Kultamekko sometyrkky Iida Vainio alkaa kilpailla juoksuradoilla.
Villerunin kannattaa siirtyä 3.0 versioon, koska 2.0 versioissa alkaa olla ruuhkaa.
Iida Vainio teki yllättävän ilmoituksen: ”Ensi vuonna alan kilpailla”
Iida Vainio kertoo, että hänet nähdään pian yleisurheilukisoissa.
– Nuorena yleisurheilin ja juoksin, ja juoksu on kulkenut mun mukana oikeastaan aina – välillä enemmän ja välillä vähemmän. Urheilu on ollut mulle henkireikä oikeastaan koko elämäni. Viime vuonna aloin kuitenkin treenata vielä kovempaa kuin ennen ja samalla vaatia itseltäni enemmän kuin koskaan.
– Lyhyessä ajassa oon huomannut paljon kehitystä ja ennen kaikkea alkanut asettaa itselleni tavoitteita, joita haluan oikeasti lähteä tavoittelemaan. Ensi vuonna alan siis kilpailla, Vainio kirjoitti kuvan yhteyteen, jossa hän juoksee vauhdikkaasti juoksuradalla.
Vainio toteaa, että tästä alkaa uusi luku hänen elämässään ja kirjoittaa ”IIDA 2.0:sta”.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000012230795.html
Kilpailija Iida Vainio 2.0
16
143
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Taitaa olla lappeenrannan tyttöjä kuten alisa, satu ja moona.
- Anonyymi00002
voi voi Idaa,,montakohan kertaa juoksee??? Julkisuuden hakua vain,,,turha julkis
- Anonyymi00004
Oli mukana jo keväällä Urheiluliiton VIP tapahtumassa. Reeni taisi alkaa jo viime vuonna. Opit Samuli Vasalalta ja Arttu Vattulaiselta?
"Tulevia juoksutapahtumia alustettiin tiistaina Suomen Yleisurheilun Juoksujuhlassa. Kyseiseen tapahtumaan pääsi vain VIP-kutsulla.
Helsingin Olympiastadionin uumenissa järjestetyssä tilaisuudessa nähtiin myös muutama julkkis, jotka kunniottivat tilaisuutta läsnäolollaan.
Ensimmäisten joukossa paikalle pölähti kohukaunotar Iida Vainio, joka purjehti itsevarmoin askelin kuvausseinälle."
- Anonyymi00003
Mänikö Cooperissa oli 2400m? Onhan se parempi lenkkeilyä kuin ryypätä.
- Anonyymi00005
Seiska tietää.
"Nyt somessa nähtävä juoksuilmoitus antaa kuitenkin aivan uuden suunnan: Iida ei aio tyytyä vain poseeraamaan urheilutapahtumissa, vaan aikoo näyttää, onko hänet samasta puusta veistetty kuin EM-maratonari Alisa Vainio." - Anonyymi00006
Alkaako rokkiukko myös.
- Anonyymi00007
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet
- Anonyymi00008
Ei jävi kulu vaikka sitä soutaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei jävi kulu vaikka sitä soutaa
Löystyy käyttämättömänä
- Anonyymi00009
Taitaa VilleRun 2.0 olla paremmat musiikit kuitenkin kuin Iida 2.0, vaikka soutaa ja huopaa muusikon kanssa
- Anonyymi00010
Molemmat naispuoliset Vainiot on sometyrkkyjä
- Anonyymi00012
Ovatko sukua keskenään
- Anonyymi00011
Turha kuvitella, että nousisi, kuten Antti Tuisku hiihdossa, samalle julkisuustasolle juoksussa.
- Anonyymi00013
Vainio vastaan vainio.
Kumpi voittaa? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vainio vastaan vainio.
Kumpi voittaa?Alpo Nyrönen ja Martti Vainio
Los Angelesin nöyryytys
- Anonyymi00016
Juha Vainio ja Ilkka Vainio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408