Rakkauteen?
Henkilökohtaisesti EN!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Usko meni jo lapsena
- Anonyymi00002
Uskon FI!
- Anonyymi00003
Uskon. Näenhän rakkautta ympärilläni päivittäin vaikkei sitä minua kohtaan osoitetakaan.
- Anonyymi00004
Tietenkin. Nähnyt uskomattomia asioita mitä ihmiset tekee rakkaudesta ja rakkauksia jotka kestäneen vuosikymmeniä.
- Anonyymi00005
Nythän minä siihen uskon enemmän kuin koskaan.
- Anonyymi00006
Aiempaan lisäyksenä: Rakkauteen kyllä. Spiritualismiin, karmaan, ennustuksiin, tarot- kortteihin yms. en. Valaistumiseen. En. Kakdoisliekkeihin. En. Listaa kyseisen huuhaan kohdalla voisi jatkaa loputtomiin.
- Anonyymi00007
olisi tosin helpompaa uskoa rakkauteen, jos minulle ei yritettäisi etsiä naista ystäväksi. ei edelleenkään herättele minussa rakkaudellisia saatika romantillisia tuntemuksia.
Tämänkin päiväinen muilutus. Minua ei kiinnosta olla parivaljakko yhdenkään naisen kanssa enkä koe tarvetta syvälle ystävyydelle. - Anonyymi00008
Juotit minut känniin heitit minut seinään mentiin kesällä naimisiin -jemmica L
- Anonyymi00009
❣ Uskon Tietenkin Rakkauteen ❣
⭕ muuhun en enää oikein uskokaan.. ⭕
🌫🌪🌬 - Anonyymi00010
Uskon rakkauteen monia asioita ja olentoja kohtaan. Mutta rakastuminen on hulluutta ja siinä tilassa ei pidä tehdä suuria päätöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321443
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5021258Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167751Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va198654- 46647
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l132644- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22590- 41563
- 74563