni edustavat juuri päinvastaista suuntaa.
-keinovaginamies- Saleista kirjoitetaan paljon, mutta käytetään vähän. Suurin osa ihmisistä suhtautuu niihin kuin ankkahuuliin: hassua hyödyttömyyttä.
- Anonyymi00017
Syötinpä noin ilman aikojaan otsikon innoittamana tekoälylle incel -mäisen väittämän:
"jokaiselle heteromiehelle kuuluu nainen" ;)
Vastaus:
Kyllä, väite, että "jokaiselle heteromiehelle kuuluu” nainen", on selvä ajatusumpikuja ja eettisesti kestämätön ajatusmalli.
*** Miksi väite on umpikuja?
- Itsemääräämisoikeus: Kenelläkään ei ole omistusoikeutta toiseen ihmiseen. Naiset eivät ole hyödykkeitä, joita yhteiskunnan tai luonnon kuuluisi jakaa miehille.
- Vapaa tahto: Parisuhde perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoiseen suostumukseen ja vetovoimaan. Sitä ei voi vaatia oikeutena.
- Incel-ideologia: Ajatus naisten kuulumisesta miehille kumpuaa usein niin sanotusta incel-kulttuurista (tahaton selibaatti), jossa ihmissuhteet nähdään vääristyneesti valtiollisena tai biologisena jakopolitiikkana.
*** Tarkennettu haku incel-ideologiasta:
Incel-kulttuurin perusvirhe
- Ihmiset eivät ole resursseja: Incel-kulttuurissa parisuhde tai seksi nähdään ikään kuin hyödykkeenä, joka yhteiskunnan tai luonnon tulisi jakaa tasapuolisesti miehille.
- Itsemääräämisoikeuden unohtaminen: Tämä ajattelutapa ei ota huomioon sitä, että naiset ovat itsenäisiä yksilöitä omilla tunteillaan, rajoillaan ja valinnoillaan.
- Oikeutusajattelu: Ajatus siitä, että toinen ihminen "kuuluisi" jollekin, rikkoo toisen ihmisen koskemattomuutta ja vapaata tahtoa vastaan.
- Sosiaaliset taidot: Parinmuodostus vaatii vuorovaikutusta, luottamusta ja vastavuoroisuutta. Niitä ei voi korvata vaatimuksella siitä, että suhde kuuluisi kenellekään automaattisesti.
--------------
Nähdään, että esitetty väite voisi olla mahdollinen vain toisenlaisessa, komento- eli autoritaarisessa kulttuurissa, missä kritiikki järjestelmää vastaan on kielletty.
Aika vierasta länsimaiselle kulttuurille. - Anonyymi00018
Sinäkö siis lähtisit heti salille, jos treenaaminen kiellettäisiin naisilta? Jollei, niin mitä hyötyä siitä kieltämisestä olisi? Miten se, että naisilta kiellettäisiin treenaaminen lisäisi niiden "huono-osaisten" miesten liikkumista?
- Anonyymi00020
Olet väärässä. Terveys kuuluu ihan kaikille. Jokaisella meistä on oikeus saada asianmukaista terveydenhuoltoa, hyvinvointia tukevia peruspalveluita ja oikeus vapaasti huoltaa terveyttämme valitsemallamme tavalla. Kyse on ihan perusoikeudesta, joka kuuluu niin sinulle kuin minulle.
Se, että vaikkapa minä jättäisin huolehtimatta terveydestäni, ei mitenkään parantaisi jonkun toisen terveyttä. Absurdi ajatuskin. Jokaisen kannattaa huolehtia terveydestään, se on järkevää niin yksilön kuin yhteiskunnankin kannalta eikä tämä ole mitään mielipideasia.
Se, ettet sinä kestä fyysisesti lahjakkaita naisia, ei ole kenenkään muun kuin sinun ongelmasi.
Aletheias- Anonyymi00023
Koska nuo minä minä minä ihmiset ovat valehtelullaan onnistuneet saamaan tahtonsa lävitse, siitä seuraa terveys erot, joka on myös ihmisoikeuskysymys.
Todellavaikeeta - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Koska nuo minä minä minä ihmiset ovat valehtelullaan onnistuneet saamaan tahtonsa lävitse, siitä seuraa terveys erot, joka on myös ihmisoikeuskysymys.
TodellavaikeetaKuka ja miten sinua sitten estää harrastamasta liikuntaa ja treenaamastakin? Tiedät kai, että muuallakin voi treenata kuin vain kuntosaleilla?
- Anonyymi00021
Julkisista kuntosaleista,olisi toki varsin helppoa tehdä naisilta kiellettyjä ja valvoa kiellon noudattamista. Miten aloittaja aikoisi kuitenkaan valvoa tuon treenaamiskiellon noudattamista yksityisissä tiloissa?
- Anonyymi00022
Et näytä noudattavan vinkkiäni, eli lopeta kerta kaikkiaan tuo tyhmä kateus ja mene terapiaan. Vika ei ole naisissa, vaan sinussa. Teki naiset mitä tahansa, et "saa heitä" ja jatkat valitusta, valivalivali. Ei tuollaista kukaan kestä! Ei mies eikä nainen.
Niin ja oikeasti naiseliitti tarkoittaa naispuolista yhteiskunnallista, poliittista, taloudellista tai sosiaalista eliittiä eli yhteiskunnan vaikutusvaltaisimmassa asemassa olevia naisia. EI siis kehonrakentajia tai minkäänlaisia bodareita.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601076Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160651- 47575
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 41544
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516